Braun Silk-épil 9 9-880 SensoSmart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Sandradeg 11-04-2018
  • Product gekregen

Een goed apparaat die doet wat hij moet doen

De Silk epil 9-880 wordt geleverd met verschillende opzetstukken ook voor de gevoelige haartjes. De extra brede kop op het apparaat zorgt dat in 1 beweging veel meer haartjes verwijderd, zelfs de kortste haartjes worden meegenomen en blijven tot wel 4 weken weg. Ideaal voor de zomer. De kop is flexibel en daardoor voelt het lekker aan op de huid omdat hij met de rondingen mee gaat. Ook het lichtje is heel handig omdat je dan goed kan kijken. Het apparaat is zowel nat als droog te gebruiken . Ik mocht het de Silk Epil 9-880 gratis uitproberen en ik heb mijn scheermesjes inmiddels weggedaan. Bij de verpakking zat ook een gezichtsborstel die zorgt voor het verwijderen van make-up en andere onzuiverheden. Heerlijk om smorgens in de douche te gebruiken.

Pluspunten

• mooi apparaat die flexibel over de huid gaat
  • Handig opbergtasje
  • diverse opzetstukken en handige gezichtsborstel

Esanie 16-04-2018

Fraai uiterlijk, echter niet bijzonder enthousiast

De Braun Silk-épil 9/880 epilator wordt geleverd met een passend hulpstuk voor het epileren voor ieder lichaamsdeel. Naast een epileerkop, wordt er ook een scheerkop bijgeleverd. Je kan de koppen schoonmaken met een borsteltje of onder de kraan afspoelen. Ook is er een gezichtsborstel meegeleverd, waarmee je je gezicht extra diep kan reinigen. Op het apparaat zit een lampje wat continue brandt terwijl je onthaart, ofwel het te ontharen lichaamsdeel wordt continue belicht.

Zoals ik al aangaf, is het apparaat waterbestendig. Je kan dus hiermee ook onder de douche epileren. Een fijne en welkome optie, welke ik nu na jaren epileren voor het eerst probeer. Epileren blijft zelfs na jaren epileren nog een enigszins gevoelige aangelegenheid. Bij het epileren onder de douche is dit onprettige gevoel een stuk minder. Bij gebruik op de droge huid vind ik dit epileer apparaat echter veel meer pijnlijk. Daarnaast, en hier komt mijn grootste bezwaar tegen dit epileerapparaat, vind ik de Braun Silk-épil 9/880 droog veel minder effectief in het haren verwijderen. Zowel kleine als langere haartjes blijven achter. Ik heb dit artikel gratis gekregen om te testen. Indien dit niet het geval was, was ik niet bijzonder tevreden geweest over mijn aankoop.

Pluspunten

• Nat te gebruiken
  • vele extra opzetstukken

Minpunten

• niet effectief in het haren verwijderen
  • met droog gebruik, gevoelig

mariavl70 14-04-2018
  • Product gekregen

Makkelijk ontharen voor langdurig effect

Het apparaat komt in een vrij uitgebreid en heeft accessoires en opzetstukken, afhankelijk van welke regio je wilt ontharen. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik het alleen voor mijn benen gebruik. Voor de oksels en bikinilijn vind ik het te pijnlijk. Al is dit apparaat wel een stuk minder pijnlijk als mijn oude apparaat.
Het apparaatje met gezichtsborsteltje dat erbij zit, snap ik niet zo. Is mij nogal onduidelijk wat dit met het epileren te maken heeft en m.i. een accessoire die niet echt wat toevoegt.
De haartjes gaan er heel goed af, eigenlijk ook wel als ze nog wat korter zijn.
Heel handig is het lampje om ook in iets minder licht goed te kunnen zien of je alle haartjes hebt gehad.
Nadeel wel is dat ook dit apparaat niet gebruikt kan worden tijdens het opladen. Hij geeft dan wel aan of hij bijna leeg is, maar als je daar (zoals ik) wat laks in bent en het apparaat halverwege leeg is, kun je niet verder.
Al met al ben ik erg blij met dit apparaat , dat ik gratis heb gekregen en ik heb mijn oude dan ook meteen weg gedaan.

Pluspunten

• Handig lampje
  • Werkt ook goed bij korte haartjes

Minpunten

• niet te gebruiken tijdens opladen

Celine De Coninck 13-04-2018

Fijn toestel voor gladde benen

De Silk Epil 9/880 is een zalig toestel. De pijn bij het epileren is veel minder dan ik verwachtte, zeker onder de douche. De haartjes blijven ook lang weg. De trimmer voor gevoelige plekken is ook erg gemakkelijk. Verder is het toestel relatief klein, wat het opbergen vergemakkelijkt. Ik heb geen negatieve opmerkingen. Dat ik het toestel gratis mocht uittesten, maakt het alleen maar leuker!

