Philips EP2231 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP2231 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

A.p.p.i.e 25-11-2022

Redelijk product

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Zet goede koffie en cappuccino, daarmee is ook alles gezegd. Lekbak zeer snel vol, ondanks dat ik een kommetje onder zet. Ma vier espresso bakjes. Afval bakje te klein zeer snel vol. Waterreservoir te klein. Na zes espresso kopjes moet je bijvullen.

Banjertygo 21-11-2022

Kan beter

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Regelmatig signalering opvang koffie vol bij leeg onderlaag schuift regelmatig naar voren en dan doet apparaat niets.
Maar voor de rest een goed apparaat met goede koffie

Zonneke6 19-11-2022

Prima toestel

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

De machine voldoet aan alle wensen. Gebruiksvriendelijk, wel wat lawaaierig, maar dat nemen we er graag bij.

Dijksstra 10-11-2022

Al drie keer defect

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Op zich kun je er lekkere koffie en cappuccino mee zetten. Maar we hebben het apparaat al drie keer terug moeten sturen, omdat de koffie waterig werd, koffie werd niet meer goed gemalen.

Gemakkelijk en lekker 09-11-2022

Zeer goede koffie!

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

We hebben hem nu bijna 2 jaar. Op een dag merkte we dat we het uitlek bakje nogal vaak moesten vervangen. Blijkbaar was er al een O-ring verduurt. Na contact met de klantendienst werd er eentje gratis naar ons gestuurd en was het probleem opgelost

Kalabas 02-11-2022

Hij voldoet aan alle eisen

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Hij is makkelijk te gebruiken de koffie is erg warm en het opschuimen. Is zeer goed.Dus beter kan het niet je wilt toch warme koffie.

Neymaroo 21-10-2022

Cappuccino

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Wij zijn liefhebbers van een verse cappuccino en deze machine doet dit perfect.
De melk wordt zeer goed opgeschuimd en de koffie is heet, voor ons geslaagd.

L3oV 12-09-2022

genieten

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Was wel even wennen tov onze Nespresso maar geen spijt van deze aankoop, de vers gemalen bonenkoffie smaakt gewoon beter.

Theeo 09-09-2022

Prima koffie

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Sinds kort dit apparaat in gebruik genomen (cadeautje van onze dochter). Het kost even wat tijd om de mogelijkheden van de 2200 naar eigen smaak goed in te stellen en volledig te kunnen benutten. Maar dan wordt je ook beloond met diverse soorten uitstekend smakende koffie. Mijn persoonlijke favoriet: de vers gezette cappuccino met prima geschuimde melk.

HerbieHerbie 02-09-2022

Hoop dat deze beter is dan de eerste

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Met de eerste machine hebben we alleen maar problemen gehad, maar we hebben vertrouwen in philips producten dus hebben we hem vervangen door een zelfde maar dan met opschuimer. Hopen dat alles goed blijft gaan.

Michiel8719 26-08-2022

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Tot nu toe uiterst tevreden, de smaak is goed zoals ik gewend ben, ook ben ik blij met de opschuimer.

F.L. 21-08-2022

Een snelle en makkelijke manier van koffie zetten

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Met dit koffie apparaat kun je snel lekkere koffie zetten. Er kunnen een aantal keuzes worden gemaakt zoals koffie, cappuccino en espresso. Voor iedere koffie kun je verschillende keuzes maken zoals sterkte en hoeveelheid. Voor het maken van een cappuccino hoef je alleen melk in het melkreservoir te doen en de machine doet de rest.
Tevens kun je snel warm water tappen voor thee of zo. De machine is snel schoon te maken en diverse onderdelen kunnen zelfs in de vaatwasser.

Happy-2022 20-08-2022

Fantastisch apparaat, heerlijke koffie!

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Mooie compacte machine. Makkelijk bij te vullen en schoon te maken. Cappuccino schuimer super fijn. Eenvoudig los te koppelen en schoonmaken is heel eenvoudig.

Lammetjes 12-08-2022

Prima voor thuis

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Prima apparaat met goede koffie , zeker de temperatuur is prima , verder is het natuurlijk ff wennen , zou het makkelijker vinden als je kon zien waneer je het bakkje van de pads restant maalkoffie kon zien , nu stopt hij en denk je wat nu dan moet je halverwege het proces eerst legen , maar ook dat went .

wejiniti 12-08-2022

Uitstekend apparaat vooral de cappuccino

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Met gewone volle melk uit de koelkast krijg je een uitstekende schuimlaag op de koffie en wat bijzonder is de koffie blijft op temperatuur.

Henjol 12-08-2022

Philips LatteGo 2200

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Zeer makkelijk in bediening, makkelijk in onderhoud. waterreservoir snel leeg, maar wel steeds vers water er in .

Tamara8 12-08-2022

Super machine

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Super machine wel vaak water bij vullen maar reinigt zich zelf heel vaak maar wel zo fijn hoef je het zelf niet te doen

Barry badpak 05-08-2022

Lekkere koffie en cappuccino.

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Goede koffie machine, ietsje lawaaierig.
Snel en goed, alleen jammer dat de lekbak zo snel vol is.

StarbucksLover 26-07-2022

lekkere koffie MAAR.........

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Nieuw gekocht, best prijzig, wordt perfect onderhouden. In eerste instantie niks mis mee, prima zelfs. Helemaal blij mee, makkelijk in onderhoud en gebruik. Totdat hij na ong. 1 jaar mankementen kreeg, gaf geen koffie meer. Gerepareerd onder de garantie. Na terugkomst een tijdje goed gegaan, daarna weer hetzelfde mankement en zelfs nog meer mankementen erbij. Van geen koffie geven tot ineens een MEGA PINT over je keukenblad ( gezien je beker overstroomt) of de volle inhoud melk opschuimen op 1 cappuccino. algehele weigering van dienst waarbij alle lampjes knipperen en je de stekker eruit moet trekken anders stopt het niet, en vaak een spoelcyclus die zeker 10 minuten duurt. Dus maar weer aangemeld voor reparatie, de 2 x in 1,5 jaar. Hoop dat ik een nieuwe ga krijgen gezien de jonge leeftijd en de lijst mankementen.

Van gelderen 14-07-2022

Het is een top machine

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Eigenlijk geen min punten twijfelde tussen machine zonder melkkannetje of met melk opschuif kannetje gelukkig met gekozen zo ideaal raad