Philips ThermoProtect HP8230 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips ThermoProtect HP8230 op Kieskeurig.nl.

dv8020 24-03-2015

Vorig Philips haardroger (HP8250) deed ons onlangs schrikken met steekvlam (ter hoogte van overgang van plat netsnoer naar rubber handvat), geen garantie meer (11/2011), dus op zoek naar nieuw toestel met gedachte dat dit geen 'eeuwen'aankoop wordt, dus mocht wat minder professioneel zijn, en goedkoper.
Dit model had goede score, variatie van prijs in winkels tss 18 en 28 euro, en toch hoog wattage en warmte-standen.
Geen ionen functie, geen keramisch element, neem ik erbij.
Eerste ervaring lijkt goed, iets zwaarder, greep versus HP8250 anders, warmt iets minder (alhoewel pas 100W verschil), dus tevreden klant momenteel.

Vandenbroeck 22-01-2020

Product doet wat het moet doen

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Dit is één van de betere haardrogers die ik ooit heb gehad. Hij maakt niet veel lawaai, heeft een strak design. Hij droogt mijn haar in een sneltempo. Ook makkelijk om op te bergen. Kortom, een echte aanrader om in huis te halen!

Pluspunten

• Droogt snel

Sarah B. 16-01-2020

Droogt maar is niet krachtig

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Ik heb deze haardroger kunnen testen en hij blaast uw haar droog maar door de temperatuur protect en de te lage droogkracht duurt het toch wat langer dan bij mijn andere haardroger. Ik vind hem ook niet zo goed in de hand ̂liggen.

• Thermo protect

Minpunten

• Ligt niet goed in de hand
  • Is niet krachtig

Kita30 15-01-2020

Fijne haardroger zonder je te verbranden

Fijne haardroger zonder je te verbranden

Dankzij de ThermoProtect is het erg moeilijk je te verbranden. Toch zijn je haren best snel droog voor 2100W. Het toestel ligt aangenaam in de hand en is relatief stil.

Pluspunten

• Thermoprotect (temperatuur)
  • Ergonomie
  • Verschillende standen

Minpunten

• Lengte snoer

Sanehv 15-01-2020

Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Mijn oude föhn werd ontzettend heet. Ik mocht deze testen en ik ben onder de indruk . Hij droogt snel en zorgt ervoor dat het niet te heet wordt. Daarbij is het makkelijk hanteerbaar & op te bergen. Een aanrader

• Niet te warm
  • Mooi formaat

Minpunten

• Nog niets ontdekt

LorieDC 15-01-2020

Goede haardroger

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Goede haardroger met verschillende standen, droogt het haar snel en weegt niet veel.
Prijs/kwaliteit zeer goed!
Doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• Weegt weinig
  • Krachtig
  • Meerdere standen

Minpunten

• Weinig accessoires
  • Groot

Maartje 30-12-2019

Prim föhn

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Prima föhn, ligt licht in de hand en de verschillende instelmogelijkheden zijn voldoende (3 snelheden en 3 warmte-standen). Met het opzetstuk is de föhn best lang, nét comfortabel voor mijn niet zulke lange armen. Ik gebruik altijd de ThermoProtect temperatuurstand en heb het idee dat mijn haar hierdoor snel droogt maar niet te heet wordt. Jammer dat de opzetstukken van eerdere Philips-föhns niet bruikbaar zijn op dit product.

Pluspunten

• Formaat
  • Gewicht

Anna1972 24-12-2019

Mooie föhn

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Ligt lekker in de hand, meerder standen, haar droogt snel. Blijft niet lang warm zodat je het snel op kunt bergen. Maakt niet heel veel lawaai

Pluspunten

• makkelijk in de hand
  • meerdere standen
  • blijft niet land warm
  • niet zoveel lawaai

Simone 23-12-2019

Goede haardroger

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Deze haardroger heeft een vrij lang snoer wat erg handig is. En blaast op de warme stand snel de haren droog. Ook met lang krullend haar. Alleen op de koude stand Duurd het wat langer voordat het droog is

Pluspunten

• Lang snoer
  • Ligt niet zwaar in de hand
  • Blaast snel droog

Bibikl 23-12-2019

Geweldige föhn voor een leuke prijs

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Het is een erg fijne föhn.Het is fijn dat je verschillende snelheden kunt instellen. Ook kan je kiezen uit warme of koude lucht, zelfs met koude lucht is mijn haar snel droog

Pluspunten

• Verschillende snelheden
  • Verschillende temperaturen

Petra 23-12-2019

Zeer tevreden met deze föhn!

