Philips HPS910 - Reviews

Best Reviewed dec 2019 Philips HPS910
Best Reviewed - december 2019
Ionische functie
Koude luchtstand

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HPS910 op Kieskeurig.nl.

poursam 07-02-2020

ce produit a tout pour lui , et nous le rend bien

Geschreven voor: Philips HPS910

J'ai mis cette note d'excellence car , ce produit est tout d’abord bien conçut ( peut encombrant , la puissance de ventilation , la chaleur qui peut être modifiée par un bouton stabilisateur de température qui permet une chaleur diffuse contrôlée . [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

Kristina 10-12-2019

Philips hairdyer

Geschreven voor: Philips HPS910

De Pro Hairdryer erg goed voor mijn haar hij droogt snel zonder mijn haar overhit wordt.
Ik ben niet bang om elke dag te gebruiken, omdat mijn haar lijkt gezonder en niet pluizen door de Pro Hairdryer te gebruiken .
Mijn haar wordt ook niet statisch met het vergelijken van mijn oude fohn.
De kabel is lang genoeg voor makkelijk gebruik.
De Pro Hairdryer ziet erg mooi uit als design.
Ik ben super blij mee!

Pluspunten

• haar droogt snel zonder mijn haar overhit te wordt
  • mooi design
  • kabel is lang
  • haar niet statisch

Clien 17-06-2020

Krachtige Föhn

Geschreven voor: Philips HPS910

Fijn in de hand liggende fohn met precies de juiste standen en een krachtige motor, waardoor snel resultaat. Jammer dat het snoer zich niet goed laat oprollen en gaat krullen.

MBW75 12-03-2020

Fijne sterke föhn.

Geschreven voor: Philips HPS910

Eindelijk een föhn dieeen lekker motor heeft. Ik heb lang haar, dat was in 2 minuten droog. Warm is wel heel warm, de middelste stand is prettig. De föhn is wat zwaarder dan ik gewent ben, maar dat is alleen even wennen.

Dominique 03-03-2020

super-functional device

Geschreven voor: Philips HPS910

The Pro hair dryer is very good for my hair, it dries quickly without overheating.
The cable is long enough for easy use (2.5 M).
The tips are easy to place and remove.
The Pro hair dryer is a very nice design.
The instructions are not very practical to read.
I'm very happy with it!

Josée09 20-02-2020

très bon sèche cheveux

Geschreven voor: Philips HPS910

Bonjour, Je suis ravie du sèche cheveux Philips Prestige Pro Sèche-cheveux. Habituellement, je n'ai pas beaucoup de temps dans la salle de bain donc il me fallait quelque chose d'efficace pour sécher et coiffer mes cheveux. Il est super rapide et le résultat est très satisfaisant. En plus de sa rapidité, il est très facile à utiliser dès sa première utilisation. Il y a également des conseils sur l'utilisation du sèche-cheveux pour avoir un bon résultat et c'est très pratique pour une novice comme moi.

Pluspunten

• Rapidité

Minpunten

• pas léger mais pas lourd non plus

Josée09 17-02-2020

Rapidité parfaite

Bonjour,
Je suis ravie du sèche cheveux Philips Prestige Pro Sèche-cheveux. Habituellement, je n'ai pas beaucoup de temps dans la salle de bain donc il me fallait quelque chose d'efficace pour sécher et coiffer mes cheveux. Il est super rapide et le résultat est très satisfaisant. En plus de sa rapidité, il est très facile à utiliser dès sa première utilisation. Il y a également des conseils sur l'utilisation du sèche-cheveux pour avoir un bon résultat et c'est très pratique pour une novice comme moi. [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

Lynessia21 12-02-2020

Seche cheveux performant

Geschreven voor: Philips HPS910

Le sèche cheveux est léger et agréable à manipuler.
Le cordon est assez long ce qui est pratique. Le design est très sympa avec de belle finition.
Pour ce qui est du séchage il fait de beau cheveux bien brillant.
Je suis très satisfaite.

Dd6307 11-02-2020

Très bien

Geschreven voor: Philips HPS910

Appareil qui respire la solidité. Il est suffisamment puissant, sèche très bien tout en laissant le choix de la température et de la vitesse de l'air chaud. J'apprécie également la souplesse du cordon d'alimentation. Le seul bémol est que sa qualité se ressent un peu dans poids, ce n'est pas un problème en soit mais il peut-être un peu moins facile à manipuler qu'un appareil de moindre qualité. [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

Poopidoo 10-02-2020

Ce sèche cheveux c'est de la bombe

Geschreven voor: Philips HPS910

il est hyper pratique pour les voyage vu son gabarit, après il a son poids, mais quand on le met en marche c'est une vrai petite bombe...
Il sèche vite les cheveux, comparer à d'autre sèche cheveux même avec plus de puissance.

Anoniem 04-02-2020

Test sèche cheveux Hps910/00

Geschreven voor: Philips HPS910

Séchage rapide et efficace donc gain de temps, maniabilité des boutons très aisée, le seul point négatif est le poids du sèche cheveux [Cet avis a été recueilli lors d'une promotion.]

