THULE HangOn 3 bike with tilt / / / / - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de THULE HangOn 3 bike with tilt / / / / op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Jede 21-08-2013

Eenvoudige, lichte fietsendrager. Zeer eenvoudig op de trekhaak te bevestigen. Vooral geschikt voor racefietsen en lichte ATB's (draagvermogen is maar 45 kg) Die zij heel eenvoudig te bevestigen. Volgens enkele filmpjes op youtube kunnen er ook damesframes op bevestigd worden. De fietsen komen dan erg schuin te hangen, met het voorwiel vlak boven de grond. Ook moeten de sturen dan dwars gezet worden als er meerdere fietsen worden bevestigd. Er zijn aparte stangen verkrijgbaar om ook damesfietsen recht te kunnen hangen.
Ik gebruik hem voor niet al te zware toerfietsen, zet de sturen dwars en verwijder hier en daar en trapper en een voorwiel. De drager bevestig ik met spanbanden aan de dakrails, dan blijft alles stevig zitten. Hang er vervolgens de lichtbalk van mijn oude Twinny-load aan. Beetje improviseren, maar het werkt en de drager is een stuk lichter dan andere types.
Voor racefietsen lijkt hij me top, helemaal met de speciale, apart verkrijgbare, lichtbalk.