ProUser Diamant DSG2 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ProUser Diamant DSG2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

d***********@z******* 08-11-2023
Geschreven voor: ProUser Diamant DSG2

Hele fijne fietsdrager ,makelijk in gebruik.
Een min puntje de drager is vrij zwaar [22.5 kg]

Frank Strik 13-07-2022

Goed, Eenvoudig en Makkelijk

Geschreven voor: ProUser Diamant DSG2

Zeer makkelijk op de trekhaak te monteren. Zit daarna ook ECHT stevig. Gebruik deze voor 2 E-Bikes. Ook het vastmaken van de fietsen gaat op een makkelijke manier. Relatief weinig inspanning om deze keurig er op te plaatsen. Ook het op bergen in de mooie tas is super. Je “ vouwt” de drager eenvoudig op tot een relatief klein “ pakketje”, neemt dus weinig ruimte in beslag. Ook als je de drager eraf wilt halen tijdens je fietstocht past deze makkelijk in de kofferbak van de auto.

Pluspunten

• Installatie
  • Opbergen
  • Meenemen
  • Fietsen plaatsen en eraf halen

EnWu 26-08-2021

Bevalt prima, geld meer dan waard.

Geschreven voor: ProUser Diamant DSG2

Testresultaten van fietsdragers in 2020 deden mij besluiten om de DSG2 te kopen. Het was een afweging tussen prijs en kwaliteit. De reden was dat we ook een of twee elektrische fietsen erop zouden gaan vervoeren. De fietsendrager voldoet ruimschoots aan de eisen die ik stelde.
* Is makkelijk in gebruik.
* Uitvouwen en gereedmaken na het plaatsen op de trekhaak gaat snel.
* De fietsen staan er stevig op.
* Ingevouwen neemt hij weinig ruimte in en is ondanks het gewicht goed te tillen.
Twee puntjes van kritiek:
* Het uitklappen van de kentekenplaat loopt tegen het voetpedaal aan en die moet je dan even induwen.
* De kantelstand heeft maar 1 stand; bijna helemaal plat en dus geen tussenstanden om even de achterklep te openen/sluiten. Dan moet je fietsen tegenhouden (best zwaar) of dus helemaal plat leggen.

Pluspunten

• Makkelijk te plaatsen en gereedmaken
  • Ingevouwen goed draagbaar
  • Ingevouwen neemt relatief weinig ruimte in
  • Met oprijgoot minder zwaar fietsen plaatsen

Minpunten

• Maar 1 kantelstand
  • Best zwaar
  • Oprijgoot niet inbegrepen

k***********@h********** 26-08-2021
Geschreven voor: ProUser Diamant DSG2

Ik kan over deze fietsendrager jammer geen oordeel geven maar als ik zo ver kijk naar deze fietsendrager dan lijk hij geheel op de fietsedrager die ik in 2017 heb gekocht, en dat is namelijk de
Bosal Traveller2 deze heb ik doen gekocht om dat het een stevige goeie fietsedrager was maar als ik
hier over een oordeel moet geven dan hoop ik dat de Prouser Diamant DSG2 beter is dan mij Bosal
want als ik hier een mening over moet geven dan is hij een dweil achter op de auto want als ik voor een vlucht heuvel met deze drager met 2 electrische fietsen erop hier over moet dan lijk het net of de fietsen zoo van de drager af vallen dan ga ik met slakken gang over de heuvel dan lijk het net of ik stil staat met het gevolg dat mijn achter buurman bijna tegen mijn auto aan rijd de fietsen staan zoo te schommelen op de drager het lijk dat hij niet vast staat op de kogel is dit zoo ook bij de Prouser Diamant DSG2. ik hoop zoo van u hier nog eens wat van te horen of dit bij deze drager van u ook zoo is
Is de ProUser Diamant DSG2 meschien voor mijn drager in de plek gekomen.