Philips 4300 series HX6807 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 4300 series HX6807 op Kieskeurig.nl.

Eend 31-01-2019

Supergoed tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807

Wat poetst deze borstel schoon, de batterij gaat lang mee en de 30 seconden indicator is ook heel fijn. Mijn tanden voelen na iedere poetsbeurt superschoon.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Schone tanden

Eendje 13-10-2018

Superfijne borstel!!!

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807

Wat een fijne tandenborstel. Ligt goed in de hand. De timer is perfect en mijn tanden zijn schoner dan ooit. Ik ben er superblij mee!

Pluspunten

• Materiaal
  • Timer

Priscilla 11-10-2018

Super

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807

Super schoon en fris gevoel na het poetsen. Deze manier van poetsen is even wennen maar je wilt hierna niks anders meer!
Mijn tandvlees is veel schoner en minder gevoelig sinds ik hiermee poets. En de batterij gaat echt 2 weken lang mee!

Pluspunten

• batterij gaat lang mee
  • Heel schoon en fris gebit

Minpunten

• prijzig
  • even wennen aan de manier van poetsen

Lievenicje 10-10-2018

Duidelijk en simpel

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807

Ik vind het een fijne tandenborstel. Makkelijk in gebruik en ik merk echt dat mijn tanden witter zijn.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Mooi apparaat

janan 10-10-2018

super tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807

wat n verschil tanden zijn na enige tijd veel schoner en tandvlees veel minder geirriteerd ook sensor of je lang genoeg poetst super ervaring hiermee

Nielsnoles 10-10-2018

Fijne en gebruiksvriendelijke tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807

Heb na een paar keer gebruikt te hebben al wittere tanden en mooier tandvlees. Ik verder is die erg stil vergeleken met een tandenborstel van een ander merk en het is erg fijn dat die 2 standen heeft. Na het product een aantal weken in gebruik te hebben ben ik nog steeds er positief over de sonicare tandenborstel van philips

Sijmentje 09-10-2018

Fijne Tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807

Ik mocht deze elektrische tandenborstel testen en aan het begin moest ik er wel aan wennen maar inmiddels na 2 weken dagelijks gebruik ben ik er erg tevreden over.
De borstel houdt prettig vast, maakt niet teveel geluid en poetst schoon en fris.
Kwaliteit is prima en de batterij gaat lang mee.

Pluspunten

• Piept bij te hard poetsen
  • Fijn in de hand

Linda 09-10-2018

ProtectiveClean HX6807/63

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807

ik beveel deze tandenborstel echt aan,eerst is het even wennen als je een normale tandenborstel bent gewend ...hij poetst heerlijk geeft aan wanneer je een ander vlak in je gebit moet poetsen en stopt automatische als de 2 minuten voorbij zijn ..ideaal en voel dat mijn gebit veel schoner aanvoelt

Pluspunten

• werkt lang na opladen
  • geeft aan als je te hard poetst
  • stopt automatische als je klaar bent

Corina Erkens 08-10-2018

Top tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807

Super tandenborstel heerlijke zachte borstel batterij gaat lang mee , tanden voelen lekker schoon aan echt een aanrader

• Zachte borstel
  • Prettig geluid
  • Lang durige batterij

Minpunten

• Heb ik niet

Erik D 08-10-2018

Veel gebruiksgemak en een schoon gebit

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807

Ik ben verrast door het gebruiksgemak van deze tandenborstel! Hij ligt goed in de hand. Geeft een signaal bij te hard drukken en dat blijkt hard nodig bij mij. In vergelijking met een ander merk trilt deze veel minder. Het apparaat is stil, wat ik ook erg fijn vind (vooral in de ochtend;-)) Prettige borstelkop ook, mooi groot zodat je een groot bereik hebt. Mijn tanden voelen schoon aan en mijn tandarts was ook tevreden. Kortom een zeer prettige tandenborstel!

Pluspunten

• Accuduur
  • Grip

Bird1 08-10-2018

Super!!

Ik ben super tevreden.
Schone tanden, gezond tandvlees met ideale druksensor, leuk geluidje bij het terugplaatsen op de oplader, fris mondgevoel...kortom: Philips is de beste! Daar kan bijv. OralB niet aan tippen!

Pluspunten

• Schone tanden
  • Gezond tandvlees
  • Druksensor

Minpunten

• Niks

San1978 08-10-2018

Poetst goed schoon

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807

Ik gebruik de tandenborstel nu een aantal weken en merk dat mijn tandvlees minder opgezet is. Mijn tanden voelen schoner aan dan na het poetsen met mijn oude tandenborstel.

Het is wel even wennen dat de tandenborstel gaat trillen als je te hard duwt, hierbij gaat dan ook een lampje branden.
De tandenborstel hoeft niet vaak opgeladen te worden, na 2 weken 2 maal daags poetsen ging het lampje van de batterij knipperen. Hierna kon er ook nog gepoetst worden zonder dat de tandenborstel kracht verliest.

Een min punt vind ik wel dat de tandenborstel niet op dezelfde stand blijft staan als je deze tussentijds uitzet en schakelt tussen de harde en zachte poetsstand. Dit gebeurt niet als je de hele poetscyclus doorloopt en de tandenborstel de volgende keer gebruikt.

Al met al een fijne tandenborstel met niet teveel standen.

