Dyson Supersonic - Reviews

Aantal warmtestanden
Aantal blaasstanden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 41 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Fabienne 29-03-2017

Verliefd op de Supersonic

Ik heb zelf erg lang (tot de onderrug) en dik haar. Fohnen deed ik liever niet, maar ik moest wel anders was mijn haar de volgende dag nog vochtig. De belofte die dyson maakte klonk mij daarom ook als muziek in de oren. Ik heb de fohn nu 1,5 week en ik moet zeggen, hij maakt de beloftes meer dan waar! Ik heb zojuist de timer aangezet en de fohn gebruikt. Ik was in 4 minuten klaar! Mn haar kwam uit een handoek. Normaal doe ik hier minstens 25 minuten over.
Ik merk ook dat mijn haar veel gladder en zachter is, vooral als ik van boven naar beneden fohn met een borstel of mijn handen.
Het is veel geld, vooral vergeleken met andere fohns, maar daar vind ik de supersonic niet mee te vergelijken! Ik hoef minder haarolie te gebruiken en ben gewoon veel minder tijd kwijt terwijl mijn haar er tien keer beter uit ziet. Ook merk ik dat ik mijn stijltang niet meer hoef te gebruiken, wat natuurlijk ook veel beter is voor mijn haar.
Al met al, een echte aanrader die het sparen zeker waard is geweest!

Pluspunten

• Snel droog
  • Glanzend haar
  • veel opzetstukjes

Joyce 03-03-2017

Geweldig

Ik ben kapster en deze fohn is geweldig, Als je het fijne mondstuk gebruikt wel een beetje minder warm en iets zachter laten blazen anders verbrand je je en het haar vliegt weg

Pluspunten

• Warmte standen
  • Machnetische mondstukken

Minpunten

• Soms wat vertraging met aanzetten dat lucht geeft.

Bart-Jeroen 19-03-2017

Stil, snel en prachtige vormgeving

Mijn bezoek aan de Bijenkorf in Amsterdam kreeg een ietwat andere wending. Daar was namelijk een demonstratrice de Supersonic aan het demonstreren. Mijn dochter werd waarschijnlijk aangetrokken door de prachtig roze achterkant, ik vond vooral het design heel mooi. Omdat ik overtuigd werd van hoe stil de Supersonic is en hoe snel je het haar droogt besloot ik er een te kopen. Vooruit, niet echt goedkoop maar was ook niet van plan elk jaar een nieuwe haardroger te kopen. Zojuist het badderritueel met mijn dochter gehad en dat eindigt altijd met het fohnen van haar lange bos haar. En ik ben echt enthousiast. Naast het feit dat het een prachtig ontworpen product is, ben ik vooral onder de indruk van hoe stil de haardroger is. Met een reguliere fohn is communicatie met mijn dochter nauwelijks mogelijk, nu is dat geen probleem. Ook de snelheid waarmee het haar droog is, is ook een enorm pluspunt. Ik ben enthousiast over de Supersonic. De stevige prijs ben je snel vergeten, de voordelen niet!

Pluspunten

• design
  • stil
  • snel

Minpunten

• prijs

Daisy 03-03-2017

Snel droog, glad haar

Bij het eerste gebruik leek het een zelfde ervaring als met mijn oude föhn. Ik had bijna spijt van deze aanschaf. Na ongeveer twee weken gebruik merkte ik echter dat mijn haar zachter en gladder werd. Het pluist ook veel minder tijdens en na het drogen. Geen grote bos pluishaar meer, maar handelbaar en zacht haar.
Design van het apparaat is ook erg mooi. Jammer dat er geen ophangsysteem voor in de badkamer te verkrijgen is. Dit apparaat mag namelijk best gezien worden!

Kortom: ik wil geen andere föhn meer en ben nu meer dan overtuigd.

