Braun Epilierer Silk-épil 3-420 - Reviews

Laagste prijzen -16% prijsdaling
Epileren op lichtnet
Aantal snelheden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Tineke 19-04-2018

Langdurig resultaat, mooi en handig apparaat.

Ik ben zeer tevreden, gebruik al heel wat jaren een epileerapparaat maar alleen voor mijn benen. Ik heb deze ontvangen om te testen en ben zeer verrast over het resultaat met het opzetstuk voor de oksels. Was in het begin wel pijnlijk en wat rode huid, was 1e keer dat ik epileerapparaat daar gebruikte, scheerde oksels altijd. Bij 2e keer al veel minder pijn en goed glad resultaat, veel beter dan scheren, haren blijven lang weg. Lang snoer en lampje heel handig. Jammer dat niet snoerloos is. Bikinitrimmer werkt heel goed en makkelijk om mee te nemen, werkt op batterijen.
Prima apparaten.

Pluspunten

• licht apparaat,
  • langdurig resultaat
  • bikinitrimmer heel handig

Minpunten

• niet oplaadbaar

Jeanet D 17-04-2018
  • Product gekregen

Braun epilator SE3-420

De braun silk epil 3 met bikinitrimmer heb ik kado gekregen om hem te testen.
Met een zeer gevoelige exceemhuid is de epilator door mij 3x gebruikt.
De eerste keer ben ik erg geschrokken ,ik vond het scheren pijnlijk en de volgende dag had ik veel rode uitslag op mijn benen en zeer geïrriteerde oksels.
Ik heb een paar dagen geen deodorant door de huidirritatie kunnen gebruiken.
Mijn benen heb ik totaal 3 x en mijn oksels 1x geschoren.
Ik blijf het pijnlijk vinden en ook heb ik na het scheren steeds last van huidirritatie.
Het apparaat is niet snoerloos,je moet in de buurt van een stopcontact zijn.
De bijgeleverde trimmer werkt op een batterij en is ideaal.
De trimmer zorgt voor een mooie bikinilijn.
De epilator ga ik niet meer gebruiken,het is voor mij te pijnlijk en de huidirritatie is heel vervelend
De trimmer is voor mij een kusthaven

Pluspunten

• De trimmer

Minpunten

• Snoerloos
  • Pijnlijk

marleen 16-04-2018

makkelijk in gebruik

ik gebruik de silk-épil 3 -420 nu een paar weken en moet zeggen dat ik blij verrast ben. ik heb nog nooit zo'n apparaat gebruikt dus het was voor mij een geheel nieuwe ervaring. ik had verwacht dat het minder pijn zou doen al is dit voor iedereen natuurlijk anders. ook vond ik het jammer dat hij helaas niet alle haartjes meteen mee pakt. het was voor mij een vraag welke ik binnen zou krijgen omdat ik hem gratis heb gekregen bij een win actie. de kleur is wel heel mooi. er zit ook een lampje bij waardoor je goed kunt zien wat je doet. het enige wat ik nog wel jammer vind is dat je hem niet kunt opladen. maar verder een meer dan prima product.

Pluspunten

• lampje

Minpunten

• alleen met snoer

Cassy 13-04-2018

Goed in gebruik

Het product ziet er goed en handig uit. Ik moest veel over dezelfde plek heen. De eerste keer deed het best pijn maar na vaker gebruik steeds minder pijnlijk. Het resultaat was goed. Ik vind alleen dat hij veel geluid maakt en het kabeltje vind ik niet zo handig. Ik heb dit product mogen testen en ik raad hem zeker aan.

Pluspunten

• Handig
  • Mooi resultaat

Minpunten

• Pijnlijk
  • Veel geluid

Xana Coppens 11-04-2018

Leuk apparaatje met een zachte werking

Ik heb dit apparaatje gratis ontvangen om te kunnen uittesten en ik ben zeer tevreden over de resultaten! In het begin is het pijnlijk om te gebruiken, maar naarmate je het product langer gebruikt, is het aangenamer en zijn de resultaten ook langer zichtbaar. De haartjes blijven langer weg en worden dunner. Het ingebouwde lichtje is ook handig om het te scheren oppervlak goed te kunnen zien. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Massageroller
  • Ingebouwde lichtjes

Minpunten

• Pijnlijk in het begin

Esmee 11-04-2018

Super echt een aanrader!

Ik was gewend om een scheermes te gebruiken maar nadat ik de Epilator gratis heb mogen ontvangen om te testen, wil ik niet meer anders! Hij is makkelijk in gebruik en de haartjes blijven lang weg, het doet ook minder pijn dan ik had gedacht. Er ontaat wel een ietwat rode huid maar dat is na een paar mibuten verdwenen.De bikini trimmer vond ik wat minder fijn. Ik zou hem iedereen aanraden!

