Oral-B 600 Cross Action - BOX Elektrische Tandenborstel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B 600 Cross Action - BOX Elektrische Tandenborstel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Richard 25-08-2017

Van hetzelfde laken een pak.

Ik had al een paar keer een Oral B gehad en dacht nu een iets duurdere te kopen, met een extra feature.
Wat blijkt, dat 3D crossaction gebeuren zit hem alleen in het opzetborsteltje, het apparaat is precies dezelfde als de goedkopere modellen.

Had ik ook alleen wel een setje borsteltjes kunnen kopen...

Elisa 08-03-2017

100% je geld waard

Ben er erg blij mee. Doet wat het moet doen. Mijn tanden voelen veel schoner dan voorheen.
Bovendien super snel geleverd door Coolblue.

Pluspunten

• Compact, past makkelijk in het badkamer kastje
  • tanden voelen heel schoon aan

Minpunten

• nog niet gevonden

Loek 08-03-2017

Super tandenborstel voor een goede prijs

Ik heb deze tandenborstel nu een aantal weken, echter super blij mee. Hiervoor altijd handmatig gepoetst, poetsresultaat voelt echt een stuk beter! Batterij gaat lang mee en het product voelt stevig aan. Dikke aanrader!

Pluspunten

• Timer
  • Batterij
  • Prijs

Minpunten

• 1 poetsstand

Corine 25-01-2017

Slecht! na een maand normaal gebruik al kapot

Al zolang er Oral-B electrische tandenborstels bestaan gebruik ik ze; dit was echter een tegenvaller van jewelste. Al na een maand laadde hij niet goed meer op, het lampje dat aangeeft dat hij opgeladen moet worden was na 2x gebruik al kapot. Ook stopt hij soms opeens, dan kan je hem weer aandoen en nee, ik druk niet per ongeluk op de aan en uitknop. Ik hoop dat ik nog ergens het oude model kan vinden die gaan een paar jaar mee! De garantie van 30 dagen bij Coolblue is ook nog eens gehalveerd naar 14 dagen; het adres van Oral-B krijg ik niet anders stuurde ik hem terug naar de fabriek.

Pluspunten

• De eerste 4 weken doet hij het prima

Minpunten

• Lampjes zijn na 2x opladen kapot
  • Slaat uit zichzelf af midden in poetsbeurt
  • Moet na iedere poetsbeurt opgeladen worden
  • Poetst soms normaal, soms op 'halve kracht'
  • Maakt ontzettend veel herrie

Annie 25-08-2016

Licht heerlijk in de hand

Wij waren al bekend met deze tandenborstel, ligt fijn in de hand, je hebt het gevoel echt je tanden gepoetst te hebben. Hij is makkelijk in onderhoud en gaat lang mee.

Pluspunten

• schonere tanden
  • frisse smaak

Minpunten

• oplaadtijd mag korter