Oral-B Junior 6+Green Box - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Junior 6+Green Box op Kieskeurig.nl.

MarcvR 31-10-2018

prima tandenborstel voor kinderen

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+Green Box

De Oral-B Junior 6+ Green is een prima tandborstel en wordt geleverd met een lader en opzetborstel. Een ideale tandenborstel voor kinderen om mee te beginnen. De accu van de tandborstel heeft een goede accu duur en gaat dus lang mee. De tandenborstel heeft één poetsstand. Tijdens het poetsen geeft de tandenborstel na 30 sec een geluidsignaal dat een ander deel van het gebit aan de beurt is. Na 2 minuten geeft hij een eindsignaal dat de poetsbeurt klaar is. Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om uit te proberen mijn kinderen zijn er erg blij mee. Ik kan hem iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• goed prijs kwaliteit verhouding
  • makelijk in gebruik

Nick Hottinga 23-10-2018

Leuke tandenborstel voor een goede prijs

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+Green Box

De tandenborstel wordt in verschillende kleuren kleuren geleverd, waaronder deze neutrale groene kleur. Je krijgt 1 opzetborstel, de Sensitive UltraThin en een oplader erbij. De opzetborstel is heerlijk zacht voor het tandvlees en de kleine tandjes van je kind(eren). De oplader wordt hier niet zo vaak gebruikt, want de batterij gaat erg lang mee. Een van de pluspunten is dat de tandenborstel laat weten als je te hard drukt, helemaal handig als je als ouder nog even een 'rondje' maakt door de mond zoals wij doen. Daarnaast geeft hij aan wanneer je van kant moet wisselen en na 2 minuten begint die te trillen zodat je weet dat het tandenpoetsen klaar is.
Wij kregen de tandenborstel om uit te testen en wij zijn tevreden want hij poetst goed en is niet zo extreem duur.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Lange batterijduur

MarlousW 22-10-2018

Vrolijke kindertandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+Green Box

Deze oplaadbare tandenborstel heeft een leuke vrolijke groene kleur voor kinderen. De opzetborsteltjes die erbij horen hebben extra zachte haren wat prettig aanvoelt op de tanden en tandvlees van deze specifieke doelgroep. Om de 30 seconden gaat er een timer zodat de kinderen weten dat ze de borstel moeten verzetten naar een ander gedeelte. Mijn zoon vond het heel leuk om deze tandenborstel, die we gratis kregen, uit te testen. Hij beviel zo goed dat hij hem voortaan blijft gebruiken.
De borstel gaat lang mee en is snel opgeladen.

Pluspunten

• zachte haren
  • timer

hdm 22-10-2018

fijne tandenborstel voor jonge kinderen.

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+Green Box

Met niet te veel poespas, maar wel de juiste functies wordt het makkelijker om je kind zn tanden te laten poetsen. Ik heb deze tandenborstel gekregen om uit te testen en dat was een fijne ervaring
Fijne aan deze tandenborstel is dat hij ook een druk sensor heeft en net als de elektrische borstels voor volwassenen een 30 seconden indicator en een twee minuten indicator.
Wat je ook merkt is dat de borstelharen net iets zachter zijn en dus fijn voor het tandvlees van de kinderen.

Pluspunten

• • 30 seconden indicator
  • simpel

Kelakat 19-10-2018

Wij zijn er blij mee!

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+Green Box

Sinds anderhalve maand hebben we de Oral-B Junior 6+ in gebruik, dat wil zeggen, onze dochter
en zij is heel enthousiast ; Haar eerste echte elektrische tandenborstel. Poetsen gaat goed, prettig formaat voor kinderen. Om de 30 seconden geeft hij aan dat je een ander gedeelte van het gebit mag poetsen en na 2 minuten geeft hij aan dat je mag stoppen. Het is een solide apparaat en lijkt bestand tegen ongelukjes ( lees: vallen ). Hij is wel wat lawaaierig en trilt behoorlijk. Wij hebben deze tandenborstel gekregen om samen met onze dochter te testen. Zij tevreden, wij tevreden!

Pluspunten

• Goed resultaat
  • Degelijk
  • Handzaam

Minpunten

• Maakt best veel herrie

Jantina B 16-10-2018

Goede poetsresultaten

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+Green Box

Hij geeft op tijd aan wanneer hij opgeladen moet worden, verlies geen functie. Dit vind ik ideaal, want anders sta je weer zonder tandenborstel. Daarnaast geeft hij iedere 30 sec een zoemer waardoor alle tanden evenveel aandacht krijgen en je de aanbevolen 2 min haalt

Pluspunten

• Timer
  • Geeft aan wanneer bijna leeg.

