BaByliss ROSE BLUSH 2200 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss ROSE BLUSH 2200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

AstraLaVista 21-11-2019

Goede basis-föhn

Geschreven voor: BaByliss ROSE BLUSH 2200

Een roze föhn, mijn dochter van 8 was er heel erh blij mee toen ze de doos opende. De subtiele glitter had voor haar wel iets meer aanwezig mogen zijn, maar dat doet natuurlijk geen afbreuk aan de functionaliteit.

Deze Babyliss föhn doet waarvoor je hem nodig hebt; je haar op een snelle manier drogen. Geen opschmuck, geen poespas, gewoon, 3 snelheden, 2 warmtestanden en een koudestand-knop.
De föhn ligt fijn in de hand en is niet zwaar. De knoppen zitten aan de zijkant van het handvat, dat was iets waar wij even aan moesten wennen.

Bij het eerste gebruik viel op dat de föhn snel op temperatuur was, en de lichte brandgeur was na enkele minuten al verdwenen. Het haar word niet statisch, en dat is wel een grote pré.

Al met al, een prima föhn voor een prima prijs. Wij zijn er erg tevreden over!

Pluspunten

• Roze!
  • Snel op temperatuur
  • Basic föhn voor een goede prijs
  • Anti-statisch

Minpunten

• Opzetstuk ietwat fragiel

rilana 17-11-2019

Roze gave föhn

Geschreven voor: BaByliss ROSE BLUSH 2200

Deze föhn past helemaal bij mijn stijl. Roze zit ook vaak in mijn haar, dus deze echte dames föhn is gewoon super gaaf. Het snoer is flexibel en daardoor kan je alle kanten op waaien met de fohn.
Ik vind het opzetstukje wat lastig er op te krijgen, maar het zit er wel stevig op en komt er dus ook niet snel af.
Bij de eerste keer gebruiken ruikt hij nog een beetje, maar na een tweede keer is deze geur weg. Een echt nieuwe geur zullen we maar zeggen.
De blaaskracht van de hoogste stand had wat mij betreft nog wel iets sterker gemogen. Nu met mijn korte haar voldoet deze zeker, maar ik houd wel van een harde blaaskracht bij een fohn.
De ionische anti-frizz-functie die voor minder pluizend haar zou moeten zorgen, werkt goed. Mijn haar doet nu wat ik graag wil. Niet in de krul schieten en gaan pluizen.
Al met al een echte dames föhn.

Pluspunten

• De ionische anti-frizz-functie werkt perfect
  • leuke kleur
  • niet te duur

Minpunten

• opzetkapje moeilijk te bevestigen
  • mag nog meer power hebben

Sanwaag 11-11-2019

Pink power

Geschreven voor: BaByliss ROSE BLUSH 2200

Deze föhn ziet er stijlvol uit en werkt super. Hij heeft een lang en flexibel snoer, waardoor je met gemak op elke plek in huis je haar kan drogen. Hij heeft meerdere standen, voor zowel temperatuur als snelheid. De overschakeling van heet naar koud gaat moeiteloos en is met dezelfde hand te doen tijdens het föhnen. dit komt omdat hij bij mij heel goed in de hand ligt.
Op de hoogste stand zonder blaasmond is je haar zo droog. Door de blaasmond te gebruiken kun je je haar nog beter stylen, zo lekker dat je niet hoeft te wachten tot je haar weer droog is. Ik ben zo de deur uit nu ik deze föhn gebruik!
De ionische anti-frizz-functie die voor minder pluizend haar zou moeten zorgen, werkt. Je ziet niet eens dat je haar geföhnd is en het voelt ook niet droger of anders aan. Meestal krijg je van dat droge, pluizige haar als je een föhn gebruikt, maar dat is nog helemaal niet het geval.
De roze kleur is een heerlijke eyecatcher in de badkamer of op de kaptafel. Een fris uiterlijk voor een, voor mij in ieder geval, goed werkend product.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Warmte standen

ElElf 10-11-2019

Doet wat hij moet doen

Geschreven voor: BaByliss ROSE BLUSH 2200

De BaByliss Rose Blush 2200 Hair Dryer is een föhn die doet wat hij moet doen: je haar drogen. De föhn droogt je haar snel en ik krijg geen statisch haar van deze föhn. Wat fijn is aan de föhn is dat hij 3 standen heeft voor de snelheid en 2 standen om de warmte aan te passen. Deze knopjes zijn makkelijk te bedienen tijdens het föhnen.

De kleur is licht roze met subtiele glitters. Wel wat heftig als mijn man zijn haren föhnt. De föhn ligt lekker in de hand en is behoorlijk licht. Het is geen bijzondere föhn, maar hij doet gewoon prima waarvoor hij gemaakt is.

Een nadeel vind ik dat het opzetstuk erg moeizaam te bevestigen is aan de föhn. Hier moet je echte even goed je best voor doen.

Pluspunten

• Licht
  • Droogt snel

Minpunten

• Opzetstuk moeilijk te bevestigen

Kirstin 09-11-2019

BaByliss rosé blush 2200

Geschreven voor: BaByliss ROSE BLUSH 2200

Ik heb deze föhn getest en ben opzich tevreden, de föhn ziet er erg mooi uit.
Ligt lekker in de hand. Heeft een duidelijke beschrijving.
De föhn heeft een iets mindere handgreep omdat de knopjes net bij je vingers zitten, hier moet je even handigheid in krijgen.
De föhn doet het verder heel goed, met heel goed resultaat.
Mijn haar is na het föhnen en zacht en glanzend
De warmte is prima te regelen.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Goed föhn resultaat

Minpunten

• Knopjes op een lastige plek

Kras91 08-11-2019

Prima fohn, doet wat het moet doen

Geschreven voor: BaByliss ROSE BLUSH 2200

Ik heb deze fohn mogen testen. Ik had verwacht dat de fohn metallic roze was maar de kleur is lichtroze (zonder glans). Het opzetstuk was even priegelen om te bevestigen. Het leek in eerste instantie of het opzetstuk niet goed paste. De fohn doet wat 'ie moet doen: m'n haar droog fohnen. Ik merk niet echt dat mijn haar minder pluizig is. Mijn haar is wel iets sneller droog dan met mijn oude fohn. Ik vind het wel jammer dat er geen diffuser bij de fohn zit. Dit zou het makkelijker maken om mijn krullen/slag beter te drogen. Het snoer is lekker lang. De knopjes zijn makkelijk te bedienen maar op de warmste stand wordt mijn hoofdhuid wel erg warm. Je kan de fohn op 3 verschillende standen zetten (koel, lauwwarm, warm) en dat verschil merk je goed. De fohn ligt lekker in de hand en is niet te groot of te klein. De bediening van de knoppen is ook prima.

Kortom, een goede, basic fohn voor als je niet teveel fratsen wil.

Pluspunten

• ligt goed in de hand
  • Droogt prima

Minpunten

• geen diffuser