Braun Face Spa Pro Face Spa Pro - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Trayciviola 23-04-2018

Face spa pro 921 - luxe in de badkamer

dit handige en goed in de hand liggend toestel komt toe in een mooie luxe doos. Ikzelf was één van de gelukkige die dit product mocht testen... voor de wenkbrauwen is dit een ideaal toestel, zo hoef je niet meer naar de schoonheidsspecialiste. het resultaat was meer dan goed, echter niet volledig pijnloos.
de scrub voelt hemels aan, toch was persoonlijk mijn huid wel aan de rode kant meteen na gebruik, 2 dagen later voelde mijn huid wel enorm zacht aan.
de doos is enorm luxueus maar het was misschien wel leuker geweest om een etui of tasje erbij te hebben zodat je het gemakkelijk en netjes kan meenemen in je handtas.

Pluspunten

• klein formaat
  • oplaadbaar
  • luxe design

Minpunten

• niet voor droge huid
  • prijselijk

Daisy 20-04-2018

Stralende huid

FaceSpa Pro 913

Het apparaat ziet er fantastisch uit!
Het word geleverd met 3 opzetstukken bij, één om te epileren, één om te reinigen en te masseren en één microvibratiekop.

Na de handleiding gelezen te hebben en het apparaat op te laden, ben ik angstig beginnen uitproberen.
Ik had verwacht dat het ontharen heel pijnlijk ging zijn, maar dit viel heel goed mee. Het pijnlijkste deel was de bovenlip.

Daarna heb ik zoals de handleiding aangeeft de volgende stappen ondernomen.
De dag erna merkte ik toen ik opstond dat de plaatsen waar ik de epilatie zoals bv mijn voorhoofd tegen de haarlijn, bedekt waren met rode bobbeltjes. Na een week waren deze gelukkig ook weer verdwenen, maar ik heb dan ook een heel gevoelige huid.

De andere 2 opzetstukken vind ik een echte ontdekking!! Echt fantastisch! Elke ochtend en avond is dit mijn vast beautyritueel geworden en ik merk dat mijn huid er echt veel jonger en strakker uitziet.
Ik ben super blij dat ik dit apparaat gratis heb mogen ontdekken dankzij Roamler want ik voor mij is dit een fantastisch product die mijn huid duidelijk verjongt heeft!
Dit een een blijvertje!

Pluspunten

• oplaadbaar
  • design
  • huidverjongend

Minpunten

• prijs

R. Versteeg 19-04-2018

Makkelijk in gebruik, mooi vormgegeven

De Face Spa Pro 912 is zeer makkelijk te gebruiken. Er wordt een simpele handleiding bijgeleverd met plaatjes, maar eigenlijk spreekt het apparaat voor zich. Het is erg handig dat de reinigingsborstel ook onder de douche te gebruiken is. De epileerkop is ideaal om wenkbrauwen mee te epileren en met de microvibratiekop kun je heel handig je (dag)creme aanbrengen. Het apparaat is makkelijk te reinigen met dank aan het bijgeleverde borsteltje. In de verpakking zit ook een luxe bewaarzakje waarin alle onderdelen kunnen worden opgeborgen. Al met al is dit een fijn product dat je het luxe gevoel van een schoonheidsbehandeling geeft.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Mooie vormgeving
  • Deels onder de douche te gebruiken
  • Met bewaarzakje

Minpunten

• Vrij prijzig

Patty1355 19-04-2018

FaceSpa Pro 913 goed voor gevoelige huid

Een tijdje terug ontving ik gratis de FaceSpa Pro 921 om deze te testen. Epileren is voor mij vaak een serieuze opgave daar ik een zeer gevoelige huid heb. Toch besloot ik de FaceSpa Pro 921 te proberen. Ik vond het toestel bij ontvangst heel mooi qua design. Ik vond het praktisch met zijn opbergtas en zag het mij meteen vlot meenemen op reis.
Ik ging meteen aan de slag om het testen. Nu na enkele weken kan ik toch wel vrij eerlijk mijn oordeel geven. Epileren is nog steeds mijn ding niet, toch geeft deze epileerknop mij wat ik nodig heb voor mijn gevoelige huid. Hij is niet te krachtig maar werkt mooi af. Hierna gebruikte ik ook de reiningsborstel en microvibratieknop. Deze deden mijn huid heel goed. Ik vond de combinatie van de 3 koppen echt nodig voor mijn huid.
Ik ben dus wel tevreden over dit product en raadt het mensen die een gevoelige huid hebben en gewoon zijn te epileren dit zeker aan.

