Braun FaceSpa Pro 911 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Vivian 22-04-2018

Fris en gezond

Ik heb dit product gedurende een aantal weken mogen testen en voordat ik dit product mocht testen deed ik mijn gezicht wel insmeren met crème, maar met dit product voelt mijn gezicht frisser en schoner als voorheen.
Het reinigt, masseert en onthaart fijne haartjes in je gezicht daar waar nodig.
Het is makkelijk in gebruik doordat het draadloos te gebruiken is.
Kortom een product waar je je gezicht fris en gezond mee laat voelen

Pluspunten

• Draadloos
  • Handig in gebruik
  • Verschillende mogelijkheden

Madelon 17-04-2018

Handig voor de fijnste haartjes!

Ik kreeg de unieke kans om dit product kosteloos te proberen. Het is een ideaal product omdat het meerdere opzetstukken heeft. Het reinigd je gezicht, je kan scrubben en de fijnste haartjes verwijderen. Ik beveel dit product zeker aan!

Pluspunten

• Verwijderd de fijnste haartjes

WiSte 17-04-2018
  • Product gekregen

Mooi handzaam product, werkt prima!

Ik heb de FaceSpa Pro nu een paar weken gebruikt en ik zou niet meer zonder electronische gezichtsreiniger willen. Samen met je eigen facewash/scrub te gebruiken en daarna echt een schoon gevoel. De epilator werkt ook naar behoren en neemt de kleinste haartjes mee. Ik mocht het product gratis uittesten en dat is me niet tegengevallen. Mooi compact apparaatje, gaat makkelijk mee in je toilettas.

Pluspunten

• design
  • gebruiksgemak

Minpunten

• prijs

Bosbes 12-04-2018
  • Product gekregen

Ligt fijn in de hand en heeft een mooi uiterlijk

De FaceSpa Pro 911 ziet er mooi uit en is eenvoudig vast te houden. Ongeveer 3x zo dik als een tandenborstel. Je laadt het apparaat op met een snoer en daarna zet je hem in een witte cirkel. Hij neemt weinig plaats in beslag. Het massage opzetstuk voor het aanbrengen van bijvoorbeeld crème gebruik ik niet vaak omdat het met mijn handen sneller gaat. De epilator is handig wanneer je bijvoorbeeld wat last hebt van snorhaartjes of om je wenkbrauwen wat bij te werken. Voor het in model brengen van je wenkbrauw is het apparaat naar mijn mening iets te grof. Het epileren doet een beetje pijn maar dat is bij ieder epileerapparaat zo. Toch lijkt deze pijn iets minder te zijn. Over de borstel ben ik het meest enthousiast. Ik gebruik hem echt dagelijks en had vantevoren gedacht dat zoiets te heftig zou zijn voor mijn huid. De haartjes zijn echt heel zacht en de druk ook. Ik zie aan mijn poriën dat mijn huid echt schoner wordt dan normaal. Na 3 maanden moet de borstel wel vervangen worden. Ik heb het apparaat gratis gekregen om te testen. Zelf had ik al een soortgelijke borstel maar dan een goedkope variant en merk nu duidelijk het verschil. Goedkoop is duurkoop kun je dat wel noemen. De FaceSpa Pro 91 heeft een mooi opbergtasje en een kwastje om de epilator te reinigen.

Pluspunten

• reinigt grondig
  • zacht voor de huid

Minpunten

• Borstel moet om de 3 maanden vervangen worden

Iris 10-04-2018
  • Product gekregen

Stijlvol apparaat voor luxe gevoel bij huidverzorging

De Braun FaceSpa Pro 911 is een zeer stijlvol en luxe apparaat voor huidverzorging. Met de verschillende gebruiksopties epileren, reiniging en dagelijkse verzorging aanbrengen heb je een multifunctioneel apparaat. Het is allemaal heel duidelijk in de gebruikshandleiding en niet moeilijk om de verschillende opzetstukken te verwisselen. Sommige opties zijn onder de douche te gebruiken, andere niet. Hier moet je dus wel even over nadenken. Alle gebruikselementen voelen wel aan als een momentje luxe verzorging voor jezelf en geven een fijn resultaat. Ik heb dit product gekregen om uit te testen en ben tevreden. Ik zou het vanwege de tijd niet dagelijks gebruiken, maar om de een a twee weken. Af en toe een heerlijk momentje voor jezelf :)

• Opbergetui meegeleverd
  • Aanbrengen dagcreme zeer prettig

Minpunten

• Prijsniveau
  • Opzetborsteltjes gaan niet lang mee

SylviaS 10-04-2018

Goed apparaat

Ik heb dit apparaat een paar weken geleden ontvangen en ik moet zeggen dat ik best sceptisch was, omdat ik normaal gesproken niet veel tijd besteed aan gezichtsverzorging.
Maar nu ik de FaceSpa Pro 911 gratis mag testen, moest daar toch verandering in komen.
Het epileren gaat heel snel en makkelijk, alleen niet geheel pijnloos. De epileerkop is makkelijk schoon te maken met het bijgeleverde borsteltje.
Het reinigingsborsteltje is hetgeen ik het meest gebruik voor een lekkere (stevige) scrub.
De microvibratiekop is niet echt aan mij besteed. Ik gebruik niet vaak een creme en als ik die wel gebruik gaat dat sneller even met de hand.
Al met al denk ik dat het apparaat een topper is voor vrouwen die echt alle functies van het apparaat gebruiken. Zelf zou ik het niet kopen voor dit geld, gewoonweg omdat ik er te weinig gebruik van maak.

