Dyson Supersonic - Reviews

Aantal warmtestanden
Aantal blaasstanden

Beoordeling op basis van 22 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Fabienne 29-03-2017 Product paar weken in bezit

Verliefd op de Supersonic

Ik heb zelf erg lang (tot de onderrug) en dik haar. Fohnen deed ik liever niet, maar ik moest wel anders was mijn haar de volgende dag nog vochtig. De belofte die dyson maakte klonk mij daarom ook als muziek in de oren. Ik heb de fohn nu 1,5 week en ik moet zeggen, hij maakt de beloftes meer dan waar! Ik heb zojuist de timer aangezet en de fohn gebruikt. Ik was in 4 minuten klaar! Mn haar kwam uit een handoek. Normaal doe ik hier minstens 25 minuten over.
Ik merk ook dat mijn haar veel gladder en zachter is, vooral als ik van boven naar beneden fohn met een borstel of mijn handen.
Het is veel geld, vooral vergeleken met andere fohns, maar daar vind ik de supersonic niet mee te vergelijken! Ik hoef minder haarolie te gebruiken en ben gewoon veel minder tijd kwijt terwijl mijn haar er tien keer beter uit ziet. Ook merk ik dat ik mijn stijltang niet meer hoef te gebruiken, wat natuurlijk ook veel beter is voor mijn haar.
Al met al, een echte aanrader die het sparen zeker waard is geweest!

Pluspunten

• Snel droog
  • Glanzend haar
  • veel opzetstukjes

Magali 23-03-2017 Product paar weken in bezit

Het product zit gemakkelijk in de hand waardoor brushen een kinderspel wordt! Daarnaast droogt het je haar letterlijk op 10min tijd zonder het uit te drogen!

Er is misschien wel een hoge prijs aan verbonden maar ik zie het eerder als een investering, dit is een product waar ik nog jaren mee voort kan! Ik heb héél tevreden

Pluspunten

• Look
  • Verschillende niveau warmte
  • Sneldrogend

Laure 22-03-2017 Product paar weken in bezit

Licht en zacht haar met een designvolle haardroger

Het toffe aan dit product is niet alleen dat het een plezier is voor het oog met het strakke design maar ook dat zijn design een relevantie bijdraagt aan het gebruik van de haardroger! Doordat de motor zich onderaan in de steel bevindt heb ik gene schrik meer dat men haar vastzit in de motor! Daarnaast is de warmte van de lucht net niet té warm waarom mijn haar zacht aanvoelt en niet aanvoelt zoals stro (wat bij andere haardrogers wel het geval is!)

Pluspunten

• design
  • licht gewicht
  • hoge luchtkracht

Minpunten

• prijs

Bart-Jeroen 19-03-2017 Product paar dagen in bezit

Stil, snel en prachtige vormgeving

Mijn bezoek aan de Bijenkorf in Amsterdam kreeg een ietwat andere wending. Daar was namelijk een demonstratrice de Supersonic aan het demonstreren. Mijn dochter werd waarschijnlijk aangetrokken door de prachtig roze achterkant, ik vond vooral het design heel mooi. Omdat ik overtuigd werd van hoe stil de Supersonic is en hoe snel je het haar droogt besloot ik er een te kopen. Vooruit, niet echt goedkoop maar was ook niet van plan elk jaar een nieuwe haardroger te kopen. Zojuist het badderritueel met mijn dochter gehad en dat eindigt altijd met het fohnen van haar lange bos haar. En ik ben echt enthousiast. Naast het feit dat het een prachtig ontworpen product is, ben ik vooral onder de indruk van hoe stil de haardroger is. Met een reguliere fohn is communicatie met mijn dochter nauwelijks mogelijk, nu is dat geen probleem. Ook de snelheid waarmee het haar droog is, is ook een enorm pluspunt. Ik ben enthousiast over de Supersonic. De stevige prijs ben je snel vergeten, de voordelen niet!

Pluspunten

• design
  • stil
  • snel

Minpunten

• prijs

Hanneke de Koning 18-03-2017 Product paar maanden in bezit

Revolutie in haardrogers!

