Tristar Pizza Festa Connect Set - Reviews

• Test panel 8.3 apr 2022
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Tristar Pizza Festa Connect Set op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

mariellek 19-04-2022

Leuke variatie op gourmetten

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Connect

We hebben dit product een aantal weken mogen testen en we waren erg tevreden over de Tristar Pizza Festa Connect. Een enorm leuke variatie om mini pizza’s te bakken en ook erg leuk voor de kinderen. Erg handig dat het geschikt is voor zowel 2 personen als voor 4 personen door simpelweg een extra unit aan te koppelen. De pizza’s waren relatief snel klaar met bakken. Ook het schoonmaken ging erg makkelijk omdat het in zijn geheel goed uit elkaar te halen is. Enige jammere is dat er geen gebruikershandleiding in NL is, echter spreekt het allemaal wel vanzelf. Alle kabels etc. zijn bijgeleverd en binnen no time zit je aan tafel, ook het opwarmen ging snel. Het was ook wat handiger geweest als de kabel wat langer zou zijn.

Pluspunten

• Snel voorverwarmd
  • Pizza's snel klaar
  • Uitbreiding mogelijk
  • Keer wat anders
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Korte kabel
  • Geen gebruikershandleiding in NL

j**********@g******** 14-04-2022
Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Connect

Het product werkt naar verwachting en is prima aan te sluiten op de andere apparaten. Vergeleken met een 6 persoons pizzarette vindt ik deze prijs wat aan de hoge kant.

Robvanzwieten 10-04-2022

Geduchte concurrent voor het traditionele gourmetten

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Connect

De Pizza Feste is een fraai ogend en degelijk apparaat. Wij hebben de PZ-9162 getest. Eigenlijk zijn dit 2 gekoppelde PZ-9161 apparaten. Mooie hiervan is dat je de apparaten mooi gelijkmatig over de tafel kunt verdelen (2-zijdig /binnen handbereik). Het systeem is plug and play uitbreid baar met nog meer apparaten (ieder apparaat voor 2 personen). Het geheel wordt geleverd met koppel- en aansluitsnoeren, pizzahouders met kunststof greepjes en een kunststof mal om rondjes uit, evt. kant en klaar, pizzadeeg te drukken. Er worden meerdere gebruikshandleidingen meegeleverd in verschillende talen, behalve in het Nederlands. Dit maakt echter niet uit, alles spreekt voor zich. Op de doos staan ook nog enkele aanwijzingen. Zoals gezegd is de Pizza Festa makkelijk aan te sluiten en in ca 10 minuten warm /heet genoeg om te beginnen met pizzabakken. Door een lampje kan je zien dat het apparaat 'aan' is. Wij hebben kant en klaar pizzadeeg gebruikt en dat ging prima. Pizzahouders met gebogen steel zijn makkelijk in het gebruik. Met ca. 10 minuten waren de rijk belegde pizza's mooi goudbruin en ook erg knapperig. Het apparaat wordt dus heet genoeg. Erg smakelijk en leuk om samen met anderen te doen! Geen hap-slik-weg zoals bij een gewone pizza vaak gaat, maar samen gezellig lang(er) tafelen. Na gebruik blijven de fraaie stenen terracotta oventjes, zoals ik ze maar even noem, nog wel minstens een uur behoorlijk warm. Snel afruimen is er dus niet bij (was voor ons geen probleem). Met een doek of schuursponsje kan je achteraf eventueel op de onderplaat gelekte ingrediënten makkelijk schoonmaken. De pizzahouders en de kunststof mal kunnen in de vaatwasser. Kortom, erg leuk en erg smakelijk. De Pizza Festa Connect is een aanrader, degelijk en goed betaalbaar. Een serieuze concurrent voor het traditionele gourmetten! Opbergen kan makkelijk in de meegeleverde doos (lxbxh 36x36x27cm).

