Waterpik WP-660 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Waterpik WP-660 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Flossen met draad behoort met de Waterpik WP-660 tot het verleden. Dit flossapparaat laat je namelijk snel en effectief je gehele mond reinigen, ook op die plaatsen die je niet goed met een gewone tandenborstel kunt bereiken. Diep tussen je tanden, onder de rand van je tandvlees en tussen je beugel; met dit flossapparaat kun je overal bij. Dat heeft alles te maken met zijn 1.200 pulsaties per minuut. Daarmee verwijder je tot 99,9 procent meer tandplak dan met gewoon flosdraad. Ook handig: de Waterpik WP-660 is uitgerust met tien verschillende standen, zodat je de druk heel precies kunt regelen.

Pieter 25-08-2019

Waterpik WP660; waterflosser

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

We hebben de Waterpik WP660 gekocht in overleg met de orthodontist voor onze dochter om haar gebit met beugel goed te kunnen reinigen. En dat gaat heel prima. De orthodontist is tevreden over de resultaten en voor onze dochter is het daarom een prima apparaat. Zelf heb ik het ook geprobeerd en het maakt goed schoon en laat een fris gevoel achter. Omdat ik gevoelige tanden heb gebruik ik Sensodine en deze Waterpik WP660 maakt zelfs zo goed schoon dat de beschermende laag van Sensodine na een paar dagen flossen een stuk minder zijn werk doet. Om die reden ben ik gestopt met het gebruik.

Voedingssnoer niet handig gepositioneerd. Bij ons staat de Waterpik WP660 op de wastafel en de rand is net breed genoeg om de Waterpik WP660 op te zetten. De Waterpik WP660 moet daarbij wel scheef op de rand worden gezet. Wanneer het snoer aan de zijkant had gezeten, was het veel beter geweest.

Het apparaat produceert de nodige herrie, het is echter niet hinderlijk. Het gebruikt daarnaast ook behoorlijk wat water en dat water moet ergens heen. Gebruik het daarom alleen boven een wasbak zodat het water makkelijk weg kan. Van spetteren of kliederen hebben wij geen last, ook niet gehad. De slang die aan de Waterpik WP660 zit is vrij stug en rolt daardoor makkelijk op. Ondanks deze stugheid kun je het bijna helemaal afrollen en verder van het apparaat flossen dan je zou denken.

Het flossen met de Waterpik WP660 gaat niet snel. Een volledige gebitsreiniging kost snel 2 minuten. Gebruik niet te koud water, koud water is niet prettig.

Volgens de gebruiksaanwijzing mag je de Waterpik WP660 maximaal 5 minuten in een periode van 2 uur gebruiken. Dat betekent dat bij effectief gebruik maximaal 2 personen de Waterpik WP660 achter elkaar kunnen gebruiken. Bij een huishouden met meer dan 2 personen geeft dat problemen. Wordt ook al een beetje aangegeven door de opbergruimte voor de accessoires, daar is plek voor 2 accessoires.

Pluspunten

• Maakt goed schoon
  • Laat fris gevoel achter in de mond
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Netsnoer niet handig geplaatst
  • Hoog waterverbruik
  • Kost de nodige tijd

Elka 01-07-2019

Wat een uitkomst!

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

Door diverse medicatie produceer ik vrijwel geen speeksel meer, waardoor ik erg goed voor mijn tanden/tandvlees moet zorgen. Ik had eerder al een airfloss gekocht, maar dat leek niet echt goed te werken en ik ging met een noodvaart door allerlei peperdure ragers heen omdat ze steeds zo snel verbogen. En ik was veel geld kwijt aan de mondhygieniste. Met de Waterpik krijg ik 's ochtends en 's avonds een heerlijk frisse mond, en gladde schone tanden. Lekker, met warm water en een scheutje Biotene (mondwater voor de droge mond). Ik ben echt heel benieuwd wat er bij het volgende bezoek aan de mondhygieniste aan verschil te zien is. Ik gebruik eigenlijk zonder problemen de hoogste stand, mijn tandvlees bloedt niet, wat ik elders wel lees. Ook kwa lawaai vond ik eigenlijk best meevallen, een elektrische tandenborstel maakt volgens mij meer herrie. Je hebt wel een stopcontact nodig, dus ik doe het beneden in de keuken en dus hoef ik me ook geen zorgen te maken of er iemand wakker wordt van mijn herrie ;) Ik ben er heel blij mee, echt het geld meer dan waard!

