Oral-B Oral-B Smart 4 - 4000N - Elektrische Tandenborstel Wit Powered by Braun - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Oral-B Smart 4 - 4000N - Elektrische Tandenborstel Wit Powered by Braun op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bente21 30-04-2019

Luxe tandenborstel

Ik gebruik al jaren elektrische tandenborstels van oral b en ik vind dat ze met deze tandenborstel weer voor een enorme verbetering hebben gezorgd. Normaal gaat de batterij van mijn tandenborstel enorm snel leeg, maar met de smart 4 kan ik weken tanden poetsen zonder op te laden. Daarnaast vind ik het een voordeel dat ik op mijn app kan zien hoe ik poets en zo mijn poetsgewoontes kan verbeteren. Dit scheelt weer bij mijn halfjaarlijkse controle bij de tandarts. Ik ben heel blij dat ik deze tandenborstel gratis heb mogen ontvangen en ik raad hem zeker aan!

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Mooi uiterlijk
  • Fijne bluetooth optie

Minpunten

• Prijs

Jooske24 30-04-2019

Goede kwaliteit tandenborstel

Deze tandenborstel heeft een fijne draaisnelheid die je kan aanpassen. Verder is het ideaal om in de app te kunnen zien hoelang je poetst en je vertelt of je goed poetst.
De batterij gaat lang mee en de tandenborstel is van zeer goede kwaliteit.
De prijs vind ik vrij duur, ik heb zelf de tandenborstel gekregen om te testen, maar ik denk dat ik hem anders niet voor deze prijs zou kopen.
Toch is het een zeer uitgebreide en fijne tandenborstel.
Omdat er een houder bij zit voor de borsteltjes had ik wel verwacht dat er meerdere borsteltjes bij zouden zitten. Dit is alleen niet het geval.
Al met al is het wel een hele fijne en zeer goede tandenborstel.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Fijne draaisnelheid
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Weinig borsteltjes

KyraE 29-04-2019

Schone tanden, handig met app

Sinds een week ben ik overgestapt van de Oral-B vitality naar deze tandenborstel. Wat een verschil! Mijn tanden voelen veel schoner aan. Daarnaast is het gebruik met de app erg handig. Zo zie je precies hoe lang je poetst en hoe vaak je te hard hebt gepoetst door de poetsdruksensor. Ik heb dit product gratis mogen testen en daar ben ik erg blij mee!

De tandenborstel heeft 3 standen, voor een normale routine, gevoelige tanden en voor witter maken van je tanden. Je wisselt deze standen door één keer op de knop te drukken dus dat is erg gebruiksvriendelijk.

Enige probleem wat ik heb, is dat de tandenborstel bij iedere uitschakeling alle lampjes laat branden. Hierdoor weet ik niet wanneer de tandenborstel leeg is (dit zou alleen af moeten gaan bij bijna leeg zijn), maar zelfs na een volledige acculading branden alle lampjes. Verder is het erg handig dat er een oplaadindicator op zit. Ik ben fan!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Poetsdruksensor

Minpunten

• Duur
  • Knipperende lampjes

Marijewenneker 25-04-2019

Super tandenborstel

Sinds een aantal weken ben ik overgegaan op deze tandenborstel, ik heb eerder altijd een ander model gehad in een andere prijsklasse, dus ik was elektrisch poetsen wel gewend. Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om het uit te testen en ik ben ontzettend tevreden met het resultaat. De tandenborstel komt met een houdertje om de opzetborsteltjes in te doen, hier kan de adapter ook in. Hij geeft aan wanneer er te hard gepoetst wordt en via de app krijg je de mogelijkheid tot een personal coach die je ondersteunt en tips geeft waar nodig. De tandenborstel kan in 3 verschillende standen en persoonlijk vind ik de zwaarste stand het prettigst, dit ligt natuurlijk aan wat je zelf prettig vindt. Ik zou deze tandenborstel wel aanraden, dit mede door het goede poetsresultaat en de gebruiksvriendelijkheid

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • design
  • 3 standen

Minpunten

• prijs

FreijatZ 24-04-2019
  • Product gekregen

Een hele fijne tandenborstel!

