Waterpik WP-660 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Elektrische flosser

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

stefanja77 15-01-2016

Het was deze of de Waterpik WP100 Ultra....
Maar deze (de WP660) is toch gewoon net even beter...
Hij is net wat krachtiger:
WP100=0,7 - 6,2 bar
WP660=0,7 - 6,9 bar
Hij is zo krachtig dat ik zelfs het afvoer putje van de wasbak helemaal brandschoon krijg!! :-)

Hij heeft een Hydro-Pulse Massage Modus optie (de WP100 niet)
Hij heeft een timer functie (op zich nutteloos, maar goed sommige houden ervan..)
Hij heeft 3 jet tips met verschillende kleurtjes (WP100 heeft er 2 met dezelfde kleurtjes)

Kortom hij is net iets meer dan de WP100 maar hij (of zij als je dat liever hebt) is ook net wat duurder.....!!( €40,-)

Ik weet persoonlijk niet of die meer prijs echt opweegt tegen de extra's.....maar ik geef persoonlijk liever iets meer uit dan dat ik er achteraf spijt van krijg. Je koopt deze tenslotte toch voor je hele gezin en voor een langere periode.....wat me brengt bij het laatste onderdeel....

De degelijkheid kan ik dus ook nog niet aangeven daar ik hem nog maar net heb.....

Ayla 30-12-2017

Erg prettige gebitsreiniging.

Speciaal voor de ruimtes waar je met flosdraad of stoker moeilijk bij kunt is deze waterflosser een uitkomst. Ik kies voor lauwwarm water omdat koud echt niet prettig is.
Je moet wel echt boven je wastafel blijven hangen omdat het spoelwater uit je mond blijft stromen. Ik gebruik het pas sinds enkele dagen (kerstcadeau) en vind het een fijn apparaat. Ik vermoed dat ik deze wel blijf gebruiken.

Pluspunten

• prettige reiniging
  • eenvoudige bediening
  • veel verschillende tips

Monique 04-12-2017

Doet het prima

Het apparaat werkt prima! Goede waterstraal maar vind het nog wel lastig om het goed te gebruiken. Moet er nog handiger in worden zodat het niet zo'n kledderboel wordt.
Wat betreft de resultaten moet ik nog even een bezoek aan de tandarts afwachten.
Ik beveel het product nog niet aan omdat ik nog wat meer tijd nodig heb betr. resultaat.

Pluspunten

• Goede straal

Minpunten

• Nog lastig in gebruik

mahler 05-06-2016
  • Product kwartaal in bezit

opnieuw zeer goed

dit nieuwe model is identiek aan voorgaande modellen in kwaliteit,wel is ie veel zachter in geluid en beter te bedienen,vind het design opnieuw niet echt super.maar geloof mij;hij is veel(read my lips) beter dan de andere merken die ik ook gehad heb in de pulsaties/waterdruk

Mka 09-01-2018

Waterpik WP-660 aanrader voor je gebit

Op aanraden van mijn mondhygiëniste heb ik de Waterpik WP-660 aangeschaft. Mijn gebit (tand en tandvlees) ziet en voelt schoner aan. Adem is frisser. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Waterbakje is lastig terug te plaatsen

Ron 06-12-2017

Gedegen water flosser

Mijn vrouw heeft nooit last van gaatjes als ze bij de tandarts is geweest maar ze moet dan wel altijd naar de mond hygiëniste omdat ze schijnbaar veel tandsteen maakt. Natuurlijk van alles geprobeerd van mondwater, flossen en andere borstels maar niets schijnt echt te helpen.
Nu dus deze water flosser.
Het is een redelijk klein apparaat en voelt zwaar aan (schijnbaar een flinke pomp ingebouwd)
het geeft een gedegen indruk en het staat daardoor stabiel op de hoek van onze wasbak.
Jammer is dat er geen mogelijkheid is om het apparaat op te hangen.
Er zitten veel accessoires bij echter in het apparaat zelf kan je er maar 2 opbergen.
Aan het gebruik moet je even wennen maar het geeft een lekker schoon en fris gevoel zonder de tandpasta smaak
De pomp is krachtig genoeg en heeft ook een massage stand.
De bediening is simpel

