Oral-B Oral-B Smart 4 4000N White Elektrische Tandenborstel - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Kayleigh 11-10-2018

Super product op gebied van design, opties en functie

Mijn oude Oral-B tandenborstel ging langzaam aan steeds meer aan de oplader en steeds minder in gebruik, deze heb ik wel meer dan 2 jaar bijna elke dag gebruikt dus het is niet gek dat er dan uiteindelijk iets minder accuduur is. Toen ik deze nieuwe Oral-B tandenborstel gratis kon testen vond ik dat fantastisch en was zeer verheugd toen ik het pakket binnen kreeg.

Wat een prachtig design en handige functies! Fijn dat je drie poets opties hebt waarvan een zorgt voor wittere tanden. Je merkt het verschil vrijwel meteen en door de app is het bijhouden een leuke afwisseling in het normale proces.

Het opbergbakje met stofkapje voor vier borstels is hier erg in trek en is weer doordacht en multifunctioneel!

Ben erg blij met deze tandenborstel en zou niet snel van merk veranderen gezien Oral-B keer op keer weer blijft verrassen maar altijd positief!

• Multifunctioneel
  • Werkt prettig

Minpunten

• Verbinding met Iphone soms lastig.

Natasja Jansen 09-10-2018

Tandenborstel voor gevorderden

Ik mocht deze eclectische tandenborstel gratis uitproberen, dus ik was erg nieuwsgierig. ik poets al heel mijn leven met een handtandenborstel, en wilde graag weten wat De verschillen zijn.

De tandenborstel komt met 2 verschillende opzetborstels en een houdertje waar 4 borsteltjes in kunnen. Beide borsteltjes moeten op een andere manier gebruikt worden en met een andere stand. De ene moet tand voor tand geplaatst worden op stand 3, maar daar was ik te ongeduldig voor en stand 3 vond ik erg onprettig. De andere borstel kan over De tanden gewreven worden, zoals bij een handtandenborstel. Dat in stand 1 of 2. Ik gebruikte stand 1,omdat ik het trillen best heftig vond en stand 1 het minst vervelend in mijn hoofd was.

De batterij gaat minimaal een week mee, daarna heb ik het na iedere poetsbeurt op de lader gezet.

De tandenborstel heeft 1 knop voor alle 3 de standen en om uit te zetten. Uitzetten kan dus alleen via de 3 standen.

Er is een app die je op je smartphone kunt zetten, maar daar kon ik me geen toegevoegde waarde bij voorstellen, dus dat heb ik niet gedaan.

ik kreeg geen geluidssignaal om de 30 seconden, maar ik weet niet of dat kwam doordat ik de app niet gedownload had. Dat vond ik jammer.

Wat ik wel erg prettig vond, is dat de tandenborstel hapert en zelfs volledig stopt als ik teveel druk op mijn tanden zet met het borsteltje. Het gaf mij goed aan dat ik toch nog te hard poetste.

Na het poetsen voelde het schoon in mijn mond. Anders dan met een handmatige tandenborstel.
Het apparaat voelt wel groot en lomp in mijn mond, en daardoor niet zo prettig in gebruik. ik kon mijn mond tijdens t poetsen niet sluiten, waardoor alle tandpasta voordurend naar buiten liep.

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Stevig

Minpunten

• Harde trilling
  • Veel geluid

Jacob 07-10-2018

Handzaam en zeer goed resultaat

Ik gebruik nu enkele weken de Oral-B Smart 4000N White en ben zeer tevreden met het resultaat. Het apparaat heb ik gratis ontvangen om te testen. Uniek dat je de tandenborstel kunt koppelen via een App met je telefoon. De App is volledig in te stellen naar je eigen wensen.
Maar uiteindelijk gaat het om het poets resultaat van de tandenborstel. Is een zeer handzame tandenborstel met een goede oplader / houder. Handig om hem elke dag op te laden maar is niet nodig aangezien hij wel tot 2 weken niet opgeladen hoeft te worden.

Pluspunten

• handzaam
  • resultaat

Jootjuh 04-10-2018

De meest fantastische tandenborstel ooit!

Deze tandenborstel is de beste ooit van Oral-B!

Een krachtige 3 standen tandenborstel met een timer, die je tanden perfect schoon maakt,
en een glad en schoon tandoppervlak achterlaat.

In de doos zit een bijgeleverde oplader met een extra bakje waar je tot 4 opzetstukken hygiënisch in kunt opbergen.
De oplader laadt de tandenborstel snel op en je kunt wekenlang zonder op te hoeven laden uw tanden poetsen.
Men kan zelfs een app downloaden op je telefoon die hulp biedt bij het poetsen.

Ik heb het apparaat gratis mogen testen en ik ben erg blij dat ik dat heb mogen doen.
Het is echt een perfecte tandenborstel en ik raad anderen dan ook heel graag aan om deze te kopen.

Pluspunten

• Hygienisch opbergen van borstels
  • krachtige bewegingen van de borstel
  • ligt goed in de hand
  • mooi design
  • timer

Minpunten

• geen enkele

wvv85 04-10-2018

Fijne elektrische tandenborstel

Ik had al een oral-b tandenborstel waar ik al jaren tevreden mee was. Maar nu mocht ik deze gratis ontvangen om te testen. Het is zeker weten een verbetering.
Hij ligt heel fijn in de hand, is niet zwaar. Het rode indicatielampje vind ik prettig, je weet meteen of je te hard drukt of niet. Ook de trilling om de 30 sec en na 2 min vind ik zeer fijn, dan weet je dat je een ander vlak moet poetsen en/of dat je klaar bent.
Een schoon en glad resultaat. Fijne bijkomstigheid van oral-b is dat de poetskoppen op iedere variant past.
De app voegt voor mij niets toe.