Pluspunten

• Korte droogduur
  • Glad en glanzend haar
  • Makkelijk in de hand

Minpunten

• Geen ophangbeugel verrkrijgbaar

Fhon 20-08-2017

Fijne föhn ligt goed in de hand

Een fijne föhn , maakt weinig lawaai , ligt goed in de hand erg tevreden over . Goed voor het haar ik gebruik hem dagelijks

Farida Adjiembaks 22-04-2017

Super Sonic Hairdryer

Ik heb de resultaten gezien tijdens mijn werk en ..
ik ben er helemaal weg van!

Het is gewoon het beste dat je voor je haar kunt gebruiken om te drogen en om te stylen.
Geluid is gedempt .. niet zo lawaaiig en makkelijk om mee aan de slag te gaan.
Stylen voor vele malen leuker!

Ik moet eerlijk toe geven, dat ik helemaal enthousiast ben!
Alles waar het voor staat ervaar ik ook echt.

Thanks Dyson .. mijn haar zal nog mooier worden.

Pluspunten

• Snelheid
  • Vorm/Design
  • Power
  • Prettig vast te houden

Minpunten

• Beperkt kleurkeus ( zwart )

Tine 26-06-2017

SUPER

De naam supersonic is zeer goed gekozen, hij is inderdaad SUPER. Bij mijn kapper werd deze gebruikt en was ik reeds aangenaam verrast door het design. De Supersonic droogt zeer snel, zonder het gevoel van "over"verhitting te hebben. Aangenaam geluid en ligt heel aangenaam in de hand. Ik raad de Supersonic aan iedereen aan.

Minerva van der Geest 08-06-2017

Mevrouw

De dyson supersonic is in een woord gewelding.Ik heb natuurlijk heel goed over nagedacht alvorens het aan te schaffen ivm de prijs.
Ik heb van nature krullend haar en föhn het altijd.Met de dyson ben ik sneller klaar en mijn haar is minder droog,glanzender en gladder.Enige kennis van haarfohnen is altijd welkom om het mooier en gladder gefohnd te krijgen.Een mooie bijkomstigheid is de vorm echt een design föhn.
Helaas niet voor iedereen weggelegd ivm de prijs.

Pluspunten

• Haar Snel droog
  • Glanzender
  • Gladder haar

Magali 23-03-2017

Het product zit gemakkelijk in de hand waardoor brushen een kinderspel wordt! Daarnaast droogt het je haar letterlijk op 10min tijd zonder het uit te drogen!

Er is misschien wel een hoge prijs aan verbonden maar ik zie het eerder als een investering, dit is een product waar ik nog jaren mee voort kan! Ik heb héél tevreden

Pluspunten

• Look
  • Verschillende niveau warmte
  • Sneldrogend

Anita 04-03-2017

Verliefd op m'n fohn

Echt een top aankoop, per dag minimaal een kwartier eerder klaar met fohnen en m'n haar zit geweldig.

Caroline 02-03-2017

super haardroger !

Je haar is effectief sneller droog. Stiller dan een andere haardroger. Zelfs op de warmste stand, heb je niet het gevoel dat het te warm is. Mooi design. Minder zwaar in de hand.
Ik geef een 9 en geen 10 omwille van de prijs. Toch wel duur, maar anderzijds toch waar voor je geld ! Ben heel tevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

• sneller droog
  • stiller
  • licht
  • design

Minpunten

• prijs

Miriam 02-03-2017

Super fohn

Gekregen van mijn man voor kerst en wil nooit meer een andere fohn. Super snel mijn lange dikke haar droog en daarnaast is mijn haar superzacht na het fohnen. Het aanbrengen van de hulpstukken is ook ideaal door de magneten. De conditie van mijn haar is enorm verbeterd volgens mijn kapster. In verhouding met andere fohns is hij natuurlijk erg duur, maar ik vind het het zeker waard en zal hem zeker aanbevelen.

