De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Enduro BC260 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

j************@g******** 14-05-2023

Breuk in standaard van fietsbeugel

Geschreven voor: Enduro BC260

Wij hebben deze caravanfietsbeugel de enduro bc260 nu pas 3 jaar en de grote beugel waar de fietsen aan vast zitten is onderaan in de bus waar de buis inzit is aan 2 kanten afgebroken dit is een gevaarlijke situatie waar wij achter kwamen toen wij op de camping kwamen wij hebben nooit een noodstop hoeven maken dus dit is een zeer zwak punt.

jvhazeveld 23-07-2023

Wij hebben hetzelfde probleem, ook geen noodstop hoeven te maken. Bij thuiskomst bleken beide stangen onderaan in de bus afgebroken. Wat hebben jullie hier aan gedaan. Valt dit onder de garantie van 3 jaar?
Vriendelijke groet Joke

Marja 23-07-2023

Onze caravandealer heeft contact gezocht met de leverancier en hebben wij een nieuwe buis gekregen deze vertelde er wel bij dat er geen regenzeil of fietstassen op de fietsen mogen blijven zitten omdat dat veel wind vangt voor op de dissel. Wij hebben onder in de nieuwe buis nu aan de binnenkant een passende ijzeren versteving aangebracht. Voor de fietsen hebben wij nu voor de regen een stuurzak gekocht die over het stuur kan om de elektronica van de elektische fietsen te beschermen en de tassen halen wij er nu ook af. Succes en hopen dat jullie ook een nieuwe buis krijgen .Vriendelijke groet Jaap

Tom 18-04-2021

Enduro BC 260

Geschreven voor: Enduro BC260

Prachtig fietsenrack voor op de dissel. Binnen een uur te monteren. En heel erg mooi en handig gebouwd. Stevige sloten meegeleverd en door het sleepsysteem handig naar voren te schuiven waardoor je makkelijk bij het geopende disselluik van je caravan kan; zonder je fietsen te verplaatsen.

Pluspunten

• Handig te bevestigen
  • Met fietsen verschuifbaar
  • Degelijk gebouwd.
  • Fiets rail optioneel.

Minpunten

T. Holwerda 13-10-2020

Super handig! Je kunt altijd bij de inhoud van de disselbak

Geschreven voor: Enduro BC260

Super handig ! Fietsen zijn met veel gemak op de drager te plaatsen met oprijgoot.
Fietsen zijn goed vast te zetten. Sloten werken prima. Ik doe er nog wel een extra spanband omheen, welke is bijgeleverd.
Goten zijn in te korten als fietsen er af zijn, wat makkelijk is als je er vaak omheen loopt.

Op dissel te plaatsen gaat eenvoudig.
Prima fietsdrager!

T. Holwerda 25-06-2020

Zeer degelijk gemaakt en Super handig!

Geschreven voor: Enduro BC260

We moesten voor onze elektrische fietsen een nieuwe fietsdrager voor onze caravan en kwamen bij deze terecht.
Hij is wat zwaarder maar daardoor ook degelijk! Een perfecte oplossing! Geen fietsen meer achterop, want dat gaat slingeren, en in caravan is ook niet handig. En alles is afsluitbaar.

Pluspunten

• Bergruimte altijd bereikbaar
  • Met oprijgoot fietsen makkelijk te plaatsen
  • Goten kunnen inschuiven
  • Zelf makkelijk op trekhaak te plaatsen

T. Holwerda 05-03-2020

Super handig! Je kunt altijd bij de inhoud van de disselbak

Geschreven voor: Enduro BC260

Vind het uitstekend! Makkelijk op trekhaak te plaatsen en verschuifbaar. Fietsen klemmen zijn afsluitbaar.

Pluspunten

• Handig verschuifbaar
  • Bergruimte altijd bereikbaar
  • afsluitbaar
  • Goten kunnen inschuiven
  • Met oprijgoot fietsen makkelijk te plaatsen

Minpunten