Braun Silk-épil 5 5-810 Epilator Voor Vrouwen Voor Zachte Ontharing, Wit/Turquoise - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 5 5-810 Epilator Voor Vrouwen Voor Zachte Ontharing, Wit/Turquoise op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

LotteG 04-07-2020

Geweldig

Heel goed product! Werkt vlot en snel, in het begin een beetje pijnlijk, maar die pijn verdwijnt snel! Ook gemakkelijk dat je het product onder de douche kan gebruiken! Ik raad het zeker aan, gaat veel sneller dan scheren en geen sprake van irritatie

Lainer 10-06-2020

Goed product

Ik vind dit een zeer handige en gebruiksvriendelijke epilator. Het is de eerste keren niet pijnloos, maar je went wel aan de pijn en hoe vaker je het gebruikt, hoe minder pijn het doet. Het resultaat is heel goed, mijn benen zijn glad en blijven dat ook een hele tijd. De verschillende opzetstukken maken dit toestel voor iedereen en alle plekken van het lichaam geschikt. De bijgeleverde bikinitrimmer vind ik ook een meerwaarde, deze is handig in gebruik en werkt heel precies.

Pluspunten

• Handige functies
  • draadloos te gebruiken

Minpunten

• niet pijnloos

EvaGrosemans 21-05-2020

Heel fijn product

Ik gebruik de set nu al een tijdje, en ik ben er heel tevreden van! Ik ben een beginneling qua epileren, maar hij verwijdert haartjes vrijwel pijnloos. Ook de andere opzetstukken, zoals de bikinitrimmer, zijn een mooie aanvulling. Al bij al een fijne, complete set, vooral voor beginners!

Pluspunten

• Complete set
  • Vrijwel pijnloos

Minpunten

• Prijzig

MyrtheH 18-05-2020

Doet wat het moet doen!

Het apparaat ligt goed in de hand en het epilatorstuk werkt zoals het hoort. Er zitten een aantal verschillende opzetstukken op; de ene al wat nuttiger dan het andere. Het beginneropzetstuk is voor mij iets minder interessant, omdat ik het epileren al gewoon ben. Ook is het nut hiervan me niet volledig duidelijk... Voor het epileren wissel ik af tussen de massageroller en de skin contact cap, afhankelijk van de zone die ik epileer. Voor de knieën werkt de skin contact cap bijvoorbeeld vlotter. De massageroller is niet altijd handig te manoeuvreren. Het scheerapparaat werkt ook zoals het hoort. De trimmer is handig om bvb je oksels of intieme zone bij te werken, maar niet voor je benen. De leukste extra in deze set vind ik de Bikini Styler: die had ik voorheen niet en werkt echt super! Twee minpuntjes tenslotte: op mijn vorig toestel zit een Smartlight, wat op de Silk-épil 5 5-810 vervangen is door een Sensosmart. Ik vond het Smartlight juist handig om verdwaalde haartjes te spotten, maar hiervoor is de Sensosmart niet fel genoeg. Je kan het lampje ook niet altijd zien, waardoor dit voor mij overbodig is. Ook mis ik in deze set een precisiekopje voor het epileren (zoals de skin contact cap maar met een smallere opening). Dit vond ik juist een heel fijn opzetstuk om bikinilijn, oksels en wenkbrauwen te epileren. Doordat de opening smaller is, kan je gerichter te werk gaan en worden er ook minder haartjes in 1x uitgetrokken, waardoor het iets minder pijnlijk is. Tot slot wil ik nog toevoegen dat een reiszakje of -doosje een leuke extra zou zijn! Al bij al ben ik zeker tevreden over de Silk-épil 5 5-810, maar zijn er dus wat puntjes voor verbetering!

