Krups KP3405 Genio S Plus KP3405 automatische koffiemachine

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups KP3405 Genio S Plus KP3405 automatische koffiemachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Marluda 19-09-2020

superapparaat!

Klein compact apparaatje, mooi design, simpel te bedienen, veel keus in dranken. Nadeel is wel de kleine watertank en geen jndicatir dat die leeg is... afval is wel meer, en moet je ook eerst wel even uit laten lekken...

Pluspunten

• mooi design
  • Compact
  • ruime keus
  • snel op temperatuur
  • Simpele bediening

Minpunten

• Kleine watertank
  • veel afval

MarjanHemmelder 18-09-2020

Een handige, compacte, gemakkelijke koffiemachine. Koffiekeuze is reuze! Mooi design. Via Insiders gekocht. Dit nieuwe design is veel mooier dan de vorige lichting.

Pluspunten

• Compact
  • Heerlijke koffie
  • Korte opwarmtijd

Zenja 14-09-2020

De koffie is heerlijk! Absoluut heerlijke koffie.. Dat je zelf de temperatuur kan instellen is top want ik drink mijn koffie liefste iets minder warm, en het design is mooi.. maar... ik stoor me behoorlijk aan het je het apparaat moet open maken om de cup te wisselen. Te dicht bij het tuitje waar de koffie uit komt.. er zit geen uitlekbakje bij, mega veel afval van de cups die ook nog eens flink lekken. Eerst dacht ik de heerlijke koffie maakt alles goed... Maar nee, elke ochtend condens op mijn vingers of ze verbrand aan de nalekkende koffie.. nee..

Pluspunten

• heerlijke koffie
  • Zelf temperatuur instellen

Minpunten

• Open maken apparaat
  • veel afval
  • geen uitlekbakje

PWJCMaas 14-09-2020

Makkelijk en lekkere koffie

Niets is zo handig als '[s morgens met een paar simpele handelingen een heerlijk kopje koffie.
En het fijnste is het maakt niet uit of je zin hebt in een cappuccino of een lungo of in de ochtend toch liever een sterkere intense koffie.
Met deze Dolce Gusto kan het gewoon!

Pluspunten

• Snel warm
  • Handig in te stellen
  • Makkelijk met verjaardagen
  • lekker compact

Minpunten

• Nog niet gevonden

Imim 14-09-2020

Mooi en compact

Mooi compact apparaat, slimme vormgeving waardoor hij in een kleine ruimte kan staan. Makkelijk te bedienen.
Voordeel is dat de temperatuur instelbaar is.,heerlijk warme koffie,vele smaken.
Nadeel is dat het maar blijft nadruppelen, bij het openen van de klep gaat de druk wel van de capsule af maar er blijft veel vocht achter.

TammyTMiller 14-09-2020

Fijn apparaat mooi design

De dolce gusto heeft een heel mooi design en is super compact. Hij mag gezien worden, maar is zo klein dat hij eenvoudig op te bergen is als je hem niet gebruikt. Er is keuze uit superveel verschillende smaken en doordat je zowel koffie als melk cups hebt, heb je eigenlijk altijd wel het perfecte kopje koffie. Het apparaat is supersnel een eenvoudig in gebruik en met doordat hij als je hem niet gebruikt binnen een minuut zelf uitschakelt gebruikt hij ook niet onnodig elektriciteit.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • mooi design
  • veel smaken

Minpunten

• Veel afval

Cora 14-09-2020

Mijn review

Ik test dit apparaat nu een aantal weken en ik ben er erg blij mee. Je hebt veel verschillende smaken koffie. Kan er koude en warme dranken mee maken. Ik drink zelf altijd de cappuccino die is erg lekker!