Pluspunten

• degelijkheid
  • warmte in de pizza oven
  • uitbreidbaar
  • makkelijk schoon te maken
  • gunstige prijs

Minpunten

• gebruikshandleiding niet in Nederlands

Rosa 09-04-2022

Leuk en gezellig maar moeilijk schoon te maken.

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Connect

Erg benieuwd omdat wij alle 4 dol zijn op pizza.
De doos is erg zwaar door de stenen en vrij moeilijk om alles weer goed in de doos terug op te bergen .
De eerste keer zaten we klaar maar het snoertje is zo kort dat het niet in stopcontact kon dus alles in de oven gedaan en verlengsnoer kopen.
Tweede keer lekker pizzaatjes gebakken maar door het natte deeg op de bijgeleverde schep. Daar bleef alles op kleven. Derde poging ging beter maar
eigenlijk zou er een opstaand randje op het bakplaatje moeten zitten want nu loopt veel kaas en saus naar beneden en dat is echt een ramp om schoon te krijgen. Na ongeveer 14 a 15 minuten is het pizaatje klaar . Afkoelen en schoonmaken duurt wel lang maar het is erg gezellig en leuk om samen zo verschillende pizaatjes te maken.

Pluspunten

• Gemakkelijk voor 2 personen.
  • Uit te breiden naar 4.

Minpunten

• Moeilijk schoon te maken bij de grill elementen .
  • Zware doos,neemt veel ruimte in beslag
  • Erg korte snoer ,verlengsnoer nodig.

Bentelola 08-04-2022

Lekker pizza bakken

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Connect

Wij hebben dit product een aantal weken mogen testen en wat vonden we dit leuk. Toen het pakket binnen kwam was hij erg zwaar en ik was meteen benieuwd hoe hij er precies uit zou zien.

Het design is simpel maar geeft een gezellig gevoel alsof je een avond bij een Italiaan eet. Hij is erg gebruik vriendelijk zelf voor kinderen. Er zit een handige uitsteekvorm bij zodat je precies de goede maat pizza's kan maken. Ook worden er 4 pizza scheppen meegeleverd waarmee je de pizza's makkelijk in de eventjes kan schuiven. Wij hebben de pizzarette getest met 4 personen maar dit is makkelijk uit te breiden met losse units tot wel 8 personen. Dit lijkt mij erg gezellig voor een gezellige zaterdag avond met vrienden. Tijdens het testen hebben we zowel vers deeg als kant en klaar bodems gebruikt. We merkte dat beide even goed werkte. In de pizzarette zitten lossen plaatjes die je gemakkelijk eruit kan halen om deze schoon te maken.

We vonden het erg leuk om dit product te testen en raden hem zeker aan!

• Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Zwaar
  • Duurt lang met opwarmen

Serge145 08-04-2022

Geweldig en makkelijk

Gebruik

We hebben meer artikelen van Tristar en dat is de door gelinkte gourmet set. Ideaal, maar ook deze is Ideaal. Niet een apparaat op tafel ver weg van je nee gewoon 2 oventjes welke je kunt verplaatsen naar de juiste zeide van de personen. De vorm van de pizzaatjes zijn perfect en de afgaring ook perfect. Mooi bruin met een steen oven effect onderkant (beetje zwartig) zoals het hoort en zijn goed knapperig. Heb je een oven? Dan is dit een vervangende voor je. We hebben er zelfs mini sausice broodjes in gemaakt, no problemo. Let wel bij de pizza's je er een bakfolie onder de pizza doet op de bijgeleverde pizza lepel anders plakt het snel vast en is het snel vies.

Onderhoud

Ja vet is hardnekkig, je moet de warmte plaat in de vaatwasser doen en is weer spik en span. Gebruik nooit een schuurspons.. dit is slecht voor het product. Wij hebben dan een doekje gepakt goed warm maken en de restjes eten verwijderen van alle onderdelen, geen probleem. Je hebt een keramieke schilt, deze kan je eventueel afspoelen of een doekje maar doe deze niet in de vaatwasser!

