WOLF-Garten Select 3200 E - Reviews

Inhoud opvangbak
30 liter
Maaimethode
cirkel

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

4,8

• Slecht

Jeroen 30-06-2017

Te lichte motor en slechte bouwkwaliteit

Motor is te licht. Als het gras eerst op de hoogste stand is gemaaid, dan kan de middelste stand het vaak niet aan. Langzaam lopen biedt soms soelaas, maar meestal is 2x maaien nodig. Daarnaast is de insteek stekker al snel kapot gegaan, vallen de moeren van de hand beugel er steeds uit en zakt de maaier soms spontaan met één wiel in een lagere maaistand, met een verragd gazon als resultaat. Gras is ook vaak raffelig gemaaid.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Te lichte motor
  • Slechte bouwkwaliteit
  • Zakt soms een stand naar beneden

loowie100 01-05-2012

5,7
De machine is goed te bedienen maar het maairesultaat is bedroevend. De motor met slechts 1000W vermogen is echt te licht voor een goed resultaat.

De machine lijkt constant uit te vallen als je aan het maaien bent omdat de motor het niet trekt. Vervolgens lekt de maaier op dat moment gras.

Helaas geen aanrader voor gazons meer dan 30m2.

DAVEnMACK 29-06-2014

Heb je hem na deze review nog gebruikt? Beter of Slechter? In de omschrijving staat nl. dat hij <200m2 aan gras aan moet kunnen.... Dat hij 'licht' aanvoelt zegt niks; ik heb een B&D die 900watt heeft en 30cm breedte maait en die voldoet prima voor pakweg 45m2. Ik ben benieuwd, want mijn voorkeur gaat uit naar vervanging door alles van Wolf Garten; tot nu toe bevalt me alles wat ik heb uitstekend! Dus; zie bericht terug?

kopp08 23-09-2015

U schrijft: De motor met 1000 W vermogen is veel te licht, echter bij de meeste andere Wolf maaiers met 1000 W lees ik een lovende review, uw gras was kennelijk veel te hoog voor een cirkelmaaier.