Siemens iQ300 TI353201RW zilver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 37 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 TI353201RW zilver op Kieskeurig.nl.

Ad 31-05-2021

Siemens TI353201RW

Geschreven voor: Siemens iQ300 TI353201RW zilver

Geweldig koffie-machine. Eenvoudig te bedienen. Weinig geluid tijdens het koffiemalen t.o.v. de vorige machine.
Heerlijke koffie. Echte aanrader.

Andrea 01-12-2019

Lekker wakker worden

Geschreven voor: Siemens iQ300 TI353201RW zilver

Het apparaat kwam in een gigantische doos, maar bij het uitpakken bleek gelukkig dat de binnen doos een stuk minder fors was. Mooi compact apparaat die prachtig staat op het aanrecht.
De bakjes voor bonen en water zijn makkelijk te vullen zonder geknoei.
Het apparaat was snel startklaar en opgewarmd en binnen de kortste keren zat ik met een lekker bak koffie op de bank. De koffie is goed van smaak en goed op temperatuur.
De cappuccino en latte heb ik uiteraard ook uitgeprobeerd, en smaken ook erg goed. De temperatuur is echter wat minder warm; het is gelijk drinkbaar. Waarschijnlijk is dit een persoonlijke voorkeur, visite vond dit geen punt.
Als het waterreservoir leeg is geeft het apparaat dit keurig aan, maar als de bonen op zijn niet. Je kan het wel horen aan het lawaai dat het apparaat maakt. Na even wennen maakt dit dus niet meer uit. Het schoonmaken van het apparaat gaat heel makkelijk en snel, zeker voor een bonenapparaat.
Al met al is mijn oude koffieapparaat heel snel in de kast belandt en ben ik erg blij met dit apparaat.

Pluspunten

• Smaak
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• temperatuur melkkoffie
  • geen lampje bij leeg bonenreservoir

NS 18-05-2021

Perfect kopje koffie

Geschreven voor: Siemens iQ300 TI353201RW zilver

Al wat langer bekend met deze espressomachine en nu een aangeschaft. Super blij mee. Makkelijk in onderhoud en een goed kopje koffie. Fijn dat alles instelbaar is (hoeveelheid water, maalgraad, waterhardheid).

Pluspunten

• Makkelijk in onderhoud
  • Veel is instelbaar
  • Makkelijk cappuccino of latte maken

Eenvoudig maar zeer goed 16-01-2021

eenvoudig maar mooi koffie apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ300 TI353201RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eenvoudig in gebruik en eenvoudig schoon te maken & prijs performance zeer goed

geen siemens fan 14-01-2021

lekkere koffie

Geschreven voor: Siemens iQ300 TI353201RW zilver

Wat was dit een fijn apparaat. Goed 2 jaar geleden gekocht. Net voor de garantietijd voorbij was was die ineens stuk. Werd netjes gemaakt door siemens. Nu 3 maanden later lekt die aan alle kanten water. En nee nu geen garantie meer. Dit leuke apparaat moest minstens 4 jaar mee gaan. Maar helaas wij zijn er flauw van/ De koffie was heerlijk en zal het zeker missen. Maar voor dit geld had ik zeker wel iets beters verwacht.

Mirjam 11-01-2021

Strak design, mooi in zijn eenvoud

Geschreven voor: Siemens iQ300 TI353201RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik houd van het eenvoudige uiterlijk van het apparaat. De bediening is overzichtelijk en duidelijk. Het apparaat is ook eenvoudig schoon te maken.
Fijn dat er vijf verschillende sterktes van koffie zijn. Onze koffie smaakt heerlijk! De koffie is heet en er zit een lekker klein crème-laagje op.
Cappuccino is eenvoudig te maken en het reinigen van het stoompijpje is vervolgens ook geen enkele moeite. Heel prettig.

Ik ben erg blij met deze aankoop.

Mijn kinderen maken dagelijks cappuccino

Moniek 09-01-2021

Heerlijke cappuccino

Geschreven voor: Siemens iQ300 TI353201RW zilver

Voor het eerst heb ik een koffiemachine met bonen, onder andere vanwege de mogelijkheid om ook cappuccino te maken. Tot nu toe bevalt het apparaat prima. Het is even zoeken naar optimale smaakbeleving, door de verschillende mogelijkheden die de machine biedt. Maar dat is ook fijn. Van mild tot zeer sterk, meer of minder schuim. Heerlijke koffie!

Pluspunten

• Veel opties
  • Lekkere koffie
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• schoonmaakwerk

JJ 07-01-2021

Eenvoudig te bedienen apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ300 TI353201RW zilver

Heel blij met ons nieuwe siemens espressoapparaat. Eerder hadden we de q7, maar de cappuccino was koud omdat de melk wel op geschuimd wordt, maar niet verwarmt. En dat is wat wij het meest drinken.
Dit apparaat is eenvoudiger, maar geeft heerlijk warme cappuccino. Het pijpje spoel je makkelijk even schoon tussen de koffie beurten door.

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Warme cappucino

Minpunten

• Luidruchtig
  • Een extra melk pijpje was fijn geweest

Jeroen 05-01-2021

Makkelijke bediening heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens iQ300 TI353201RW zilver

Fijn apparaat werkt zoals het beschreven is alleen had hij naar mijn idee iets minder lawaai mogen maken tijden het spoelen.