Ik vind deze tandenborstel geweldig. Hij ziet er erg mooi en luxe uit, en het borstelhoudertje dat erbij zit vind ik erg handig. Vooral als je hem met meerdere personen zou gebruiken.
De tandenborstel ligt lekker in je handen en is erg makkelijk in gebruik: klik op de powerknop en poetsen maar. Wil je er nog wat extra’s mee doen: er is zelfs een app die je kunt gebruiken om je poetsbeurten bij te houden en te optimaliseren, waar ik erg fan van ben! Hij geeft dan ook via een lichtje op je tandenborstel (en op de app) aan als je te hard drukt.
Ik zou deze tandenborstel zeker aan iedereen aanraden die wat meer te besteden heeft voor zo’n mooi dingetje!
Deze tandenborstel heb ik gekregen om reviews voor te schrijven.

Pluspunten

• Werkt erg makkelijk
  • Leuke app te gebruiken
  • Ligt fijn in de hand
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Best hoge prijs

Sannes 19-04-2019

Fijne tandenborstel

Deze tandenborstel is super fijn in gebruik. Het oplaadblok is heel handig met ruimte voor alle andere opzetstukjes. De tandenborstel heeft 3 standen en voelt fijn aan. Zeker een aanrader voor iedereen.

Pluspunten

• Standen
  • Geluid
  • Uiterlijk
  • Oplader

Minpunten

• Prijzig

Maureen 31-10-2018

Aanrader!

Wat een fijne tandenborstel! Hij geeft een optimale poetsbeleving en een erg schoon resultaat. De poetssensor geeft aan wanneer je te hard poets. De smartfunctie geeft inzicht in je poetsgedrag, erg grappig. De verschillende functie op de borstel zijn allemaal prettig. Na gebruik van de intensieve functie voelt het met alsof je bij de tandarts geweest bent. Ik heb de borstel gekregen om te testen, ik ben er na deze periode van overtuig dat hij de prijs meer dan waard is. Ik raad iedereen die op zoek is naar een complete tandenborstel deze van harte aan!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Batterijduur

Jonno Fijn 25-10-2018

Fijne poetskracht, uitgebreide mogelijkheden

Eerst wilde ik niets weten van elektrische tandenborstels maar de Oral-B Smart 4000N White heeft daar verandering in gebracht. Deze tandenborstel heeft verschillende standen en reinigt je tanden zichtbaar en voelbaar goed. De borstel geeft een signaal als je te hard drukt en laat ook weten als je lang genoeg in alle delen van de mond hebt gepoetst. De compatibele app zorgt ervoor dat je naar de meest perfecte poetsbeurt toewerkt. De functionele houder met opbergbakje voor de opzetborstels is erg handig. Ik vind het fijn dat ik deze borstel kosteloos heb mogen testen maat zou gerust de normale prijs ervoor willen betalen.

Pluspunten

• Perfecte poetskracht
  • Verschillende standen

Minpunten

• Smartphone kan nodig zijn

Kayleigh 11-10-2018

Super product op gebied van design, opties en functie

Mijn oude Oral-B tandenborstel ging langzaam aan steeds meer aan de oplader en steeds minder in gebruik, deze heb ik wel meer dan 2 jaar bijna elke dag gebruikt dus het is niet gek dat er dan uiteindelijk iets minder accuduur is. Toen ik deze nieuwe Oral-B tandenborstel gratis kon testen vond ik dat fantastisch en was zeer verheugd toen ik het pakket binnen kreeg.

Wat een prachtig design en handige functies! Fijn dat je drie poets opties hebt waarvan een zorgt voor wittere tanden. Je merkt het verschil vrijwel meteen en door de app is het bijhouden een leuke afwisseling in het normale proces.

Het opbergbakje met stofkapje voor vier borstels is hier erg in trek en is weer doordacht en multifunctioneel!

Ben erg blij met deze tandenborstel en zou niet snel van merk veranderen gezien Oral-B keer op keer weer blijft verrassen maar altijd positief!

• Multifunctioneel
  • Werkt prettig

Minpunten

• Verbinding met Iphone soms lastig.

Natasja Jansen 09-10-2018

Ik mocht deze eclectische tandenborstel gratis uitproberen, dus ik was erg nieuwsgierig. ik poets al heel mijn leven met een handtandenborstel, en wilde graag weten wat De verschillen zijn.

De tandenborstel komt met 2 verschillende opzetborstels en een houdertje waar 4 borsteltjes in kunnen. Beide borsteltjes moeten op een andere manier gebruikt worden en met een andere stand. De ene moet tand voor tand geplaatst worden op stand 3, maar daar was ik te ongeduldig voor en stand 3 vond ik erg onprettig. De andere borstel kan over De tanden gewreven worden, zoals bij een handtandenborstel. Dat in stand 1 of 2. Ik gebruikte stand 1,omdat ik het trillen best heftig vond en stand 1 het minst vervelend in mijn hoofd was.