Pluspunten

• Klein en gedegen
  • Hygienisch

Minpunten

• Geen ophang mogelijkheid

Gert 17-01-2017

Bijna perfecte monddouche WP-660

Wegens defect van type WP-112 (na 1 jaar, garantie geen probleem) overgestapt naar de WP-660. Dit type is in verhouding zeer stil en de waterkracht is beter. Slangetje is ook beter, grotere dia en langer. In verhouding is de WP-660 perfect. Wat verbeterd kan worden is een groter waterreservoir omdat als de timertijd nog niet is verstreken het reservoir al leeg is. Tevens is er onvoldoende opslagruimte voor de bijbehorende tips. Maar wij willen hem niet missen, de tandarts vindt ons gebit ook uitstekend schoon.

Pluspunten

• perfect schoon gebit
  • geruisarm

Minpunten

• waterreservoir te klein t.o.v timer
  • opslagruimte tips onvoldoende

Marian 01-05-2018

Krachtpatser

De WP-660 verwijdert tandsteen goed. Makkelijk in het gebruik. Werkt prettiger dan tandenstokers, met als resultaat een schoon gebit alsof je bij de tandarts bent geweest.
Het is een klein apparaat dat stevig staat. De slang rolt vanzelf netjes in het apparaat. Voor de fabrikant: opbergmogelijkheid voor snoer zou prettig zijn.

Pluspunten

• Verwijdert tandsteen goed
  • Makkelijk in gebruik
  • Regelbare druk

Elly 29-04-2018

Heel blij mee

Ik heb de waterpik nu 2 weken. Hij werkt uitstekend en boven verwachting.
Super handig ding en helemaal geen gedoe. Je moet wel wat ruimte, plm 20 cm op je wastafel hebben en een stopcontact. Ik ben er echt blij mee.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Gevoel dat tanden echt schoon zijn.

annettetet 12-04-2018

Fijn in gebruik

Fijn apparaat.
De kracht van de straal makkelijk in te stellen.
Goede druk (krachtige straal)
Apparaat niet te groot. (Past goed op de wastafel)
Reservoir precies groot genoeg

Pluspunten

• Formaat
  • Krachtige straal

Minpunten

• Niet alle accessoires goed op te bergen

Miranda 27-03-2018

Prettig apparaat

Het is een erg prettig apparaat, je moet het inderdaad even leren kennen. Zoals je houding bij de wasbak, maar ook dat lauw water gebruiken fijner is dan koud. Het formaat valt mij ook erg mee. Alleen ga ikzelf vaak later naar bed dan de rest van het gezin en sla de waterflos dan toch gauw over, ivm het geluid. Je kan wel voelen dat je tanden schoner worden.

Bianca 27-03-2018

Tanden schoner

Handiger dan flossen met tandenstokers of flosdraad. Tanden voelen en zijn zeker schoner. Goed in kracht in te stellen. Alleen is het uittrekbare slangetje niet echt flexibel. Maar zeker aan te raden!

Pluspunten

• Schoner
  • Handig

Minpunten

• Slang niet zo flexibel

Dennis P 12-03-2018

Schoon gevoel !

Eerste keer dat ik dit apparaat gekocht heb, ik heb dus geen vergelijkingsmateriaal. Maar wat een heerlijk schoon gevoel als ik m’n tanden heb gedaan.

Pluspunten

• Harde straal
  • Veel hulpstukken
  • Lekkere massagestand

FredS 11-03-2018

Prima waterfloss apparaat

Flossen met een draadje is niet van deze tijd. We vliegen naar Mars, maar als je rotzooi tussen je tanden hebt, dan moet je maar een flosdraadje nemen. Erg tijdrovend en achterhaald. Dit waterflosapparaat werkt prima. Verschillende hulpstukken erbij. Neemt niet veel ruimte op je wastafel. Het geluid valt erg mee en de pulserende kracht van het water spuit de rotzooi tussen je tanden weg. Het gebruik is even wennen ivm waterballet, maar na een paar keer gebruikt te hebben gaat dit prima.