Pluspunten

• Lange duur batterij

Minpunten

• schakelt tussen standen na tussentijds uitzetten

Simone81 08-10-2018

Super fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807

Mijn eerste elektrische tandenborstel. En wat voor één! Ligt lekker in de hand. Bij teveel druk op je tandvlees krijg je een melding doordat hij stilvalt. Ideale tandenborstel met een super resultaat.

Pluspunten

• ergonomisch
  • lange batterijduur

Vos003 08-10-2018

Wat een top toestel

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807

Ik raad dit product echt aan voor mensen met gevoelig tandvlees en of gevoelige tanden.ik poets nu 3 weken met de sonicare en goh wat een verschil met me vorige. Een roterende borstel. Vaak last van bloedend tandvlees. Nu ?? Nergens geen last meer van. Ik vind het nu leuk om te poetsen. Met de functie wat aangeeft dat er 30sec voorbij is ideaal. Het lijkt een stuk sneller allemaal.

Pluspunten

• Lekker poets gevoel
  • Ideaal voor een gevoelig gebit

Lssm29 08-10-2018

Valt heel erg tegen

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807

Helaas, valt heel erg tegen,
Geen fris gevoel en geen schone tanden.
Batterij gaat wel lang mee
Ik ga terug naar oral b

Pluspunten

• Batterijduur

Minpunten

• Geen fris gevoel
  • Geen schone tanden
  • Geen fijne borstel, te groot

Ljan1977 08-10-2018

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807

Kwaliteit is prima en de batterij gaat lang mee.

Pluspunten

• batterijduur
  • weinig geluid
  • tanden voelen schoon en glad na poetsen

snieling 04-10-2018

Prima tandenborstel voor een eerlijke prijs

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807

Ik heb altijd al een Sonicare tandenborstel gehad, dus ook deze keer weer voor eenzelfde tandenborstel uit de Sonicare reeks gekozen. Het betreft geen supersonische tandenborstel met ontelbaar veel mogelijkheden en functies. Het is simpelweg een tandenborstel. In tegenstelling tot zijn voorlopen heeft deze een batterij indicator (wat ik zelf erg prettig vindt) en twee standen (te regelen door 1 of 2 keer op de aan-knop te drukken. Drie keer achter elkaar drukken is uit. Verder is deze tandenborstel erg stil. Wel fijn met ook kleine kinderen die slapen (vorige maakte namelijk heel veel geluid). Tot slot is de tandenborstel voorzien van een functie die, doormidden van een tril signaal, aangeeft wanneer er TE veel druk wordt uitgeoefend en een tril signaal (hogere frequentie) wanneer er van kant gewisseld dient te worden. Beide zijn absoluut van meerwaarde en een goede toevoeging. Al met al een prima tandenborstel voor een eerlijke prijs!

Pluspunten

• Tril signaal bij te veel druk
  • Tril signaal bij wisselen kant
  • Batterij indicator
  • Batterij gaat lang mee

Layla1969 04-10-2018

Fijne tandenborstel, lange accuduur

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807

Ik heb deze tandenborstel nu al een aantal weken in gebruik en ben erg tevreden, hoewel ik in het begin erg moest wennen aan het trillen van de borstel, wat een beetje kietelde. Mijn oude electrische tandenborstel had een ronddraaiende borstel en ik dacht dat de Sonicare minder goed zou reinigen, maar het tegendeel is waar.
De tandenborstel maakt erg goed schoon, na het poetsen voelen mijn tanden lekker schoon en glad aan en dit blijft lange tijd voelbaar.
Het is ook fijn dat de tandenborstel aangeeft wanneer je te veel druk uitoefent bij het poetsen en een signaal geeft wanneer je klaar bent met 1 poetszone zodat je zeker weet dat je gehele gebit goed gereinigd wordt.
Ik moest vorige week op controle bij de tandarts en moest zoals gewoon weer tandsteen laten verwijderen. Toen ik aangaf bij de tandarts dat ik nu een Sonicare borstel had zei hij dat dat een goede keus was en dat ik waarschijnlijk bij de volgende controle minder tandsteen hoef te laten verwijderen.
Hij zei dat mijn oude tandenborstel veel te hard was voor mijn tandvlees en dat deze veel beter was. De prijs van de borstel ligt misschien wat hoger, maar als de tandartskosten lager uitvallen door het goede poetsen zal zich dit waarschijnlijk weer terugverdienen.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • schone tanden
  • signaal bij te veel druk op tanden

Minpunten

• prijs opzetborstels

Trish 04-10-2018

Tandenborstel met poetsdruksensor en instelbare trilstand

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807

Deze fijne lichtgewicht tandenborstel ligt prettig in de hand. De borstel is in verschillende trilstanden instelbaar. Daarnaast heeft de borstel een poetsdruksensor die een signaal afgeeft wanneer er te veel druk uitgeoefend wordt. Het tandvlees en de tanden voelen minder gevoelig en pijnlijk aan. De borstel heeft een 2 minuten poetstimer met een signaal om na 30 seconden te wisselen van kant.

Pluspunten

• Poetsdruksensor
  • Verschillende trilstanden
  • Poetstimer

Sabina 03-10-2018

Fijne borstel

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807

Fijne borstel en een mooi design ligt fijn in de hand. Langer plakvrije tanden en minder last van mijn gevoelig tandvlees. Heeft 2 snelheden en heeft een lange batterij duur