De batterij gaat minimaal een week mee, daarna heb ik het na iedere poetsbeurt op de lader gezet.

De tandenborstel heeft 1 knop voor alle 3 de standen en om uit te zetten. Uitzetten kan dus alleen via de 3 standen.

Er is een app die je op je smartphone kunt zetten, maar daar kon ik me geen toegevoegde waarde bij voorstellen, dus dat heb ik niet gedaan.

ik kreeg geen geluidssignaal om de 30 seconden, maar ik weet niet of dat kwam doordat ik de app niet gedownload had. Dat vond ik jammer.

Wat ik wel erg prettig vond, is dat de tandenborstel hapert en zelfs volledig stopt als ik teveel druk op mijn tanden zet met het borsteltje. Het gaf mij goed aan dat ik toch nog te hard poetste.

Na het poetsen voelde het schoon in mijn mond. Anders dan met een handmatige tandenborstel.
Het apparaat voelt wel groot en lomp in mijn mond, en daardoor niet zo prettig in gebruik. ik kon mijn mond tijdens t poetsen niet sluiten, waardoor alle tandpasta voordurend naar buiten liep.

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Stevig

Minpunten

• Harde trilling
  • Veel geluid

Jacob 07-10-2018

Handzaam en zeer goed resultaat

Ik gebruik nu enkele weken de Oral-B Smart 4000N White en ben zeer tevreden met het resultaat. Het apparaat heb ik gratis ontvangen om te testen. Uniek dat je de tandenborstel kunt koppelen via een App met je telefoon. De App is volledig in te stellen naar je eigen wensen.
Maar uiteindelijk gaat het om het poets resultaat van de tandenborstel. Is een zeer handzame tandenborstel met een goede oplader / houder. Handig om hem elke dag op te laden maar is niet nodig aangezien hij wel tot 2 weken niet opgeladen hoeft te worden.

Pluspunten

• handzaam
  • resultaat

Jootjuh 04-10-2018

De meest fantastische tandenborstel ooit!

Deze tandenborstel is de beste ooit van Oral-B!

Een krachtige 3 standen tandenborstel met een timer, die je tanden perfect schoon maakt,
en een glad en schoon tandoppervlak achterlaat.

In de doos zit een bijgeleverde oplader met een extra bakje waar je tot 4 opzetstukken hygiënisch in kunt opbergen.
De oplader laadt de tandenborstel snel op en je kunt wekenlang zonder op te hoeven laden uw tanden poetsen.
Men kan zelfs een app downloaden op je telefoon die hulp biedt bij het poetsen.

Ik heb het apparaat gratis mogen testen en ik ben erg blij dat ik dat heb mogen doen.
Het is echt een perfecte tandenborstel en ik raad anderen dan ook heel graag aan om deze te kopen.

Pluspunten

• Hygienisch opbergen van borstels
  • krachtige bewegingen van de borstel
  • ligt goed in de hand
  • mooi design
  • timer

Minpunten

• geen enkele

wvv85 04-10-2018

Fijne elektrische tandenborstel

Ik had al een oral-b tandenborstel waar ik al jaren tevreden mee was. Maar nu mocht ik deze gratis ontvangen om te testen. Het is zeker weten een verbetering.
Hij ligt heel fijn in de hand, is niet zwaar. Het rode indicatielampje vind ik prettig, je weet meteen of je te hard drukt of niet. Ook de trilling om de 30 sec en na 2 min vind ik zeer fijn, dan weet je dat je een ander vlak moet poetsen en/of dat je klaar bent.
Een schoon en glad resultaat. Fijne bijkomstigheid van oral-b is dat de poetskoppen op iedere variant past.
De app voegt voor mij niets toe.

Pluspunten

• Indicatielampje
  • indicatietrillingen

Minpunten

• Oral-b app

Gré F. 30-09-2018

Goede Elektrische tandenborstel

Ik ben zeer tevreden over de Oral B Smart 4000N. Vanaf het begin dat ik er mee ben gestart , ervaar ik schonere gladde tanden. De 3 standen zijn prettig en meestal gebruik stand 1 en 2.
De timer zorgt ervoor dat ik de aanbevolen tijd poets. Wat ook prettig is dat de erbij te hard poetsen een duidelijk rood lampje gaat branden. Tevens is er de mogelijkheid om de tandenborstel koppelen aan de smartphone om zo via de app. bepaalde dingen bij te houden. Dit product heb ik gratis ontvangen om te testen. Ik kan dit product aanbevelen, prima voor schonere tanden en een frisse mond.