Erwin van Dijk 18-04-2018

Mooi gestyled product voor persoonlijke gezichtsverzorging

De Braun FaceSpa Pro 912 is compact en houdt prettig vast, maakt een rustig geluid en heeft zeker een fijne vorm.
De diverse bijgeleverde opzetstukken zijn eenvoudig te verwisselen.
Er wordt een zacht fluwelen zakje meegeleverd waar alles prima in past, handig voor mee op reis.
Het epileren gaat erg makkelijk en super goed en snel met de epileerkop die ook overal goed bij kan komen.
Waar tot voor kort met een pincet werd getob voordat dat ene haartje ergens te pakken was is deze nu in een enkele seconde verwijderd.
Natuurlijk niet helemaal pijnloos :) wel diep weggehaald en voor weken lang weg en dat is heel prettig.
De reinigingsborstel die voelde echt aangenaam aan en had daarna een heerlijke zachte huid, een prettige persoonlijke massage die je zelf in de hand hebt.
Met de Microvibratiekop kunnen er vloeibare huidproducten worden aangebracht, voelt niet verkeerd, maar is het minst interessant aan dit product gebleken alhier thuis dan.
We kregen de mogelijkheid om dit product gratis te ontvangen om te testen zo gezegd zo gedaan door mijn vrouw en zij is er blij mee, deze gaat zeker eens per week gebruikt worden.
Echt weer een top product zoals we van het merk Braun al vele jaren gewend zijn.

Pluspunten

• uiterlijk design
  • de diverse mogelijkheden 3 in 1

Minpunten

• de verpakking, een luxe bewaardoos zou fijn zijn

Nathalie 17-04-2018

zeer tevreden over dit toestel

Ik heb dit toestel al enkele malen uitgetest de voorbije weken. Vooral om mijn gezicht te reinigen, maar er toestel is nog veelzijdiger dan dat. Het toestel werkte veel beter dan ik had verwacht. Ik had geen slechte reactie van mijn huid hierop, terwijl ik wel een zeer gevoelige huid heb.
Ik ben heel blij dat ik de kans heb gekregen om de Face Spa te testen. Ik ben zeer tevreden hierover en beveel dit toestel zeker aan.

Pluspunten

• veelzijdig
  • mooi design

Katinka de Rover 17-04-2018

Verrast

Sinds een aantal weken heb ik nu de FaceSpa Pro912 van Braun. Dit apparaat is makkelijk in gebruik en goed handzaam. Ook de grootte van het apparaat valt heel erg mee en gaat dus makkelijk de koffer in.

Bij het apparaat zit een epilator opzetstuk, nu heb ik niet enorm veel gezichtsbeharing maar mijn partner wel en die heeft voor mij dan ook dit opzetstuk getest! Het was even wennen om met een apparaat die wenkbrauwen te epileren maar voor tussen zijn wenkbrauwen wil hij nu niet meer anders. Met een aantal bewegingen op en neer is hij zo klaar. Het ideale is ook dat je de draaistand van de epilator kan veranderen. Ook zit er een massage opzetstuk bij, goed om je gezicht verzorgingscrème in de huid te drukken. Het masseren van je gezicht voelt heerlijk ik doe dit alleen zonder crème, dat breng ik toch liever met de hand aan. Al laatste zit er ook een reinigingsborstel bij, hier ben ik heel enthousiast over. Het borsteltje heb ik nu ruim 3 weken gebruikt en ziet er nog steeds netjes uit, ook het wisselen is makkelijk en ik heb het idee dat mijn poriën echt schoon zijn na gebruik.

Minpunt is wel het opladen van het apparaat als hij in de houder staat kan hij niet ook nog eens worden opgeladen.

Ik heb het product gekregen om te testen en het is een blijvertje. Door de handzaamheid maar ook omdat niet alleen ikzelf maar ook mijn partner hier wat aan heeft.

Pluspunten

• Handzaam
  • licht en compact

Minpunten

• opladen

Kim C 15-04-2018
  • Product gekregen

Handig in gebruik

De Braun FaceSpa Pro 912 is heel handig in gebruik, want de 3 kopjes zijn makkelijk te verwisselen. Er komt ook een handige etui bij waar je het in kan bewaren, dus het is makkelijk mee te nemen voor bijvoorbeeld op vakantie. De reinigingsborstel reinigt mijn huid grondig, dus dat is heel fijn. De epilator is ook fijn in gebruik, hij verwijdert mijn gezichtshaar snel. De microvibratieknop voegt niet zo veel toe naar mijn mening. Ik heb dit product mogen ontvangen om te testen en ik ben er tevreden mee!

