Krups Nespressomachine Essenza Mini Intens grijs XN110B - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Nespressomachine Essenza Mini Intens grijs XN110B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

T*******@h******** 25-02-2023

Krups maakt ook ondeugdelijke nespresso’s

3 jaar geleden bij Mediamarkt de Krups Nespresso XN 110 gekocht.
Keurig regelmatig ontkalkt. Altijd cups van aluminium gebruikt. Lekt van alle kanten. Begint spontaan te lopen zonder dat de knoppen zijn ingedrukt.

Jacqueline 22-12-2018

Simpel maar goed

Leuk apparaat dat doet waarvoor wij het kochten: een goede kop koffie schenken! Nadeeltje is het waterreservoir dat achter de machine zit waardoor je niet ziet hoeveel water er nog in zit. Verder is het een topapparaatje.

Pluspunten

• Simpel
  • Goede koffie

Minpunten

• Weinig zicht op waterniveau

Gerrit 06-03-2018

Minimalistisch ontwerp, maxi prestatie

Gevallen voor zijn eenvoud, formaat en verwachte prestaties.
Zeer tevreden! Hij lijkt mij voldoende degelijk om net als mijn vorige Krups weer meer dan tien jaar mee te gaan; degelijk waar het moet, licht waar het kan. De bevestiging van het waterreservoir met het klepje aan het apparaat lijkt mij het meest kwetsbaar. Ondanks dat hij maar twee knopjes heeft (espresso en lungo) heeft hij handige instelmogelijkheden. Tot nu toe alleen cupjes van ah gebruikt en die worden probleemloos geaccepteerd.
En de koffie smaakt uitstekend.

Pluspunten

• Mooi sober ontwerp
  • Klein en dapper
  • Handige instelmogelijkheden
  • Prima koffie
  • Snel bedrijfsklaar

Minpunten

• Degelijkheid (m.n. klepje) moet zich nog bewijzen,

Marcel 01-02-2018

Mooi design

Het slanke design en de hoeveelheid druk in het apparaat hebben tezamen met een Nespresso voucher actie gezorgd dat wij gekozen hebben voor dit apparaat. Ook het gemak waarmee je de hoeveelheid water kunt aanpassen voor Espresso of Lungo speelde mee.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Druk
  • Nespresso voucher actie

Minpunten

• Klein waterreservoir