Pluspunten

• 3 verschillende standen
  • timer
  • rood lampje wat gaat branden bij te hard poetsen

Sonja 30-09-2018

slimme tandenborstel

De tandenborstel was wel even wennen voor mij omdat ik al heel lang met een gewone tandenborstel poets.
De borstel voelde de eerste paar dagen aan als een soort drilboor in mijn mond. Na een paar dagen wende dat en ontdekte ik dat mijn tanden veel schoner blijven tussen de poetsbeurten door. Eerder had ik regelmatig een soort laagje op mijn tanden waardoor ze niet schoon aanvoelde nu heb ik altijd schone tanden. De tandenborstel heb ik mogen testen en ben er erg tevreden over.

Pluspunten

• timer
  • handvat

Minpunten

• zijn er niet

Biancsxdb 21-09-2018
  • Product gekregen

Simpel in gebruik met een goed resultaat.

Ik ben zeer tevreden met deze electrische borstel! Gebruiksvriendelijk en de batterij houdt het goed uit. Daarnaast een voordeel dat je er ook een app van kan gebruiken, erg leuk!
Ik heb dit product gratis ontvangen om te mogen testen. Ik ben tevreden.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Batterij duur

RoyvH 17-09-2018

Door de tantenborstel poets ik beter!

Ik ben erg tevreden met deze tandenborstel. Door de ingebouwde timer die elke 30 seconden trilt geef je elke sector van je gebit dezelfde aandacht. Hierdoor ben ik bewuster bezig met het tandenpoetsen en poets ik altijd minimaal 2minuten. Je kunt in de app op je telefoon ook 6 sectoren aanwijzen, maar helaas trilt de tandenborstel even goed maar om de 30 seconden. Verder lijkt het rode lampje wel handig als indicatie dat je te hard poetst, maar voor mijn gevoel moet ik wel heel hard duwen wil het rode lampje gaan branden. Verder is gemakkelijk schoon te maken. Ik ben erg blij dat ik dit product gratis heb ontvangen om te testen.

Pluspunten

• ingebouwde timer die elke 30 sec trilt
  • gemakkelijk schoon te houden

Minpunten

• poetsstand niet zichtbaar op de tandenborstel

Vanessa 14-09-2018

Fijn in gebruik

De Smart 4000N White vind ik over het algemeen erg fijn in gebruik. Er zijn 3 verschillende roteerstanden, ik gebruik meestal de middelste stand. Na het poetsen voelt mijn gebit schoon aan.
Van alle opzetborstels, vind ik de sensitive opzetborstel het fijnst. De haren van deze borstel zijn lekker zacht en dat geeft een fijn gevoel tijdens het poetsen. De Smart 4000N White heb ik gratis gekregen om te testen.

Pluspunten

• zachte haren
  • meerdere snelheden

Danny de Boer 11-09-2018

Goede elektrische tandenborstel

De ronde borstelkop reinigt goed en heeft een goede rotatie, waardoor ik het gevoel heb dat mijn gebit schoon voelt en echt schoon is.
Ook de 3 poetsstanden: snel, wat langzamer en een hard/zachte rotatie voor elke tand zijn prima. De hard/zacht stand vind ik zelf het fijnst.
Je kunt ook via een app een aantal dingen bijhouden, o.a. hoe lang je poetst. Maar ik persoonlijk gebruik de app niet. Ik heb het een week bijgehouden, maar voor mij is het niet nodig. Kan me wel voorstellen dat het voor kinderen die moeten leren poetsen wel handig is. Onderdeel prestaties, activiteiten van totale poetstijd, flos, etc en mondverzorging routines.
Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen. Al met al een goed en een fijn product.

Pluspunten

• Goede rotatie
  • 3 poets standen
  • Timer

Minpunten

• Lang opladen

LarsC 10-09-2018

Een aanrader

Ik ben altijd liefhebber geweest van de handtandenborstel, maar déze elektrische tandenborstel heeft mij nu dan toch doen overstappen! Wat een fijn apparaat, ik ben er erg tevreden mee. Werkt naadloos met de app die je erbij kunt downloaden. Geschikt voor vier personen in je huishouden door het bijgeleverde bakje voor opzetborstels. Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen en ik ben blij dat mij deze variant is toegestuurd, aanrader!