Siemens iQ500 HL9S5A340 zwart, inox - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 HL9S5A340 zwart, inox op Kieskeurig.nl.

Gorky 10-05-2019

Irritant klikkende relais geluiden, niet aan te raden

Ziet er goed uit.
Oven werkt prima.
Kookplaten werken goed als je er 2 tegelijk aandoet gebruik je er meer dan 2 dan beginnen de relais irritant en hard te klikken .{ veel herrie }
Zou hem niet aanraden voor die prijs!

Pluspunten

• Ziet er mooi uit.
  • Oven werkt goed
  • Veel functies

Minpunten

• Geen aansluit snoer en stekker.
  • Maakt veel herrie met meer dan 2 kookplaten.

Tevreden Klant 10-08-2021

Makkelijk Bedienbaar Met touchscreen Aanrader

Geschreven voor: Siemens iQ500 HL9S5A340 zwart, inox

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik was gelijk verkocht toen ik deze mooi vrijstaand inductiefornuis IQ500 van Siemens zag. Super strak design Siemens, kwaliteit druipt ervan af Siemens en Natuurlijk makkelijk bedienbaar door het Touchscreen scherm. Heel mooi afgewerkt inductieforunuis IQ500 van Siemens. De touchscreen is geweldig om te gebruik op deze inductiefornuis de oven net zo geweldig zoveel standen die je kan kiezen voor bakken van brood, warm maken van pizza, snel voorwarmen en nog veel meer. Als je meer vragen hebt over Siemens producten bel maar klantenservice die helpen je graag. Bijna vergeten te zeggen de KLANTENSERVICE van SIEMENS is echt goed.

bart 18-02-2021

heel goed

Geschreven voor: Siemens iQ500 HL9S5A340 zwart, inox

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] makkelijk in gebruik, veel mogelijkheden. Rustig qua vormgeving.

C. Overvest 10-02-2021

Supersnel fornuis

Geschreven voor: Siemens iQ500 HL9S5A340 zwart, inox

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het fornuis heeft een mooie luxe uitstraling. Is gebruiksvriendelijk.
De oven warmt supersnel op,wat heel fijn is. Ook het eten koken op de inductie plaat is fijn. Je zet de aardappels op en binnen een mum van tijd zijn ze aan de kook. Er zit ook een boost knop op, waardoor water nog sneller kookt . De plaat is zeer makkelijk te reinigen. Wij koken nu voor het eerst op inductie, was in het begin even wennen, maar we willen nooit iets anders meer. We hebben meerdere apparaten met elkaar vergeleken, maar deze kwam voor ons als beste uit de bus . En in de praktijk maakt deze siemens het ook meer dan waar.

Marcel 06-12-2020

Geweldig fornuis

Geschreven voor: Siemens iQ500 HL9S5A340 zwart, inox

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prachtige vormgeving, tal van handige functies en heel eenvoudig te bedienen. Het is voor mij de eerste keer dat ik met inductie kook maar het werkt intuïtief. Een aanrader!

Albert 20-10-2020

Snel naar de winkel

Geschreven voor: Siemens iQ500 HL9S5A340 zwart, inox

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een super apparaat, zou niet anders meer willen. Prijs kwaliteit geweldig.

Handan 11-03-2020

Snel koken

Geschreven voor: Siemens iQ500 HL9S5A340 zwart, inox

In feb gekocht en ik ben erg tevreden mee. Je kunt er snel mee koken omdat de inductieplaats snel warm wordt., maar het is ook een mooi parel in de keuken. De design en het gebruikersgemak is erg groot. Ik ben zeer tevreden. Hiervoor had ik ook Siemens en was daar ook erg tevreden mee.
Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Snel koken
  • Gebruikersgemak

Minpunten

• Nog niks ervaren

Johan 13-12-2019

Mooi en fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ500 HL9S5A340 zwart, inox

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt perfect moet nog wel wat wennen aan de electrische oven.

Anoniem 14-10-2019

Fantastisch Siemens inductie fornuis.

Geschreven voor: Siemens iQ500 HL9S5A340 zwart, inox

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze eerste inductie fornuis. Wat een verschil in koken, braden en bakken. Oven bakt uitstekend brood, pizza enz. Volgende aankoop wordt Siemens vaatwasser. Bedankt Siemens

Johan1937 17-07-2019

Een Prima aparaat

Geschreven voor: Siemens iQ500 HL9S5A340 zwart, inox

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ondanks dat ik het fornuis nog maar een week in huis heb, ben ik al zeer tevreden over het gebruik, het is nog wel even wennen aan al de mogelijkheden, maar tot nu toe ben ik er enhousiast met deze nieuwe aanwinst.

Mevrouw Keuken 18-04-2019

Mooi ogend en luxe fornuis

Geschreven voor: Siemens iQ500 HL9S5A340 zwart, inox

Ik ben zeer tevreden met het product. Het is een stijlvol strak design en staat prachtig in een keuken, en de kookplaten en oven zijn groot. De bediening is gemakkelijk.

Pluspunten

• goede bediening van de knoppen
  • kinderslot
  • geeft aan wanneer een pan niet geschikt is
  • strak design
  • genoeg ruimte in oven en kookplaten