BaByliss COMPACT PRO 2400 - Reviews

Aantal warmtestanden
Aantal blaasstanden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss COMPACT PRO 2400 op Kieskeurig.nl.

ST 02-12-2019

Mooie föhn

Geschreven voor: BaByliss COMPACT PRO 2400

Föhn die wat zwaarder in de hand ligt. Heeft 3 verschillende blaasstanden en temperaturen. 3 verschillende koppen. Haar wordt er mooi stijl van. Heeft ook een lange snoer.

Pluspunten

• Lange snoer
  • verschillende standen

Minpunten

• wat zwaarder
  • wordt niet heel heet

Celine 02-12-2019

Top föhn

Geschreven voor: BaByliss COMPACT PRO 2400

deze föhn heb ik mogen testen, tot nu toe ben ik heel tevreden.
Zelf heb ik een goedkope föhn, ik dacht dat daar niet zoveel verschil tussen zou zitten met deze. Niet dus, deze föhn heeft mijn verwachtingen overtroffen. Met deze föhn is mijn dikke haar binnen een paar minuten droog, zonder dat het pluizig is, wat ik paar andere föhns wel heb. Wat ik een pluspunt van deze föhn vindt, is dat de föhn klein is, je stopt hem makkelijk in je tas of koffer. Ik test deze föhn nu ongeveer twee weken en tot nu toe heb ik één klein minpuntje, en dat is dat de föhn redelijk zwaar is. Tijdens het föhnen krijg ik sneller een vermoeide arm, dan bij een lichtere föhn, maar dat zou ik zeker voor deze föhn over hebben.
Al met al ben ik zeer tevreden, en zou ik deze föhn ook zeker kopen en aanbevelen.

Pluspunten

• Hoge blaaskracht
  • Klein
  • Geen pluizig haar

Minpunten

• Zwaar

T.L. 29-11-2019

Föhn Babyliss

Geschreven voor: BaByliss COMPACT PRO 2400

De specificaties van de föhn waren veelbelovend. Maar konden ze dat ook waar maken? Ik heb een flinke bos haar wat ook nog eens heel dik en stug is: een hel met föhnen. Lamme armen, statische haren of het gaat kroezen. Je begrijpt dat ik een hekel had aan föhnen. Hád ja, want dit ding werkt als een tierelier! Hij is klein, compact en maakt best wat herrie. Die herrie vond ik in eerste instantie een minpuntje maar dat heb ik ‘m inmiddels helemaal vergeven. Want jeetje, wat weet deze föhn mijn haar snel droog te krijgen! En yes, het is niet statisch en goed niet kroezen!! De föhn is niet zwaar, ligt makkelijk in de hand, de temperatuurknoppen (hij kan ook koud of juist heel warm en hard/zacht blazen) zijn easy te bedienen en indien gewenst zijn de opzetstukken (tip: probeer ze niet eraf te draaien want dat lukt niet, gewoon zachtjes trekken) eenvoudig te wisselen. Ik ben echt heel erg tevreden!

Pluspunten

• Verschillende temperaturen
  • Haar snel droog
  • Haar gaat niet kroezen