BaByliss Pro Digital - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Pro Digital op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

A***************@g******** 30-12-2023

Hydro fusion fohn

Geschreven voor: BaByliss Pro Digital

Prima lichtgewicht föhn . Door middel van de diffuser krijgen mijn krullen nog meer volume.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Krachtige blaaskracht

mauritsenmarije 09-02-2024

is de koudestand te vergrendelen?

s*********@h********** 20-12-2023

Babyliss föhn curl

Geschreven voor: BaByliss Pro Digital

Hele fijne föhn met verschillend standen. M’n krullen komen weer mooi tevoorschijn

Jaap 07-06-2023

Top fohn

Top product
Lekker licht.
Krachtige motor en toch relatief stil.
Mooi design!

j*****@h****** 08-06-2022

Top föhn, echte aanrader

Geschreven voor: BaByliss Pro Digital

Na enig zoekwerk heb ik onder andere op basis van de geplaatste reviews deze föhn gekocht. Na het eerste gebruik moet ik zeggen sat de reviews een correct beeld geven. Hij is krachtig, ligt goed in de hand, weegt niet veel en ziet er ook nog mooi uit. Kortom een top föhn met een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• krachtig
  • gewicht
  • vormgeving

c***************@g******** 23-12-2021

Super content

Geschreven voor: BaByliss Pro Digital

Ik snap niet dat ik deze niet eerder heb aangekocht. Mega groot verschil van de fohner die ik had en nu.
Als ze al vragen als ik juist van de kapper kom dat wil toch iets. Super tevreden en ik raad het iedereen aan om een Babyliss te kopen. Groetjes

Pluspunten

• geen statisch geladen haren die omhoog steken
  • Veel krachtiger

Angelique 19-11-2017

Professionele föhn

Geschreven voor: BaByliss Pro Digital

Heel prettig in het gebruik, warmte goed instelbaar. Haar glans echt. Föhnen met borstels gaat gemakkelijk.

Pluspunten

• temp goed instelbaar
  • prettig in de hand

Leila 17-11-2017

Eenvoudig en makkelijk!

Geschreven voor: BaByliss Pro Digital

Lichte, fijne föhn en makkelijk te gebruiken. Zelf heb ik sterke krullen en met de deze föhn lukt het mij om mijn haar goed in model te föhnen zonder dat het te heet is. Daarnaast ben ik super blij met de diffuser. De diffuser zorgt echt voor 'bouncy' curls en maakt mijn haar niet pluizig! Zeker aan te raden!

Pluspunten

• Lange snoer
  • Lichte Föhn
  • Diffuser

w hoek 16-11-2017

de perfecte fohn

Geschreven voor: BaByliss Pro Digital

echt een perfecte fohn,heb hem ook door mijn kapster laten uitproberen en was er ook heel tevreden mee.je haar droogt niet zo uit omdat de lucht goed van temperatuur is.

Pluspunten

• veel standen
  • lang snoer

Marieke 05-10-2017

Waar voor je geld

Geschreven voor: BaByliss Pro Digital

Met deze föhn heb je waar voor je geld. De föhn ziet er al mooi en blits uit en het is licht van gewicht. Je haar droogt heel snel met deze föhn. Het heeft een contante temperatuur en het voelt niet te warm aan. Met de verschillende opzetstukken en de verschillende standen kun je het precies naar jouw wens gebruiken. De föhn heeft een lang snoer, voor mij wat te lang, maar voor anderen kan dat juist een positief punt zijn. Na het föhnen zit je haar direct goed en perfect in model.

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Haar droogt snel
  • Mooi ontwerp
  • Verschillende standen, voor elk wat wils

Minpunten

• Voor mij is het snoer te lang

Enise 04-07-2017

Beste fohn!

Geschreven voor: BaByliss Pro Digital

Ik vind het echt een top föhn, eerdere föhns die ik heb gehad beschadigde mijn puntjes en bij babyliss föhn krijg ik juist soepele zachte puntjes. En die standjes zijn ook echt ideaal.

Pluspunten

• Droogt snel
  • Geen beschadigde puntjes

Enthousiast gebruiker 03-07-2017

Perfecte fohn voor mensen met 'onhandelbaar' haar!

Geschreven voor: BaByliss Pro Digital

Nadat ik deze fohn enkele keren had geleend van een vriendin, was ik verkocht. Ik heb van nature krullend en ietwat pluizig haar en was nooit een grote fan van fohns aangezien ze mijn haar nog droger maakten en pluiziger. Deze fohn, met name voor mij de diffuser, zorgt ervoor dat je krullen mooi behouden blijven en niet pluizig worden. Door de verschillende standen, hitte regulatie en kracht van de blazer, werkt het perfect voor elk haartype. Sommige reviews geven aan dat de fohn lawaai maakt, maar doet dat niet elke fohn?

Voor een ieder die twijfelt, deze fohn is elke euro meer dan waard.

