Oral-B Oral-B Pro 3 - 3000 - Zwarte Elektrische Tandenborstel Ontworpen Door Braun - Reviews

Bekijk 6 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Oral-B Pro 3 - 3000 - Zwarte Elektrische Tandenborstel Ontworpen Door Braun op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Bianca van der Zalm 18-04-2024
Leek me een geweldige tandenborstel
Toch te veel naar uiterlijk gekeken.
Super mooi zwart
Maar vele tandenborstels zijn slank
Bij deze lijkt het of je handvat van je fiets vast hebt
Hij poetst goed dat wel standen erg aan wennen
Maar het ergste van alles
Hij maakt enorm veel geluid
Als ik dit van te voren had geweten had ik hem niet aanheschaft

Pluspunten

• Poetst goed
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Heel hard geluid
  • 3 standen. Liefst knopje gelijk uit
  • Ligt nogal zwaar in de hand
  • Niet zo slank er dik
  • Alles zwart behalve de opader

Miejannie 12-09-2021

Prima en degelijke tandenborstel

Sinds een aantal maanden heb ik deze tandenborstel in gebruik. Het is een goede stevige electrische tandenborstel. De batterij gaat langer mee dan de voorgangers, wat zeker een pluspunt is. Na een aantal maanden te hebben getest kan ik deze tandenborstel zeker aanbevelen. Hij is van goede kwaliteit en duurzaam. Geeft een schoon en fris gevoel.

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Maakt goed schoon

Aronius 12-09-2021

Goed resultaat, maar geen fijne borstel

Vroeger poetste ik altijd met een gewone tandenborstel. Sinds ik de elektrische hebt ontdekt wil ik niks anders meer. Inmiddels heb ik ook al wat verschillende modellen zelf in bezit gehad of mogen testen. Zo ook deze Oral B 3000 Black. Het apparaat ziet er strak uit met de zwarte kleur, maar is in mijn optiek meer gevoelig voor vlekken dan een witte. De borstel zelf ligt wat zwaar in de hand en geeft me een vol gevoel in de mond. Het resultaat is wel erg naar mijn zin. Een heerlijk schoon gebit. De motor van de borstel maakt wat herrie. Alles bij elkaar opgeteld niet helemaal mijn apparaat.

Pluspunten

• Schoon resultaat

Minpunten

• Zwaar
  • Gevoelig voor vlekken door kleur
  • Maakt veel geluid

e***********@h********** 12-09-2021

Een mooie stevige borstel

De tandenborstel poets heel naukeurig en komt overal. Bij te hard poetsen, brand er een rood lampje. Ik ben blij dat ik hem heb mogen testen. Na elke 30 seconden trilt de borstel. Zo weet je des te gemakkelijker wanneer je op 2 minuten zit. Je kunt kiezen uit 3 verschillende poets keuzes. Die moet je met de knop doorlopen voordat je hem uit zet. Hij maakt weinig lawaai, laad heel erg snel op en lange accu! Kortom heel erg blij mee!

Pluspunten

• Simpel om te gebruiken

Minpunten

• Je moet 3 keer klikken voordat ie uit gaat

l********@h********* 12-09-2021
Deze tandenborstel heeft poetscontrole, iets wat ik niet gewend was. Maar het is toch wel erg fijn, want kennelijk druk ik toch vaak iets te hard, en op deze manier kan ik dat controleren gezien de ring om de tandenborstel dan rood kleurt. Tijdens het testen van de tandenborstel merk ik wel echt verschil in de toestand van mijn tandvlees. ik merk dat het minder vaak bloed en ik er minder vaak last van heb. ik zou deze tandenborstel dan ook zeker aanraden aan mensen met gevoelige tanden.

Karin 11-09-2021

Fijne tandenborstel

Ik heb deze Oral-B tandenborstel nu meerdere weken in gebruik en ik ben er tevreden over. Er zitten 3 poetsstanden op, waarvan ik er 2 gebruik. De derde stand geeft een fijn, glad gevoel. Je kunt alleen niet zien welke stand je gebruikt (dit moet je tijdens het poetsen "voelen"). Ik vind het knopje met de poetsstanden niet goed zichtbaar, het is wat lastig om tijdens het poetsen in te drukken. Als je te hard poetst, gaat het lampje branden en gaat de tandenborstel minder hard draaien. Positief vind ik dat de tandenborstel meer dan 2 weken meegaat, voordat deze weer moet worden opgeladen. De zwarte body vind ik er nogal plastic uitzien. Je ziet er veel meer resten tandpasta op dan op een witte tandenborstel.