Marianne 16-09-2018

Sterke föhn

Ik heb de föhn nu een half jaar in gebruik hij maakt je haar snel droog de opzet stukken klikken vanzelf erop met magneet sluiting
Mijn haar is super snel droog
Hij is niet licht dat is wel jammer
Heel degelijk
Makkelijk en lang snoer wat mee draait
Genoeg standen om zacht te drogen voor krullen en harder voor snel droog
Ik raad dit product aan het is duur maar duurzaam en goed

Pluspunten

• Droogt super snel
  • Makkelijk hanteerbaar
  • Genoeg opzet stukken
  • Variabel in warmte
  • Lang snoer

Minpunten

• Zwaar

Jeanette 30-08-2018

Na een paar maanden kapot

De fohn op zich beviel goed. Sinds een paar dagen haperde hij en vandaag stopte hij er helemaal heen. Bizar natuurlijk. Heb mij rot gezocht naar de bon, maar tot nu toe niet gevonden. Dus we gaan zien hoe dit afloopt.

Minpunten

• gaat binnen paar maanden kapot
  • als je een beetje stoot, valt het hulpstuk er af

Judith Litzouw 17-08-2018

Weinig geluid

Fijne fohn. Ligt prettig in de hand en maakt minimaal geluid. Iedereen in het gezin gebruikt hem graag.

Pluspunten

• weinig geluid
  • licht in gewicht

Minpunten

• best prijzig

Desiree 30-06-2018

Fantastisch! Had ik 5 jaar eerder moeten kopen

Normaal gesproken doe ik minimaal 20 minuten met diffuser, om mn krullenbos een beetje fatsoenlijk en bijna-droog te krijgen. Mijn kapper doet er overigens nog langer over, want die heeft meer geduld.
Na lang twijfelen, want het is eigenlijk een absurt bedrag voor deze föhn, m toch maar gekocht. Mocht ie niet bevallen dacht ik, verkoop ik m zo weer door op MP.
Vanavond voor het eerst gebruikt en écht kon niet geloven: na 5 minuten mn krullen net zoals mijn kapper het voor elkaar krijgt!
Ik baal er alleen van dat ik m niet 5 jaar eerder heb gekocht.

Pluspunten

• Veel standen, ook koude lucht
  • Lekker lang snoer

Minpunten

• Prijs: absurt eigenlijk

Monique 27-12-2017

Super föhn!

Super föhn. Mijn haren zijn met deze föhn makkelijker te stylen. De lange haren van mijn dochters veel sneller droog en super zacht zonder pluis.

Pluspunten

• Droogt snel
  • Ligt prettig in de hand
  • Mooie vormgeving
  • Minder geluid

Emma 22-07-2017

Zeer goede prijs kwaliteitshaardroger

Zeer dure haardroger maar hij is z'n geld waard. Ik heb lang dik haar en drogen duurt beduidend korter met de dyson ook m'n arm doet minder pijn doordat het gewicht in de steel zit. Ik maar niet echt gebruik van de verschillende opzetstukken en hou het bij de fijnste. Het matje om haardroger op te leggen is ook heel handig ookal wordt het toestel warm het koelt zeer snel af! Een aanrader

Pluspunten

• krachtig
  • licht
  • mooi design en kleur

Minpunten

• prijs
  • knop voor koude lucht geeft niet echt koude lucht

VanMarco 30-06-2017

Prima Fohn

Wij van VanMarco in Amsterdam (www.vanmarco.nl) werken met de nieuwe Dyson Supersonic Prof. En we kunnen niet meer zonder. Service van Dyson is geweldig. na een klein probleempje hebben we snel een nieuwe gekregen. Top fohn en top service.
Heb je het geld er voor over dan zeker kopen.

Rina 04-06-2017

Veel te warm op de laagste stand

Op zich een goed product, maar met een grote fout. Er zitten 3 warmtestanden op en de laagste stand (door Dyson aangeduid als hoofdhuidstand) is met ruim 65 graden tot wel 70 graden voor mij al verschroeiend heet. De laagste warmtestand zou rond de 50 graden moeten liggen.

• Goed design

Minpunten

• te heet op de laagste stand