Pluspunten

• Bediening
  • Opschuimer

Minpunten

• Lawaai tijdens spoelen

Mirjam 05-01-2021

Mooi ontwerp, strak, modern en eenvoudig

Geschreven voor: Siemens iQ300 TI353201RW zilver

Onze oude espresso-apparaat (van een ander merk) heeft het na trouwe dienst begeven. En wat zijn we nu blij met ons nieuwe apparaat. Eenvoudig in de bediening, de mogelijkheid voor verschillende soorten koffie, een duidelijke display en de koffie is lekker heet als deze net gezet is.
Het ontwerp is, precies zoals wij wensten, prachtig in zijn eenvoud.
We hebben nu gekozen omdat Siemens voor ons staat voor degelijkheid, betrouwbaarheid en mooie ontwerpen.

Pluspunten

• mooi ontwerp
  • hete koffie
  • verschillende smaken op verschillende sterktes

Minpunten

• het geluid mag iets zachter

J.Hilgers 02-01-2021

Geweldige volautomatisch koffiemachine

Geschreven voor: Siemens iQ300 TI353201RW zilver

Als oud Siemens collega, overtreft Siemens mijn verwachtingen weer.
Geweldig apparaat met veel mogelijkheden.
Makkelijk in gebruik en heerlijke warme koffie.
In een woord Super!!!!!
Dit apparaat is een aanrader.

Pluspunten

• heerlijke koffie
  • mooi design

Bakker 30-11-2020

leuke uitstraling

Geschreven voor: Siemens iQ300 TI353201RW zilver

mijn beoordeling was goed maar na meerdere malen geprobeerd cappuccino te maken met verschillende instellingen en met Siemens chat gevraagd wat er fout kon zijn en wat het beste is om een goede bak cappuccino te maken wil het niet lukken gooi per dag wel zeker 5 koppen weg omdat hij niet goed de melk wil opschuimen heb er spijt van deze te hebben gekocht geen aanrader jammer had meer verwacht van Siemens dus maar weer terug naar Delonghi

Bakker 25-11-2020

leuke uitstraling

Geschreven voor: Siemens iQ300 TI353201RW zilver

fijn apparaat alleen jammer dat het opschuimen van een cappuccino vaak niet goed gaat en ik toch zoals aangegeven volle melk gebruik uit de koelkast heb meerdere instellingen ivm melk opschuimen meer en minder melk veranderd maar heb het nog niet kunnen vinden toch jammer van zo een dure aanschaf.

Snelleke 10-11-2020

Heerlijke koffie, mooi formaat

Geschreven voor: Siemens iQ300 TI353201RW zilver

Gemakkelijk in gebruik, veel mogelijkheden en toch een mooi klein formaat koffiemachine. Schoonmaken gaat gemakkelijk en de koffie smaakt heerlijk.

07-11-2020 07-11-2020

Geweldige koffiemachine!

Geschreven voor: Siemens iQ300 TI353201RW zilver

Vindt het een erg mooie en goede koffiemachine! Lekker eenvoudig in bediening en hij geweldig lekkere koffie ! Het apparaat heeft een prima prijs / kwaliteits verhouding.

Pluspunten

• Prijs /kwaliteits verhouding
  • Heerlijke hete koffie

Minpunten

• Kleine koffiebonenbak
  • Geen waterfilter

BenS 24-08-2020

Wat een supermachine, zo goed

Geschreven voor: Siemens iQ300 TI353201RW zilver

Fantastisch, het gemak van onderhoud, goede koffie. Perfecte machine, zeer tevreden zijn wij.
Geen spijt van de aankoop

D.Bradwolff 29-07-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ300 TI353201RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb dit apparaat inmiddels ruim 2 weken in gebruik en heb nog geen minpunten kunnen vinden. De koffie is warmer en de machine maakt aanzienlijk minder herrie dan mijn vorige bonen machine. Al met al een zeer tevreden klant.

DomincB 28-07-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ300 TI353201RW zilver

Gebruik het apparaat nu ruim 2 weken en tot nu toe zeer tevreden. Dit model is stiller dan onze vorige bonen machine en de koffie komt er ook nog eens veel warmer uit.

Scorpio 26-07-2020

Melkopschuimer

Geschreven voor: Siemens iQ300 TI353201RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hadden goede verwachtingen met onze eerste koffiemachine. Het voldoet aan de specificaties die we eraan stelden. Echter ....de eerste machine ging na 10 dagen retour naar de leverancier vanwege de vastzittende maalinstelling. De tweede machine vertoonde storingen in het melkopschuimingssysteem. Vervolgens werd deze ter reparatie aangeboden. Teruggekomen hebben we deze nu 1 week weer in gebruik en wederom hapert het melkopschuimingssysteem. Het eerste kopje cappuccino gaat goed , het tweede geeft geen schuim. Is het nu de bedoeling dat na ieder kopje koffie het systeem moet worden gereinigd???? Doorprikken van het pijpje en aanhechting en op milk drukken???

Visser 25-07-2020

Goed apparaat, mooi design

Geschreven voor: Siemens iQ300 TI353201RW zilver

Maakt heerlijke koffie en de koffie is goed heet. Heerlijke en goed cappuccino. Bij espresso is het het handigst om het in een klein espresso-glas te doen ipv een espresso-mok, omdat het anders snel is afgekoeld. Is nauwkeurig in te stellen en makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• goede smaak
  • mooi design

Minpunten

• zou iets minder geluid mogen maken