Bosal Comfort Pro III - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosal Comfort Pro III op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

b*********@k********** 24-07-2022

Wat een topper, must-have voor de fietsliefhebber!

Geschreven voor: Bosal Comfort Pro III

Ik heb de fietsendrager enkele weken mogen testen, en ben er helemaal door overtuigd! Het is niet echt een kleine aankoop, maar zodra bij elkaar gespaard wordt dit de fietsendrager voor ons! Wat een top product! Aan alles zie je al bij het uitpakken de kwaliteit en de stevigheid af!

We hebben hem met twee man gemonteerd. Dat was vooral nodig om de plaatjes uit de handleiding te ontcijferen. Niet dat het allemaal al te moeilijk is (sterker nog: alles zit heel goed en feitelijk ook heel logisch in elkaar!), maar de beschrijving had wel wat uitgebreider gemogen voor ons als leek...

Uiteindelijk ben je van alle gemakken voorzien: klikken, openklappen, nummerbord erin schuiven, stroom aansluiten (twee soorten stekker beschikbaar, en goede lampjes!), fiets monteren (gaat eenvoudig en zit heel stevig), klaar! Via het opklapsysteem kun je ook nog gewoon bij je kofferbak. Uiteraard is het even wennen met rijden (je bent even een stukje langer), maar ja... dat is het gevolg van... Wij hebben het getest met drie "gewone" fietsen (twee volwassenen, één kind) en een paar leuke fiets uitstapjes gemaakt. Dat smaakte absoluut naar meer!

Al met al: enorme aanrader voor wie met de fiets er op uit wil!

Pluspunten

• Stevig, robuust
  • Eenvoudig te monteren
  • Zekerheid, ook bij 3 fietsen
  • Komt in stevige doos, goed opbergbaar
  • Veel gemak, inklapbaar

Minpunten

• Handleiding: meer tekst graag!
  • Prijzig

r******@l****** 24-07-2022

Fijne grote fietsendrager

Geschreven voor: Bosal Comfort Pro III

Deze fietsendrager hebben we een periode mogen testen. En dat is heel goed bevallen.
Aangezien het een fietsendrager voor maximaal 3 fietsen betreft, is het een grote fietsendrager, en het is ook een flinke doos waar deze in verpakt zit.
Ondanks mijn beperking aan mijn hand en de zwaarte van deze grote fietsendrager, is deze alsnog vrij makkelijk op de trekhaak te monteren. Het uitklappen van de drager verloopt ook uiterst soepel.

Ook de fietsen (getest met normale fietsen) erop plaatsen gaat makkelijk.

Pluspunten

• Makkelijk te monteren
  • 3 fietsen
  • gebruiksgemak

Minpunten

• Redelijk zwaar

Debby666 24-07-2022

Hele fijne fietsendrager

Geschreven voor: Bosal Comfort Pro III

De fietsendrager is verpakt in een grote doos. Het is uiteindelijk een groot pakket wat je uit de doos haalt, welke je kan uitklappen als het gemonteerd zit op de trekhaak van de auto. Het monteren op de trekhaak moet je denk ik wel met 2 personen doen. Dit gaat makkelijk en de gebruikershandleiding door middel van plaatjes helpt je wel, de tekst is helaas wat summier.

Vervolgens kun je er 3 normale fietsen op vervoeren of 2 e-bikes. Wij hebben geen e-bikes vooralsnog en hebben de drager getest met normale fietsen. De fietsen erop zetten gaat makkelijk, omdat de fietsendrager op alle fronten verstelbaar is. De meegeleverde steunen en spanbanden zorgen ervoor dat alles goed vastgezet kan worden.

Het is een grote fietsendrager die achter de auto uitsteekt. Hou er rekening mee als je de auto ergens achteruit parkeert bijvoorbeeld, omdat je natuurlijk langer bent geworden.
Het is fijne stabiele mooie fietsendrager die makkelijk te hanteren is. Veel makkelijker dan de oudere systemen.

Dus ik ben helemaal tevreden!

Pluspunten

• Makkelijk werkbaar
  • Voelt degelijk aan
  • 3 fietsen kunnen dragen

Minpunten

• Tekst handleiding is lastig

Michael Westenberg 18-07-2022

Fietsendrager Bosal III mooi product

Geschreven voor: Bosal Comfort Pro III

Een erg prettig en gebruiksvriendelijk product. De eerste keer is het even goed kijken en ben je een minuut of 20 bezig met het volledig begrijpen en goed zetten. De keer daarop zit hij binnen 2 minuten er op. Heel degelijk en fijn. Het vastmaken van de fietsen is zowel aan het frame als aan de fietsgoot erg makkelijk en het verstellen van de inhammen voor de banden is ook erg eenvoudig. Al met al een superproduct. Kleine kanttekening die niet onbelangrijk is: de drager is wel erg zwaar.

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Alle functionaliteiten

Minpunten

• Best zwaar

Fritske650 13-07-2022

Makkelijk te gebruiken Fietsdrager

Geschreven voor: Bosal Comfort Pro III

Ik heb afgelopen weken deze fietsdrager mogen testen. En dit is meer zeer goed bevallen!

De drager voelt erg stevig aan en heeft een eigengewicht van ca. 29kg. Dankzij de opklapbare beugels kun je hem gemakkelijk op de trekhaak zetten. Waarna je heb eenvoudig kan vastklikken.

Hiervoor heb ik nooit een fietsdrager gebruikt, waardoor het even zoeken is naar de juiste manier om de fietsen op de drager te zetten. Maar dankzij de meegeleverde bandjes ging dit erg vlot.

Tijdens het rijden staat alles zeer stabiel op de auto, en ook al waait het iets harder de fietsen blijven rustig staan.

Pluspunten

• meegeleverde bandjes
  • eenvoudige installatie

Minpunten

• Gewicht