Philips EP2231 zwart - Reviews

koffiebonen
tile-Aantal kopjes
1 kopje per keer
Koffie soort(en)
cappuccino, espresso, heet water, koffie, thee

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP2231 zwart op Kieskeurig.nl.

6,3

Korp 22-11-2020

Prima koffiemachine

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Geweldig apparaat. Goede kwaliteit alleen nog even zoeken na de juiste smaak van de koffie.. alleen het buisje van het hete water ontbreekt. Alles na gezocht

sproetje 14-11-2020

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Ik kan buiten het feit dat het geen goedkoop apparaat is, geen min punten ontdekken.
Misschien het geluid dat is vrij hard vergeleken met een gewoon koffieapparaat, maar went snel. Koffie is goed maar de cappucino is heerlijk. Nog nooit zoveel koffie gedronken.

HeraldKoffie 21-04-2020

Philips EP2231 , geweldige koffie

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

terwijl veel mensen om mij heen dure koffie machines kopen van 1000 euro en meer, heb ik weer een Philips gekocht. reactie die ik kreeg: wat een heerlijke warme koffie, onze machine is veel kouder of de vraag: gebruik je andere koffie, deze smaakt opeens veel lekkerder (lidl). een geweldige aankoop dus. nadeel, hij maakt bij opstarten veel geluid.

Julian30m 18-01-2021

uitstekend apparaat

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Goed apparaat en eenvoudig in te stellen. De beker voor de melk functioneert ook goed en je krijgt een fijne schuimlaag. Het enige nadeel is het geluid en dat de lekbak zich snel vult met water (zelfs als je een kopje er onder zet). Maar dit zijn voor ons verwaarloosbare nadelen. Het is een uitstekend apparaat.

Levering ging perfect en we werden goed op de hoogte gehouden.

Cage B 17-01-2021

Heerlijke koffie

Zeer goed expressomachine
Makkelijk in gebruik
Eenvoudige bediening
Een aanrader voor wie graag lekkere koffie drinkt

Ooster 13-01-2021

Op en top koffiemachine

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Zeer gebruiksvriendelijk koffiemachine. Koffie van goede kwaliteit en hete koffie! Cappuccino is gemakkelijk te maken en heerlijk van smaak. De verschillende onderdelen zijn goed schoon te houden.

KorneliaN 12-01-2021

Heerlijke cappuccino’s

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Eindelijk een goede koffiemachine. Lekkere koffie en cappuccino en ook zeer makkelijk schoon te maken.

Groot de 12-01-2021

Lator go

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

In het algemeen goed product voor namelijk voor de capecino genomen en smaak goed voldoende schuim. Dus een lekker bakje koffie.

Hansie71 09-01-2021

Redelijke koffie machine

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Ben redelijk tevreden met deze koffie machine, zet prima koffie.
Het is ook handig dat je de sterkte van de koffie in kan stellen.
De melkopschuimer werkt wel maar niet naar behoren en maakt veel herrie.
de dosering van de melk is de ene keer meer dan de andere, dus de ook als het kannetje van melk reservoir leeg is blijft deze door blazen, vandaar de herrie.

J.G.H. P. 05-01-2021

EP2235/40 een geweldige Espressomachine TOP.

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Heb deze type: EP2235/40 gekocht wat een geweldige Espressomachine. * Makkelijk te bedienen en ook veel variatie's om een heerlijke bakje koffie te zetten zowel als verschillende sterkte van de koffie, en ook als een heerlijke sterke Espresso of een heerlijke Cappuccino. ** deze machine heeft een leuke uitstraling van wegens de twee kleuren en is een pronk stuk voor in de keuken. *** Het schoonmaken van de machine is erg snel en erg gemakkelijk, dank zij de Aqua Clean hoeft deze Espressomachine maar om de 5000 kopjes koffie een ontkalking reiniger te hebben dit geeft de machine zelf aan.

Martijn1973 04-01-2021

Heerlijke Cappuccino

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Ik vind deze espressomachine zeer goed, ik was op zoek naar een betaalbaar en degelijke machine die zowel een espresso, koffie en heerlijke Cappuccino kan maken.
Aan deze koffie varianten heb ik meer dan genoeg, ook erg attent van Philips, tijdens de actie periode krijg je een aantal espresso kopjes (dubbel glas) en 2 cappuccino koppen (dubbel glas) als klap op de vuurpijl (die we niet meer mochten afsteken) 3 zakken koffiebonen van Douwe Egberts in 3 varianten....echt top!
Nog een pluspunt, het merk reservoir is makkelijk schoon te spoelen.

Steffers 01-01-2021

Top machine Aanrader

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Een mooie aanwinst met genoeg keuze.
Heerlijke koffie met een duidelijke uitleg instructie. Neem even rustig de tijd.

Steffers 31-12-2020

mooie machine maar heeft tijd nodig alles te laten

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Heeft veel tijd nodig alles te instaleren en te snappen. Bij het spoelen (einde programma) geeft de machine een behoorlijke knal aan het einde. Is dit normaal??? Verder melk optijd uitzetten deze is niet te programmeren.

P1966 30-12-2020

mooi apparaat

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

heerlijke koffie, makkelijk in gebruik en in te stellen, jammer dat er geen cappuccino of latte macchiato mee gemaakt kan worden, terwijl dat op de ouder machines wel kon

henk R 30-12-2020

geweldige espressomachine

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

heel blij met deze espressomachine
goede en warme koffie makkelijk in te stellen en makkelijk in gebruik
en met geluid wat hij maakt met het malen van de bonen valt ook wel mee

van Loveren 28-12-2020

Philips EP2231/40

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

het is een geweldig apparaat , zeer makkelijk en heel fijn in gebruik , grote watertank de waterfilter is zeer handig dus weinig ontkalken
als je er een licht bekertje onder heb staan dan wilt ie wel eens weg trillen
Philips maakt het mogelijk

Anoniem 28-12-2020

Geweldig product

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Makkelijke bediening zet heerlijke koffie, makkelijk schoon te maken. Goede handleiding. In een woord GEWELDIG.

Renee 26-12-2020

goed product

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Door op YouTube de filmpjes te bekijken werd al snel de instelling van het apparaat duidelijk. Het eerste kopje was cappuccino, dat bleek slappe koffie te zijn. Nog een keertje het filmpje bekeken en ook hier leerde ik hoe de koffie sterkte in te stellen. Helaas heb ik geen Ned. gesproken filmpje kunnen vinden.

D. Ros 26-12-2020

Beperkt koffie apparaat.

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Ik zou deze koffiemachine niet aanraden. Er passen weinig bonen in, dus je moet hem steeds bijvullen. De melkopschuimer werkt alleen in combinatie met de knop cappuccino, dus een beetje extra schuim op je koffie kan niet. Dat vind ik een groot nadeel.

PeterArnhem60 24-12-2020

Gewoon goed

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Gewoon heerlijke koffie,eenvoudig apparaat met veel mogelijkheden. Heb alles al gehad van Jura tot Nespresso, Nespresso ook heerlijk maar duur, na vele reviews te hebben bestudeert, gekozen voor deze machine, degelijk,eenvoudig en lekker, klinkt als een goed huwelijk toch?