LiesbethD. 10-04-2018
  • Product gekregen

Dit apparaat is een multitool!

Dit product kan je op meerdere manieren gebruiken! Als gezichtsreiniger, epilator of als massage-apparaat. Dat is handig! Het apparaat staat mooi in mijn badkamer op de standaard en is snoerloos en oplaadbaar. In het fluwelen zakje kun je de verschillende kopstukken bewaren. De reinigingsborstel werkt fijn en de timer zorgt ervoor dat je de gezichtszones niet te lang behandeld. Ook kan je onder de douche reinigen, fijn! Epileren kan niet onder de douche, jammer. Want dit is niet pijnloos. Maar wel secuur en mijn huid is na afloop niet gaan irriteren. Ik kreeg dit apparaat cadeau en ik ben er blij mee!

Pluspunten

• Reinigen onder de douche
  • Meerdere functies

Minpunten

• Epileren is pijnlijk
  • Epileren kan niet onder de douche

Ezra Roelofs 10-04-2018

Elegant en handig apparaat

De FaceSpa Pro 911.is een apparaat met een mooi uiterlijk en verschillende functies. Er zit een standaard bij waarmee je de FaceSpa rechtop op je badkamer meubel kan zetten en er zit tevens een mooi opbergtasje bij. Qua uiterlijk vind ik het apparaat echt top.
Een maand geleden kreeg ik de FaceSpa Pro in huis om te testen. Zelf maak ik het meest gebruik van het reinigingsborsteltje. Ik vind het heel handig dat het apparaat draadloos mee kan de douche in, omdat ik mijn gezicht het liefst reinig tijdens het douchen. Ook het opzetstuk waarmee je crème aan kan brengen vind ik ideaal. Het gaat minder snel dan met de hand, maar het is naar mijn idee wel veel hygiënischer dan de hand of een kwast.
Het epileergedeelte is nog even wennen. Ik epileer mijn wenkbrauwen maar heel af en toe, omdat ik het pijnlijk en langzaam vond gaan met een pincet. Met dit apparaatje gaat het zeker wel een stuk sneller, maar pijnlijk is het wel! Hopelijk verdwijnt dit wanneer ik aan het epileren wen. Ik blijf het apparaat zeker veel gebruiken.

Pluspunten

• Elegant uiterlijk
  • Draadloos

Minpunten

• Epileren pijnlijk

abossers 08-04-2018

Reinigt en verzorgt je gezicht

Laat ik beginnen met dat ik het best wel eng vond om het epileergedeelte te gebruiken, ik heb het dus eerst op mijn benen getest voor ik het begon te gebruiken op mijn gezicht. Op mijn benen vond ik het eigenlijk wel pijn doen, maar toch begonnen om het op mijn gezicht uit te proberen. (Ik raad u aan als u een gevoelige huid heb, dit op een vrijdag te doen voor het weekend zodat als u rode plekjes krijgt, in ieder geval thuis bent :) Bij mij was het in ieder geval binnen een nacht weer weg. En daarna had ik er geen last meer van.

Naast de epilator heb je ook het microvibratie gedeelte, waar ik zelf verliefd op ben omdat hij de cremepjes op mijn gezicht smeert en het gelijkmatig verdeelt door de trillingen die hij geeft.
Ik ben zelf niet van het uren voor de spiegel staan omdat het mij allemaal te lang duurt. Onlangs heb ik dit product gratis gekregen om het te testen en ik gebruik hem nu toch echt dagelijks voor mijn cremepjes.

Al met al vind ik het een fijn en waardig product ook gezien de prijs.

Mounia Elfassih 05-04-2018

Fijn apparaat, doet wat het moet doen.

Ik vind deze manier van gezichtsreiniging ideaal. Eerst gebruik ik de borstel met een reinigende lotion, daarna met een zachte scrub. Dan gebruik ik het epileer-opzetstuk en als laatste masseer ik mijn dag/nacht crème zachtjes in. Als ik dit apparaat niet gratis had gekregen om te testen zou ik hem zeer zeker alsnog aanschaffen!

Jdehaan 04-04-2018

Blij verrast

Ik heb dit product nu paar weken in huis en ik moet zeggen ik ben echt blij verrast.
De verpakking ziet er heel mooi en luxe uit.

Ik heb dit product nu paar weken mogen testen en ik ben zeer tevreden.
Het product ziet er luxe en professioneel uit.
Je hebt 3 opzet stukjes die je heel gemakkelijk kan verwisselen.