Pluspunten

• Verschillende hitte en kracht standen
  • Voor elke haartype perfect
  • Lang snoer

Een betere wereld 02-07-2017

BABYLISS LE PRO DIGITAL

Geschreven voor: BaByliss Pro Digital

Na 21 jaar ! Ook Babyliss ! Er aan toe aan een nieuwe.
Net zo goed als het vorige, minder geluid vergelijking met andere haardrogers maar niet geruisloos, zuinig en krachtig. Licht gewicht. Makkelijk in gebruik. Als deze van Bamboe was of een ander duurzaam material ipv kustof zou ik hem een 10 geven

Pluspunten

• lichtgewicht
  • ergonomisch
  • weinig geluid
  • lang snoer
  • snel drogen niet beschadigd je haar

Minpunten

• pvc/kunststof
  • niet geruisloos
  • geen milieu vriendelijk materiaal

Caro 01-07-2017

Super snell föhn

Geschreven voor: BaByliss Pro Digital

De Babyliss Le Pro Digital vond ik een dure föhn maar hij is elke cent waard. Je haar is 10x sneller droog dan bij andere föhns. Waar ik 's morgens zeker wel een kwartier moest föhnen om mijn haar echt goed droog te krijgen, kost het me nu 2 minuten! Echt onvoorstelbaar snel. Verder vind ik het een prettig idee dat je je haar niet per ongeluk te heet föhnt doordat hij niet warmer wordt dan de voor je haar veilige temperatuur van 70°C. Veilig én effectief, dus. Nu kan ik 's morgens wat langer in mijn bedje blijven liggen en alsnog mijn haar heerlijk schoon wassen en droog föhnen zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van mijn haar. Ik vind het een aanrader! Enige minpuntje die ik zou kunnen noemen is dat de föhn er erg futuristisch uitziet, maar ach, dat vind ik geen probleem bij het geweldige resultaat.

Pluspunten

• droog super snel, sneller dan andere föhns
  • veilige temperatuur van 70°C
  • veel krachtigere motor
  • licht in je hand

Helmy 01-07-2017

super fohn van top kwaliteit

Geschreven voor: BaByliss Pro Digital

ben zeer blij met deze fohn het erg lang gezocht naar zn product babyliss heeft er zeer goed over nagedacht
er zitten erg veel mogelijkheden op en het haar gaat er zeker niet van pluizen maar wel heel mooi glanzen en het is snel droog
ligt makkelijk in de hand

Pluspunten

• makkelijk in de hand
  • veel instel mogelijkheden
  • droogt het haar snel
  • lang snoer
  • makkelijke accesoires erbij

Minpunten

• geen

Linda 29-06-2017

Beste fohn ooit

Geschreven voor: BaByliss Pro Digital

Ik ben zo ontzettend blij dat ik heb geinvesteerd in deze fohn van Babyliss. Het is even een flinke aankoop (voor een fohn), maar hij is absoluut zijn geld waard. Hij maakt niet overdreven veel geluid, ligt lekker in de hand, heeft een lang snoer, en veel standen.
Ik merk dat mijn haar een stuk "gezonder" aanvoelt dan bij gebruik van mijn oude fohn, die twee standen had en erg heet fonhde. Ik gebruik deze fohn voor zowel sluike kapsels als de difusers om mijn krullen een boost te geven. Nog nooit heb ik zulke resultaten gehaald met een fohn in vrij snelle tijd. Doet niet onder voor de fohn die ze bij de kapper gebruiken. Let op cashback acties om hem voor een fijnere prijs aan te schaffen.

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Ligt goed in de hand
  • Veel standen op het apparaat
  • Prima difuser als extra hulpstuk

Minpunten

• Vrij hoge prijs

Agnieszka 29-06-2017

Great dryer

Geschreven voor: BaByliss Pro Digital

It is really great dryer. Dry your hair in just a few minutes, is hot and cold air. Hair is well lifted or if we want to smooth.

Pluspunten

• Quickly drought

Minpunten

• a little heavy

Lai 29-06-2017

Hele goede kwaliteit

Dit is een top product.
De fohn bevat veel power waardoor het snel je haar droogt. Daarnaast bevat het een fijne diffuser wat je krullen pluisloos droogt en in model brengt.
Het enige nadeel is dat de fohn zwaar is.

Elise 29-06-2017

Fijne fohn, goede kwaliteit

Geschreven voor: BaByliss Pro Digital

Ik heb deze fohn aangeschaft omdat ik erg dik haar heb en krullen. Met de diffuser blijven je krullen mooi en natuurlijk uitzien. Het voordeel van deze fohn is dat die een warmte maar ook een koude functie heeft. Het gewicht van de fohn is licht.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Licht gewicht
  • Warm/koude stand
  • Handig in gebruik

Anniek 29-06-2017

geweldig krachtige fohn

Geschreven voor: BaByliss Pro Digital

Lekker veel power in deze föhn. Alle standen werken prettig. Haar voelt lekker glad aan, en met de de extra powerknop droogt mijn dikke haar een stuk sneller dan bij de vorige föhn. Degelijke lichtgewicht apparaat met een goede dikke lange snoer.