Conclusie

Voor deze prijs, dit product zeker het aanschaffen waard als je van pizza's houd en lekker met de familie wilt taferelen. Gezellig en tijdens het wachten lekker kletsen, veel variëteiten op de pizza's en dat levert leuke discussies op, of dat lekker is of niet. Daarnaast is het product stevig en ken wel tegen een stootje, er zit een doorgeef stekker bij voor de stroom welke de 2 sets tegelijk voed. Super handig! Iedereen ze eigen gedeelte.

Pizza's komen er mooi bruin steenoven uitziend gebakken, toch perfect?! Ik zeg aanschaffen

Pluspunten

• Klein
  • Licht
  • Keramieke schil
  • Door lus systeem

Minpunten

• Niets

Youss 06-04-2022

De ideale pizza, zo lekker krijg je ze niet in de oven

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Connect

Bij het uitpakken van het product valt direct op dat het product redelijk zwaar aanvoelt, maar ook kwalitatief en goed. Het voelt aan of het gemaakt is van goede materialen die (waarschijnlijk) lang mee gaan!. Wel had de stroomkabel naar de pizza connect IETS langer gemogen.

Het gebruik is heel simpel, zelfs al besluit je spontaan dat je lekkere pizza's wilt. Je sluit het apparaat aan en binnen een korte tijd is het klaar voor gebruik. Wat opvalt is dat het apparaat ECHT warm wordt. Daarbij heeft het ook een iets langere afkoeltijd dan bijvoorbeeld als je iets in een pan bakt, ik vond dit zelf geen nadeel.
Doordat het apparaat ECHT goed warm wordt, zijn de pizza's ook sneller klaar dan in de oven. En smaak is iets persoonlijks. Maar ik (en ook een paar vrienden) vonden de pizza's die hierin gemaakt worden een stuk lekkerder dan vanuit de oven. Ze waren sneller klaar, maar ook krokanter en beter doorbakken. Eigenlijk kreeg je hier de ideale pizza uit! Doordat het iets sneller klaar was, was het ook leuk om zelf pizza's te maken en meerdere kleine pizza's te maken met verschillende toppings. Naast pizza's kan je er ook erg goed andere deeg bereidingen mee maken. Zo komt (indiaans) Naan brood er echt heerlijk uit!, iets wat je niet krijgt vanuit de oven. Krokant, goed doorbakken en vrij snel klaar.

Het schoonmaken gaat ook makkelijk, het product kan in de vaatwasser. Zelf heb ik geen vaatwasser maar leg ik het even in een sopje, En daarna is het makkelijk schoon te maken.

Wat ik wel miste was iets dat de temperatuur aangaf, waardoor het een beetje gokken was (kwartier is prima) tot het apparaat warm is

Als ik alles samenvat, het apparaat staat leuk. Je hebt er een gezellige avond met meerdere mensen mee, doordat het echt goed warm wordt heb je meerdere pizza's snel klaar en kan je ervoor kiezen om meerdere pizza's te maken. Het apparaat wordt ECHT goed warm, waardoor de pizza's er lekkerder uitkomen dan bijvoorbeeld uit de oven. Eigenlijk, hoe een pizza hoort te zijn!
nadeel is het korte snoer en geen temperatuur weergave

Pluspunten

• De ''perfecte'' pizza
  • Ook voor naan brood ideaal!
  • Vanwege de warmte meerdere pizza's snel klaar
  • Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Kort snoer
  • Apparaat neemt veel ruimte in bij opbergen
  • Geen temperatuur weergave

Manon Dijkhuizen 06-04-2022

Erg degelijk en gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Connect

Het product komt in een compacte doos en is goed verpakt.
Het eerste wat opvalt bij het uitpakken is het gewicht van de terracotta koepels.
Deze zijn zwaar en voelen zeer degelijk aan.
Verder zaten er twee modules, een stroomkabel, verbindingskabel, 4 spatels en een mal voor pizzabodems in de doos. Erg compleet dus.