Tam.ara 28-12-2019

the best hair dryer

Geschreven voor: Philips HPS910

It dries the hair in no time and is actually NOT heavy for me at all. Standard weight for a hair dryer. Very chique design and packaging. Feels and looks expensive.

Cathelijne 18-12-2019
  • Product gekregen

Een krachtige föhn voor mooi en gezond haar!

Geschreven voor: Philips HPS910

De Philips HPS910 is een krachtige föhn die zorgt met een krachtige droogcapaciteit. Hierdoor is mijn haar sneller droog dat met mijn vorige föhn. Fijn zijn de verschillende snelheid-en temperatuursstanden, waardoor je kan föhnen en stijlen wat voor jou prettig is. De bijgeleverde blaasmonden zijn ook prettig voor het stylen.
Prettig aan deze föhn is dat mijn haar niet pluist. Na het föhnen ziet mijn haar en glad en gezond uit.

Daarnaast ziet de föhn er professioneel uit en heeft de föhn een lekker lang snoer.

Pluspunten

• De föhn ziet er professioneel uit.
  • De föhn heeft een krachtige droogcapiciteit.
  • Meerdere snelheid-en temperatuurstanden.
  • Haar ziet er na het föhnen glad en gezond uit.

Minpunten

• De föhn is wat zwaar, maar dit went snel.

Anoniem 14-12-2019

Ideale föhn!

Geschreven voor: Philips HPS910

Blaast met flinke (verstelbare) kracht waardoor mijn haar in mum van tijd droog en vol volume is. Fijn dat de standen qua hitte ook kunnen verschillen, gebruik hem voor mezelf graag wat kouder. Ligt prettig in de hand, wel wat zwaar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

vera-helene 13-12-2019

droogd snel! heel fijn product

Geschreven voor: Philips HPS910

Mijn haar is nu snel droog en voelt ook niet overhit aan. mijn dochter van 5 jaar vond haardrogen nooit fijn en met deze föhn juist wel. De föhn is krachtig en heeft een thermo protection optie dit beschermt je haar.
De föhn is wel wat zwaar in de hand maar zeker goed hanteerbaar. ook wat heel fijn is dat de snoerlengte lang is! ik gebruik voor mijn haren de hoogste stand en tussendoor druk ik thermo protection aan. voor mijn dochter de laagste stand en droogt snel zat. ik gebruik dit products 4 x in de week. en is echt merkbaar dat mijn haren nu minder droog aanvoelen en pluizen niet zo!

Pluspunten

• droogt snel
  • Thermo protection
  • niet heet
  • lange snoer
  • fijn voor kinderen

Minpunten

• zwaar

Greet M 12-12-2019

Droogt supersnel!

Geschreven voor: Philips HPS910

Wat heeft deze hairdryer een enorme blaaskracht. Mijn haar is in no time droog!

De föhn ligt wel vrij vol/zwaar in de hand. Daar moet ik nog aan wennen.

De warmteregeling is instelbaar, evenals de blaaskracht. Ik merk dat ik de föhn veilig kan gebruiken voor mijn haar: mijn haar wordt niet beschadigd en ik krijg er geen droge pieken door. De twee bijgeleverde blaasmonden zijn handig bij het stylen. Met een knop voor het blazen van koude lucht kan ik mijn haar snel fixeren bij het föhnen.

Fijn dat er een lang snoer aan zit, zodat je wat meer bewegingsvrijheid hebt.

Pluspunten

• Flinke blaaskracht
  • Koude-lucht-knop om het haar te fixeren

Minpunten

• Ligt vrij vol/zwaar in de hand

BakkerT 12-12-2019

Goede föhn voor dik haar

Geschreven voor: Philips HPS910

Ik gebruik het product nu 3 weken en ben zeer enthousiast. De kop maakt het mogelijk de haar aanzet goed droog te krijgen. Het haar na het gebruik van deze föhn goed in model en blijft zacht en glanzend. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jessica 11-12-2019

Hele fijne föhn!

Geschreven voor: Philips HPS910

Hele fijne föhn welke goed in de hand ligt. Handvat heeft een soort matte afwerking waardoor deze makkelijk vasthoud en de föhn is ook zeker niet te zwaar. Droogt mijn haar een stuk sneller en geeft een minder pluizig resultaat. Niet teveel poespas qua standen, 2 snelheden en 3 warmtestanden maar zelfs de heetste stand is nog niet te warm op de hoofdhuid. Hele fijne föhn in deze prijsklasse!

Pluspunten

• Snel droog
  • Ligt fijn in de hand

Jessicast 10-12-2019

Hele fijne föhn in deze prijsklasse

Geschreven voor: Philips HPS910

Hele fijne föhn in gebruik, hij is niet te zwaar en door het wat stuggere handvat ligt de föhn fijn in de hand. Droogt het haar snel zonder teveel verschillende standen en zelfs de heetste stand voelt niet te heet op je hoofdhuid. Snoer aan de föhn is ook lang genoeg.

kellyh88 10-12-2019

Heel tevreden over dit product!

Geschreven voor: Philips HPS910

Deze haardroger is zeer krachtig en blaast het haar droog in een wip. De warmte regeling is perfect. Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• warmteregeling
  • kracht

Minpunten

• zwaar in de hand