Philips HPS920 - Reviews

Aantal warmtestanden
Ionische functie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HPS920 op Kieskeurig.nl.

poursam 07-02-2020

ce produit a tout pour lui , et nous le rend bien

Geschreven voor: Philips HPS920

J'ai mis cette note d'excellence car , ce produit est tout d’abord bien conçut ( peut encombrant , la puissance de ventilation , la chaleur qui peut être modifiée par un bouton stabilisateur de température qui permet une chaleur diffuse contrôlée . [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

WW193 03-01-2019

Krachtige föhn met chique uitstraling

Geschreven voor: Philips HPS920

Ik föhn mijn haar doordeweeks bijna elke dag, en dan is het in de ochtend wel fijn als dat een beetje snel gaat. Met deze föhn zit ik helemaal goed: hij is krachtig én dus snel. Een hele verbetering ten opzichte van mijn vorige föhn (ander merk). Dat hij minder schade toebrengt aan het haar is natuurlijk geweldig, ook daar had ik met mijn vorige föhn meer last van.

Ik heb redelijk lang haar en gebruik de föhn voornamelijk om mee te drogen, maar vanwege de flinke blaaskracht kan ik me voorstellen dat deze föhn iets te veel van het goede is als je er korter haar in model mee wilt brengen. Ook moet je er vanwege de grootte van de föhn goed op letten dat je hem niet te dicht op je hoofd/haar houdt, armen ver strekken dus. Voor in een kapsalon zou deze erg geschikt zijn, het föhnen van een ander gaat hiermee uitstekend en hij oogt erg professioneel.

De föhn heeft een erg mooi design: strak zwart met goudkleurige randen. Het is een mooi item om te bezitten. Hij heeft duidelijke knoppen die goed te bedienen zijn onder het föhnen. Lange snoer en prima opzetstukken die je er met 1 klik op kunt zetten.

Als ik een minpunt moet noemen, dan zou dat het gewicht/formaat zijn. De föhn ligt inderdaad wat zwaar in de hand, maar als je hem een paar keer in de week gebruikt, dan went het heel snel. En omdat ik veel sneller klaar ben in vergelijking met mijn vorige föhn, hoef je hem ook niet lang omhoog te houden. Ben je op zoek naar een kwalitatief goede föhn voor het vlug drogen van je haar zonder dit te beschadigen, dan zou ik deze zeker aanrader.

Pluspunten

• Goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Veel blaaskracht (dus snel klaar)
  • Brengt minder schade toe aan het haar

Minpunten

• Gewicht/formaat is redelijk fors

MBW75 12-03-2020

Fijne sterke föhn.

Geschreven voor: Philips HPS920

Eindelijk een föhn dieeen lekker motor heeft. Ik heb lang haar, dat was in 2 minuten droog. Warm is wel heel warm, de middelste stand is prettig. De föhn is wat zwaarder dan ik gewent ben, maar dat is alleen even wennen.

Josée09 17-02-2020

Rapidité parfaite

Bonjour,
Je suis ravie du sèche cheveux Philips Prestige Pro Sèche-cheveux. Habituellement, je n'ai pas beaucoup de temps dans la salle de bain donc il me fallait quelque chose d'efficace pour sécher et coiffer mes cheveux. Il est super rapide et le résultat est très satisfaisant. En plus de sa rapidité, il est très facile à utiliser dès sa première utilisation. Il y a également des conseils sur l'utilisation du sèche-cheveux pour avoir un bon résultat et c'est très pratique pour une novice comme moi. [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

Lynessia21 12-02-2020

Seche cheveux performant

Geschreven voor: Philips HPS920

Le sèche cheveux est léger et agréable à manipuler.
Le cordon est assez long ce qui est pratique. Le design est très sympa avec de belle finition.
Pour ce qui est du séchage il fait de beau cheveux bien brillant.
Je suis très satisfaite.

Dd6307 11-02-2020

Très bien

Geschreven voor: Philips HPS920

Appareil qui respire la solidité. Il est suffisamment puissant, sèche très bien tout en laissant le choix de la température et de la vitesse de l'air chaud. J'apprécie également la souplesse du cordon d'alimentation. Le seul bémol est que sa qualité se ressent un peu dans poids, ce n'est pas un problème en soit mais il peut-être un peu moins facile à manipuler qu'un appareil de moindre qualité. [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

Poopidoo 10-02-2020

Ce sèche cheveux c'est de la bombe

Geschreven voor: Philips HPS920

il est hyper pratique pour les voyage vu son gabarit, après il a son poids, mais quand on le met en marche c'est une vrai petite bombe...
Il sèche vite les cheveux, comparer à d'autre sèche cheveux même avec plus de puissance.

Anoniem 04-02-2020

Test sèche cheveux Hps910/00

Geschreven voor: Philips HPS920

Séchage rapide et efficace donc gain de temps, maniabilité des boutons très aisée, le seul point négatif est le poids du sèche cheveux [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

Tam.ara 28-12-2019

the best hair dryer

Geschreven voor: Philips HPS920

It dries the hair in no time and is actually NOT heavy for me at all. Standard weight for a hair dryer. Very chique design and packaging. Feels and looks expensive.

