De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Makita ELM3320 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Dirkjes 15-08-2023

Goede eerste indruk maar wel veel lawaai.

Geschreven voor: Makita ELM3320

Gekocht bij Toolmax; bestelling en levering prima. Ik heb de grasmaaier inmiddels 2x gebruikt. Voelt stevig aan maar levensduur moet nog blijken. Hiervoor 3 keer een Wolf gehad die een gemiddelde levensduur hadden van circa 3 jaar. Motor hield er gewoon mee op. Daarom nu ander merk. Op de stikker van de maaier staat 96dB. Inderdaad nogal wat geluid! Toch vreemd dat op internet dit getal nergens is terug te vinden. Het maaien heeft een mooi resultaat.

Jongman 05-08-2021

zeer goede grasmaaier

Geschreven voor: Makita ELM3320

Zoals verwacht van Makita is ook dit een uitstekend product, ook las de kantjes maait deze machine perfect! Maakt weinig geluid en is lekker makkelijk in gebruik. Voor iedereen die kijkt naar een betaalbare grasmaaierzou ik deze kopen. Ik heb twee jaar geleden een maaier gekocht die twintig euro goedkoper was en die deed het echt slecht en ligt nu bij het grofvuil!

Pluspunten

• stil
  • maait ook de kantjes
  • makkelijk te gebruiken
  • goede prijs kwaliteit verhouding