Als kerstcadeau van mijn vriend heb ik de Supersonic haardroger gekregen. De eerste indruk van het apparaat is WOW! Geweldig mooi design en ligt fijn in de hand. Na het douchen is mijn haar op de hoogste stand echt binnen een paar tellen droog. Een hele fijne bijkomstigheid is dat stylen met een haartang daarna niet eens meer echt nodig is. Tijdens gebruik is het erg prettig dat het koord lang is en dat het apparaat niet tastbaar heet wordt. Het geluid wat de Supersonic produceert is, naast de stevige prijs, het enige puntje wat ik kan bedenken als kritiek. Dyson heeft met recht succesvol de haardroger opnieuw uitgevonden.

Pluspunten

• Krachtig
  • Verschillende standen
  • Gewicht in balans
  • Oppervlak wordt niet heet

Minpunten

• Prijzig

Marco 12-03-2017 Product paar maanden in bezit

Niet alles is goed.

Tijdens het föhnen vallen de mondstukken er af. Linkt of de magneet niet sterk genoeg. Vormgeving is mooi en zeer stil. Zit wel een hooge piep toon in.

Anita 04-03-2017 Product paar maanden in bezit

Verliefd op m'n fohn

Echt een top aankoop, per dag minimaal een kwartier eerder klaar met fohnen en m'n haar zit geweldig.

Diana 04-03-2017 Product paar maanden in bezit

Krachtig en makkelijk

Geen last meer van mijn pols door een andere gewichtsverdeling dan mijn oude fohn. Krachtig en makkelijk in gebruik. Erg tevreden!

Magda Accou 03-03-2017 Product paar maanden in bezit

Haardroger

De beste haardroger dat ik ooit had,ik vond hem wat duur en heb er een tijdje over nagedacht voor ik hem aankocht.Hij is zeker zijn geld waart,is zeer handig in het gebruik,lang snoer,niet luidruchtig,droogt goed zelfs op laagste temperaturen en haarvriendelijk.Zeer goede aankoop.

Daisy 03-03-2017 Product paar maanden in bezit

Snel droog, glad haar

Bij het eerste gebruik leek het een zelfde ervaring als met mijn oude föhn. Ik had bijna spijt van deze aanschaf. Na ongeveer twee weken gebruik merkte ik echter dat mijn haar zachter en gladder werd. Het pluist ook veel minder tijdens en na het drogen. Geen grote bos pluishaar meer, maar handelbaar en zacht haar.
Design van het apparaat is ook erg mooi. Jammer dat er geen ophangsysteem voor in de badkamer te verkrijgen is. Dit apparaat mag namelijk best gezien worden!

Kortom: ik wil geen andere föhn meer en ben nu meer dan overtuigd.

Pluspunten

• Korte droogduur
  • Glad en glanzend haar
  • Makkelijk in de hand

Minpunten

• Geen ophangbeugel verrkrijgbaar

Joyce 03-03-2017 Product paar maanden in bezit

Geweldig

Ik ben kapster en deze fohn is geweldig, Als je het fijne mondstuk gebruikt wel een beetje minder warm en iets zachter laten blazen anders verbrand je je en het haar vliegt weg

Pluspunten

• Warmte standen
  • Machnetische mondstukken

Minpunten

• Soms wat vertraging met aanzetten dat lucht geeft.

Caroline 02-03-2017 Product paar maanden in bezit

super haardroger !

Je haar is effectief sneller droog. Stiller dan een andere haardroger. Zelfs op de warmste stand, heb je niet het gevoel dat het te warm is. Mooi design. Minder zwaar in de hand.
Ik geef een 9 en geen 10 omwille van de prijs. Toch wel duur, maar anderzijds toch waar voor je geld ! Ben heel tevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

• sneller droog
  • stiller
  • licht
  • design

Minpunten

• prijs

Miriam 02-03-2017 Product paar maanden in bezit

Super fohn

Gekregen van mijn man voor kerst en wil nooit meer een andere fohn. Super snel mijn lange dikke haar droog en daarnaast is mijn haar superzacht na het fohnen. Het aanbrengen van de hulpstukken is ook ideaal door de magneten. De conditie van mijn haar is enorm verbeterd volgens mijn kapster. In verhouding met andere fohns is hij natuurlijk erg duur, maar ik vind het het zeker waard en zal hem zeker aanbevelen.