H ten Have 19-12-2019

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Philips HPS920

De Philips Pro Dryer HPS920/00 is qua uiterlijk al een erg mooie fohn. Het kleurgebruik van de föhn spreekt me erg aan. Het geeft hem een chique uitstraling. Enige waar ik aan moest wennen was het gewicht maar dat was na een paar dagen al gewend.

Verder is de Philips Pro Dryer HPS920/00 een erg krachtige föhn waardoor mijn haar in twee minuten al droog is. Wat ook erg prettig is, is dat er een knop op zit om met koude lucht te föhnen wat toch beter is voor het haar.
Wat ook een een pluspunt is, is het langere snoer waardoor je wat meer bewegingsvrijheid hebt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Cathelijne 18-12-2019

Een krachtige föhn voor mooi en gezond haar

Geschreven voor: Philips HPS920

De Philips HPS910 is een krachtige föhn die zorgt met een krachtige droogcapaciteit. Hierdoor is mijn haar sneller droog dat met mijn vorige föhn. Fijn zijn de verschillende snelheid-en temperatuursstanden, waardoor je kan föhnen en stijlen wat voor jou prettig is. De bijgeleverde blaasmonden zijn ook prettig voor het stylen.
Prettig aan deze föhn is dat mijn haar niet pluist. Na het föhnen ziet mijn haar en glad en gezond uit.

Daarnaast ziet de föhn er professioneel uit en heeft de föhn een lekker lang snoer.

Anoniem 14-12-2019

Ideale föhn!

Geschreven voor: Philips HPS920

Blaast met flinke (verstelbare) kracht waardoor mijn haar in mum van tijd droog en vol volume is. Fijn dat de standen qua hitte ook kunnen verschillen, gebruik hem voor mezelf graag wat kouder. Ligt prettig in de hand, wel wat zwaar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Vera-Helene 12-12-2019

Heel fijn! snel droog en haren niet overhit

Geschreven voor: Philips HPS920

Mijn haar is nu snel droog en voelt ook niet overhit aan. mijn dochter van 5 jaar vond haardrogen nooit fijn en met deze föhn juist wel. De föhn is krachtig en heeft een thermo protection optie dit beschermt je haar.
De föhn is wel wat zwaar in de hand maar zeker goed hanteerbaar. ook wat heel fijn is dat de snoerlengte lang is! ik gebruik voor mijn haren de hoogste stand en tussendoor druk ik thermo protection aan. voor mijn dochter de laagste stand en droogt snel zat. ik gebruik dit products 4 x in de week. en is echt merkbaar dat mijn haren nu minder droog aanvoelen en pluizen niet zo! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

BakkerT 12-12-2019

Goede föhn voor dik haar

Geschreven voor: Philips HPS920

Ik gebruik het product nu 3 weken en ben zeer enthousiast. De kop maakt het mogelijk de haar aanzet goed droog te krijgen. Het haar na het gebruik van deze föhn goed in model en blijft zacht en glanzend. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sandra B. 10-12-2019

Handige föhn die snel droogt

Geschreven voor: Philips HPS920

Mijn haar is met deze föhn heel snel gedroogd. En daarna ook niet pluizig of erg droog. En mijn haar pluist van zichzelf erg snel.

De föhn is wel wat zwaar, maar nog goed hanteerbaar. Erg handig is het
lange snoer, waardoor ik niet beperkt word om bv alleen in de badkamer mijn haar te kunnen föhnen.

Ik vind de warmste stand soms wel iets te warm, waardoor ik hem een paar keer tijdens het drogen wat minder warm moet zetten. Dit gaat overigens erg makkelijk.

De koude stand is erg makkelijk te bedienen. Ik vind het een hele fijne föhn die mijn haar snel droogt. Ik heb haar wat lastig droogt aan de lucht. Daar doet het soms een halve dag over, dus deze föhn waar je haar niet zo van uitdroogt is een uitkomst.
Ik merk dat ik nu vaker even mijn haar was, omdat het toch snel droog is.

Wat ook fijn is, is doordat de föhn vrij hard blaast alle losse haren eruit zijn en ik niet allemaal haar op mijn kleren krijg. Ik ben erg tevreden over deze föhn.

Jessicast 10-12-2019

Hele fijne föhn in deze prijsklasse

Geschreven voor: Philips HPS920

Hele fijne föhn in gebruik, hij is niet te zwaar en door het wat stuggere handvat ligt de föhn fijn in de hand. Droogt het haar snel zonder teveel verschillende standen en zelfs de heetste stand voelt niet te heet op je hoofdhuid. Snoer aan de föhn is ook lang genoeg.

B janssen 10-12-2019

Krachtige fijne fohn!

Geschreven voor: Philips HPS920

Prijs kwaliteit verhouding is top!
De föhn is krachtig en heeft een thermo protection optie dit beschermt je haar zodat het zacht aanvoelt en weer mooi glanst!

Ten Have 10-12-2019

Krachtige föhn

Brabander28 10-09-2019

Top product!

Geschreven voor: Philips HPS920

Deze haardrager doet het woordje "pro" in de benaming echt alle eer aan; een product van topkwaliteit, ook voor wie geen kapper is van beroep.

Sako 24-04-2019

Snelle Föhn met top resultaat

Geschreven voor: Philips HPS920

Fijne Föhn met goed resultaat. Helaas blijven mijn haren wel statisch en is de föhn vrij zwaar maar al met al voor deze prijs tevreden