Orange MT Micro Terror gitaarversterker top - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Orange MT Micro Terror gitaarversterker top op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

John Sumsera 02-01-2017

Mini buizenversterkertje met een reuzengeluid!

Dit miraculeus kleine buizentopje maakt de lovende verwachtingen in menig online artikel en YouTube-filmpje helemaal waar!
Karakteristiek ruig maar toch warm buizengeluid bij hoge gain-instelling en sprankelend clean bij minimale gain en hoog volume. Ik experimenteer nog met alle instellingen ertussenin.

Klinkt goed met mijn Yamaki (wat? ;-) Les Paul, maar ook met m'n Ibanez AK 95 hollowbody jazzgitaar.

Ik gebruik de Micro Terror in combinatie met een zelfgebouwd kabinet met twee 8-inch speakers op 16 Ohm. Geweldige combi die heel hard kan, maar niet hoeft...

Heel blij dus met deze aankoop.

En grijp je kans, want hij is een tientje goedkoper geworden sinds ik hem kocht (twee weken geleden...)! ;-)

Pluspunten

• echt buizengeluid van een echte buis
  • zeer compact
  • degelijke metalen behuizing