Fritel Turbo SF 3505 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fritel Turbo SF 3505 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Wim. 21-12-2017

Inhoud 5 liter

Geschreven voor: Fritel Turbo SF 3505

Na 9 jaar de Fritel sf 3355 deze is 4 liter en nu over gegaan op de Fritel sf 3505 deze is 5 liter, prima voor zelf friet voor te bakken en af te bakken dus meer capaciteit ,prima frieteuse echt een aanrader zeker voor grotere gezinnen met meer dan 4 personen

Pluspunten

• Gemakkelijk schoon te maken
  • Warmt snel op 3200 watt
  • Iedeaal voor arachide olie

Minpunten

• Oppassen voor scherpe randen bij het schoonmaken

Tukker_kk 28-06-2015
Geschreven voor: Fritel Turbo SF 3505

Dit is onze tweede Fritel friteuse. De eerste is lang meegegaan. Prima product, dus weer een Fritel. Maar bij ingebruik nemen wel een zware teleurstelling over afwerking van het apparaat. Overal zeer scherpe randen, geen probleem om je bij normaal aanpakken direct al te snijden. Heb vrijwel elke rand moeten vijlen/schuren om normaal met de friteuse te kunnen omgaan. Naar een tijdje apparaat schoon gemaakt met verversen van het vet. En ja hoor, diepe snee in duim opgelopen. Toch een randje gemist.......
Fritel natuurlijk gemailed, maar geen reactie. Blijkbaar is verkoop belangrijker dan kwaliteit of klanttevredenheid. Jammer!

knutsen333 27-01-2012
Geschreven voor: Fritel Turbo SF 3505

Snel op temperatuur daardoor lekker krokant en knapperig,met 3200 watt.
ik krijg er gemakkelijk 5 liter in,inderdaad streepje verdwijnt dan,waar het om gaat is dat het mandje kan uitlekken als deze omhoog staat,en niet in de olie hangt.
Verschil tussen minimum en maximum niveau is ook wel erg krap genomen.
Er zou dan zelfs nog meer in kunnen dan 5 liter.
Hierdoor krijg er wel 1 kilo in,echter in 500 gr. delen bakken is wel krokanter.

RDDV 05-04-2009
Geschreven voor: Fritel Turbo SF 3505

Goede frituurpan , krachtig element.

Erg jammer dat het -lage-mandje en de inhoud van de pan meer doen vermoeden dan hij waar maakt.

Je kunt krap aan 750 gram friet in 1 keer bakken.

ernie63 11-01-2009
Geschreven voor: Fritel Turbo SF 3505

Ik heb deze pan inmiddels een aantal maanden in bezit en kan niet anders zeggen dat het een top pan is...
Volgens de papieren is het een 5 liter pan, maar tot aan het max. streepje is 4,5 liter.
Snel op temperatuur en bakt idem dito.
Schoonmaken gaat ook erg makkelijk, alles kan uit elkaar.
Wel bij het bakken goed opletten of erbij blijven, want hij bakt echt snel....
Ow ja, en nog 10 jaar garantie!!!! ;-)
Vandaar een 10 voor duurzaamheid.
Toppie.

Gina3 13-05-2007
Geschreven voor: Fritel Turbo SF 3505

Ik heb deze friteuse nu een paar maanden in bezit, en ben er zeer over te spreken. Vooral het grote vermogen was een reden tot aanschaf.,
Ook zeer gemakkelijk te reiningen, al blijft het een apart klusje.
Ondanks de forse prijs zeker zijn geld waard.