Philips HPS910 - Reviews

Ionische functie
Koude luchtstand

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HPS910 op Kieskeurig.nl.

Sako 24-04-2019

Snelle Föhn met top resultaat

Geschreven voor: Philips HPS910

Fijne Föhn met goed resultaat. Helaas blijven mijn haren wel statisch en is de föhn vrij zwaar maar al met al voor deze prijs tevreden

Den92 06-02-2019

Mooie föhn, maar niet ideaal

Geschreven voor: Philips HPS910

De Philips Pro Dryer ziet er erg mooi uit, echter is de föhn zwaar en als je hem op de snelle stand zet trilt de föhn erg in je hand.
Daarbij zitten de knopjes te hoog, waardoor je tijdens het föhnen de föhn regelmatig ongewild op een zachtere stand zet of helemaal uit. Wat wel fijn is aan de föhn is dat je haar heel zacht is na het föhnen en niet statisch is geworden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

LW88 10-01-2019

Prima product

Geschreven voor: Philips HPS910

De Philips Pro Dryer bevalt mij zeer goed. Mijn haar is sneller droog en vind ik dat mijn haar minder pluist na het föhnen. Het enige nadeel is dat de föhn best zwaar aanvoelt maar dit is een kwestie van gewenning aangezien ik mezelf daar niet aan stoor. Ik raad dit product zeker aan aangezien ik het belangrijk vind dat mijn haar snel droog is zonder dat het veel pluist. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

deJager 09-01-2019

Krachtige en snelle föhn!

Geschreven voor: Philips HPS910

De Philips Pro Dryer HPS920/00 is een krachtige föhn met een snel droogresultaat. Zelf föhn ik mijn haar iedere dag en met name in de ochtend is het fijn dat het mijn haar binnen een paar minuten droog is, deze föhn maakt dit zeker mogelijk. Zeker niet minder belangrijk is hierbij de bescherming van mijn haar, maar met deze föhn hoef je je hier geen zorgen over te maken. Na een aantal maanden is mijn haar zelfs zachter en glanzender dan voorheen. En omdat het oog ook wat wil; deze föhn heeft met haar zwarte uiterlijk en gouden randjes een erg mooi design. Als ik toch een minpunt zou moeten noemen; de föhn is relatief zwaar in de hand. Hier moest ik zelf even aan wennen, maar met alle pluspunten kan ik deze föhn zeker aanraden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Michta 07-01-2019

Goede haardroger

Geschreven voor: Philips HPS910

De haardroger is wat zwaarder dan ik gewend ben, maar het ligt toch nog goed in de hand. Het maakt niet teveel geluid en het föhnen voelt niet te heet aan. Mijn haren zijn na het drogen zachter en meer stijl dan normaal. Alleen de knoppen en functies zouden iets wat duidelijker mogen zijn. Soms vergeet ik welke knoppen ik moet indrukken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

LTheeuw 04-01-2019

Fijne, krachtige föhn!

Geschreven voor: Philips HPS910

Deze föhn is een echte aanrader! Hij heeft een super blaaskracht, een mooi design, fijne knopjes en twee opzetstukken. Het fijne is dat de verschillende droogtemperaturen duidelijk verschillen in warmte. Zo heb je altijd wel een goede temperatuur. Ook de Thermo-Protect stand is erg fijn voor dun, lang haar. Mijn haar voelt nu beter aan en glanst meer dan voorheen met mijn oude föhn. Tevens heeft hij een lang snoer en een handig ophangoog.
Het minpunt is dat deze föhn best zwaar is. Daarnaast was het fijn geweest als hij een draaibaar snoer had gehad, zodat hij niet opdraait. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Vijftal 03-01-2019

Super fijne föhn

Geschreven voor: Philips HPS910

Super fijne föhn echter wel zwaar in gebruik
Met lang haar mis je een opzetstuk voor langzaam drogen
Fijn dat er een lange snoer aan zit
Mooi afgewerkt model [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marla97 03-01-2019

Super fijne haardroger

Geschreven voor: Philips HPS910

Ik ben heel erg positief verrast door deze haardroger. Het product belooft verzorgend te zijn voor je haar. Hier had ik vooraf mijn twijfels over, hoe kan een föhn nou goed zijn voor je haar? Daar wordt je haar toch juist droog van? Maar het tegendeel blijkt waar: mijn haar werd super glanzend en zag er goed verzorgd uit. En dat terwijl dat met mijn haar niet altijd even makkelijk is. De föhn is handig in gebruik, alleen wel een beetje zwaar. Maar omdat je haar letterlijk in 1 minuut droog is, is dat geen probleem. Na deze minuut nog even koud föhnen, en klaar is kees. Ik ben er echt over te spreken, ondanks mijn vooroordelen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JCSS 03-01-2019

Gebruiksvriendelijke dryer met een mooi design.

Geschreven voor: Philips HPS910

Het product heeft een mooi design, is makkelijk in gebruik en heeft een (erg prettig) lang snoer. Mijn haar ziet er na het drogen gezond uit en niet als een bos stro. Philips geeft aan dit product ontworpen is om snel te drogen met minder schade. Ik kan bevestigen dat dit klopt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Simone1506 03-01-2019

Erg fijne föhn, werkt goed

Geschreven voor: Philips HPS910

Deze föhn is erg fijn, heeft een lange snoer, koude en warme stand, mijn haar is binnen 2-3 minuten droog. Heel tevreden over. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

XxStefunny 03-01-2019

Zeer tevreden over dit product.

Geschreven voor: Philips HPS910

Dit product is zeer makkelijk in gebruik. De tempratuur word niet te heet waardoor je haren gezond blijven. Het product is wat zwaarder van gewicht, maar na enige tijd wen je daar aan. Ik ben zeer tevreden over dit product! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Riny22 23-05-2018

Fijn föhn, droogt het haar supersnel

Geschreven voor: Philips HPS910

Haar droogt goed en snel zonder dat het uitdroogd
Het apparaat ligt wat zwaarder in de hand, waardoor je zelf handigheid moet krijgen als je er mee wilt stylen.

TaB0605 01-08-2016

goede haardraoger

Geschreven voor: Philips HPS910

De krachtige blaassnelheid zorgt voor een snel droogresultaat. Resultaat is goed. De snelheid kan in 2 standen geregeld worden, persoonlijk zou de lage snelheid nog iets lager mogen, maar het is wellicht ook wat je gewend bent.
Het lange snoer geeft je wat meer bewegingsvrijheid voor wanneer je je haar droogt. Het gewicht van de droger is wellicht net iets te zwaar.

MJSp 20-05-2015

1,5
Wat een miskoop. De laagste stand is te heet en voel je branden op je hoofdhuid. Helaas krijg ik alleen maar klitten als ik mijn haar droog blaas met de blaasmond er op. Het is geen aanrader, zeker niet voor deze prijs. Ik moet op zoek naar een nieuwe föhn.

MJSp 20-05-2015

Lisannetje 04-03-2015

Fohn doet wat het beloofd, alleen veel te zwaar!

Geschreven voor: Philips HPS910

Fohn werkt prima, heel veel power en mooi resultaat! Het apparaat is alleen erg zwaar, TE zwaar eigenlijk voor fohn. Hopelijk zijn volgende modellen met een AC motor een stuk lichter.