Remington D7777 - Reviews

Best Reviewed apr 2018 Remington D7777
Best Reviewed - april 2018
Aantal warmtestanden
Aantal blaasstanden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Mariannr 31-05-2018

Licht in de hand

Ik ging voor de Dyson maar de verkoper overtuigde mij dat deze net zo goed was en langer garantie termijn

Pluspunten

• Licht
  • Mooi ontwerp
  • Droogt goed

Minpunten

• Geluid is best hard

Perfectionist 17-11-2018

Goede kwaliteit

Hiervoor altijd simpele haardrogers gebruikt. Nu wilde ik een goede hebben. Na vele reviews gelezen te hebben. Keuze gemaakt voor de D7777. Hij is licht van gewicht wat fijn is voor kinderen. En maakt niet zoveel lawaai. De meegeleverde opzetstukken zijn simpel op te zetten. En handig in gebruik. De 3 warmte standen en 2 snelheden zijn voldoende voor iedere gebruiker. Coolshot is een drukknop wat handig is als het even te warm wordt. Al met al een goede koop voor een leuke prijs. Vooral met de cashback van Remington helemaal top.

• Krachtig

Remington D7777 16-11-2018

Licht en ook nog eens mooi!

Ik vind het lastig om een nieuwe fohn te kiezen. De Remington is niet alleen mooi om te zien (wat ik toch ook belangrijk vind), betaalbaar en lekker licht.
En tijdens gebruik merk ik ook dat hij goed werkt.
Blij met mn keuze.

Pluspunten

• vormgeving
  • gewicht / lekker licht

Minpunten

• Toch we aan de prijs

Antonina 15-11-2018

Remington AIR3D - is de beste fohn die ik ooit heb gehaad!

De haardroger is heel licht en superslim gevormd wat erg fijn is . Ligt prettig in je hand. Droogt snel . Twee blaasmondjes en diffuser zijn meegeleverd, wat maakt mij extra blij. Super mooie design! Al om al is dit de beste haardroger di ik ooite heb gehad!

Pluspunten

• licht
  • Ligt heerlijk in de hand
  • Super snel droog
  • Fijne luchtstroom
  • Lange snoer

C. Bosch 14-11-2018

Mooi vormgegeven, niet te zwaar

Hij ziet er mooi uit, ligt prettig in de hand en is niet te zwaar. En hij doet wat hij moet doen, namelijk je haar snel drogen. De meegeleverde diffuser komt goed van pas wanneer je meer tijd en aandacht hebt voor het in model brengen.

Tophair 10-11-2018

Super föhn

Lichter en sneller droog dan met een gewone föhn . Bovendien heb ik geen pluizig haar meer na het föhnen en is het haar veel gemakkelijker te stylen met haarlak of gel. Tevens handig met de coolfunctie.

Pluspunten

• Licht
  • Snel droog
  • Coolfunctie

Minpunten

• Mondstuk wordt heet

S.K. Tay 05-11-2018

Haardroger D7777

Kan dit product aanbevelen, temperatuur controle ( voorkomt dat je haar verbrand } droogt snel licht goed te hanteren

S. Grunder 03-11-2018

Prachtige föhn

Ik kon niet wachten tot ik de föhn binnen zou krijgen na alle recensies wat ik had gelezen. Toen ik de verpakking open maakte zag ik al de prachtige doos wat opzich al een cadeautje is om open te maken. Er zit een super stevige, luxe doos omheen. De doos bevat de föhn zelf, 2 opzetstukken en een defuser. Ook zit er een rubberen matje bij waar je de fohn op kan leggen als deze warm is. Ik heb het natuurlijk direct uitgeprobeerd en hij werkt heel goed! Ik heb heel veel en heel lang haar en ben normaal wel 15 a 20 minuten bezig en dan is het super pluizig. Met deze föhn was ik maximaal 10 minuten bezig en mijn haar was toen bijna helemaal droog. Ook was mijn haar een stuk minder pluizig dan met andere fohns. Ik ben blij verrast. Ook krijgt je haar een mooie glans. Het enige minpunt vind ik dat de föhn aan de achterkant je haar erin zuigt.

Pluspunten

• Heel mooi design
  • Je haar wordt snel droog
  • Niet pluizig

Minpunten

• Het zuigt je haar aan de achterkant naar binnen

GigiPl 03-11-2018

Geweldige föhn

Geweldige föhn, echt een designer haardroger. De diffuser zorgt ervoor dat mijn krullen niet pluizen maar glanzen, vooral na gebruik van de cool shot. Het is een hele licht apparaat wat fijn is als je veel haar hebt en wel even bezig bent. Een blaasmond met kammetjes had ik fijn gevonden om mijn haar ook meteen stijl te kunnen fohnen.

• Techniek
  • Cool Shot
  • Lang snoer

Minpunten

• opzet stuk met kammetjes

Kristina 02-11-2018

Goed apparaat

Het is een goede föhn. Geen klachten. Ik gebruik hem dagelijks. Het haar is snel droog en ziet netjes uit.

jim 02-11-2018

ziet er mooi uit

vanwege de makkelijke bediening en het uiterlijk gekocht. verder kan ik er eigenlijk niet over zeggen.

Roshaolin 31-10-2018

Hairgasm

REMINGTON Haardroger Air3D (D7777) is van uitstekende kwaliteit voor de prijs van 114,-. Ik kreeg me haar nooit echt goed droog vanwege me dikke en lang zwart haar. Versteld was ik toen ik deze REMINGTON product aanschafde. Het wordt geleverd in een zeer luxe doos met drie hulpstukken (waaronder 2 blaasmonden en een diffuser) en 3 warmte standen. Bijna droomerig hoe bruikbaar het is door de 3 minuten droogtijd die ik nodig had, misschien 3 meter lange snoer + het is vrij licht in gewicht. In ieder geval wordt me haar extra glad, glanzend, zijde zacht en is D7777 me nieuwe bae.

