De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington EC9001 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Milou 30-01-2021

Krachtige fohn

Geschreven voor: Remington EC9001

De titel omschrijft het al, het is een krachtige fohn die een goede coolstand heeft. Hiernaast kan je doormiddel van de verschillende fohnkoppen verschillende stylen maken met je haar. Ik ben erg blij met deze fohn.

Pluspunten

• design
  • Coolstand

Minpunten

• hard geluid
  • Blaast hard

S.A. 12-01-2021

Sahin

......
Top product aan te raden.
Ligt goed in de hand comfortabel .
Niet groot niet te klein . Goede prijs kwaliteit .

Pluspunten

• Handig in de hand
  • Mooi design , goede kwaliteit

Minpunten

• Geen op te noemen

Fen 11-01-2021

Mooie föhn groter dan verwacht

Geschreven voor: Remington EC9001

Ziet er mooi uit. Prijs is oké.
Krachtig en met koude lucht aanzetten heb je ook echt koude lucht.
Precies wat ik zocht. Hij is alleen groter dan ik had verwacht

Pluspunten

• Kracht
  • Koude luchtstroom

Minpunten

• Grote

Klaske de Vries 10-01-2021

Remington EC9001

Geschreven voor: Remington EC9001

Ik wilde een goede föhn met mooi design.
1 met een digitale motor.
2 krachtig
3 lang snoer
Dat heb ik gevonden!
De Remington
Type EC9100

Mooie krullen! 10-01-2021

Snel!

Geschreven voor: Remington EC9001

Het blaast mijn krullen echt snel droog en geeft ze veel en luchtig volume. Mijn haar is veel minder "zwaar" dan voorheen. Heb het nog niet gebruikt met de blaasmond, alleen met de diffuser. Voor krullend haar in ieder geval een aanrader!

Cc 08-01-2021

Geweldige föhn

Geschreven voor: Remington EC9001

Al lang een ionen föhn willen hebben en nu eindelijk gekocht. Doet wat hij moet doen, geen pluizig haar meer en niet statische vorming van het haar. Ook niet te vergeten de sensor, zodat je altijd controle hebt over de temperatuur en nooit te heet zal föhnen. Verder is het gewoon een mooi product!

Pluspunten

• Geen pluizig en statisch haar meer
  • Temperatuur sensor

Ajinthan 08-01-2021

Heel fijn haardroger

Geschreven voor: Remington EC9001

Droogt snel en beschadigd het haar minimaal. Wordt snel warm en heeft heel veel kracht. Kortom: superblij mee!

Pluspunten

• Krachtig
  • Snel warm

Jessica 08-01-2021

Jessica

Geschreven voor: Remington EC9001

Mooie föhn met veel opties. Enige minpunt dat ik kan bedenken is dat de föhn best veel geluid maakt. Verder top!

Pluspunten

• Veel opties, waaronder coolshot
  • Prettige hittestanden

Minpunten

• Maakt veel geluid

Erica 07-01-2021

Sterke fohn met beschermend karakter, niet voor fijn haar

Geschreven voor: Remington EC9001

Het is een krachtige fohn met goede diffuser. Ik zou het product alleen niet aanbevelen omdat ik heel fijn haar heb en het mijn krullen alle kanten op blaast, ook op de laagste stand. Ook is hij een stuk zwaarder dan mijn vorige fohn

Pluspunten

• Hitte bescherming

Minpunten

• teveel blaaskracht
  • zware fohn

Priscilla 06-01-2021

Ideaal met lang haar veel sneller droog

Geschreven voor: Remington EC9001

Het product is zeker naar verwachting, haar droogt veel sneller dan met een andere fohn. En mijn haar pluist nu ook veel minder na het fohnen.

Pluspunten

• Minder pluizig haar
  • Veel sneller droog

Minpunten

• Veel geluid

Geen 06-01-2021

Blaast te hard en heet

Geschreven voor: Remington EC9001

Ik had deze föhn gekocht op basis van veel goede reviews. De fohn is zwaar, laagste stand blazen is ontzettend hard en de eerste warmte stand is al heel heet (en koud is ijskoud) jammer dat de blaaskracht en warmte beiden niet een stand je minder hebben. Ik kocht hem voor mijn krullen en de diffuser, maar de föhn blaast mijn krullen weg en zuigt van achteren steeds haren aan.