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Zeer blij met deze föhn!
De föhn geeft volume en is makkelijk te gebruiken. Ideaal is de keuze voor verschillende standen. Je haar is snel droog met deze föhn.
Mijn eerste indruk was dat ik de föhn nogal groot vond, maar in 't gebruik merk je daar weinig van.

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Geeft meer volume
  • Verschillende standen

Minpunten

• Groot, oogt zwaar

Robien 06-02-2018

prima

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Fijne haardroger, deze is lief voor mijn haar, niet te heet en geweldig handig met de extra knop voor koude lucht. Een prima haardroger, voor een goeie prijs.

Shewie 19-01-2020

l'ami des brushing

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] N'étant pas satisfaite de mon ancien sèche-cheveux, tout comme mon compagnon vu le bruit important que celui-ci faisait, j'avais hâte de reçevoir ce nouveau.
N'étant pas satisfaite de mon ancien sèche-cheveux, tout comme mon compagnon vu le bruit important que celui-ci faisait, j'avais hâte de recevoir ce nouveau.

Au déballage, le produit semble de qualité et le plastique mat lui confère un design moderne et agréable.

J'ai une chevelure assez volumineuse et un brushing me prend beaucoup de temps. J'ai été agréablement surprise par le faible poids de ce sèche-cheveux et sa maniabilité qui me permettent de réaliser mes brushing bien plus rapidement qu'auparavant et ce, avec beaucoup moins de bruit qu'auparavant.

L'option Drycare permet réellement un lissage aisé en abimant beaucoup moins mes cheveux malgré une utilisation régulière (4 fois par semaine).

Seul petit bémol, pour un séchage rapide uniquement, une troisième vitesse de séchage plus intense manque.

Nata_ 04-01-2021

Krachtig maar zwaar

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Krachtige haardroger. Ideaal voor veel haar. Doet professioneel aan.
Weegt wel wat en grote omvang, niet bedoeld om ergens mee naartoe te nemen.

M-say 30-09-2020

Very powerful!

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

I like this one very much! It has very light construction, but at the same time gives very powerful air flow. Hear becomes dry very fast. The hot and cold air are pleasant - you don't feel any harm or burning on your scalp. Also has long enough cord.

Krissekras 31-07-2020

Doet wat moet.

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Deze haardroger is echt een lichtgewicht en ligt soepel in de hand, dus makkelijk in gebruik. De verschillende warmte standen geven iedereen de mogelijkheid zijn haar te drogen op perfecte wijze. Ben ik tevreden? Zeer tevreden.

Schabon 09-05-2020

Geweldig produkt

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Deze haardroger is eenvoudig te bedienen, heeft een uitstekende werking wat betreft droging van de haren.

Janiz 15-04-2020

goed, goedkoop en voldoet aan verwachtingen

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

dit product voldoet volledig aan mijn verwachtingen. 2 snelheden en 2 verwarmingsstanden. Volledig zoals ik het verwacht had

Cindydk 02-03-2020

Excellent sèche cheveux

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] Super sèche cheveux qui permets d'adapter la température facilement.
Également très puissant

Tejipe 31-01-2020

Très content de ce produit

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Un sèche-cheveux simple, facile d'emploi avec les fonctionalités que je demande, what else ?
Bonne ergonomie, la touche "froid", envoie vraiment de l'air froid, ce que je n'avais pas avec mon ancien sèche-cheveux (d'une autre marque).
Point de vue qualité-prix, rien à redire.
Merci.