Pluspunten

• luxe (opberg)verpakking
  • chique design
  • 3 meter snoer
  • korte droogtijd (3-10 min)
  • licht in gewicht

Maud 30-10-2018

Geweldig!

Als eerste, als je de föhn binnen krijgt, zit hij in een hele mooie doos en zie je gelijk als je hem uitpakt dat het van hoge kwaliteit is. Er zitten 3 opzetstukken bij die ieder hun eigen ding zeer goed doen, deze zet je gemakkelijk op de foḧn. De diffuser zorgt voor mooie natuurlijke krullen en als je met koude lucht het haar nog een keer ik in model brengt blijven de krullen extra lang zitten! Er zit ook nog een smalle blaasmond bij en een andere blaasmond waardoor je haar extra snel droogt. De föhn wordt erg snel warm waardoor je je haar snel kunt drogen. De föhn ziet er geweldig mooi uit en vooral als je hem aan zet. Je kunt de standen allemaal zeer makkelijk verstellen, alles wordt aangegeven met licht. Dit product is van zeer hoge kwaliteit en je haar wordt er ook helemaal niet droog van maar juist heel natuurlijk en verzorgd. Deze föhn is erg compact en ligt daardoor lekker in de hand. Ik raad hem dan ook iedereen aan.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • compact
  • snel warm
  • mooi product
  • mooi resultaat

Mare 29-10-2018

Fijne föhn

Wat een fijne föhn! Ik heb zelf erg lang en dik haar. Normaal föhnde ik nauwelijks mijn haar, omdat het simpelweg gewoon te lang duurde. Toch vind ik het effect van geföhnd haar mooier dan als het opgedroogd is aan de lucht. Toen heb ik besloten om een iets duurdere föhn te kopen en proberen of dat wel beter werkt voor mijn haar. De föhn zat verpakt in een mooie doos (zie foto) waar de föhn in zat, de diffuser en twee andere opzetstukken. Ook krijg je er een antislip mat bij. De föhn heeft een mooi ontwerp en is niet te zwaar. Mijn haar was binnen 10 minuten droog! Sindsdien föhn ik mijn haar na elke wasbeurt. Oftewel een mega aanrader!

CarlijnO 29-10-2018

Hele fijne föhn

Super positief over deze föhn! Heel mooi vormgegeven, de föhn ziet er heel mooi uit en de doos is net een cadeau om uit te pakken. De concentrators en de diffuser zijn heel makkelijk op en af te zetten. Ook is het heel fijn dat de kabel zo lang is, waardoor je makkelijk van een stopcontact naar een spiegel kan komen. Eigenlijk heb ik zelf nog niks negatiefs over deze föhn ontdekt. Het gewicht van de föhn is erg klein.

Pluspunten

• mooi vormgegeven
  • fijn gebruik
  • lange kabel
  • makkelijk op en af zetten hulpstukken

Deesjuhh 29-10-2018

Echt een aanrader

Als eerste wordt de Remington Air3D in een mooie luxe doos geleverd met daarbij 2 blaasstukken en een diffuser. Het fijne aan deze diffuser is dag de pinnen minder ver uitsteken dan je gewent bent. Ook erg handig op de föhn is dat er 3 snelheden + 3 warmte standen, zodat je altijd je gewenste warmte hebt op je hoofd. Mocht het nog te warm zijn er zit ook een cool shot op. Remington Air3D is echt een aanrader, zeker voor lang en dik / veel haar is deze super!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Pluis vrij
  • Cool shot

Marlies 26-10-2018

Super fijne en mooie föhn van Remington

Hele mooie föhn die fijn in gebruik is door het ligtgewicht. De fohn heeft 3 verschillende hulpstukken en 3 warmte standen. Mijn haar is met deze fohn sneller droog, pluisvrij en glanzend. Ik ben super blij met de fohn en kan hem zeker aanraden!

• Pluisvrij haar
  • Fijn in gebruik

Mylile 26-10-2018

Mooie fohn fijn om te gebruiken

Alleen de doos is al een kadootje. Fohn is lekker licht en door de verschillende standen voor mezelf, maar ook voor mijn dochter te gebruiken. Ik krijg altijd pluizig haar van fohnen, maar dat is bij deze dus helemaal niet zo. Super handig in gebruik en ook een mooi design. Als je de warmste stand gebruik is hij na een tijdje wel heet, dus even laten afkoelen voor je m weer opbergt.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Verschillende opzetstukken
  • Meerdere warmte standen

Minpunten

• Wordt warm

Esma 26-10-2018

Best thing ever

Zeker een aanrader!! De Air 3D is mooi, heeft een lange snoer, is krachtig en niet zwaar, wat het föhnen van mijn haar makkelijker maakt. Ik ben er echt helemaal weg van!!!

Pluspunten

• Lange snoer
  • Mooi
  • Licht

Eva 26-10-2018

Compacte föhn met groots resultaat!

De Remington Air3D wordt geleverd in een luxe doos, met naast de föhn, 2 blaasmonden, een diffuser voor golvend/gekruld haar en een antislipmatje. De föhn is zeer licht en compact vergeleken met mijn oude föhn, wat het föhnen een stuk gemakkelijker maakt, zeker wanneer je lang haar hebt. De droogtijd is ook aanzienlijk korter met de Air3D, en door de ionenfunctie is mijn haar extra glad en glanzend na gebruik. Hij is het geld zeker waard en ik kan hem iedereen aanraden!

Pluspunten

• Snelle droogtijd
  • Cool-shot functie
  • Lichtgewicht
  • Lang snoer

Minpunten

• Niet goedkoop