Jeroen 15-10-2018

Prima!

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+Green Box

Ik heb dit produkt gratis gekregen om te testen. Dat heb ik de afgelopen tijd gedaan om een goede test te kunnen doen. De tandenborstel ziet er leuk uit voor kids!

Het poetsresultaat is erg goed en de tandenborstel gaat lang mee. Er zit een handige timer op die elke 30 sec trilt voor doorgaan naar de volgende zone en na 2 minuten dus een extra tril.

Ik vind hem best wel lawaaiig en trilt behoorlijk. Deze borstel vind ik beter dan eerder geteste goedkope varianten. Zou net iets goedkoper moeten zijn.

Pluspunten

• Goed resultaat

Minpunten

• Lawaai
  • Trillen

jeremy 07-10-2018

gebruiksvriendelijke borstel

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+Green Box

Deze borstel maakt mij erg blij omdat deze niet zo hinderlijk voor mijn dochter. De borstel glijdt zachtjes over de tanden heen en poetst lekker zacht met het bij geleverde borsteltje. Hij is stevig en kan tegen een stootje( Mijn dochter liet hem vallen). Hij is goed vast te houden en voordat hij leeg is duurt vrij lang. Ik heb alleen nooit echt in de gaten wanneer de 2 minuten timer afgaat. Ik mis voor de kinderen wel een app om het voor de kinderen wat leuker te maken. hoewel wij deze borstel gratis hebben gekregen om te testen raad ik hem wel aan.

Pluspunten

• borstelt goed

Minpunten

• rubberen zijkanten

Sander Bol 05-10-2018

Prima simpele kinder-tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+Green Box

Het is een elektrische tandenborstel. Dat is een tandenborstel, maar dan elektrisch - je hoeft dus niet zelf te poetsen, maar zet het ronddraaiende borsteltje op elke tand. En deze borstel is dan ook nog eens speciaal voor kinderen gemaakt: hippe kleuren, maar niet te kinderachtig (want "ik ben al groot!"), en een net iets kleinere handgreep. Elke 30 seconden geeft 'ie een seintje dat je door moet naar het volgende deel van je mond, en na 2 minuten een paar trillingen zodat je spruit weet dat 'ie lang genoeg gepoetst heeft.

Voor de rest heb ik niks bijzonders te melden... maar dat hoeft denk ik ook niet voor een basic tandenborstel: hij maakt je gebit schoon, en is niet superduur voor wat je krijgt. Nou heb ik deze borstel gratis uit mogen proberen dankzij een samenwerking tussen Roamler en Oral-B, maar ook tegen de retail-prijs zou ik er geen moeite mee gehad hebben.

Pluspunten

• Leuke kleuren
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Vrij luidruchtig
  • Geen speciale kinder-features

SFriso 05-10-2018

Fijne Tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+Green Box

Een mooie tandenborstel die zeer geschikt is voor kinderen. De kleur spreekt onze zoon ook erg aan. De timer functie van deze tandenborstel is ook erg handig zodat hij weet hoelang hij zijn tanden moet poetsen. De accuduur is ook prima. Je kunt hem minstens een week gebruiken zonder op te hoeven laden. De borstelkop is ook lekker zacht. We mochten dit product gratis testen. Ik vindt het een goed product

Pluspunten

• Timer
  • Kleur
  • accuduur

phoeve 04-10-2018

fijne tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+Green Box

Deze mooie tandenborstel is super fijn, is niet zwaar en heeft een leuke kleur. ik mocht deze gratis uitproberen en zal hem zeker vaker gaan gebruiken. de timer functie is perfect en geeft met 2 minuten een trilsignaal af zodat je weet dat de poetsbeurt voorbij is. laden gaat super eenvoudig door de draaloze lader. het resultaat is dat de tanden super glad worden.

Pluspunten

• lichtgewicht

Hiet1234 03-10-2018
  • Product gekregen

Zoontje is er helemaal blij mee!

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+Green Box

Daar kwam die dan met de post, de nieuwe elektrische tandenbortel. De Oral-B Junior 6+ Green. Hiervoor had hij een x merk elektrische tandenborstel omdat we wouden kijken of hij dit wel fijn vond. De gewone handtandenborstel merkte we dat dit te weinig deed en wanneer wij hem gingen poetsen vond die daarmee gewoon vervelend. Nu we de Oral-B gratis hebben gekregen wilt hij eigenlijk niks anders meer. Zijn gebit is nu super schoon en we hebben geen strijdt met poetsen!