B. Hendriks 02-03-2017 Product paar maanden in bezit

Handzaam, lichtgewicht, gebruiksvriendelijk.

Was aan een nieuwe föhn toe en heb gewacht totdat deze op de markt kwam. Mede door goede ervaring van dit merk! Betrouwbaar, uiterst goede kwaliteit en mooie vormgeving. De föhn bevalt prima en maakt beloftes waar. Handzaam, minder lawaai, veel lichter in gewicht. Het föhnen en stylen van mijn haar is een feestje geworden. En wrs voor jaren!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Minder lawaai
  • Gebruiksvriendelijk
  • Compact

Caroline 02-03-2017 Product paar maanden in bezit

Schitterende haardroger

Echt een verassing dat zo een vernieuwing mogelijk is bij een apparaat dat al vele tientallen jaren bestaat en waarvan men dacht dat er weinig of geen verbetering meer mogelijk was. De haardroger ligt goed in de hand, is makkelijk te hanteren, hulpstukken zijn in een handomdraai gemonteerd of terug gedomonteerd. Ook qua geluid is dit dus echt een gigantische verbetering.

Pluspunten

• Handig
  • Licht
  • Geluidsarm

Sara 02-03-2017 Product paar maanden in bezit

Nog nooit zo snel mijn haar in model geföhnd!

Ik ben zeer tevreden met mijn Dyson Supersonic. Ik heb mega dik haar en deed er altijd 1 uur over om het in model te föhnen, nu ben ik er maximaal een half uur mee bezig! Super fijn!

Pluspunten

• Haar is snel droog
  • Koude lucht knop

MirAn 02-03-2017 Product paar weken in bezit

Super haar droger

Top haardroger!!deze haardroger droogt het haar zeer snel en het haar is minder pluizig en erg goed.de droger is wel erg duur zon vierhonderd euro maar echt zijn geld waardz voor het eerst lukt het ook om krullen erin te fohnen met krulborstels

Jacqueline parker 02-03-2017 Product paar maanden in bezit

Abcdeabcde

Fijne fohn , ik wil niet meer anders... vind de aanschaf van dit product wel vrij duur. Maar o.k gewoon gekocht en geen spijt van.

anoniem 02-03-2017 Product paar maanden in bezit

Supersnelle haardroger

Supersonisch uiterlijk en zeer fijn in gebruik; compact, licht en de opzetstukken doen waar ze voor dienen. Opzetstuk voor stijl haar maakt mijn haar ook echt stijl zonder gehannes met borstels, iets wat mij eerst alleen met een stijlstang lukte maar mijn haar futloos maakte. De diffuser is geweldig en ook hier een snelle droogtijd en geen pluis. Haardrogen doe ik nu in de helft van de tijd (15 min) en ik vind het ook geen straf meer. Fohn is zeer prijzig, maar met alle haarbeschadigende tools en borstels, die inmiddels ongebruikt in de lade liggen, kom ik ook aan een aardig bedrag. Ik ga er vanzelfsprekend vanuit dat ik er jaren plezier van heb ;) Zelf hoop ik op uitbreiding van opzetstukken.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • snelle droogtijd
  • wordt niet heet
  • minder lawaai

Minpunten

• de aanschafprijs

Willy Gieles 02-03-2017 Product paar maanden in bezit

mooi om te zien, zacht van geluid,

het is mooi om te zien, licht goed in de hand, weinig herrie, maar vind het wel duur, vindt ook dat je haar er droog van wordt.
Je haar zit wel losser dus niet zo echt gekapt wat wel goed is.

Pluspunten

• goed in de hand
  • goed van geluid
  • mooi om te zien
  • sneller droog

Minpunten

• je haar wordt droger
  • behoorlijk van prijs
  • even wennen in het begin