Femke 15-04-2018
  • Product gekregen

Prettig product, geen last meer van huidirritaties

Sinds enkele weken gebruik ik de Braun FaceSpa Pro 910 en ben zeer enthousiast. In het verleden heb ik ontharingsstrips geprobeerd, maar dat leidde tot roodheid en zelfs huidbeschadiging. Met epileren met behulp van een pincet bleven vele haartjes ongemerkt achter. Nu merk ik dat ook fijne haartjes meegenomen worden en is mijn huid gladder dan ooit. Ik heb geen last van huidirritaties of roodheid. Ik durf de epileerkop zelfs overdag te gebruiken voordat ik de deur uit moet. Ik ervaar het epileren niet als pijnlijk en het gaat erg snel. De epileerkop is in twee rotatiestanden te gebruiken. Ook de bijgeleverde microvibratiekop is erg ontspannend. Kortom, ik ben erg blij dat ik het apparaat gratis heb mogen testen en beveel het iedereen aan.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • glad resultaat
  • geen huidirritaties

Minpunten

• summiere gebruiksaanwijzing

A. Hobbelen 14-04-2018

Volledig, makkelijk, mooie set

Deze set heb ik nu ongeveer 3 weken in gebruik. Vooral gebruikt om mijn gezicht goed te kunnen reinigen en te kunnen masseren met olie. Het gebruik van de Face Spa werkte veel beter dan ik vooraf had verwacht. Mijn gezicht reageerde veel rustiger op het gebruik hiervan dan voorheen bij het gebruik van mijn handen. Ik ben dan ook erg blij dat ik van Roamler en Braun de kans heb gekregen om de Face Spa te testen. Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• uitgebreid
  • makkelijk
  • mooie set

Mariia 14-04-2018

Geen zichtbare resultaat

Ik heb dit toestel gratis ontvangen om te testen. Een epilator mist sommige haren op mijn gezicht. De reiniging werkt goed maar niet voor een gevoelige huid. En de vibrating doet niks, ik heb geen verschil gemerkt. Zit er goed in de hand en heeft een oplader. Voor so veel geld kan je veter iets anders kopen.

Pluspunten

• Goede kwaliteit

Minpunten

• Te duur

Katrijn 12-04-2018

Handig apparaat

De Braun FaceSpa Pro 913 is een handig toestel, het epileren gaat erg vlot. Natuurlijk is dit niet volledig pijnloos, maar dat kan je uiteraard niet verwachten van een epilator. Ook de reinigingsborstel is makkelijk in gebruik en geeft een goed resultaat. Je voelt dat de huid grondig gereinigd is. Enkel de microvibratiekop is voor mij geen meerwaarde, het duurt te lang om de crème aan te brengen, en je kan niet het volledige gezicht behandelen. Met de hand gaat dit toch makkelijker. Ik heb het product gekregen om te testen, en zal het zeker verder blijven gebruiken, maar ik zou het niet zelf aanschaffen omwille van de hoge prijs.

• Snel epileren

Minpunten

• Duur

Ellen DP 12-04-2018

compacte schoonheidsbehandeling

Gezichtshaar epileren had ik nog nooit gedaan uit schrik voor de pijn, maar met de Braun FaceSpa Pro valt dat heel goed mee. Ik moest er wel even aan wennen in het begin, maar nu voel ik dat zelfs niet meer. De epilator verwijdert probleemloos de kleinste haartjes. De meegeleverde reinigingsborstel is voor mij zelfs nog beter. Ik heb nooit een echt ritueel voor gezichtsverzorging gehad. Ik was dan ook heel gelukkig dat ik de kans kreeg om de FaceSpa Pro gratis mocht uittesten. Met de borstel is het supersimpel om snel en gericht te reinigen en ondertussen de huid zachtjes te masseren. Daarna gebruik ik de microvibratie-kop om een dag- of nachtcrème te verdelen. Na enkele weken ziet mijn huid er gezonder uit en voelt zachter aan. Alles kan worden opgeborgen in een grijs suède etui. Het product is misschien niet goedkoop maar het geld helemaal waard.

Pluspunten

• mooi design
  • goede kwaliteit

Minpunten

• duur

Nathalie L 11-04-2018

Aanrader!

De Braun FaceSpa Pro 913 is een handig, multifunctioneel toestel dat ik zeker kan aanraden. De epileerfunctie doet best wel pijn, maar de haartjes blijven wél enkele weken weg en is dus effectief! De microvibratieknop zorgt ervoor dat je dagcrème gelijkmatig wordt verdeeld en je hebt geen last meer van crème die op je handen blijft zitten en onder je nagels kruipt. De reinigingsborstel geeft je een heerlijk zachte huid. Het toestel is makkelijk in gebruik en bovendien ook makkelijk in onderhoud. Ik heb de kans gekregen het toestel gratis uit te testen en ben er erg dankbaar voor.

RienS 10-04-2018

Een echte aanrader

Wat handig is aan dit apparaat is dat het zowel reinigt als epileert. Sinds ik dit product gebruik is mijn huid veel gaver dan voorheen. Het enige min punt is dat het epileren best pijnlijk is maar anderzijds blijven de haartjes wel langer weg. Ik zou de FaceSpa Pro echt niet meer willen missen!!

Pluspunten

• Zeer gebruiksvriendelijk
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Het epileren is pijnlijk