Het in gebruik nemen is een fluitje van een cent.
Sluit kabels aan, deksels erop en gaan.
Enige nadeel vonden wij de korte kabel tussen de twee oventjes.
De oventjes worden erg warm en de pizza's zijn snel klaar.

Het schoonmaken is ook erg gemakkelijk.
Kortom: snel en gemakkelijk.
Een aanrader!

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Snel warm
  • Leuke vormgeving

Minpunten

• Korte kabel tussen de ovens

Jolanda88M 05-04-2022

Leuk voor een gezinsmaaltijd

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Connect

Leuk pizza-apparaat, dat verrassend snel zijn werk doet!

Binnen 5 tot 7 minuutjes zijn de pizza’tjes klaar. Dat maakt dat we ook met onze kindjes van 1 en 3 best een tijdje aan tafel konden zitten om lekker te eten. Eerst een pizza samen versieren, die dan de oven in en dan alvast kijken wat je op de volgende kunt doen. Je krijgt de tijd er wel mee om!

Leuk ook dat je de oventjes los én samen kunt gebruiken: kabel ertussen en je hebt er twee en hoeft dan niet over de tafel te hangen om er allemaal aan te kunnen.

Wel even opletten met kleintjes: het oventje wordt héel warm. Moet daarom ook wel een paar uurtjes afkoelen, dus hou daar vooraf even rekening mee!

Pluspunten

• Werkt snel
  • Pizza’s zijn lekker
  • makkelijk neer te zetten dat iedereen eraan kan
  • Mooie apparaten

Minpunten

• Lange afkoeltijd
  • Wordt héél warm

Ulsie 05-04-2022

Pizza feest!

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Connect

Gourmetten met pizza's, zoals onze kinderen zeiden. 2 dingen ze te gek vinden, in een combinatie.
Dit apparaat is ontzettend leuk. In de doos zitten 2 kleine oventjes waarmee aan beide kanten pizza's gemaakt kunnen worden. Door een koppel snoer kun je met 4 personen pizza's maken en je kan het zelfs uitbreiden tot 8 personen als je een extra set koopt.
Erg fijn vind ik dat de delen los zijn en je dus niet half over tafel moet hangen om er bij te kunnen.

Het is makkelijk in elkaar te zetten en met 15 minuten is het goed heet en klaar voor gebruik. We hebben voor het gemak even gekozen voor kant en klaar pizzadeeg, maar er zit ook een deegrecept bij. Met de uitsteekring maak je het precies op maat. Daarna begint natuurlijk het leukste, versieren! Voor ons lekker met groente, voor de kinderen met iets minder groente. Pizza er in en na een minuut of 7/8 is de pizza klaar.

Met kinderen (en voor jezelf) is het opletten dat het bruine gedeelte erg heet wordt. Dat moet natuurlijk ook, zo werkt en pizza oven. Maar voor de veiligheid wel goed om hier attent op te zijn.

Het schoonmaken is zo gedaan. Alles kan ik de vaatwasser, maar is ook makkelijk schoon te krijgen met een sopje. Wij zijn erg tevreden en de kinderen ook erg enthousiast.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk in gebruik
  • Goed te reinigen
  • Uitbreiding

Marian22869 05-04-2022

Gezellig tafelen!

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Connect

Wat een leuk apparaat echt een aanrader voor iedereen die het leuk vind om met meerdere personen aan tafel je eigen pizza te maken! Deze set is te gebruiken voor 2 maar ook voor 4 personen want hij is makkelijk met elkaar te verbinden door middel van het bijgeleverde extra snoertje, ook zijn er losse apparaten te koop zodat je tot 8 personen samen kunt bakken! De kleine “ oventjes “ zijn door hun vorm geen sta in de weg op tafel!
De oventjes zijn na 15 minuten voorverwarmen heet zodat je snel aan tafel kunt. De pizza’s zijn na een minuut of 7 klaar , handig met ongeduldige kinderen 😉. Bij het pakket zit ook een handige pizza steker waardoor je het deeg de juiste vorm heeft voor de pizzaschepjes. Het fijne is dat je geen nare bak luchtjes in huis hebt zoals bij gourmetten maar wel zelf kunt beslissen wat je wilt eten!
Het schoonmaken is heel simpel alles kan in de afwasmachine maar door de gesmolten kaas vond ik het fijner om met de hand af te wassen. Het klei gedeelte blijft wel lang warm dus oppassen!
Kortom een hele leuke toevoeging voor een gezellig diner of feestje!