Pluspunten

• Indicatielampje
  • indicatietrillingen

Minpunten

• Oral-b app

Gré F. 30-09-2018

Goede Elektrische tandenborstel

Ik ben zeer tevreden over de Oral B Smart 4000N. Vanaf het begin dat ik er mee ben gestart , ervaar ik schonere gladde tanden. De 3 standen zijn prettig en meestal gebruik stand 1 en 2.
De timer zorgt ervoor dat ik de aanbevolen tijd poets. Wat ook prettig is dat de erbij te hard poetsen een duidelijk rood lampje gaat branden. Tevens is er de mogelijkheid om de tandenborstel koppelen aan de smartphone om zo via de app. bepaalde dingen bij te houden. Dit product heb ik gratis ontvangen om te testen. Ik kan dit product aanbevelen, prima voor schonere tanden en een frisse mond.

Pluspunten

• 3 verschillende standen
  • timer
  • rood lampje wat gaat branden bij te hard poetsen

Sonja 30-09-2018

slimme tandenborstel

De tandenborstel was wel even wennen voor mij omdat ik al heel lang met een gewone tandenborstel poets.
De borstel voelde de eerste paar dagen aan als een soort drilboor in mijn mond. Na een paar dagen wende dat en ontdekte ik dat mijn tanden veel schoner blijven tussen de poetsbeurten door. Eerder had ik regelmatig een soort laagje op mijn tanden waardoor ze niet schoon aanvoelde nu heb ik altijd schone tanden. De tandenborstel heb ik mogen testen en ben er erg tevreden over.

Pluspunten

• timer
  • handvat

Minpunten

• zijn er niet

Biancsxdb 21-09-2018
  • Product gekregen

Simpel in gebruik met een goed resultaat.

Ik ben zeer tevreden met deze electrische borstel! Gebruiksvriendelijk en de batterij houdt het goed uit. Daarnaast een voordeel dat je er ook een app van kan gebruiken, erg leuk!
Ik heb dit product gratis ontvangen om te mogen testen. Ik ben tevreden.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Batterij duur

RoyvH 17-09-2018

Door de tantenborstel poets ik beter!

Ik ben erg tevreden met deze tandenborstel. Door de ingebouwde timer die elke 30 seconden trilt geef je elke sector van je gebit dezelfde aandacht. Hierdoor ben ik bewuster bezig met het tandenpoetsen en poets ik altijd minimaal 2minuten. Je kunt in de app op je telefoon ook 6 sectoren aanwijzen, maar helaas trilt de tandenborstel even goed maar om de 30 seconden. Verder lijkt het rode lampje wel handig als indicatie dat je te hard poetst, maar voor mijn gevoel moet ik wel heel hard duwen wil het rode lampje gaan branden. Verder is gemakkelijk schoon te maken. Ik ben erg blij dat ik dit product gratis heb ontvangen om te testen.

Pluspunten

• ingebouwde timer die elke 30 sec trilt
  • gemakkelijk schoon te houden

Minpunten

• poetsstand niet zichtbaar op de tandenborstel

Vanessa 14-09-2018

Fijn in gebruik

De Smart 4000N White vind ik over het algemeen erg fijn in gebruik. Er zijn 3 verschillende roteerstanden, ik gebruik meestal de middelste stand. Na het poetsen voelt mijn gebit schoon aan.
Van alle opzetborstels, vind ik de sensitive opzetborstel het fijnst. De haren van deze borstel zijn lekker zacht en dat geeft een fijn gevoel tijdens het poetsen. De Smart 4000N White heb ik gratis gekregen om te testen.

Pluspunten

• zachte haren
  • meerdere snelheden

Danny de Boer 11-09-2018

Goede elektrische tandenborstel

De ronde borstelkop reinigt goed en heeft een goede rotatie, waardoor ik het gevoel heb dat mijn gebit schoon voelt en echt schoon is.
Ook de 3 poetsstanden: snel, wat langzamer en een hard/zachte rotatie voor elke tand zijn prima. De hard/zacht stand vind ik zelf het fijnst.
Je kunt ook via een app een aantal dingen bijhouden, o.a. hoe lang je poetst. Maar ik persoonlijk gebruik de app niet. Ik heb het een week bijgehouden, maar voor mij is het niet nodig. Kan me wel voorstellen dat het voor kinderen die moeten leren poetsen wel handig is. Onderdeel prestaties, activiteiten van totale poetstijd, flos, etc en mondverzorging routines.
Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen. Al met al een goed en een fijn product.

Pluspunten

• Goede rotatie
  • 3 poets standen
  • Timer

Minpunten

• Lang opladen

LarsC 10-09-2018

Een aanrader

Ik ben altijd liefhebber geweest van de handtandenborstel, maar déze elektrische tandenborstel heeft mij nu dan toch doen overstappen! Wat een fijn apparaat, ik ben er erg tevreden mee. Werkt naadloos met de app die je erbij kunt downloaden. Geschikt voor vier personen in je huishouden door het bijgeleverde bakje voor opzetborstels. Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen en ik ben blij dat mij deze variant is toegestuurd, aanrader!