Philips ThermoProtect HP8230 - Reviews

Aantal warmtestanden
Ionische functie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips ThermoProtect HP8230 op Kieskeurig.nl.

dv8020 24-03-2015

Vorig Philips haardroger (HP8250) deed ons onlangs schrikken met steekvlam (ter hoogte van overgang van plat netsnoer naar rubber handvat), geen garantie meer (11/2011), dus op zoek naar nieuw toestel met gedachte dat dit geen 'eeuwen'aankoop wordt, dus mocht wat minder professioneel zijn, en goedkoper.
Dit model had goede score, variatie van prijs in winkels tss 18 en 28 euro, en toch hoog wattage en warmte-standen.
Geen ionen functie, geen keramisch element, neem ik erbij.
Eerste ervaring lijkt goed, iets zwaarder, greep versus HP8250 anders, warmt iets minder (alhoewel pas 100W verschil), dus tevreden klant momenteel.

Vandenbroeck 22-01-2020

Product doet wat het moet doen

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Dit is één van de betere haardrogers die ik ooit heb gehad. Hij maakt niet veel lawaai, heeft een strak design. Hij droogt mijn haar in een sneltempo. Ook makkelijk om op te bergen. Kortom, een echte aanrader om in huis te halen!

Pluspunten

• Droogt snel

Shewie 19-01-2020

l'ami des brushing

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] N'étant pas satisfaite de mon ancien sèche-cheveux, tout comme mon compagnon vu le bruit important que celui-ci faisait, j'avais hâte de reçevoir ce nouveau.
N'étant pas satisfaite de mon ancien sèche-cheveux, tout comme mon compagnon vu le bruit important que celui-ci faisait, j'avais hâte de recevoir ce nouveau.

Au déballage, le produit semble de qualité et le plastique mat lui confère un design moderne et agréable.

J'ai une chevelure assez volumineuse et un brushing me prend beaucoup de temps. J'ai été agréablement surprise par le faible poids de ce sèche-cheveux et sa maniabilité qui me permettent de réaliser mes brushing bien plus rapidement qu'auparavant et ce, avec beaucoup moins de bruit qu'auparavant.

L'option Drycare permet réellement un lissage aisé en abimant beaucoup moins mes cheveux malgré une utilisation régulière (4 fois par semaine).

Seul petit bémol, pour un séchage rapide uniquement, une troisième vitesse de séchage plus intense manque.

Nata_ 04-01-2021

Krachtig maar zwaar

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Krachtige haardroger. Ideaal voor veel haar. Doet professioneel aan.
Weegt wel wat en grote omvang, niet bedoeld om ergens mee naartoe te nemen.

M-say 30-09-2020

Very powerful!

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

I like this one very much! It has very light construction, but at the same time gives very powerful air flow. Hear becomes dry very fast. The hot and cold air are pleasant - you don't feel any harm or burning on your scalp. Also has long enough cord.

Krissekras 31-07-2020

Doet wat moet.

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Deze haardroger is echt een lichtgewicht en ligt soepel in de hand, dus makkelijk in gebruik. De verschillende warmte standen geven iedereen de mogelijkheid zijn haar te drogen op perfecte wijze. Ben ik tevreden? Zeer tevreden.

Schabon 09-05-2020

Geweldig produkt

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Deze haardroger is eenvoudig te bedienen, heeft een uitstekende werking wat betreft droging van de haren.

Janiz 15-04-2020

goed, goedkoop en voldoet aan verwachtingen

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

dit product voldoet volledig aan mijn verwachtingen. 2 snelheden en 2 verwarmingsstanden. Volledig zoals ik het verwacht had

Cindydk 02-03-2020

Excellent sèche cheveux

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] Super sèche cheveux qui permets d'adapter la température facilement.
Également très puissant

Tejipe 31-01-2020

Très content de ce produit

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Un sèche-cheveux simple, facile d'emploi avec les fonctionalités que je demande, what else ?
Bonne ergonomie, la touche "froid", envoie vraiment de l'air froid, ce que je n'avais pas avec mon ancien sèche-cheveux (d'une autre marque).
Point de vue qualité-prix, rien à redire.
Merci.

Jenschi 29-01-2020

Très bon rapport qualité/prix

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Ce sèche-cheveux fonctionne très bien. Il sèche les cheveux très rapidement et bénéficie de la fonction ThermoProtect qui permet un séchage à basse température. Il est donc doté de 3 niveaux de température et d'une fonction "air froid". Il est doté d'un câble d'alimentation relativement long ce qui est très pratique lorsque la prise ne se trouve pas à proximité directe d'un miroir. Du côté négatif, il est assez lourd et grand ... ce qui n'est pas pratique lorsque l'on a de petites mains et que l'on doit le tenir bras tendu.

romanik 29-01-2020

voordelige koop

voordelige prijs;
erg groot;
glad handvat, moeilijk om vast te houden;
warmste stand kan je niet verdragen

Lowiesje 27-01-2020

Lichtgewicht haardroger die de haren snel droogt

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lichtgewicht haardroger die de haren snel droogt

De haardroger ligt makkelijk en goed in de hand en maakt het heel eenvoudig om de haren snel droog te krijgen zonder al te hete lucht. Het apparaat maakt bovendien niet veel lawaai en is heel handig te bedienen. Het is qua design eerder een basic toestel zonder veel opzetstukken of extra's maar doet wat een haardroger moet doen namelijk snel de haren drogen op een gezonde manier. De lage aankoopprijs maakt dit toestel zeer geschikt naar prijs/kwaliteit toe.

Yamna 24-01-2020

Super seche cheveux

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] C'est un bon sèche cheveux, il permet de régler la température et la puissance. Excellent pour réaliser un brushing

Loriedc 22-01-2020

Goede haardroger

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Goede, krachtige haardroger! Het is een groot model maar helemaal niet zwaar.
Mijn haar is snel droog.
Prijs/kwaliteit zeer goed.

Van Rompaey 21-01-2020

Goede kwaliteit!

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Ik heb zelf enorm lang en dik haar en het duurde altijd uren wanneer ik mij haar gedroogd had..! Met deze is mijn haar toch wel sneller droog! Hij heeft ook meerdere functies en opzetstukken! Ik zeg net dat die mijn haar in 1.. 2..3 gedroogd maar hij doet zijn werk zeker wel! Ben er tevreden van!

Sanehv 19-01-2020

Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze föhn is zeer makkelijk te gebruiken om je haar in model te föhnen. Het is handzaam & niet te zwaar. Zeker zijn prijs dubbel en dwars waard!

Jiji669 18-01-2020

Très bon produit

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] Je suis contente de la performance générale du produit. Il sèche mes cheveux rapidement et leur donne un aspect soyeux.

Sarah B. 16-01-2020

Droogt maar is niet krachtig

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Ik heb deze haardroger kunnen testen en hij blaast uw haar droog maar door de temperatuur protect en de te lage droogkracht duurt het toch wat langer dan bij mijn andere haardroger. Ik vind hem ook niet zo goed in de hand ̂liggen.

• Thermo protect

Minpunten

• Ligt niet goed in de hand
  • Is niet krachtig

Kita30 15-01-2020

Fijne haardroger zonder je te verbranden

Fijne haardroger zonder je te verbranden

Dankzij de ThermoProtect is het erg moeilijk je te verbranden. Toch zijn je haren best snel droog voor 2100W. Het toestel ligt aangenaam in de hand en is relatief stil.

Pluspunten

• Thermoprotect (temperatuur)
  • Ergonomie
  • Verschillende standen

Minpunten

• Lengte snoer