Krups Nespressomachine Essenza Mini Piano zwart XN1108 - Reviews

tile-Aantal kopjes
1 kopje per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Nespressomachine Essenza Mini Piano zwart XN1108 op Kieskeurig.nl.

Sander 30-01-2019

Beter dan een doorsnee bonenmachine

Geschreven voor: Krups Nespressomachine Essenza Mini Piano zwart XN1108

Inmiddels twee weken in huis, wat ben ik enorm blij met dit apparaat(je). Naast dat hij zeer compact is, maakt het ook nog eens intens smaakvolle koffie. De cups van Nespresso zijn erg goed, maar ook de veel goedkopere cups van het Jumbo huismerk zijn erg fijn.
De focus van dit apparaat maakt het zo sterk. Een kopje zwarte koffie is zo gezet en enorm rijk van smaak. Als je vaak koffievariaties drinkt is dit dus misschien niet jouw type.
Al met al een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik heb vaak genoeg minder goede kopjes koffie uit een bonenmachine van €300+ gedronken.

Pluspunten

• Smaak
  • Prijs-kwaliteit
  • Compact
  • Eenvoud

Minpunten

• Na 5 kopjes water bijvullen

Mark 19-12-2018

Lekkere smaak uit een smart apparaat

Geschreven voor: Krups Nespressomachine Essenza Mini Piano zwart XN1108

eenvoudig en doeltreffend apparaat, maakt een heerlijk koffieproduct, zoals je mag verwachten. neemt lekker weinig ruimte in op het aanrecht en staat ook nog eens chic. meer dan ik eerst zou denken. Hadden we eerder moeten aanschaffen :)

Pluspunten

• lekkere koffieproducten
  • oogt opgeruimd
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• geeft niet aan dat het waterop is
  • wennen aan kleine opvangbak capsules