Pluspunten

• Mooie fohn

Minpunten

• Zwaar
  • Geen middelmatige warmte en blaast heel hard

Anita 04-01-2021

Uitstekende föhn

Geschreven voor: Remington EC9001

Het is een zeer goede föhn, met verschillende warmtestanden, snelheden en accessoires. Wat mij aanspreekt is dat lang en veel haar op verantwoorde manier gedroogd en in model gebracht kan worden, zonder het risico op uitdroging of oververhitting.

Pluspunten

• Beschermt het haar tegen uitdroging
  • Beveiliging tegen oververhitting
  • Licht in gewicht
  • Verschillende functionele hulpstukken
  • Ziet er mooi vormgegeven uit

Esther 04-01-2021

Zeer goede hittebescherming

Geschreven voor: Remington EC9001

Aangeschaft omdat de Dyson mij veels te duur was. Deze Remmington is een voordelig alternatief. Het geeft zeer goede hittebescherming voor mijn haren. De toebehoren zijn makkelijk te plaatsen of te verwijderen. Doet dus wat het beloofd. De coolshot heb ik nog niet uitgeprobeerd. Het snoer is extra lang wat mooi meegenomen is. Enige nadeel is dat hij toch wel wat gehoriger is dan verwacht maar het is dan ook een krachtige motor. Ik hoop dat deze lang meegaat, blij mee!

Pluspunten

• Hydra care functie
  • Zacht en niet pluizend haar

Lucy 03-01-2021

remington ec9001

Geschreven voor: Remington EC9001

Werkt goed. Prachtig design met baby blauwe kleuren en zilver en wit. De lichtjes en het lange snoer zijn ook zeer prettig. De föhn is iets wat zwaar als je lang je krullen wilt föhnen. De koudste stand is lekker koel. De warmste stand is niet te heet. De blaasstanden zijn wel te krachtig voor mijn krullen en maken het juist weer pluizig. De hydra care functie is zeer goed en past de temperatuur perfect aan.

Pluspunten

• hydracare functie
  • design

Minpunten

• blaast te hard
  • zwaar

Julia 03-01-2021

Een top aankoop

Geschreven voor: Remington EC9001

Ik ben onwijs blij met de föhn! Hij droogt mijn haar snel, wordt niet te heet (tenzij je dat wil want hij kan het wel) en is makkelijk in gebruik door het lange snoer. Mijn haar is na het föhnen en stuk zachter en minder pluizig dan met mijn vorige föhn.

Pluspunten

• Veel power
  • Hittebescherming

Linda 30-12-2020

Korte doorgtijd, glanzende en pluisvrije krullen

Geschreven voor: Remington EC9001

Ik heb de fohn pas 1 keer gebruikt, maar ben nu al verkocht! Mijn haar is sneller droog met deze fohn. De diffuser werkt ook heel fijn. Het resultaat is pluisvrije en glanzende krullen. Wel vind ik de fohn wat aan de zware kant. Dat is de reden dat de fohn geen 10 krijgt.

Pluspunten

• snelle droogtijd
  • pluisvrije en glanzende krullen

Minpunten

• iets aan de zware kant

Marieke Blogt 29-12-2020

Absolute aanrader voor cg meiden

Geschreven voor: Remington EC9001

Hoewel de föhn wat zwaarder aanvoelt, is het wel echt een hele fijne föhn. Met de diffuser creëer je volume en zachte krullen. Door de hydracare is je haar ook nog eens wat meer verzorgd! Absolute aanrader voor curly girls die de cg methode volgen

Pluspunten

• Hydracare
  • Lang snoer

Minpunten

• Wat zwaar

Mienke 29-12-2020

Toppertje

Geschreven voor: Remington EC9001

Zeer krachtige haardroger zelfs als hij op de middelste stand draait. Je haar is merkelijk veel vlug droger. Het lange snoer is ook zeker een pluspunt. Hij valt wat zwaarder uit dan m'n vorige haardroger maar dat went. Temperatuur blijft ook mooi constant, bij goedkopere haardrogers viel dat soms wel tegen. Dus al bij al een toppertje.

Pluspunten

• lange snoer
  • extra vlug droog

Minpunten

• ietsje zwaarder, maar went vlug

Joyce 27-12-2020

Top föhn!