Shelly 23-06-2017

Prima Föhn voor dik haar

Geschreven voor: BaByliss Pro Digital

Eindelijk een föhn die dik haar makkelijker droog maakt. De droogtijd wordt zeker verkort en ook de pluis is minder. Let op dat je niet op de heetste stand droogt want dat voorkomt ook pluis. Kortom heel tevreden!

Pluspunten

• Genoeg mogelijkheden
  • Normaal gewicht, goed te hanteren
  • Verkorte droogtijd

H.N.M. Verhaar 21-06-2017

Goede fohn

Geschreven voor: BaByliss Pro Digital

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik er de indruk van had, dat dit een veel betere zou zijn dan mijn eerdere fohn. Voor mij is dat maar gedeeltelijk zo. Daarom vindt ik de prijs te hoog.
Het apparaat werkt goed. Een voordeel is dat het apparaat aan de buitenzijde niet heet wordt.
Voor mij is een groot nadeel, dat het een lagere blaaskracht mist. Een traploos in te stellen blaaskracht zou ideaal zijn.
De blaasmonden zit stevig, maar is niet even snel te draaien.

Pluspunten

• Buitenzijde wordt niet heet
  • Mooi en stevig utgevoerd.

Minpunten

• Mist lage blaaskracht.
  • Niet makkelijk draaibare blaasmond.

Ineke 20-06-2017

Zeer goede fohn

Geschreven voor: BaByliss Pro Digital

Snel drogend, licht in gewicht, doet wat hij beloofd, lang snoer, heel gebruiksvriendelijk, goede hulpstukken.

Pluspunten

• Professioneel
  • Lichtgewicht
  • Lang snoer
  • Gebruiksvriendelijk

tres0r 04-08-2016

De föhn waar je altijd op gewacht hebt!

Geschreven voor: BaByliss Pro Digital

+ Lange snoer (ik loop het liefst de hele kamer door)
+ Koude functie is écht koud
+ Prachtige krul met de diffuser
+ Diffuser is van zacht materiaal, dus geen kans op irritatie op je hoofdhuid
+ Krachtige motor die niet snel oververhit raakt
+ Lichtgewicht, het snoer voelt zwaarder aan

- Het geluid is redelijk aan de luide kant. Als je je ogen sluit lijkt het alsof je bij de kapper zit (Luide stand lijkt meer op vliegveld).
- Dit is qua grote wel wat anders dan het kleine prulapparaat dat ik eerst had. Waar ga ik het opbergen? Keuzes... keuzes...

Ik ben niet echt een frequente gebruiker cq liefhebber van een föhn. Enerzijds vanwege gemak (ik ben het gewend mijn krullen au naturel te laten drogen), anderzijds omdat ik een goedkope prul föhn had die helemaal niets voorstelde. Dat veranderde allemaal toen ik de BaByliss Pro Digital cadeau kreeg! Er is werkelijk waar een wereld voor mij open gegaan. Mijn krullen pluizen soms vanwege de verschillende producten die ik erin gooi. Ik noem het "krul met een eigen leven", en het was altijd afwachten hoe ze er, eenmaal droog, uit zouden zien. Met deze föhn merk ik dat het niet uitmaakt wat ik erin gooi. In plaats van te pluizen, krult het per aparte krul op. Ik heb eindelijk weer een bol met herkenbare krul in plaats van pluis. Volgens mij komt het vooral door de "warm/koud" functie van de föhn. Waar andere apparaten altijd lauwwarm worden, krijg je hier namelijk echt koude lucht (ook erg fijn als je een heethoofd bent/hebt).

Het enige wat ik mis is een nét iets lagere blaasstand. Het lijkt alsof hier middel/hard de keuze is, terwijl zacht ontbreekt. Dit merk je vooral als je hem op warm hebt staan, maar het fijne is dat de koude stand binnen 2 seconden koel is.

Ik weet niet wat ik verder kan zeggen, ik ben onverwacht verrast door dit apparaat en ik wil hem niet meer kwijt. Oprecht je geld waard!

sarah 26-03-2016

snelle en fijne föhn

Geschreven voor: BaByliss Pro Digital

Je haar wordt super snel droog met deze föhn. Je hebt meerdere handige opzetstukken en handige turbofunctie. Tevens is er een cool air functie om je haar te fixeren. Erg handig!!

w.akkerman 24-03-2016

Fijne fohn

Geschreven voor: BaByliss Pro Digital

Deze fohn is echt heel fijn voor mijn dikke haar. Door de kracht, instellingen en opzetstukken kan ik van alles met mijn haar. Het is snel droog en lang in volume.