Pluspunten

• Universele kleur
  • Geeft zelf aan hoever je bent.
  • Gebruiksvriendelijk!

Minpunten

• Past niet op oplader van onze Oral-B.

Karin 03-10-2018

een mooie en fijne borstel voor kinderen

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+Green Box

Onze beide kinderen gebruiken deze tandenborstel dagelijks en dat gaat prima. We hebben deze tandenborstel nu al een paar weken en zijn zeer tevreden. De borstel komt op elk plekje en de accu gaat lekker lang mee. Het draadloos opladen is ook zeer gemakkelijk we hoeven nu nooit meer batterijen te wisselen wat bij goedkopere apparaten vaak wel moet. We bevelen dit product zeker aan. Deze tandenborstel hebben we als testproduct gekregen.

nancy 30-09-2018

Fijne borstel voor kinderen

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+Green Box

Onze zoon heeft altijd wat moeite met tanden poetsen. we hadden voor hem al de oral-b stages elektrische tandenborstel echter was het nadeel van deze dat hij niet na 30 seconden een seintje geeft dat je moet wisselen van kwadrant. Nu kregen we deze tandenborstel om te testen en vinden het een groot voordeel dat deze het wel heeft. Ook de kleur spreekt aan. Enige nadeel dat wij ondervinden is de tijd die hij nodig heeft om op te laden.

Pluspunten

• 30 sec seintje
  • aantrekkelijke kleur
  • goede grip

Minpunten

• lange oplaadtijd

Wendy 24-09-2018

Super

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+Green Box

Een hele fijne tandenborstel. De borstel is zacht en poetst goed schoon. Ik mocht het gratis testen en onze dochters poetsen er graag mee. De tandenborstel trilt niet te hard zoals onze andere dat deed wat erg prettig is. Kortom.. Een aanrader voor kinderen die graag zelf willen poetsen, de tandenborstel trilt kort als ze de borstel moeten verschuiven naar een ander deel van de mond wat duidelijk voor ze is.

• Zachte borstel
  • Trilt bij wisselen segment

Nelissa 19-09-2018

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+Green Box

Me dochter is heel blij met deze electrishe tandenborstel
Ze wilde er zo lang al 1 hebben
Het fijnste is dat er een timer op zit zo weet ze hoelang ze dr tanden moet poetsen
Nooit geen.. Mam ben ik al klaar??
En De baterijsduur is heel goed.. Gaat lang mee minimaal 1.5 week.
Wij hebben dit product gratis mogen testen

Pluspunten

• Lange baterijsduur
  • Timer

Nadine 16-09-2018

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+Green Box

Enkele weken poetsen mijn kinderen nu met de groene Oral-B Junior 6+ en wat een luxe! De kleur van de tandenborstel alleen al maakte ze enthousiaster om hun tanden te gaan poetsen, daarboven op komen nog eens de plussen als de zachte haartjes van de borstel en de timer zodat zij daadwerkelijk 2 minuten poetsen. De kids hebben deze gratis mogen testen en zeggen dat het een fijne tandenborstel is, waar ze graag mee poetsen.

Bernard 14-09-2018

Fijne elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+Green Box

Dit is een tandenborstel die wij gekregen hebben, Mijn kinderen en ik gebruiken deze nu een paar weken. Het is een fijne tandenborstel wel vind ik de motor in vergelijking met mijn vorige borstel meer geluid maken. De timer functie werkt perfect mijn kinderen poetsen hierdoor makkelijk 2 minuten. Na elke 30 sec stopt het poetsen heel even zodat je van kant kan wisselen. Na een dag op de oplader gaat de accu zonder problemen een kleine week mee. Verder heeft deze borstel een leuk kleurtje wat leuk en vrolijk is.

Pluspunten

• timer functie
  • accu duur

Minpunten

• lawaaiige motor

Nanne 09-09-2018

Fijne tandenborstel voor kinderen

Geschreven voor: Oral-B Junior 6+Green Box

Wat heerlijk, eindelijk een tandenborstel voor mijn dochter die niet na een paar dagen op is. Wij mochten deze gratis proberen voor onze dochter en wat zijn we hier blij mee. Eerder hadden we altijd strijd om minimaal 2 minuten te poetsen maar dat hebben we niet meer door de handige geluidjes! Ze wil haast niet meer stoppen. De borstels zijn lekker zacht en zijn fijn in haar mond. Voor ons een echte aanrader.

Pluspunten

• Zachte borstels
  • Lange batterij
  • Piepjes