Remington D7777 - Reviews

Best Reviewed apr 2018 Remington D7777
Best Reviewed april 2018
Aantal warmtestanden
Aantal blaasstanden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Mariannr 31-05-2018

Licht in de hand

Ik ging voor de Dyson maar de verkoper overtuigde mij dat deze net zo goed was en langer garantie termijn

Pluspunten

• Licht
  • Mooi ontwerp
  • Droogt goed

Minpunten

• Geluid is best hard

Amelia C. 02-06-2018

licht en stil

Ik ben tevreden over de Remington D7777 maar ook over de snelle levering van Coolblue.
De haardroger is licht, stil en droogt snel zeker belangrijk als je lang haar hebt. De eerste droog buurt, (heb lang haar) heeft 7 min geduurd. De temperatuur en snelheid zijn door handige knopjes in te stellen. Het wordt in een hele mooie box geleverd, met extra 3 opzetstukken. De indruk is dat je een hele luxe iets krijgt :) Het wordt als min punt aangegeven dat de snoer niet meedraait maar zelf vind dat geen issue aangezien de snoer is behoorlijk lang.

Pluspunten

• licht gewicht
  • stil
  • mooi design
  • lang snoer
  • extra opzetstuk

Minpunten

• nvt

Braunfohngebruiker 23-05-2018

Compacte fohn die doet wat ie moet doen!

De Braun D777 is wel iets duurder maar daarentegen wel lekker compact en de prestaties zijn prima! Dus een aanrader.

Ies1205 29-04-2018

Fijne föhn!

Wat een fijne föhn! Het design is even wennen maar super fijn juist! Mijn haar is lastig en beschadigd door het blonderen! Maar mijn haar voelt dankzij deze föhn veel zachter aan!

Pluspunten

• Lichtgewicht

Deb 24-04-2018

Luxe Air haardroger

Deze super föhn van de week binnen gekregen , ik ben helemaal blij met mijn nieuwe föhn , hij is super licht en een hoop kracht zit erin , ik gebruik zelf veel de difuser en mijn haar pluist niet meer en mijn krullen worden mooier. De prijs is het zeker waard ik wil geen andere föhn meer.

Pluspunten

• Snel droog
  • Geen pluis
  • Mooie krullen

Daphne borsboom 24-04-2018

Goede föhn

Van de week me föhn binnen gekregen! Ben er zo blij mee ik hoef niet meer lang met föhn voor de spiegel te staan met dit product is het zo droog. Me haar pluist er niet van! Het is echt een lichte föhn dus geen lamme hand meer! De kopstukken zijn ook ideaal voor krullend haar wat ik zelf heb is diffuser heel goed je krullen blijven goed in structuur maar de andere zijn ook ideaal voor me haar te stylen.

Pluspunten

• Pluisvrij
  • Snel droog

Marjan 22-04-2018

Goede aankoop

Vanmorgen mijn nieuwe föhn in ontvangst mogen nemen. Wat een prachtig design. De föhn is netjes verpakt en de doos is prima geschikt om daar de föhn in te bewaren. Er zitten drie hulpstukken bij, twee verschillende blaasmonden en een diffuser om mooie krullen mee te maken. Mijn haar heeft van nature al slag maar met de diffuser ontstaan de mooiste krullen. Ik heb vrij dik en veel haar maar het duurt met deze föhn niet zo lang om het haar droog te krijgen. De föhn is mooi ligt in gebruik en ligt goed in de hand. Hierdoor heb ik geen last meer van een lamme hand of arm tijdens het föhnen ;) Kortom een echte aanwinst!

Pluspunten

• gewicht
  • ergonomisch
  • prachtige haarglans