Er zit een super uitgebreide en makkelijk beschrijving bij hoe alles werkt en hoe je alles kan reinigen.
Ik ben tevreden

Pluspunten

• Ziet er luxe en professioneel uit
  • Makkelijk in gebruik

Karen B 04-04-2018

Mooi epileerapparaat, erg luxe

De FaceSpa Pro 911 is een luxe, elegant product om je gezicht te epileren. Het apparaat is goed schoon te maken en kan ook nat worden dus dat maat makkelijker schoon. Daarnaast zit er een reinigingsborstel bij en een kop om crème aan te brengen. Het apparaat is oplaadbaar en op te ruimen in een mooi suède tasje. Het epileren gaat goed, helaas niet pijnloos. Je haalt wel veel 1 haren weg zonder dat je het door hebt, groot pluspunt! En de haren blijven lang weg!
Minpunt is dat het lastig is een specifieke haar weg te halen. Daarvoor kan je beter een losse pincent gebruiken. De reinigingsborstel heb ik nog niet gebruikt en crème breng ik liever met de hand aan. Ik heb het product getest en zal het hoogstwaarschijnlijk blijven gebruiken.

Pluspunten

• mooi appraat
  • haalt veel haren in 1x weg

Minpunten

• niet pijnloos
  • redelijk prijzig

Eleanor P. 04-04-2018

Leuk idee, mindere uitvoering

Qua positieve punten over het product ben ik snel klaar, het epileerdeel doet wat het moet doen en de vormgeving is clean en modern. Voor de rest ben ik niet erg te spreken over het product, ik vind het in verhouding met kwaliteit erg duur, ik heb het weliswaar opgestuurd gekregen om te testen maar 150 euro zou ik er zeker niet voor betalen. Het reinigingsborsteltje is te hard (dit is uiteraard per persoon verschillend) en de microvibration head zou ik niet boven mijn handen kiezen om crème op mijn gezicht te smeren, het duurt lang en zorgt er niet voor dat mijn crème beter in trekt. Al met al een miskoop.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Epileren

Minpunten

• Reinigingsborsteltje

Jiska 01-04-2018

Geheel nieuwe schoon-ervaring!

Whoe! Wat is dat scrub-borstelde fijn! Ik was al eventjes op zoek naar een nieuwe reinigingsmethode en deze is op-en-top goedgekeurd! Was een beetje bang voor de hardheid/ruwheid van een apparaat op mijn gezicht, iets wat ik niet eerder heb gebruikt, maar was nergens voor nodig! Mijn huid was wel een beetje rood/gloeiend na de eerste keren, maar dit neemt nu na bijna twee weken gebruik af! Ik denk niet dat ik het epileer-stukje ga gebruiken, want dat heb ik überhaupt nog nooit gedaan, maar alleen al voor de reiniging: top apparaat!

Pluspunten

• Lekker schoon gevoel
  • Compact

Chan30 24-03-2018
  • Product gekregen

Kost weinig tijd en is compact

Stijlvol, dat is hoe het product er uit ziet. Het staat leuk tussen de andere badkamer spullen en is compact door de houder waar je de FaceSpa rechtop in kunt zetten. De epileerkop is wel handig in gebruik maar ik vind het wat pijnlijker/gevoeliger i.v.m. het zelf epileren met een pincetje bijv. De reinigingsborstel is erg fijn. Ik had verwacht dat deze ruw zou zijn, maar hij is zacht voor de huid en je kunt de borstel op 2 standen instellen (harder of zachter). Tevens zit er ook een timer op, dit is erg makkelijk zodat je nooit een gedeelte langer/korter dan het andere deel behandelt. Wel jammer dat je na 3 maanden de borstel moet vervangen. Het kopje om de crèmes in te brengen is ook fijn, je voelt dat de creme sneller en beter in de huid trekt dan dat je de crème met je handen insmeert. Je huidt voelt erna ook zachter aan. Het product is makkelijk te reinigen door het borsteltje en met water. Het kost je niet teveel tijd en je bergt het zo weer op. Ik ben ontzettend blij dat ik dit product heb mogen ontvangen en ga het nog vaak gebruiken!

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Borstelkop na 3 maanden vervangen

Amber M. 19-03-2018
  • Product gekregen

Epileren en reiniging in één

Het is een stijlvol epileerapparaat wat goed past in de moderne badkamer. Het gebruik is makkelijk en spreekt voor zichzelf. Het epileren gaat goed, de meeste haartjes worden direct gepakt en verwijderd. Wel is het lastig om heel nauwkeurig enkele haartjes te epileren.

Een goede toevoeging is het opzetstuk om te reinigen. Door het exfolieren worden ingegroeide haartjes voorkomen. De borstel is zacht en reinigt zorgvuldig. Het is fijn dat andere borstels er ook op passen. Het wisselen van een opzetstuk kost enige moeite in het begin, maar als je eenmaal weet hoe dat moet (trekken, niet draaien) gaat het daarna altijd goed. Het andere opzetstuk, bedoeld om cremes aan te brengen, gebruik ik zelf niet. Met de vingers gaat het sneller en preciezer. Ik heb het apparaat gekregen en gebruik het nu nog regelmatig om mijn gezicht te reinigen.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Reiningingsborsel meegeleverd

Minpunten

• Onnauwkeurig