Pluspunten

• diepe reiniging
  • fris gevoel, gladde tanden

Minpunten

• geen

Evert 18-06-2019

waterpik WP-660

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

fijn product, werkt naar behoren, de eerste keer vind je het een erg harde straal maar algauw mag hij voluit, maakt netjes schoon, benieuwd of de mond hygiëniste verschil ziet, op plekken waar het stoken altijd moeilijk is gaat het hiermee goed, wel eerst even door laten lopen zodat je warm water krijgt, koud water is niet lekker tussen je tanden

Jepma 05-06-2019

Prima apparaat , voldoet meer dan aan de verwachting !

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

Ik ben erg blij met mijn aankocht. Iedere keer weer voelt je mond fris en schoon aan. Het tandvlees ziet er beter uit en voelt beter aan. Het lauwe water in je mond voelt prettig en na even oefenen heb je het snel onder de knie. Heerlijk om te gebruiken en zeker zijn geld waard. Ik ga de draadloze nog aanschaffen voor de vele weekenden die we naar de camping zijn Ik hoef dan niet heen en weer te slepen en draadloos is natuurlijk wel makkelijk bij kamperen.

Pluspunten

• fijn apparaat in gebruik
  • Gewenst goed resultaat

Minpunten

• Stopcontact noodzakelijk
  • Lastig om mee te nemen door grote van apparaat

Martine 28-05-2019

Even wennen maar heerlijk frisse tanden

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

Ik moest even wennen aan het gebruik, maar mijn tanden voele extra schoon na gebruik..watertank is precies genoeg voor 1 flosbeurt.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Waterreservoir groot genoeg

Minpunten

• Beetje groot voor op mijn wasbak

Ray 05-03-2019

Waterpik WP-660 goede prijs en werking

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

Werkt simpel, goede afstelling van waterstraal. Vooral eerst laag beginnen om te wennen en vooral mond wat sluiten ivm spetters, hoofd rechtop, tussendoor ff uit de mond spoelen en houd een handdoek in de buurt. Het is even wennen maar daarna zeer tevreden. En vooral indien nodig water uitschakelen op handvat 💦😂👍

Pluspunten

• Waterkracht instelbaarheid
  • 7 opzetstukken
  • Compact formaat
  • Massage stand
  • Toevoegen van mondwater toegestaan

Minpunten

• Snoer van waterflos had iets langer gemogen

Marian 01-05-2018

Krachtpatser

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

De WP-660 verwijdert tandsteen goed. Makkelijk in het gebruik. Werkt prettiger dan tandenstokers, met als resultaat een schoon gebit alsof je bij de tandarts bent geweest.
Het is een klein apparaat dat stevig staat. De slang rolt vanzelf netjes in het apparaat. Voor de fabrikant: opbergmogelijkheid voor snoer zou prettig zijn.

Pluspunten

• Verwijdert tandsteen goed
  • Makkelijk in gebruik
  • Regelbare druk

Elly 29-04-2018

Heel blij mee

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

Ik heb de waterpik nu 2 weken. Hij werkt uitstekend en boven verwachting.
Super handig ding en helemaal geen gedoe. Je moet wel wat ruimte, plm 20 cm op je wastafel hebben en een stopcontact. Ik ben er echt blij mee.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Gevoel dat tanden echt schoon zijn.

annettetet 12-04-2018

Fijn in gebruik

Fijn apparaat.
De kracht van de straal makkelijk in te stellen.
Goede druk (krachtige straal)
Apparaat niet te groot. (Past goed op de wastafel)
Reservoir precies groot genoeg

Pluspunten

• Formaat
  • Krachtige straal

Minpunten

• Niet alle accessoires goed op te bergen

Miranda 27-03-2018

Prettig apparaat

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

Het is een erg prettig apparaat, je moet het inderdaad even leren kennen. Zoals je houding bij de wasbak, maar ook dat lauw water gebruiken fijner is dan koud. Het formaat valt mij ook erg mee. Alleen ga ikzelf vaak later naar bed dan de rest van het gezin en sla de waterflos dan toch gauw over, ivm het geluid. Je kan wel voelen dat je tanden schoner worden.

Bianca 27-03-2018

Tanden schoner

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

Handiger dan flossen met tandenstokers of flosdraad. Tanden voelen en zijn zeker schoner. Goed in kracht in te stellen. Alleen is het uittrekbare slangetje niet echt flexibel. Maar zeker aan te raden!