Pluspunten

• Goede regelbare krachtige straal
  • Meerdere hulpstukken
  • Weinig lawaai

Minpunten

• Waterbak mocht wel iets groter zijn

Milie 11-12-2017

Goede waterflosser

Ik heb de waterflosser nu een paar weken en ik heb er in het begin wat moeite mee gehad om hem goed te gebruiken. Je moet er echt mee leren omgaan. Ik ben wel blij dat ik hem heb en hoop dat de tandarts ook kan merken dat ik hem gebruik. Ik heb nog niet de routine om alle onderdelen goed te gebruiken, maar ook dat zal nog wel komen.

Pluspunten

• krachtige waterstraal

Minpunten

• je hebt tijd nodig om er mee om te kunnen gaan.

Trudy v.d. Kraats 07-12-2017

Mooi compact.

Mijn gebit voelt schoner en gladder. Alsof je net bij de tandarts vandaan komt.
Het is prettig dat er verschillende losse onderdelen bij zitten borsteltjes enz. De stand is goed te regelen, wat voor ieder verschillend kan zijn.

Pluspunten

• makkelijk hanteerbaar
  • genoeg extra opzet stukken

Minpunten

• waterbakje had groter mogen zijn

Marion 06-12-2017

Waterpik WP-660

Toch benieuwd of deze beter is dan flossen of stokeren, dus vandaar onze aankoop.

Wij zijn zeer tevreden! Hij is makkelijk te gebruiken en mijn tanden en tandvlees zien en voelen schoner.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Zelf beslissen hoe warm het water is.
  • Instelbare waterdruk.

Minpunten

• De aan/uit knop had een sensor mogen zijn.
  • Je moet je mond goed gesloten houden.

karinanna 04-12-2017
  • Product gekregen

Prima product.

Prima product. Makkelijke bediening. Veel instelmogelijkheden en mogelijkheid voor accessoires.
Ik kan het nog niet helemaal beoordelen, maar tot nu toe lijkt het een toegevoegde waarde te hebben om je gebit goed schoon en gezond te houden. Ben benieuwd of mijn tandarts er iets van merkt. Mijn partner is over dit apparaat helemaal te spreken. Vindt het een waardevolle toevoeging. Heeft grote pockets en merkt dat dit apparaat het goed schoon houdt.

Pluspunten

• Groot waterreservoir
  • Goede instelmogelijkheden
  • Veel accesoires

Minpunten

• Neemt wel weer ruimte in de badkamer in.

Henrica 04-12-2017

Erg verfrissend

Ik heb de waterflosser gekocht bij 100meningen.nl, voor de prijs maar ook om de goede service. Na gebruik van de waterflosser voelt het erg verfrissend en schoon aan. Ook de hulpstukken die erbij zitten zijn ideaal bijvoorbeeld het borsteltje voor het tandvlees. Geen gedoe met tandenstokers. Ik ben er erg blij mee en zou het iedereen aanraden

meningenkoning 29-11-2017

Verbetering ten opzichte van vorige uitvoering

We zijn inmiddels toe aan onze 2e waterflosser, als je wat ouder wordt lijkt het wel of je kiezen wat verder van elkaar staan, heel irritant na sommige maaltijden om met tandstokers etc. te werken. De waterflosser biedt voor ons uitkomst, binnen enkele seconden weer lekker schoon maar ook een frisser gevoel. Ons vorige model was met een zwaarder reservoir die je er wat lastiger uitkreeg, Met deze versie zit het klepje ook aan het apparaat en staat de hele wastafel niet vol bij het vullen. Ik kan me goed voorstellen dat dit ook een prima apparaat is voor mensen met een beugel

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Meerdere standen mogelijk

Minpunten

• Neemt toch altijd meer ruimte in