Geschreven voor: Remington EC9001

De föhn wordt inderdaad niet erg heet en droogt het haar snel. Ook zorgt de föhn er voor dat mijn haar zacht aanvoelt en niet pluist. Mijn vriend pikt nu ook mijn föhn om zijn afro kapsel te drogen.

Pluspunten

• Geen pluizig haar
  • No heat samage

Minpunten

• Maakt veel geluid

Ellis 25-12-2020

Een Musthave! als je gezond haar wilt wat prachtig zit!

Geschreven voor: Remington EC9001

ik heb voor dit product gekozen omdat ik vrij droog haar heb en toch graag mijn haar mooi wilde stylen. ik heb slag en krul in mijn haar en met de diffuser krijg ik altijd een beter resultaat. voorheen had ik een oude remmington keratine protect over deze was ik ook zeer tevreden , maar die droogde mijn haar teveel uit. De Hydralux beloofd zonder beschadiging te föhnen dus geen hitte beschadiging. door middel van de Hydracare sensor die hitte beschadiging tegen gaat. en moisture lock conditioners. Om eerlijk te zijn geloofde ik nooit helemaal dit soort beschrijvingen en was ik sceptisch, maar wilde het graag zelf ervaren en heb hem toch maar aangeschaft. Toen ik hem kreeg gelijk uitgepakt! mooi verpakt en een aantrekkelijk design. Het begin was al positief! De Fohn voelt even zwaar aan als mijn voorganger en die was al niet echt licht, maar zelf vind ik dat geen probleem. hij komt met een diffuser en twee opzet blaasstukken, door middel van een klik systeem erin te klikken er zit een rubber bandje aan de hulpstukken die klik je er zo in.
Dit voelde voor mij ook al als een vooruitgang want mijn voorganger daar moest je het zeg maar erop draaien en dat viel er wel eens vanaf. Dit is steviger en dus een pluspunt vind ik zelf. Het geheel ziet er ook steviger uit allemaal, het gebruik is best eenvoudig je kan hem in 2 blaas standen zetten, de eerste vind ik zelf erg fijn de tweede best hard. Dan kun je kiezen voor een warme stand, laag gemiddeld en hoog ,de hydracarestand en de koele stand . Zelf kies ik voor de gemiddelde stand en de laagste blaasstand en daarna even de hydracarestand met de diffuser. resultaat supersnel prachtige krullen zonder pluis. Mijn dochter die heel dik krullend haar heeft had ook een fantastisch resultaat het ging ook veel sneller dan mijn oude föhn en een pluisvrij mooi resultaat. Ik ben ervan overtuigd dat de hydracare doet wat hij beloofd. Onze haren voelen gezonder aan en minder droog en minder tot geen pluis. wow!. De diffuser was wel even wennen een ander model dan mijn voorganger maar dat went wel snel. Ook al vond ik de föhn erg duur in aanschaf ik ben er zeker van dat deze een goede aankoop is en mijn haren en dus ook van dochterlief veel gezonder zullen blijven. Ik raad deze föhn zeker aan. Hij ziet er mooi uit maar doet vooral wat hij beloofd. Een Musthave!

Pluspunten

• gezonder haar
  • pluisvrij resultaat

jasmijn 16-12-2020

Geweldige föhn

Geschreven voor: Remington EC9001

Ik kreeg altijd heel erg pluis haar wanneer ik mijn haar föhnde. Maar daar heb ik bij deze föhn geen last van. Hij maakt mijn haar heel erg zacht en ook glanzend. De snoer is lekker lang dus dat is fijn en ook de opzetstukken zijn makkelijk te verwisselen en (vooral de smalle) werken heel goed. De temperatuur is niet te heet maar droogt wel snel dus heb het gevoel dat mijn haar veel minder beschadigd.

Moon 09-12-2020
  • Product gekregen

Top

Erg tevreden
Maakt me haar snel droog , pluist niet
Haar voelt erg zacht aan erg tevreden over dit product .

Pluspunten

• Pluist niet
  • Snel droog
  • Zijde zacht

Kate 02-11-2020

Snel je haar drogen en geen pluizig haar meer!

Geschreven voor: Remington EC9001

Deze föhn blaast heel hard en wordt niet te warm. Mijn haar pluist daardoor veel minder en ziet er gezonder uit. Het lange snoer is ook super handig.

Pluspunten

• Droogt snel je haar
  • Geen pluizig haar meer