Pluspunten

• Schoner
  • Handig

Minpunten

• Slang niet zo flexibel

Dennis P 12-03-2018

Schoon gevoel !

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

Eerste keer dat ik dit apparaat gekocht heb, ik heb dus geen vergelijkingsmateriaal. Maar wat een heerlijk schoon gevoel als ik m’n tanden heb gedaan.

Pluspunten

• Harde straal
  • Veel hulpstukken
  • Lekkere massagestand

FredS 11-03-2018

Prima waterfloss apparaat

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

Flossen met een draadje is niet van deze tijd. We vliegen naar Mars, maar als je rotzooi tussen je tanden hebt, dan moet je maar een flosdraadje nemen. Erg tijdrovend en achterhaald. Dit waterflosapparaat werkt prima. Verschillende hulpstukken erbij. Neemt niet veel ruimte op je wastafel. Het geluid valt erg mee en de pulserende kracht van het water spuit de rotzooi tussen je tanden weg. Het gebruik is even wennen ivm waterballet, maar na een paar keer gebruikt te hebben gaat dit prima.

Pluspunten

• Goede regelbare krachtige straal
  • Meerdere hulpstukken
  • Weinig lawaai

Minpunten

• Waterbak mocht wel iets groter zijn

Mka 09-01-2018

Waterpik WP-660 aanrader voor je gebit

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

Op aanraden van mijn mondhygiëniste heb ik de Waterpik WP-660 aangeschaft. Mijn gebit (tand en tandvlees) ziet en voelt schoner aan. Adem is frisser. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Waterbakje is lastig terug te plaatsen

Ayla 30-12-2017

Erg prettige gebitsreiniging.

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

Speciaal voor de ruimtes waar je met flosdraad of stoker moeilijk bij kunt is deze waterflosser een uitkomst. Ik kies voor lauwwarm water omdat koud echt niet prettig is.
Je moet wel echt boven je wastafel blijven hangen omdat het spoelwater uit je mond blijft stromen. Ik gebruik het pas sinds enkele dagen (kerstcadeau) en vind het een fijn apparaat. Ik vermoed dat ik deze wel blijf gebruiken.

Pluspunten

• prettige reiniging
  • eenvoudige bediening
  • veel verschillende tips

Milie 11-12-2017

Goede waterflosser

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

Ik heb de waterflosser nu een paar weken en ik heb er in het begin wat moeite mee gehad om hem goed te gebruiken. Je moet er echt mee leren omgaan. Ik ben wel blij dat ik hem heb en hoop dat de tandarts ook kan merken dat ik hem gebruik. Ik heb nog niet de routine om alle onderdelen goed te gebruiken, maar ook dat zal nog wel komen.

Pluspunten

• krachtige waterstraal

Minpunten

• je hebt tijd nodig om er mee om te kunnen gaan.

Trudy v.d. Kraats 07-12-2017

Mooi compact.

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

Mijn gebit voelt schoner en gladder. Alsof je net bij de tandarts vandaan komt.
Het is prettig dat er verschillende losse onderdelen bij zitten borsteltjes enz. De stand is goed te regelen, wat voor ieder verschillend kan zijn.

Pluspunten

• makkelijk hanteerbaar
  • genoeg extra opzet stukken

Minpunten

• waterbakje had groter mogen zijn

Marion 06-12-2017

Waterpik WP-660

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

Toch benieuwd of deze beter is dan flossen of stokeren, dus vandaar onze aankoop.

Wij zijn zeer tevreden! Hij is makkelijk te gebruiken en mijn tanden en tandvlees zien en voelen schoner.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Zelf beslissen hoe warm het water is.
  • Instelbare waterdruk.

Minpunten

• De aan/uit knop had een sensor mogen zijn.
  • Je moet je mond goed gesloten houden.

