Dyson Supersonic - Reviews

Best Reviewed apr 2017 Dyson Supersonic
Best Reviewed april 2017
Aantal warmtestanden
Aantal blaasstanden

Beoordeling op basis van 32 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Daisy 03-03-2017 Product paar maanden in bezit

Snel droog, glad haar

Bij het eerste gebruik leek het een zelfde ervaring als met mijn oude föhn. Ik had bijna spijt van deze aanschaf. Na ongeveer twee weken gebruik merkte ik echter dat mijn haar zachter en gladder werd. Het pluist ook veel minder tijdens en na het drogen. Geen grote bos pluishaar meer, maar handelbaar en zacht haar.
Design van het apparaat is ook erg mooi. Jammer dat er geen ophangsysteem voor in de badkamer te verkrijgen is. Dit apparaat mag namelijk best gezien worden!

Kortom: ik wil geen andere föhn meer en ben nu meer dan overtuigd.

Pluspunten

• Korte droogduur
  • Glad en glanzend haar
  • Makkelijk in de hand

Minpunten

• Geen ophangbeugel verrkrijgbaar

Joyce 03-03-2017 Product paar maanden in bezit

Geweldig

Ik ben kapster en deze fohn is geweldig, Als je het fijne mondstuk gebruikt wel een beetje minder warm en iets zachter laten blazen anders verbrand je je en het haar vliegt weg

Pluspunten

• Warmte standen
  • Machnetische mondstukken

Minpunten

• Soms wat vertraging met aanzetten dat lucht geeft.

Minerva van der Geest 08-06-2017 Product paar weken in bezit

Mevrouw

De dyson supersonic is in een woord gewelding.Ik heb natuurlijk heel goed over nagedacht alvorens het aan te schaffen ivm de prijs.
Ik heb van nature krullend haar en föhn het altijd.Met de dyson ben ik sneller klaar en mijn haar is minder droog,glanzender en gladder.Enige kennis van haarfohnen is altijd welkom om het mooier en gladder gefohnd te krijgen.Een mooie bijkomstigheid is de vorm echt een design föhn.
Helaas niet voor iedereen weggelegd ivm de prijs.

Pluspunten

• Haar Snel droog
  • Glanzender
  • Gladder haar

Rina 04-06-2017 Product paar weken in bezit

Veel te warm op de laagste stand

Op zich een goed product, maar met een grote fout. Er zitten 3 warmtestanden op en de laagste stand (door Dyson aangeduid als hoofdhuidstand) is met ruim 65 graden tot wel 70 graden voor mij al verschroeiend heet. De laagste warmtestand zou rond de 50 graden moeten liggen.

• Goed design

Minpunten

• te heet op de laagste stand

Emily 28-05-2017 Product paar dagen in bezit

Tevreden met mijn Supersonic!

Ik heb stiekem toch even getwijfeld om de Supersonic haardroger aan te schaffen vanwege de prijs, maar uiteindelijk is het echt iedere euro waard. Ik merk echt dat mijn haar veel gezonder is dan voorheen (veel minder droog) en het kost mij aanzienlijk minder tijd iedere ochtend om mijn haar in model te krijgen. Hij is super makkelijk in gebruik ook!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Beter voor je haar

Trisha 12-05-2017 Product paar dagen in bezit

Snel droog

De Dyson haardroger is de investering meer dan waard. Droogt het haar aanzienlijk sneller en dat scheelt echt tijd. Wordt niet te heet op de hoofdhuid en het haar is minder statisch en voelt ook echt zachter aan

Pluspunten

• Droogkracht
  • Gewicht

Farida Adjiembaks 25-04-2017 Product paar weken in bezit

Dyson Super Sonic Hairdryer

Een mooie en veilige manier om je haar te stylen/drogen
Ik vind het prachtig om op een veilige manier mijn haar te stylen

Pluspunten

• Veiligheid voor je haar
  • Snelheid/power
  • Geen lawaai

Minpunten

• Beperkt kleurkeuze

Farida Adjiembaks 22-04-2017 Product paar weken in bezit

Super Sonic Hairdryer

Ik heb de resultaten gezien tijdens mijn werk en ..
ik ben er helemaal weg van!

