Gardena PowerMax 1200/32 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Gardena PowerMax 1200/32 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

j*************@i********* 01-10-2022
Geschreven voor: Gardena PowerMax 1200/32

Omdat ik een ouder model van deze grasmaaier had dacht ik dat deze net zo goed was
Maar bij het grasmaaien merkte ik dat de voorkant van de grasmaaier veel ligt was op het moment dat de opvang bak half vol was en door het gewicht van het verleng snoer ging de voor kant van de grond .
Dan moet men het handvat constant moet hoog houden zodat men het gras kan maaien.
Het bedieningshandel geeft zoveel tegen druk dat het op een gegeven moment pijn injectie hand gaat doen.
Het enige wat goed is , is het maaien
- punt te ligt
- punt bedienings handel geeft teveel tegendruk
+ punt maaien is goed
+ hoogte regeling is ook goed
Helaas kon ik hem niet meer retoneren

Pluspunten

• Hoogte regeling
  • Maait goed

Minpunten

• Voorkant teligt
  • Bedienings handelt te veel tegen druk

Herman 26-04-2020

Sterke motor

Geschreven voor: Gardena PowerMax 1200/32

De "messen" van mij Flymo Minimo waren afgebroken en reparatie leek me economisch niet zinvol. Op basis van Kieskeurig en Consumentenbond deze Gardena Power Max 1200/32 gekocht bij Hornbach. Wat een machine. De eerste keer, dat ik maaide dit jaar, dus gras was lang. Echt lang. Met blauwe druifjes er tussen. De machine lustte het rauw. 240 liter gras weggemaaid. Als hij het meer dan 10 jaar volhoudt en topproduct (daarom oordeel voldoende nu). Wil je sneller maaien, koop dan een 38 0f 40 cm machine. Voor mij is 32 genoeg.

Emte 19-03-2020

Niet duurzaam

Geschreven voor: Gardena PowerMax 1200/32

Grasmaaier nu bijna 7 jaar in bezit. Tot afgelopen jaar was ik tevreden. Toen ik vorig jaar ermee maaide begaf de motor het na een tijdje: ging langzamer draaien en stinken. Gebeurt nu al gelijk bij het opstarten. Niet duurzaam dus en beveel de maaier daarom niet aan.

Pluspunten

• Gebruikergemak
  • Maairesultaat

Minpunten

• Duurzaamheid

Bjornd 10-05-2017

Goede grasmaaier

Geschreven voor: Gardena PowerMax 1200/32

Voor het geld zeker een goede grasmaaier. Zeer makkelijk in elkaar te zetten. Gras hoogte makkelijk te verstellen met 1 knop.
Beste te gebruiken met droog gras en niet te groot stuk gras.
Goed schoonmaken na gebruik en je hebt er jaren plezier van.

Pluspunten

• Prijs
  • Kwaliteit
  • Gebruik
  • Handig
  • Krachtig genoeg

Minpunten

• Voor weinig gras
  • Niet zelfrijdend