Pluspunten

• Koppelbaar
  • Snel warm
  • Gezellig
  • Makkelijk schoon te maken
  • Geen nare bakluchtjes

MiniStig 05-04-2022

Een super compacte pizzarette, ook voor singles.

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Connect

Een super compacte pizzarette, ook voor singles.

Ik heb de Tristar PZ-9161 Pizza Festa Connect weken mogen testen. Ik heb de "dubbele" variant mogen testen.

Het apparaat werd 2 weken keurig geleverd in een stevige doos. Hierna uitgepakt en gecontroleerd. Helaas bleek 1 koepel smerig, echter was deze met water en afwasborstel eenvoudig te reinigen. Hierna goed laten drogen.

De Pizza Feste werd geleverd met 2 koepels, een aansluitsnoer, koppelsnoer, pizzabodem cutter en uiteraard de 4 pizzahouders. Ook zitten er 3 grote vellen bij met de gebruikshandleiding in diverse talen. Er staan ook 2 recepten in om pizza bodems te maken. Dit voldoet allemaal prima en is duidelijk genoeg. Enige tip voor Tristar, de handleidingen hadden een stuk compacter kunnen zijn. Desnoods per taal een stukje papier. 2 vellen waren volledig bedrukt en 1 vel stond 1 taal op. De rest van dat vel was onbedrukt en dat vind ik persoonlijk een verspilling.

Nu was het zaak om de nodige ingrediënten te halen, zowel bodems als beleg. Om goed te kunnen testen heb ik verschillende bodems per keer genomen. Ik heb bij de blauwe supermarkt een pizzabodem op rol, bladerdeeg op rol, kant en klare pizzabodems alsmede pizzabodem mix gehaald. Als toppings heb ik pizza tomaten prut uit blik, geraspte pizza en mozzarella kaas, kleine kipfilet blokjes genomen en gebakken met ajam smoor, ham, salami, geprakte tonijn, ui, paprika, kappertjes en olijven genomen en mee gevarieerd.

De eerste keer de pizzabodem op rol genomen. Deze was rond en kon ik uiteindelijk 7 bodems snijden met de pizzatcutter. Dit ging uitstekend. Kanttekening, de pizzacutter is van plastic waardoor ik heb best "eng" vond om deze te breken. Daarnaast heb ik kleine handjes, maar kon ik nog steeds de bodems uitsnijden. Persoonlijk zou ik liever een metalen pizzacutter willen hebben. Geen minpunt hoor. De Pizza Festa aangezet. Ik heb eerst de enkele koepel genomen. Het aansluitsnoer moet goed aangedrukt worden. Je ziet op de koepel een lampje gaan branden zodat je weet dat deze aan staat. Volgens de handleiding doe je dit ongeveer 30 minuten van te voren. Helaas gaat het lampje niet uit als de koepel op temperatuur is. Dat zou m.i. wel een verbeterpuntje zijn. Eigenlijk zou ik het liefste zien dat er een aan/uit knop op zou zitten. Nu dien je de stekker uit het stopcontact te halen om de koepel weer uit te zetten. Nadat je de bodem, die je alvast op de houder legt, hebt belegd, zet je deze in de koepel. Tip, kijk goed of de pizza de koepel zelf niet raakt anders blijft deze eraan plakken. Afhankelijk van hoeveel toppings je op je pizza hebt gelegd duurt het 5 tot 10 minuten eer je pizza klaar is. Dat lijkt misschien lang, maar is een prima tijd. In de tussentijd kun je gezellig met elkaar babbelen of misschien al je volgende bodem beleggen. De bodems heb ik overigens uitgesneden en op bakpapier gelegd waardoor deze niet aan elkaar plakken. Na 2,5 pizza's had ik persoonlijk meer dan voldoende gehad, mijn medetester is een "grote meneer" die er 4,5 had gegeten. Al vermoed ik dat hij nog meer op had gekund.