Het is gewoon het beste dat je voor je haar kunt gebruiken om te drogen en om te stylen.
Geluid is gedempt .. niet zo lawaaiig en makkelijk om mee aan de slag te gaan.
Stylen voor vele malen leuker!

Ik moet eerlijk toe geven, dat ik helemaal enthousiast ben!
Alles waar het voor staat ervaar ik ook echt.

Thanks Dyson .. mijn haar zal nog mooier worden.

Pluspunten

• Snelheid
  • Vorm/Design
  • Power
  • Prettig vast te houden

Minpunten

• Beperkt kleurkeus ( zwart )

Joke 12-04-2017 Product paar weken in bezit

Gewoon mooier haar!

Ik kreeg de föhn voor mijn verjaardag. "Je weet niet dat dit bestaat maar dit is the mother of all gifts" zei mijn vriend erbij. En inderdaad! Wat een verschil. Mijn haar zit gewoon mooier, is minder pluizig en blijft langer in model. Bijkomend voordeel: ik hoef minder vaak naar de kapper. Ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Goede styling
  • Minder pluizig haar

Minpunten

• Ik kan soms moeilijk bij de "koel" knop

Claire 09-04-2017 Product paar weken in bezit

Garantie voor glanzend haar

Mooi vormgegeven föhn en ligt lekker in de hand. Bij mijn oude föhn had ik vaak last van pluis na het drogen, maar bij de Dyson geen last van gehad. Droogt snel mijn haren en lat ze glanzen. Hij heeft een handig magnetisch klik-systeem voor de accessoires. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Droogt snel
  • Glanzend haar
  • Ligt goed in de hand
  • Lange snoer

Smeets Gerdy 04-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

Handig en licht.

De supersonic haardroger ligt goed in de hand is niet te zwaar en door zijn 3 m snoer flexibel in gebruik , de opzet stukken zijn magnetisch en worden niet heet , draaibaar in alle richtingen , de blaas en warmte is zo krachtig dat je snel klaar bent , je kunt je haar nooit verbranden of komen vast te zitten in de moter , ook opmerkelijk stil in gebruik.

Pluspunten

• licht
  • klein
  • sterke blaas kracht
  • warmte meter
  • medere kop stukken

Minpunten

• geen borstel kop stuk

Patricia Seuntjens 03-04-2017 Product paar weken in bezit

Let op waar je de föhn koopt

De föhn met veel enthousiasme gekocht in Dubai. Zelf niet bij stil gestaan en ook niet geïnformeerd over de stekker die in NL dus niet in het stopcontact past. Contact met de Dyson klantenservice hierover gehad, maar dit verliep niet soepel. Uiteindelijk een adapter stekker moeten kopen. Wordt het best een dure föhn. Retourlabel aanmaken was uiteindelijk sus niet mogelijk. Dit had wel beter geweest als Dyson deze service wel had verleend.
De föhn zelf maakt toch wel wat geluid. Mij was verteld dat hij vrij stil is, maar dat is niet zo. Verder is hij helemaal naar wens!

• Gewicht
  • Temperatuur beschadigd je haar niet
  • Lange snoer aan stekker

• Klantenservice Dyson

Fabienne 29-03-2017 Product paar weken in bezit

Verliefd op de Supersonic

Ik heb zelf erg lang (tot de onderrug) en dik haar. Fohnen deed ik liever niet, maar ik moest wel anders was mijn haar de volgende dag nog vochtig. De belofte die dyson maakte klonk mij daarom ook als muziek in de oren. Ik heb de fohn nu 1,5 week en ik moet zeggen, hij maakt de beloftes meer dan waar! Ik heb zojuist de timer aangezet en de fohn gebruikt. Ik was in 4 minuten klaar! Mn haar kwam uit een handoek. Normaal doe ik hier minstens 25 minuten over.
Ik merk ook dat mijn haar veel gladder en zachter is, vooral als ik van boven naar beneden fohn met een borstel of mijn handen.
Het is veel geld, vooral vergeleken met andere fohns, maar daar vind ik de supersonic niet mee te vergelijken! Ik hoef minder haarolie te gebruiken en ben gewoon veel minder tijd kwijt terwijl mijn haar er tien keer beter uit ziet. Ook merk ik dat ik mijn stijltang niet meer hoef te gebruiken, wat natuurlijk ook veel beter is voor mijn haar.
Al met al, een echte aanrader die het sparen zeker waard is geweest!

