Braun FaceSpa Pro 912 Gezichtsepilator Wit/Brons Met 3 Extra’s - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun FaceSpa Pro 912 Gezichtsepilator Wit/Brons Met 3 Extra’s op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Karlijn 26-11-2018

Prima gezichtsverzorgingsapparaat

De Braun FaceSpa Pro 912 bevalt me erg goed. Ik verzorgde mijn gezicht eerst met een handreinigingsborstel, maar nu met dit apparaat dat ik heb gekregen om te mogen testen. Mijn gezicht voelt veel gladder aan en ziet er veel frisser uit. De microvibratiekop gebruik ik voor het aanbrengen van serum. De epilator gebruik ik voor het verwijderen van wenkbrauwhaartjes. Voorheen epileerde ik dagelijks mijn wenkbrauwen en nu blijven de haartjes veel langer weg.
Ik blijf dit apparaat zeker dagelijks gebruiken.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • huid ziet er veel beter uit
  • epilator verwijdert kortste haartjes

Minpunten

• borstel moet om 3 maanden vervangen worden.

Erik 14-11-2018

Prettig verzorgingsapparaat

De Face Spa Pro 912 is een prettig verzorgingsapparaat wat ik gebruik na lange werkdagen. Ik merkte dat na het gebruik de gezichtshuid strakker en gezonder er uit zag. Vooral de borstel vind ik erg prettig om mee te werken.
Het product heb ik gekregen om te testen en ben er uiterst tevreden over.

Pluspunten

• Uitrusten

Monique Molly 14-11-2018

Gezichts verwenning

Hierbij een review over de FaceSpa Pro 912 van Braun.
Heb deze FaceSpa nu een aantal weken in gebruik en ben er heel erg blij mee.
Je kan hem gebruiken voor een goede reiniging van je gezicht en hals, voor een lichte gezichtsmassage en er zit ook nog een epileer functie bij: mijn persoonlijke favoriet. De FaceSpa dient voor gebruik heel even opladen te worden maar is daarna draadloos te gebruiken. De verschillende kopstukken zijn zeer makkelijk te verwisselen en schoon te maken. Zoals ik al eerder aangaf is de epileer functie mijn favoriet want ondanks dat het in het begin wat pijn doet is het zelf verwijderen van de "snor" nog nooit zo makkelijk geweest. Ik heb dit product gratis mogen uitproberen maar mocht je overwegen deze FaceSpa te kopen dan weet ik zeker dat je er net zo tevreden mee zal zijn als ik.

Debbie 06-11-2018

Gezichtsbehandeling voor thuis

De facespa heeft drie kopstukken, een borstel om intensief te reinigen, een epileer kopje en een maserend kopstukje waar je je dagcreme mee kan aanbrengen. Ik ben zelf erg van de snelle verzorging met af en toe een maskertje wanneer ik daar zin in heb. Dit pakketje heeft mij positief verrast! Het is makkelijk en snel in het gebruik. I.p.v. mijn handen te gebruiken, gebruik ik het borsteltje wat ook weer veel hygiënischer is. Merk dat Mn huid veel rustiger is! Daarbij ben ik erg blij met het epileer stuk, zelf gebruikte ik hiervoor hars strips wat nu dus weer in uitgave en pijn scheelt! Dit kopje is veel minder gevoelig. Trekt de haartjes er snel en zo goed als pijnloos uit. Het laatste kopstukje moest ik even aan wennen omdat ik gewend ben om alles met mijn vingers aan te brengen. Eenmaal gewend is het erg prettig en ool hier weer fijn dat mijn handen niet elke keer onder de crème zit. Ik ben super blij dat ik dit product mocht uitproberen!

Pluspunten

• Makkelijk en snel in het gebruik
  • Inclusief epileer kopje

MNVM 23-05-2018

Te duur voor wat het is

Heel mooi product en best compact. De epilator heb ik nog niet getest. Het borsteltje waarmee je kan 'scrubben' is fijn maar het water/reinigingsproduct wat je erop doet druppelt redelijk. Het onderdeel waarmee je gezichtscreme kan opdoen voelt ook fijn aan maar heb niet het idee dat het goed verspreid/intrekt in je gezicht Ik heb het product gratis ontvangen om te testen. Ik zou hem niet zelf kopen.

Pluspunten

• Mooi
  • Compact

Minpunten

• Duur
  • Niet geweldig

Jolandavandermolen 06-05-2018

Fijn, mooi apparaat

De Brown gezichtsreiniger heb ik nu net iets langer dan een maand in gebruik en ik kan zeggen dat het een fijn werkend apparaat vind. Hij heeft eigenlijk drie functies. Gezichtsreiniging door de draaiende borstel, versteviging door het in masseren van product en epileren van kleine oppervlakten. Het design is mooi, er zit een handige standaard bij om hem mooi neer te zetten. Hij moet eens in de twee weken opgeladen worden bij mij. Ik heb het product ontvangen om te testen maar ben er erg blij mee! Ik gebruik voornamelijk de gezichtsborstel dat geeft me het gevoel dat mijnn gezicht goed schoon wordt. Wanneer ik wat meer tijd heb gebruik ik ook de versteviger om crème mee in te smeren. Dit geeft een grappig gevoel doordat de kop dan snelle trillingen afgeeft. Ze zouden wel nog extra uitleg kunnen geven hoe je apparaat gebruikt, een soort handleiding in welke volgorde je alles het beste kan doen. Ik heb hiervoor het filmpje online gekeken! Al met al een fijn en heel mooi apparaat!