De dag erna wederom getest, echter nu met 2 koepels gekoppeld. Ook hier geldt dat je de snoeren goed moet aandrukken. Als het lampje op de koepel niet gaat branden of uit gaat, dan heeft deze dus geen stroom. Het fijne van de koepels aan elkaar koppelen is dat als je een rechthoekige eettafel hebt, iedereen een koepel voor "zijn neus" heeft staan. Je hoeft je dus niet uit te rekken om bij de koepels te komen wat ik persoonlijk een groot pluspunt vind. Deze dag heb ik bladerdeeg bodems geprobeerd. Persoonlijk vond ik dat een ramp. Ik had de bodem "kaal" op de houder gelegd. Dat gaat plakken! Dus vervolgens bakpapier gepakt en uitgeknipt op grootte van de bodem waarna het wel goed ging. Bakpapier verbrande niet. Echter, bladerdeeg gaat uitzetten. Hierdoor glijdt alle topping van je bodem af en komt zowel op het bakplaatje als tegen de koepel aan. Voor mij totaal geen succes en raad ik dan ook af. De smaak is overigens wel prima, dat dan weer wel.

Een paar dagen later in m'n uppie wederom 1 koepel aangezet en de kant en klare bodems genomen. Hier zit als tomatenprut op, echter heb ik extra prut erop gedaan. Voordeel is dat de pizza's sneller klaar zijn, ze zijn immers al gaar. Qua smaak vond ik het een stuk minder en regelmatig schoot de opmerking "bodem van karton" door mijn hoofd.

Om alle soorten bodems te testen heb ik weer een paar dagen later alle moed bij elkaar verzamelt en de pizzabodem mix genomen en bereid. Ik keek heel erg op tegen het werk wat het oplevert om de bodem te maken. Zeker nadat ik de vorige soorten bodems had geprobeerd. Voor mijn gevoel kreeg ik de bodem niet dun genoeg uitgerold wat ik persoonlijk wel belangrijk vond. Hoe dikker de bodem, hoe langer de pizza in de koepel moet blijven met de kans dat je toppings verbranden. Wel was het onwijs leuk om te doen en te kunnen experimenteren met de verschillende diktes, maar wel intensief dus.

Ik kan deze Pizza Festa Connect echt aanraden. Zeker ook daar je deze kunt uitbreiden. Mij is het nog niet helemaal duidelijk of je nu 4 of 5 koepels mag gebruiken. De handleiding en online informatie is daar wisselend in. Per koepel is het vermogen 530w. Als je dat bij elkaar optelt zou ik persoonlijk niet meer dan 4 koepels koppelen. Anders is het vermogen te hoog en kun je je stoppen door laten slaan of zelfs brand veroorzaken. Het reinigen van de koepels is ook simpel, gewoon met een afwasborstel en water waarna je de koepels goed laat drogen. De houders en bakplaatjes kunnen prima in de vaatwasser. De cutter heb ik ook met de hand afgewassen daar deze van plastic is en het mij niet duidelijk is of deze in de vaatwasser mag. Met een vochtige doek kun je het element zelf weer afnemen. Hierna is de Pizza Festa Connect weer klaar voor gebruik.

Ja, ik raad deze Pizzarette echt aan, zoveel plezier aan beleefd de afgelopen 2 weken, al heb ik voor zeker de komende maand even genoeg pizza's gegeten ;-)

Pluspunten

• compact
  • uitbreiden mogelijk
  • ook voor singles
  • variatie mogelijkheden mbt pizza's

Minpunten

• geen aan/uit knop
  • geen temperatuurindicatie

Minke 01-04-2022

Erg van genoten!