Pluspunten

• Bikinitrimmer

Minpunten

• Geen smartlight
  • Geen reisetui
  • Geen fijn opzetstuk

JessDR 17-05-2020

Goede epileerfunctie

De epileerfunctie werkt perfect, zowel droog als onder de douche. Ik heb na het epileren amper last van roodheid terwijl dit bij veel andere epileertoestellen al wel het geval is geweest. Ook de trimfunctie werkt optimaal. De bikini Styler is een leuke extra maar deze vind ik een beetje overbodig.

Ilse8 12-05-2020

Zo goed als pijnloos

Dit product is zeer handig en gebruiksvriendelijk. Je kan deze even opladen en daarna zonder problemen gebruiken. Op de beschrijving staat er dat deze 30 minuten kan gebruikt worden, maar dit is het minimum. In het begin wat onwennig maar na een tijdje is dit zo goed als pijnloos. Ook zeer handig dat je verschillende functies kunt gebruiken en deze ook onder de douche kan gebruiken.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Zo goed als pijnloos

Charlottedv 12-05-2020

Goed voor de beginnende gebruiker

Ik gebruik altijd een epilator om te ontharen, dus ik heb wel al wat ervaring, deze Braun silk-épil 5 kan me helaas niet bekoren. Het opzetstuk is voor mij persoonlijk veel te klein waardoor het ontharen teveel tijd in beslag neemt, er is ook geen led lampje om de haartjes te zien.

Je krijgt er wel een uitgebreide set verschillende opzetkoppen en een bikini trimmer bij.

Ik zou persoonlijk wat meer geld uitgeven en een betere Braun epilator kopen.

Pluspunten

• Uitgebreide set
  • Draadloos
  • Zowel droog als nat te gebruiken

Minpunten

• Te duur voor wat het is
  • Te kleine epileerkop
  • Geen led-lampje

Caitlin De Weird 11-05-2020

Top apparaat

Het apparaat epileert heel vlot en zacht. Door de verschillende opzetstukken kan je kiezen wat je wil doen epileren of scheren. Het is ook compact in de hand en snel oplaadbaar. In het begin voelde het wat vreemd aan, maar na enkele keren wordt je het gewoon. Ik merkte op dat mijn huid heel zacht is en mijn haartjes minder snel terug groeien. Het is echt een handig toestel en ik raad het zeker iedereen aan!

Eg123 11-05-2020

Handig in gebruik

Ik heb de epilator nu al enkele keren gebruikt en ben er wel tevreden over. Er zijn verschillende opzetstukken mogelijk. Je kan zelfs epileren en scheren combineren maar ikzelf heb dit nog niet gedaan aangezien ik het wel gewoon ben om te epileren. Het kan zelfs de kleinste haartjes epileren waardoor je een langer glad effect hebt. Het is handig in gebruik en makkelijk te reinigen. Enkel jammer dat er geen opbergzakje bij is en dat het kampje zo klein is/niet fel genoeg. Zo zie je minder snel of je haartjes bent vergeten of niet.

Pluspunten

• Trekt de haren uit en breekt niet af
  • Handig in gebruik
  • Doet weinig pijn

Minpunten

• Geen zakje om alles op te bergen
  • Te klein/geen fel lampje

Fabienne Duf 14-04-2020
  • Product gekregen

Eindelijk een epilator die geen pijn doet

Eindelijk een epilator die geen pijn doet, vooral met de massagemodus. Deze epilator, die ik enkele weken heb mogen gebruiken, biedt een ongeëvenaard snijcomfort. Zeker in vergelijking met mijn oude epilator. Het kan droog of in bad worden gebruikt, ik geef er de voorkeur aan in bad omdat het een extra gevoel van welzijn geeft. De benen zijn na gebruik zacht en soepel, zonder te lijden. Het wordt ook geleverd met een mini-tondeuse waarmee u intieme gebieden kunt scheren. Heel aangenaam ook. De autonomie is erg lang en het onderhoud is supereenvoudig, kortom een geweldig apparaat. Het is zijn prijs waard en ik ben er zeer tevreden over.

Pluspunten

• snijcomfort
  • snijcomfort