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • handig in gebruik

Minpunten

• geen duidelijke werkwijze

Marissa 01-05-2018

Handig en stijlvol

De Braun FaceSpa Pro 912 is erg gebruiksvriendelijk. Het design is stijlvol en staat mooi in de badkamer. Tevens zit er een mooi fluwelen tasje bij. De opzetstukken zijn makkelijk te verwisselen. De epilator is redelijk pijnlijk maar doet zijn werk wel. De reinigingsborstel voel daarentegen erg prettig aan op de huid. De microvibratiekop voegt naar mijn mening niet heel veel toe. Ik heb dit product gratis mogen testen en ik ben er tevreden over. Het is goede kwaliteit van Braun!

Pluspunten

• Stijlvol
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Duur
  • Redelijk pijnlijk

Roos 't Lam 01-05-2018

luxe uitvoering

Deze Facespa van Braun is een echt hebbedingetje voor een vrouw, mooi en luxe design, opbergetui en oplader. In eerste instantie was ik een beetje huiverig voor de epilator, maar hij werkt prima en is niet heel pijnlijk. Is goed te doen. Ik heb mijn bovenlip ermee geëpileerd en het resultaat mag er zijn en de haartjes blijven lange tijd weg. De reinigingsborstel is echt lekker om je gezicht mee te behandelen. Mijn gezicht voelt na de behandeling direct veel zachter aan en ik heb echt het idee dat mijn poriën er beter uitzien. Het derde opzetstuk, de microvibratiekop voor het aanbrengen van dag of nachtcreme vind ik niet echt een meerwaarde hebben, dit doe ik liever met de hand, dat gaat eigenlijk makkelijker. Dit apparaat heb ik gratis gekregen om te testen. De prijs vind ik wel wat hoog, maar als je naar de schoonheidsspecialiste gaat ben je meer kwijt;)

Jaimy 26-04-2018

Geen last meer van huidirritatie

Ik gebruik dit product nu een aantal weken en mijn huid ziet er super uit. Zelf heb ik best wel een ongezonde en geïrriteerde huid. Vooral wanneer ik make-up reinigers gebruik. Nu heb ik daar geen last meer van sinds ik de reinigingsborstel gebruik die bij de FaceSpa geleverd wordt. Ik hoef ook helemaal geen make-up doekjes meer op mijn gezicht te gebruiken. Dus ik ben heel erg blij dat ik dit product mocht testen, want mijn gezicht is nog nooit zo rustig geweest. Dit komt denk ik ook mede door het microvibratiehoofd dat als kopstuk erbij geleverd wordt. Elke keer nadat ik mijn gezicht heb gereinigd gebruik ik de microvibratie om mijn crème te laten in trekken. Aan het gevoel van de epilator moest ik wel wennen, maar ik kan mijn pincet nu in de kast laten liggen en tevens blijven mijn wenkbrauw haren langer weg! Super apparaat dus en zeker een aanrader!

Pluspunten

• Geleverd met een handige etui
  • Fijne oplader
  • Super zacht borsteltje
  • Geen pincet meer nodig

R. Versteeg 19-04-2018

Makkelijk in gebruik, mooi vormgegeven

De Face Spa Pro 912 is zeer makkelijk te gebruiken. Er wordt een simpele handleiding bijgeleverd met plaatjes, maar eigenlijk spreekt het apparaat voor zich. Het is erg handig dat de reinigingsborstel ook onder de douche te gebruiken is. De epileerkop is ideaal om wenkbrauwen mee te epileren en met de microvibratiekop kun je heel handig je (dag)creme aanbrengen. Het apparaat is makkelijk te reinigen met dank aan het bijgeleverde borsteltje. In de verpakking zit ook een luxe bewaarzakje waarin alle onderdelen kunnen worden opgeborgen. Al met al is dit een fijn product dat je het luxe gevoel van een schoonheidsbehandeling geeft.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Mooie vormgeving
  • Deels onder de douche te gebruiken
  • Met bewaarzakje