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Connect

Ik heb de Tristar PZ-9161 Pizza Festa Connect een aantal weken mogen testen en hier zeer goed gebruik van kunnen maken met mijn gezin! Mijn gezin, bestaande uit mijzelf, mijn partner en twee kinderen van 2 en 9 jaar hebben ontzettend lekker gegeten met de Pizza connect.
Toen ik hem uit de doos haalde zag ik dat de ovens snel en gemakkelijk in elkaar gezet kunnen worden d.m.v. een kabel. Vervolgens steek je de stekker in het stopcontact en gaan de ovens automatisch aan. Het werkt heel simpel; je steekt met de handige uitsteker jouw pizzadeeg uit, belegt hem met wat je lekker vindt en steekt de pizzaschep in de oven. Daar laat je hem ongeveer 7 minuten in zitten en jouw pizza is klaar. Even af laten koelen en eten maar! Omdat wij met zijn vieren waren, hadden we tussen het pizzaeten door, tijd om een nieuwe te maken en om even te kletsen tussendoor. Je bepaalt je eigen snelheid. Heel fijn om een avond gezellig te kunnen tafelen.
Wij hebben een tafel voor zes personen, er zou nog prima een derde oven aan vast gekoppeld kunnen worden zodat we met nog twee vrienden of familie kunnen tafelen. Ideaal!
Na het eten hebben wij de ovens goed laten afkoelen (het terracotta wel 4 uren) en deze in een sopje schoongemaakt. Afdrogen en weer opgeruimd!

Een tip wanneer je deze ovens gaat gebruiken is, doe een heel klein beetje boter op de pizzascheppen. Dit zorgt er voor dat jouw pizza niet vast gaat plakken op het schepje.

De oventjes werken snel (ongeveer 5 minuten per pizza, afhankelijk van hoe vol je hem belegt),

Pluspunten

• Gemakkelijk te vermenigvuldigen
  • Pizza's zijn snel klaar
  • Gemakkelijk in elkaar te zetten

Minpunten

• Pizza's kunnen vastplakken aan de schepjes

MaCo 31-03-2022

Handige pizzarette of je nu met 2 of met 10 personen bent

Dit is echt leuk! Of je nu met z'n tweeën bent, of met het hele gezin bij elkaar, met de Pizza Festa Connect is het feest! Het zijn kleine pizzarettes waardoor niet meteen de hele tafel vol staat en het ziet er ook nog eens heel leuk uit. Heel gezellig om met twee personen ieder aan een eigen kant je pizza te bakken.
Er is ook heel gemakkelijk een tweede (of meer) unit aan te koppelen waardoor je bij ieder tweetal een unit hebt staan. Eén stopcontact voor 2, 4, 6, 8 of 10 personen.
Tevens is deze vorm ook erg gemakkelijk omdat iedereen goed bij zijn/haar eigen pizza kan om hem er na een paar minuten heerlijk gebakken uit de halen met de handige pizzaschep.
Ik vind het een heerlijke uitkomst, gezien ik soms met 2, soms met 4 en soms met 6 aan tafel zit. Leuke avond gegarandeerd!

Pluspunten

• klein formaat
  • meerdere units te spreiden over de tafel
  • ideaal voor 2 maar ook voor 10 personen
  • pizza's zijn snel klaar
  • handig schoon te maken

Ivonne 31-03-2022

Wat een ideale pizzarette

Geschreven voor: Tristar Pizza Festa Connect

Wat een leuke pizzarette is dat. Ideaal aan dit apparaat is dat je het ook met zn 2en kan doen ipv met zijn 4en. Je kunt hem dan loskoppelen en gebruik je 1 apparaat. Doordat het 2 kleine setjes zijn zijn ze heel snel warm en heb je binnen 7 minuten je pizza klaar

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijke
  • Makkelijk los te koppelen

Minpunten

• Op ronde tafel wat lastiger met 4 te gebruiken