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Haren blijven lang weg

Minpunten

• Niet snoerloos

Sarah 05-04-2018

Silkepil 3 goede prijs/kwaliteit verhouding, super resultaat

Ik heb met de Silk-epil3 420 voor het eerst een degelijke epilator gebruikt. Zoals bij velen was de eerste maal een beetje pijnlijk maar eens je het toestel enkele keren gebruitk en dit zeker met de massagekop erop, deze verzacht de pijn van het uittrekken van de haartjes. Het fijne ontharingstoestelletje is ideaal voor de bikinilijn, ideaal! Ik kreeg het toestel als test toestel toegezonden en ben een zeer tevreden testpersoon. Een aanrader voor vrienden/famillie en kennissen!

Pluspunten

• Massage kop verzacht ontharing
  • lichtje verlicht haartjes
  • goed resultaat

Minpunten

• geen batterijen
  • niet waterbestendig

Piteke vd M 04-04-2018

Super glad scheer resultaat

Het apparaatje ligt fijn in de hand dankzij de anti slip puntjes op de achterzijde. Het scheer resultaat is prima, mooie gladde benen. Er zitten twee snelheden op en een lichtje waarmee je alle haartjes goed in beeld kunt krijgen. De bijgeleverde bikini trimmer is ook erg handig in gebruik. ook voor haartjes op je gezicht is de trimmer prima te gebruiken en effectief. Ik mocht het apparaat testen en ben erg zeer tevreden over. Een aanrader.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • mooie vormgeving

Minpunten

• niet draadloos
  • niet waterdicht

Pauline 04-04-2018

Goede keus voor weinig geld

De epilator is een goed apparaat voor weinig geld. Duidelijk een instapmodel, voelt niet echt stevig aan en het grootste minpunt is toch wel het snoer. Maar het apparaat doet wat het moet doen. Gladde benen als resultaat. Met een handig lichtje en gezellige kleur, verschillende standen en je kunt er ook mee scheren. Ik heb de epilator een aantal weken mogen gebruiken om hem te testen. Ik raad hem aan om te beginnen met epileren en je wilt het eens uit proberen en/of je hebt weinig budget. Of even door sparen voor een model zonder snoer.

Pluspunten

• epileert goed, glad resultaat
  • kan ook scheren

Minpunten

• snoer

Mariël 04-04-2018

Erg tevreden

Ik heb dit product gekregen om te testen. Het was even wennen in het begin omdat ik normaal altijd scheer en met een epileerapparaat is het toch best even pijnlijk. Als je een tijdje bezig bent verneem je dat de pijn minder wordt. Wat ik wel een nadeel vind is dat je het apparaat aan het snoer moet houden. Het was makkelijker geweest als het draadloos was geweest.

Pluspunten

• Haar blijft lang weg

Minpunten

• Niet draadloos

Prisje 31-03-2018

Fijne epilator

De Braun silk-epil 3 3-420 heb ik met tevredenheid de afgelopen weken gebruikt. Voor mij was dit de eerste keer dat ik een epilator gebruikte en de pijn viel me alles mee. Het is handig dat er een lampje op zit en de massagerollers maken het prettiger. Je bent langer haarbrij dan bij scheren lokaal duurt het ontharen even iets langer.Ik heb dit product gratis ontvangen om te mogen testen en ik ben erg enthousiast!

Brigitte H. 29-03-2018

Braun silk epil 3 3-420

De Braun Silk-épil 3 3-420 verwijdert haartjes bij de wortel maar het is niet pijnloos.
Het apparaat beschikt wel over massageroller wat het wat comfortabeler maakt.
Naarmate je het apparaat vaker gebruikt doet het minder pijn.
De epilator heeft verlichting waardoor je de fijne haartjes goed ziet zitten en ze niet over slaat.
Ik has ongeveer 2,5 week een gladde benen.
Ook een voordeel is dat je kunt kiezen met welke snelheid je epileert, zodat je kunt wennen aan het epileren met een Silk-épil.
De set bestaat ook uit een bikinitrimmer, deze is erg handig voor je bikinilijn en oksels.
Ik heb deze set gratis gekregen om te testen en ik ben erg tevreden.
Ik heb een gevoelige huid maar had na het epileren geen last van rode bultjes wat ik bij andere apparaten wel heb ervaren.

Pluspunten

• Glad resultaat
  • Handig in gebruik
  • Bikinitrimmer

Minpunten

• Alleen met snoer te gebruiken
  • Niet pijnloos