Rowenta CV1801 Express Style CV1801 föhn - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta CV1801 Express Style CV1801 föhn op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

yvootje73 17-03-2023

klein en krachtig

We zijn heel tevreden over deze fohn. Hij is niet duur en droogt snel en goed. Het enig minpuntje dat we kunnen vinden is dat er maar 2 standen zijn, warm en koud

Pluspunten

• klein
  • krachtig

Minpunten

• maar 2 standen

Adri 16-03-2023

Minimalistisch

Het is een erg kleine en lichte föhn. Heeft 3 standen en dat is prima. Het is wel jammer dat de kop niet draaibaar is, waardoor het lastig föhnen is.

Pluspunten

• Klein
  • Licht

Minpunten

• Geen draaibare kop

e***********@h********** 13-03-2023

Kleine föhn

Deze föhn van Rowenta is compact (klein) en krakkemikkig. Het kleine formaat en het materiaal geven niet echt een luxe gevoel. De föhn heeft drie standen, waarvan twee warm en een koud. De hardste, warme stand geeft mij niet dezelfde power als ik van m’n oude föhn gewend ben - dat is jammer! Als je op zoek bent naar een betaalbare föhn of hecht je veel waarde aan een kleine föhn, dan is dit product voor jou misschien wel een goede keuze. Zelf ben ik niet overtuigd!

Pluspunten

• klein

Minpunten

• krakkemikkig
  • luid
  • weinig kracht

Ditismarieke 10-03-2023

Klein en krachtig

Ik vind de föhn krachtig. Hij ligt goed in de hand. Hij heeft 3 standen dat is voor mij genoeg. 1 opzetstuk en dat vind ik ook voldoende

Pluspunten

• Dat hij klein is
  • Dat hij goed en efficiënt droogt

K****************@g******** 10-03-2023

Compact

Door het testen van deze Rowenta föhn, kom ik er pas echt achter hoe lomp en zwaar mijn oudere föhn is. Zo fijn om nu een lichtven klein model in de hand te hebben en deze doet ook nog beter zijn werk. Ik heb zelf dik en veel haar dus het duurt altijd even voor mijn haar droog is maar het is beduidend korter. Wat fijn! Er zitten 2 standen op qua warmte en 1x koude stand. Heel simpel dus.

Pluspunten

• Compact
  • Droogt snel

m*****************@h********** 10-03-2023

Fijne föhn

Fijne kleine föhn, wordt niet echt heel heet en dat is juist fijn. Heeft ook een koude stand. Luchtdruk is voldoende. Makkelijk ergens mee naar toe te nemen. Heeft 1 opzetstuk. Koelt lekker snel af na gebruik. Ik merk wel als je de houding veranderd van het apparaat dat de motor daarop reageerd

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Goede luchtdruk

Mr Leo 02-03-2023

Comfortabel Fohn

Ik heb de Rowenta CV1801 föhn kunnen testen en ben er erg blij mee. Het heeft een krachtige motor, gezien het feit dat het er erg klein uitziet, en slechts twee snelheden, het is eenvoudig te gebruiken en zorgt voor een goede droging van het haar van mij en mijn kinderen. Het heeft ook een coole functie, wat ook een leuke bijkomstigheid is. De föhn is zeer licht van gewicht en gemakkelijk te hanteren, waardoor hij comfortabel in gebruik is. Het compacte ontwerp is geweldig voor reizen en opslag, omdat het niet te veel ruimte in beslag neemt. Een ding om op te merken is dat het geluidsniveau iets hoger is dan bij sommige andere haardrogers, maar het is niet te luid. Ik ben er echt blij mee

Pluspunten

• Genakkelijk in gebruik
  • Comfortabel
  • Niet zwaar