ProUser Briljant - Reviews

Laadvermogen
40 kg
Bevestiging
trekhaak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de ProUser Briljant op Kieskeurig.nl.

Harro 10-11-2012

Sinds een paar weken in het bezit van deze handige en zeer stevige fietsrager. Zeer makkelijk te monteren en degelijk afgewerkt. Daarnaast is het monteren/demonteren van de kentekenplaathouder een fluitje van een cent.
Ik heb deze drager voor mijn 29" MTB gekocht en het viel mij op dat deze drager eigenlijk toch wel ontworpen is voor "normale" fietsen (d.w.z. geen afwijkende frames als bijvoorbeeld een MTB). Ik kan bij mijn MTB de standaard gemonteerde rubber klemmen dan ook niet gebruiken om de fiets/frame op de drager vast te zetten. Maar goed, een paar goede spanbanden lossen dit probleem bij mij prima op.
Voor het geld een hele goede drager!

Gerardje 06-10-2018

Stevige fietsendrager

Geschreven voor: ProUser Briljant

Echt een boven verwachting fantastische fietsendrager. Gaat makkelijk op de trekhaak. In 1 stekker zit zowel een 7 polige als een meerpolige stekker t.b.v. de verlichting.
Er zit een borgpen bij zodat de fietsendrager niet open kan klappen. Door de gaten voor de borgpen heb ik een slotje geplaatst zodat de drager niet van de trekhaak gestolen kan worden.
Ik heb de afgelopen vakantie 3600km met deze drager gereden. Helemaal perfect. Om er rijklaar mee weg te rijden inclusief fietsen plaatsen ben je ongeveer 10 minuten bezig.

Pluspunten

• Degelijk
  • Gemakkelijk