De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch HLS59D321 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Vd B 03-04-2023

Beste aankoop van de afgelopen jaren

Geschreven voor: Bosch HLS59D321

Wat een mooi en gaaf apparaat is dit! Het zit boordevol functies, meer dan ik van te voren had verwacht. Ik kan elke kookzone instellen met een timer, super ideaal! Is de timer afgelopen dan schakeld de kookplaat deze kookzone automatisch uit, dit is echt zo handig en fijn! Het selecteren is heel makkelijk, en er is ook een grote kookzone waar je bv een grote grillplaat op kan leggen. De oven werkt ook super goed, deze is al uitvoerig door ons getest. Pizza op meerdere hoogtes tegelijk bakken, allemaal knapperig en goed gaar! Ik was over die functie erg verbaasd. Het apparaat is ver boven mijn verwachtingen! Ik wou dat ik deze veel eerder al had besteld. Dit is mijn beste aankoop in tijden!

Pluspunten

• Kookzones apart instelbaar
  • Kookzones & oven schakelen zelf uit
  • Piept als de timer verstreken is
  • Rekjes zijn makkelijk te verwijderen
  • Bakken op meerdere hoogtes

Minpunten

• Er zijn helemaal geen min punten!