Minpunten

• Vrij prijzig

Erwin van Dijk 18-04-2018

Mooi gestyled product voor persoonlijke gezichtsverzorging

De Braun FaceSpa Pro 912 is compact en houdt prettig vast, maakt een rustig geluid en heeft zeker een fijne vorm.
De diverse bijgeleverde opzetstukken zijn eenvoudig te verwisselen.
Er wordt een zacht fluwelen zakje meegeleverd waar alles prima in past, handig voor mee op reis.
Het epileren gaat erg makkelijk en super goed en snel met de epileerkop die ook overal goed bij kan komen.
Waar tot voor kort met een pincet werd getob voordat dat ene haartje ergens te pakken was is deze nu in een enkele seconde verwijderd.
Natuurlijk niet helemaal pijnloos :) wel diep weggehaald en voor weken lang weg en dat is heel prettig.
De reinigingsborstel die voelde echt aangenaam aan en had daarna een heerlijke zachte huid, een prettige persoonlijke massage die je zelf in de hand hebt.
Met de Microvibratiekop kunnen er vloeibare huidproducten worden aangebracht, voelt niet verkeerd, maar is het minst interessant aan dit product gebleken alhier thuis dan.
We kregen de mogelijkheid om dit product gratis te ontvangen om te testen zo gezegd zo gedaan door mijn vrouw en zij is er blij mee, deze gaat zeker eens per week gebruikt worden.
Echt weer een top product zoals we van het merk Braun al vele jaren gewend zijn.

Pluspunten

• uiterlijk design
  • de diverse mogelijkheden 3 in 1

Minpunten

• de verpakking, een luxe bewaardoos zou fijn zijn

Katinka de Rover 17-04-2018

Verrast

Sinds een aantal weken heb ik nu de FaceSpa Pro912 van Braun. Dit apparaat is makkelijk in gebruik en goed handzaam. Ook de grootte van het apparaat valt heel erg mee en gaat dus makkelijk de koffer in.

Bij het apparaat zit een epilator opzetstuk, nu heb ik niet enorm veel gezichtsbeharing maar mijn partner wel en die heeft voor mij dan ook dit opzetstuk getest! Het was even wennen om met een apparaat die wenkbrauwen te epileren maar voor tussen zijn wenkbrauwen wil hij nu niet meer anders. Met een aantal bewegingen op en neer is hij zo klaar. Het ideale is ook dat je de draaistand van de epilator kan veranderen. Ook zit er een massage opzetstuk bij, goed om je gezicht verzorgingscrème in de huid te drukken. Het masseren van je gezicht voelt heerlijk ik doe dit alleen zonder crème, dat breng ik toch liever met de hand aan. Al laatste zit er ook een reinigingsborstel bij, hier ben ik heel enthousiast over. Het borsteltje heb ik nu ruim 3 weken gebruikt en ziet er nog steeds netjes uit, ook het wisselen is makkelijk en ik heb het idee dat mijn poriën echt schoon zijn na gebruik.

Minpunt is wel het opladen van het apparaat als hij in de houder staat kan hij niet ook nog eens worden opgeladen.

Ik heb het product gekregen om te testen en het is een blijvertje. Door de handzaamheid maar ook omdat niet alleen ikzelf maar ook mijn partner hier wat aan heeft.

Pluspunten

• Handzaam
  • licht en compact

Minpunten

• opladen

Kim C 15-04-2018
  • Product gekregen

Handig in gebruik

De Braun FaceSpa Pro 912 is heel handig in gebruik, want de 3 kopjes zijn makkelijk te verwisselen. Er komt ook een handige etui bij waar je het in kan bewaren, dus het is makkelijk mee te nemen voor bijvoorbeeld op vakantie. De reinigingsborstel reinigt mijn huid grondig, dus dat is heel fijn. De epilator is ook fijn in gebruik, hij verwijdert mijn gezichtshaar snel. De microvibratieknop voegt niet zo veel toe naar mijn mening. Ik heb dit product mogen ontvangen om te testen en ik ben er tevreden mee!

Femke 15-04-2018
  • Product gekregen

Prettig product, geen last meer van huidirritaties

Sinds enkele weken gebruik ik de Braun FaceSpa Pro 910 en ben zeer enthousiast. In het verleden heb ik ontharingsstrips geprobeerd, maar dat leidde tot roodheid en zelfs huidbeschadiging. Met epileren met behulp van een pincet bleven vele haartjes ongemerkt achter. Nu merk ik dat ook fijne haartjes meegenomen worden en is mijn huid gladder dan ooit. Ik heb geen last van huidirritaties of roodheid. Ik durf de epileerkop zelfs overdag te gebruiken voordat ik de deur uit moet. Ik ervaar het epileren niet als pijnlijk en het gaat erg snel. De epileerkop is in twee rotatiestanden te gebruiken. Ook de bijgeleverde microvibratiekop is erg ontspannend. Kortom, ik ben erg blij dat ik het apparaat gratis heb mogen testen en beveel het iedereen aan.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • glad resultaat
  • geen huidirritaties

Minpunten

• summiere gebruiksaanwijzing

A. Hobbelen 14-04-2018

Volledig, makkelijk, mooie set

Deze set heb ik nu ongeveer 3 weken in gebruik. Vooral gebruikt om mijn gezicht goed te kunnen reinigen en te kunnen masseren met olie. Het gebruik van de Face Spa werkte veel beter dan ik vooraf had verwacht. Mijn gezicht reageerde veel rustiger op het gebruik hiervan dan voorheen bij het gebruik van mijn handen. Ik ben dan ook erg blij dat ik van Roamler en Braun de kans heb gekregen om de Face Spa te testen. Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• uitgebreid
  • makkelijk
  • mooie set