Braun FaceSpa 851V - Reviews

Anne 28-03-2018

FaceSpa Pro 910 ideaal voor reinigen en epileren

De FaceSpa Pro 910 is een ideaal apparaat dat zowel reinigt als epileert. Het apparaat is heel makkelijk te bedienen en heeft 2 standen (links/rechts) en is in snelheid aan te passen.
Ook beschikt het apparaat over een timer, die aangeeft hoelang je moet reinigen.
Het apparaat kan onder de douche worden gebruikt, ideaal! Na het reinigen voelt mij huis heel glad.
De epilator haalt ook alle kleine haartjes weg. Niet geschikt voor wenkbrauwen maar ik heb dit toch geprobeerd, ging prima! Ik heb de FaceSpa Pro gratis ontvangen om te testen maar kan het apparaat aan iedereen aanbevelen!

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Kan onder de douche

Minpunten

• Epilator te groot voor wenkbrauwen
Geschreven voor: Braun FaceSpa 851V

Joyce L 18-03-2018
  • Product gekregen

Multifunctioneel en kwaliteitsvol product

Het epileren gaat snel en precies. Is wel pijnlijk, maar ik had nog nooit een epileertoestel voorheen dus ik kan niet vergelijken. Het is gemakkelijk dat er een tijdsindicator in zit. Zo weet je hoe lang je per lichaamsdeel bezig bent. Ik ben het meest fan van de reinigingsborstel. Ik gebruik deze dagelijks om mijn huid te reinigen en nachtcrème aan te brengen. Na gebruik voelt je huid fris en goed aan. De Face Spa is gemakkelijk in bad te gebruiken met de houder die erbij geleverd is. Ik kreeg het product gratis om te testen en ben er tevreden mee. Ik zal het zeker blijven gebruiken.
Geschreven voor: Braun FaceSpa 851V