De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch ARM 34 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

g**s@k**l.nl 04-09-2023

Bosch arm 34 grasmaaier is een ramp voor het gazon

Geschreven voor: Bosch ARM 34

Heb de bosch arm 34 grasmaaier nu 2 jaar ingebruik, de maaier maait vanaf het allereerste begin erg onregelmatig en neemt happen uit het gazon. De maaistand is in het voorjaar 4 cm en in de zomer 5 cm.

Het slijpen van het mes gaf geen beter resultaat, gevolg mijn gazon ziet er niet uit, vol gaten en bruine plekken van de maaimachine.

Volgende keer koop ik geen bosch meer.

Edpetet 15-05-2018

Lekker compact

Geschreven voor: Bosch ARM 34

Nog niet veel gebruikt , maar loopt lekker . Licht , wendbaar .
Doet het beter zonder opvangbak , (is ondanks afmeting gauw vol).
Wat betreft de "cash-back actie " , vergeet het maar !
Misschien wel voor afgestudeerde IT-ers.

Pluspunten

• diepte instelling = handig te bedienen
  • Licht en wendbaar

Minpunten

• Cash-back actie werkt niet !

MartyM 27-06-2014
Geschreven voor: Bosch ARM 34

Ik heb deze grasmaaier gekocht omdat ik het ook belangrijk vind dat hij weinig ruimte inneemt. Mijn gazon is niet groot dus een 34 cm is ruim voldoende. Maar ik heb de grasmaaier in de garage en wil dat hij zo min mogelijk ruimte inneemt.
De Bosch ARM grasmaaier is daar precise voor ontworpen. De beugel is zo geconstrueerd dat je deze eenvoudig kunt inklappen door de handles en knoppen los te draaien.
Wil je nog een stap verder, voor de winterstalling, dan is de opvangbak in twee delen uit elkaar te halen, delen in elkaar plaatsen en vervolgens over de maaier leggen. Je houdt ongeveer zoveel over als de oorspronkelijke doos waarin hij werd geleverd (en die was al niet groot).
Maar: hij is er ook om te maaien. En dat doet hij probleemloos en erg makkelijk en netjes (mooi afgesneden gras).
Hij is licht in de bediening en de opvangbak is erg eenvoudig te plaatsen en te verwijderen. De maaier vult de bak heel goed op. deze vult netjes van achteren tot voor en is dan, wanneer hij geleegd moet, ook goed vol. maar wel zonder dat hij onderhand de helft op de grasmat laat liggen. Ergo, hij 'zuigt' het gemaaide gras goed in bak in, zelfs als deze 80% vol is.
Wat ik er zo nu van kan beoordelen echt een prima maaier.
Gekocht bij Amazon waar de prijs, inclusief verzending, toch nog aanzienlijk lager lag dan bij de goedkoopste vermelding hier.