• Zacht geluid
  • Lekkere koffie
  • Makkelijk te bedienen met draaischijf

beammeup 14-09-2020

Beter dan oudere modellen

Wij hadden een oude Dolce Gusto waarbij de hoeveelheid water geschat moest worden. Wat een verschil met dit apparaat! Hier is de hoeveelheid gebruikt water afhankelijk van de draairichting en daardoor is de smaak van de verschillende koffie soorten ook iedere keer gelijk. Ook het uiterlijk van bv de Cappuccino is daardoor bijzonder fraai. We hebben verschillende koffiesoorten geprobeerd en vinden ze allemaal prima. Zelfs de espresso, wat ik normaal nooit drink, is eigenlijk best prima. Naast de koffie bereiding ziet het apparaat er ook nog eens prima uit en is het een plaatje op het aanrecht zonder het halve aanrecht in beslag te nemen zoals de meeste volautomaten zouden doen. Oké, de koffie is wel wat duurder, maar vergeleken met de aanschafprijs tov een volautomaat kun je heel wat cupjes aanschaffen. Het schoonmaken is daarmee vergeleken ook een eitje. Op de eerste twee foto’s zie je het eerste (melk) gedeelte van een Cappuccino in wording en op de tweede foto het toevoegen van de koffie waarbij het een plaatjes wordt. Komt gedeeltelijk ook door de mooie glazen die erbij zaten natuurlijk..... De derde foto laat een mooie creme espresso zien.

Pluspunten

• Mooi Design
  • Compact
  • Lage aanschafprijs
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Veel afval (cups)

Hilko 13-09-2020

Mooi, klein, snel en simpel

Als je niet heel veel koffie drinkt dan blijft een capsule systeem het meest handig en economisch. Maar dan wil je natuurlijk nog wel lekkere koffie! Dat kan met Dolce Gusto. En de Genio S Plus is een koffiezetter die gezien mag worden! Vooral de rode variant die straalt echt op je aanrecht. Het apparaat is smal en petit en neemt daardoor weinig ruimte in beslag. Je kan de temperatuur van je koffie beïnvloeden en natuurlijk de traditionele streepjes aan sterkte.

Tip voor wie de handleiding niet wil hoeven doorlezen: draaien aan de buitenste rand van het display! Ik kreeg zelf overigens wel het vel van m'n vingertopje tussen de kop op het moment dat ik deze open wilde doen, daar dus wel even op oppassen, waar je je linker hand laat als je met rechts de kop open doet om de capsule erin te steken. Was pijnlijk momentje. Verder, het apparaat heeft een auto-off, maar ik had persoonlijk toch gewoon liever een schakelaar gehad om het apparaat echt uit te kunnen doen. Ik merk nu bij mezelf dat ik eigenlijk altijd de stekker uit t stopcontact trek. Verder is het eigenlijk precies wat je verwacht: een mooi uitziend en super simpel koffiezetapparaat met Dolce Gusto capsules!

Pluspunten

• Klein, compact
  • Prachtig rood
  • Makkelijk in gebruik
  • Temperatuurregelaar

Minpunten

• Klein waterreservoir

Kervel 10-09-2020

Super gebruiksvriendelijk apparaat

Super apparaat, erg fijn in gebruik. temperatuur van de koffie is in te stellen, net als de sterkte en hoeveelheid.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Warmte in te stellen
  • Hoeveelheid

Daphnevdijk 10-09-2020

Fijn apparaat

Super fijn koffiezetapparaat! Makkelijk in gebruik en modern door het nieuwe design en de functies. Hoeveelheid in te stellen door de handige draaiknop en de sterkte van de koffie en de warmte van de koffie is ook geheel naar wens aan te passen. Met toezicht kan zelfs onze zoon van 3 koffie zetten dus echt makkelijk te bedienen. Het enige nadeel vind ik dat het apparaat niet aangeeft of er genoeg water beschikbaar is om het gewenste product te produceren