Pluspunten

• Minder pijnlijk dan verwacht
  • Veel accessoires
  • Zowel nat als droog
  • Haartjes blijven lang weg
  • Gemakkelijk op te bergen

Sonia 12-04-2018

Snoerloze epilator

De Braun Epilator SE9/880 is een epilator die opgeladen kan worden en daardoor zonder snoer te gebruiken. Wat ik zelf een groot pluspunt vind. Ook doet de epilator beter dan mijn vorige epileer apparaat de haartjes verwijderen. Mijn huid voelt zacht en glad aan na de ontharing. De vele opzetstukken zijn handig in gebruik. De eerste paar keer is het wel wat lastig welk hulpstuk gebruik ik waar maar na een paar keer gaat dat vanzelf. Ook de gezichtsborstel is fijn om te gebruiken onder de douche. Ik heb dit product gratis gekregen om te testen.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Vele mogelijkheden
  • Goede vormgeving

Minpunten

• Veel losse onderdelen

Vlinder22 12-04-2018

Werkt perfect

Mijn eerste ervaring met een epilator en ik kan al gelijk verklappen dat ik erg enthousiast ben. Om te beginnen wordt het product erg compleet geleverd (meerdere opzetstukken) en kan je er ook letterlijk alle kanten mee op, dit komt doordat de kop meebeweegt. Als je een ander opzetstuk wilt gebruiken kan dit zonder probleem, een andere klik je er namelijk erg makkelijk op. Het apparaat is daardoor makkelijk in gebruik. Tussen de opzetstukken zit ook een gezichtsborstel, om je gezicht goed en volledig schoon te maken. Dit is toch heerlijk, een leuk extraatje. Wat ook fijn is is dat je de epilator zowel droog als nat kunt gebruiken, onder de douche scheren of epileren behoort dus ook zeker tot de mogelijkheden, hoe handig is dat. Heb je nog maar een paar kleine haartjes die terugkomen? De Silk Epil haalt zelfs de kleinste haartjes in een beweging voor je weg. Ik heb dit apparaat gratis gekregen om te mogen testen en ben erg heel erg tevreden mee. Ben je net als ik een nieuwe gebruiker van een epilator dan ervaar je de eerste paar keren wel wat pijn, deze pijn heb je na een aantal keren gebruik niet meer, dit hoort erbij, even doorbijten, dit apparaat is het helemaal waard!

Pluspunten

• Effectief
  • Batterij
  • Handig

Leonie 11-04-2018

Heel fijn in gebruik

Als je er ook tegenop ziet om over te stappen van scheren met een scheermes naar epileren, is de Braun Silk epil 9 een fijn product om te gebruiken. Ik heb hem gekregen om te testen en de eerste keer was nog wel een beetje pijnlijk, maar de keren daarna was het prima te doen. En je merkt echt dat de haartjes langer weg blijven dan bij het ouderwets scheren, hartstikke fijn!

Pluspunten

• Handig in gebruik, o.a. door het lichtje
  • Snoerloos

Minpunten

• Nog best pijnlijk eerste keer
  • Duurt langer dan ouderwets scheren

VanessaH 10-04-2018

Fijn apparaat

De Braun Epilator SE9/880 is prettig om te gebruiken. De vorm van het apparaat ligt goed in de hand en het epileren doet over het algemeen niet veel zeer. Wat ik wel jammer vind is dat ik meestal minstens vier of vijf keer over dezelfde plek moet gaan om alle haartjes weg te halen.
De gezichtsborstel vind ik erg fijn om te gebruiken. De haartjes zijn heel zacht en na het reinigen voelt mijn gezicht schoner aan dan wanneer ik alleen mijn vingers gebruik. Deze producten heb ik gratis gekregen om te testen.

Pluspunten

• pijnloos

lizken 07-04-2018

Handig en veelzijdig epileer apparaat

De Braun Silk-épil 9 is een veelzijdig apparaat (epileer+scheren), dat mij aangenaam heeft verrast.

Het ligt goed in de hand, epileert na een aantal keer uitproberen nagenoeg pijnloos , zeker indien ik het in bad of douche gebruik.

Handig is ook dat er verschillende opzetstukken zijn specifiek voor verschillende lichaamsdelen plus het brandend lampje om beter te kunnen zien waar er nog eventueel haartjes over zijn .

Het lijkt me ook een kwaliteitstoestel dat nog hopelijk jaren zal meegaan ?

Ik ben in ieder geval zeer blij dat ik de Braun Silk-épil 9 gratis heb mogen uitproberen. Want dit gaat mijn oude toestel echt wel volledig vervangen !

Pluspunten

• ligt goed in de hand
  • te gebruiken in bad of douche
  • pijn bij epilatie valt heel goed mee
  • extra lampje

Minpunten

• vrij duur toch wel

Evi VD 06-04-2018

Handig toestel met veel functies

Dit toestel is best handig aangezien je kan wisselen van opzetstuk naar gelang het lichaamsdeel dat je wenst te epileren. Het toestel heeft ook twee standen. Eentje om snel te epileren en eentje om trager te epileren. Het traag epileren is volledig pijnloos. Het lampje op het apparaat vind ik heel handig om geen haartjes te vergeten. Verder moet ik erbij zeggen dat ik dit product gekregen heb om te testen, maar mijn oud toestel, dat is al weg en ik heb het permanent vervangen door dit toestel. Het is af en toe wel nodig om hetzelfde stukje lichaam twee of drie keer te ontharen om zo echt gladde benen of oksels te hebben.

Pluspunten

• lampje

Ilona 30-03-2018

Verwijderd zelfs de kortste haartjes

Deze epileerder haalt de kortste haartjes weg. Het is het fijnste dit onder de douche te gebruiken. Dan is het minder pijnlijk/ gevoelig. Je kan gemakkelijk van kop wisselen. Snel opgeladen en gaat dan lang mee. Het ingebouwde lichtje zorgt ervoor dat je goed kan zien waar de haartjes zitten. De bij geleverde etui is handig voor op reis. Voor de facial brush zitten er batterijen bij geleverd. Deze gebruik ik ook onder de douche. De kleur van het geheel is erg hip. Ik heb dit apparaat gratis gekregen on te testen. Ik vind het een aanrader!

Pluspunten

• Onder de douche
  • Neemt de kortste haartjes er mee af
  • Ingebouwde lampje
  • Wendbare kop
  • Onder de douche

Minpunten

• Soms nog wat pijnlijk.