Philips EP2231 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP2231 zwart op Kieskeurig.nl.

r**8@g**l.com 14-05-2021

Slechte kwaliteit van de machine.

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Wij hadden hoge verwachtingen bij dit apparaat, maar de kwaliteit van de machine is ronduit bedroevend. Sinds een jaar in ons bezit en wij gaan hem nu voor de 4e keer aanmelden voor reparatie. Hij geeft iedere keer naar een maand of 2 maar halve kopjes koffie. De rest van het water gooit hij in de lekbak. We ontkalken regelmatig en gebruiken ook de originele Philips ontvettingstabletten, maar niets helpt. Iedere keer als we het apparaat na reparatie terug krijgen staat er in het reparatierapport: schoongemaakt en ontkalkt. Vreemd, want we hebben een waterontharder in huis. En deze acties doen we zelf ook.
We zijn heel benieuwd wat er nu weer uit gaat komen, maar wíj zijn ons vertrouwen kwijt.

Pluspunten

• Smaak van de koffie is goed
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Apparaat is slecht gebouwd.
  • Vaak storing

Philips EP2231 zwart 30-11-2020

Philips EP2231 zwart

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

apparaat doet bij mij niet wat hij moet doen dosering wijkt steeds af temperatuur is niet goed is al 3 keer opgestuurd geweest en nog niet goed

Minpunten

• temperatuur
  • dosering slecht

Arjen 16-11-2020

Mooie machine, heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Een prachtige machine op het aanrecht, heerlijke koffie die echt goed op temperatuur is. Espresso, koffie en Cappuccino.... allemaal heel goed. Melkschuimer makkelijk in gebruik en goed schoon te houden.

Pluspunten

• Bonen en filterkoffie
  • Hete koffie

Minpunten

• Geluidsniveau
  • Fragiele bevestiging melkopschuimer

J. Jansen 03-04-2020

Philips EP2231/40 Latte Go kortgeleden aangeschaft.

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Leek in de winkel (Mediamarkt) een stuk moderner dan onze DeLonghi Magnifica. Echter, bij nader inzien toch een flinke tegenvaller. Bediening van knoppen is al omslachtiger, als je 2 kopjes gelijktijdig wilt zetten moet ie 2x malen. Dat malen maakt veel meer herrie dan onze vorige machine. Melkopschuimer functioneert niet naar behoren, meer melk dan schuim. De afvalbak meldt regelmatig al na 2-3 keer gebruiken dat ie vol is. Kortom, spijt hem gekocht te hebben, volgende wordt weer een DeLonghi

Pluspunten

• aardig design

Minpunten

• veel lawaai bij malen
  • onpraktische bediening
  • afvalbak soms na 2 keer tappen al vol
  • 2x malen voor 2 kopjes
  • melkopschuimer functioneert slecht, weinig schuim