Pluspunten

• Snel droog
  • Glanzend haar
  • veel opzetstukjes

Magali 23-03-2017 Product paar weken in bezit

Het product zit gemakkelijk in de hand waardoor brushen een kinderspel wordt! Daarnaast droogt het je haar letterlijk op 10min tijd zonder het uit te drogen!

Er is misschien wel een hoge prijs aan verbonden maar ik zie het eerder als een investering, dit is een product waar ik nog jaren mee voort kan! Ik heb héél tevreden

Pluspunten

• Look
  • Verschillende niveau warmte
  • Sneldrogend

Laure 22-03-2017 Product paar weken in bezit

Licht en zacht haar met een designvolle haardroger

Het toffe aan dit product is niet alleen dat het een plezier is voor het oog met het strakke design maar ook dat zijn design een relevantie bijdraagt aan het gebruik van de haardroger! Doordat de motor zich onderaan in de steel bevindt heb ik gene schrik meer dat men haar vastzit in de motor! Daarnaast is de warmte van de lucht net niet té warm waarom mijn haar zacht aanvoelt en niet aanvoelt zoals stro (wat bij andere haardrogers wel het geval is!)

Pluspunten

• design
  • licht gewicht
  • hoge luchtkracht

Minpunten

• prijs

Bart-Jeroen 19-03-2017 Product paar dagen in bezit

Stil, snel en prachtige vormgeving

Mijn bezoek aan de Bijenkorf in Amsterdam kreeg een ietwat andere wending. Daar was namelijk een demonstratrice de Supersonic aan het demonstreren. Mijn dochter werd waarschijnlijk aangetrokken door de prachtig roze achterkant, ik vond vooral het design heel mooi. Omdat ik overtuigd werd van hoe stil de Supersonic is en hoe snel je het haar droogt besloot ik er een te kopen. Vooruit, niet echt goedkoop maar was ook niet van plan elk jaar een nieuwe haardroger te kopen. Zojuist het badderritueel met mijn dochter gehad en dat eindigt altijd met het fohnen van haar lange bos haar. En ik ben echt enthousiast. Naast het feit dat het een prachtig ontworpen product is, ben ik vooral onder de indruk van hoe stil de haardroger is. Met een reguliere fohn is communicatie met mijn dochter nauwelijks mogelijk, nu is dat geen probleem. Ook de snelheid waarmee het haar droog is, is ook een enorm pluspunt. Ik ben enthousiast over de Supersonic. De stevige prijs ben je snel vergeten, de voordelen niet!

Pluspunten

• design
  • stil
  • snel

Minpunten

• prijs

Hanneke de Koning 18-03-2017 Product paar maanden in bezit

Revolutie in haardrogers!

Als kerstcadeau van mijn vriend heb ik de Supersonic haardroger gekregen. De eerste indruk van het apparaat is WOW! Geweldig mooi design en ligt fijn in de hand. Na het douchen is mijn haar op de hoogste stand echt binnen een paar tellen droog. Een hele fijne bijkomstigheid is dat stylen met een haartang daarna niet eens meer echt nodig is. Tijdens gebruik is het erg prettig dat het koord lang is en dat het apparaat niet tastbaar heet wordt. Het geluid wat de Supersonic produceert is, naast de stevige prijs, het enige puntje wat ik kan bedenken als kritiek. Dyson heeft met recht succesvol de haardroger opnieuw uitgevonden.

Pluspunten

• Krachtig
  • Verschillende standen
  • Gewicht in balans
  • Oppervlak wordt niet heet

Minpunten

• Prijzig

Marco 12-03-2017 Product paar maanden in bezit

Niet alles is goed.

Tijdens het föhnen vallen de mondstukken er af. Linkt of de magneet niet sterk genoeg. Vormgeving is mooi en zeer stil. Zit wel een hooge piep toon in.

Anita 04-03-2017 Product paar maanden in bezit

Verliefd op m'n fohn

Echt een top aankoop, per dag minimaal een kwartier eerder klaar met fohnen en m'n haar zit geweldig.

Diana 04-03-2017 Product paar maanden in bezit

Krachtig en makkelijk

Geen last meer van mijn pols door een andere gewichtsverdeling dan mijn oude fohn. Krachtig en makkelijk in gebruik. Erg tevreden!