• Makkelijk te bedienen
  • Sterkte is aan te passen
  • Warmte is aan te passen

Minpunten

• Geeft niet aan als er te weinig watet in zit

Ronnie 08-09-2020

lekker compact en handig

Hij zet lekkere koffie met alle standen die op de machine zit.
het toestel is er een voor een klein gezin. lekker compact en neem weinig ruimte in op de arecht.
Ik vindt het leuk, dat hij snel warm is en zich automatisch uitzet.
Handig is dat hij kwa temperatuur meerdere standen heeft, waardoor je zelf de warmte kan bepalen.
Het toestel heeft veel instel en sterkte mogelijkheden, waardoor er voor een ieder een lekker bakkie koffie is te zetten.
Als min puntje vindt ik een klein beetje vervelend, dat de cup soms blijft vast zitten, in de houder en sommige cups wat na druppelen als het klaar is met de koffie.
Vindt het jammer dat het opvangbakje onderaan niet zo vast zit. In het midden blijft hij goed hangen.
#lekkerbakkiekoffie #theindersnet.com

Pluspunten

• lekker koffie in alle soorten en sterkte
  • snel op de juiste temperatuur
  • schakelt automatisch uit
  • compact formaat

Minpunten

• cup blijft soms vast zitten na het zetten
  • opvangbakje onderaan is niet zo sterk
  • druppelt soms na

Shann 07-09-2020

Mooi design

Ik heb eerder twee dolce gusto’s Gehad, helaas was ik daar niet heel tevreden over.
Met deze ben ik wel blij, hij is makkelijk in gebruik, hij is lekker compact, hij gaat automatisch uit en is makkelijk schoon te maken.
Hij neemt ook weinig ruimte in beslag.
Ik zou hem zeker aanbevelen.

• Makkelijk in gebruik
  • Klein & compact

K van Lieshout 07-09-2020

Snelle en goede koffie!

Ik vind het heerlijke koffie ook al is het vrij duur... Het design van het apparaat vind ik helemaal fantastisch en de snelheid en het gemak van het koffie zetten is ook prettig.

• Snelheid
  • Kwaliteit

Minpunten

• Duur

Anne 30-08-2020

Dolce Gusto is gegroeid! Super koffie

Dolce Gusto heeft niet stilgezeten. Wat een verbetering!! Een aantal jaren terug ook een apparaat van hen gehad, snel de deur weer uitgedaan :( ik als grote koffiefan vond deze koffie niet te drinken. Maar nu? Wow!! Wat een goede koffie! Dit niet om te slijmen natuurlijk. Ik heb zelf een apparaat met cupjes waarbij ik dacht dat het niet te evenaren zou zijn, maar dit komt zeker in de buurt, misschien staan ze wel gelijk. Top!!
De pluspunten:
+ Warm, warmer, warmst!! Een pre voor elk koffiezetapparaat en jullie hebben het!! Top functie. Ik laat mijn koffie eerst altijd kouder worden en dat hoeft nu niet meer. Ik kan dus gelijk met mijn visite koffie drinken :)
+ Veel, meer, meest. Top!!
+ Ik ben niet van de kleur rood en zal ook nooit een rood apparaat kopen, maar deze rood is anders. Een mooie diepe kleur, MET rood snoer :)
+ Groot waterfilter
+ Schakelt snel uit na gebruik

- fijn dat ik mijn eigen temperatuur kan kiezen, maar het blauwe lichtje wat dus koud water moet voorstellen neem ik aan, geeft geen koud water maar warm. Deze link had ik niet gemaakt.

Wat mij positief verrast en waar ik zeker een koffiezetapparaat op koop is dat deze met 1 hand te bedienen is. Ik heb uitval aan mijn rechter arm waardoor ik veel met links doe. Het waterreservoir kan alleen onder de kraan staan zonder hulp, super!!! Wat een must voor mij. Verder kan ik de cups zelf vervangen met 1 hand, ook het draaien en bedienen van het touchscreen is met 1 hand te doen. Wat fijn dat voor een kleine groep mensen dit apparaat mogelijk is gemaakt. Ik weet niet of hier bij is nagedacht maar ik ben er blij mee.
Zou ik de Dolce Gusto zelf weer kopen? Ja ik denk het wel (als de prijs van de koffie wat zakt) ze zijn echt verbeterd!! Niet verwacht en ook zeker niet zien aankomen.