Ron 06-12-2017

Gedegen water flosser

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

Mijn vrouw heeft nooit last van gaatjes als ze bij de tandarts is geweest maar ze moet dan wel altijd naar de mond hygiëniste omdat ze schijnbaar veel tandsteen maakt. Natuurlijk van alles geprobeerd van mondwater, flossen en andere borstels maar niets schijnt echt te helpen.
Nu dus deze water flosser.
Het is een redelijk klein apparaat en voelt zwaar aan (schijnbaar een flinke pomp ingebouwd)
het geeft een gedegen indruk en het staat daardoor stabiel op de hoek van onze wasbak.
Jammer is dat er geen mogelijkheid is om het apparaat op te hangen.
Er zitten veel accessoires bij echter in het apparaat zelf kan je er maar 2 opbergen.
Aan het gebruik moet je even wennen maar het geeft een lekker schoon en fris gevoel zonder de tandpasta smaak
De pomp is krachtig genoeg en heeft ook een massage stand.
De bediening is simpel

Pluspunten

• Klein en gedegen
  • Hygienisch

Minpunten

• Geen ophang mogelijkheid

karinanna 04-12-2017
  • Product gekregen

Prima product.

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

Prima product. Makkelijke bediening. Veel instelmogelijkheden en mogelijkheid voor accessoires.
Ik kan het nog niet helemaal beoordelen, maar tot nu toe lijkt het een toegevoegde waarde te hebben om je gebit goed schoon en gezond te houden. Ben benieuwd of mijn tandarts er iets van merkt. Mijn partner is over dit apparaat helemaal te spreken. Vindt het een waardevolle toevoeging. Heeft grote pockets en merkt dat dit apparaat het goed schoon houdt.

Pluspunten

• Groot waterreservoir
  • Goede instelmogelijkheden
  • Veel accesoires

Minpunten

• Neemt wel weer ruimte in de badkamer in.

Monique 04-12-2017

Doet het prima

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

Het apparaat werkt prima! Goede waterstraal maar vind het nog wel lastig om het goed te gebruiken. Moet er nog handiger in worden zodat het niet zo'n kledderboel wordt.
Wat betreft de resultaten moet ik nog even een bezoek aan de tandarts afwachten.
Ik beveel het product nog niet aan omdat ik nog wat meer tijd nodig heb betr. resultaat.

Pluspunten

• Goede straal

Minpunten

• Nog lastig in gebruik

Henrica 04-12-2017

Erg verfrissend

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

Ik heb de waterflosser gekocht bij 100meningen.nl, voor de prijs maar ook om de goede service. Na gebruik van de waterflosser voelt het erg verfrissend en schoon aan. Ook de hulpstukken die erbij zitten zijn ideaal bijvoorbeeld het borsteltje voor het tandvlees. Geen gedoe met tandenstokers. Ik ben er erg blij mee en zou het iedereen aanraden

meningenkoning 29-11-2017

Verbetering ten opzichte van vorige uitvoering

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

We zijn inmiddels toe aan onze 2e waterflosser, als je wat ouder wordt lijkt het wel of je kiezen wat verder van elkaar staan, heel irritant na sommige maaltijden om met tandstokers etc. te werken. De waterflosser biedt voor ons uitkomst, binnen enkele seconden weer lekker schoon maar ook een frisser gevoel. Ons vorige model was met een zwaarder reservoir die je er wat lastiger uitkreeg, Met deze versie zit het klepje ook aan het apparaat en staat de hele wastafel niet vol bij het vullen. Ik kan me goed voorstellen dat dit ook een prima apparaat is voor mensen met een beugel

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Meerdere standen mogelijk

Minpunten

• Neemt toch altijd meer ruimte in

Antoinette 27-11-2017

Compact formaat, eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

Ik gebruik hem om te flossen. Vind hem makkelijker in gebruik dan flosdraad of ragers. Verwijderd goed restjes tussen de kiezen, waar je met een gwrone tandenborstel niey bijkomt.

Gert 17-01-2017

Bijna perfecte monddouche WP-660

Geschreven voor: Waterpik WP-660 wit

Wegens defect van type WP-112 (na 1 jaar, garantie geen probleem) overgestapt naar de WP-660. Dit type is in verhouding zeer stil en de waterkracht is beter. Slangetje is ook beter, grotere dia en langer. In verhouding is de WP-660 perfect. Wat verbeterd kan worden is een groter waterreservoir omdat als de timertijd nog niet is verstreken het reservoir al leeg is. Tevens is er onvoldoende opslagruimte voor de bijbehorende tips. Maar wij willen hem niet missen, de tandarts vindt ons gebit ook uitstekend schoon.

Pluspunten

• perfect schoon gebit
  • geruisarm

Minpunten

• waterreservoir te klein t.o.v timer
  • opslagruimte tips onvoldoende