Pluspunten

• Ruim 2 weken gebruik met een volle batterij
  • De whitening stand

Minpunten

• Knopje is moeilijk zichtbaar

s*******@l****** 10-09-2021

Goede tandenborstel

De Oral-B Pro3 3000 Black EB60 is een prima nieuwe tandenborstel. Ik heb deze elektrische tandenborstel nu een paar weken getest en mijn tanden zijn glad en wit. Ook fijn dat mijn tandvlees veel gezonder voelt. Misschien dat ik de volgende keer wel voor een witte ga. Dat matcht iets makkelijker met de losse borstels.

Manouk 09-09-2021

Top tandenborstel!

Tijdens het testen van deze oral-b elektrische tandenborstel heb ik niks raars of vervelends kunnen vinden, de tandenborstel werkt heel fijn en maakt de tanden super goed schoon! De looks van deze tandenborstel zijn ook nog eens fantastisch, hij is geheel zwart inclusief het opzet borsteltje. Dit heb ik zelf nog niet eerder gezien maar staat echt prachtig. Hij heeft drie verschillende poetsstanden en geeft om de 30 seconden een seintje dat je moet wisselen van ‘gebied’. Kort gezegd een fijne elektrische tandenborstel die er fantastisch uitziet!

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Maakt tanden goed schoon
  • Verschillende poetsstanden

b**************@l****** 08-09-2021

Top apparaat

De tandenborstel heeft een strak design (mooi zwart) en heeft allerlei handige functies. Tijdens het testen merkte ik namelijk direct dat als ik te hard druk op borstel er een rood lampje gaat branden. Daarnaast heeft hij ook nog 3 verschillende standen: Dagelijkse reiniging, Gevoelig en whitening. Ik gebruik vooral de eerste stand omdat ik deze het fijnst vindt.

De 2 minuten timer is erg handig want zo heb je en mooi beeld of je alle tanden goed hebt gepoetst. Het geluid van de tandenborstel ben ik zeer over te spreken deze is namelijk zachter dan gemiddelde tandenborstels.
Als de batterij op begint te raken gaat het lampje knipperen en kan je hem direct in de oplader plaatsen. Een nacht op de oplader is hier voor genoeg. De batterij gaat gemiddeld 5 dagen mee op een volle batterij.

Kortom een erg fijn apparaat en ik raad hem zeker aan iedereen aan.

NadaA 08-09-2021

Prima

De tandenborstel ziet erg luxe uit op het eerste oog. Het is erg fijn dat er drie verschillende standen zijn voor het tandenpoetsen. Deze kun je echter maar met een knop bedienen, dus als je je tandenborstel uit wilt doen moet je eerst alle standen door. Verder geeft de tandenborstel aan dat er een timer op zit, maar die werkt bij mij niet. Ik heb nooit een timer af horen gaan. Mijn tanden zijn nog niet witter geworden van de ‘’Whitening’’ stand. Na het poetsen voelen mijn tanden lekker fris aan. De batterij gaat lang mee, dus dat vind ik fijn. Ik raad deze tandenborstel aan voor als je het handig vindt om met meerdere standen te kunnen poetsen.

j********@h********** 06-09-2021

Fijne tandenborstel

Top machine, met de drie standen waar het apparaat over beschikt heb ik goed het verschil kunnen testen in poets comfort. Een paar kleine minpuntjes vind ik de kleur van de oplader (wit) die had natuurlijk ook zwart moeten zijn. Verder moet je door-klikken tot de volgende stand.
Gewoon een goed product die niet voor niets door tandartsen wordt aangeraden. Ik ben er blij en tevreden mee!

Pluspunten

• 3 standen

Minpunten

• Kleur base oplader
  • Geen ledje of indicatie welke stand hij staat

Hrl 06-09-2021

Fijne tandenborstel met een goed resultaat

Deze tandenborstel is echt anders dan mijn eerdere tandenborstels. Niet alleen door het mooie zwarte design valt hij op, maar het poetsresultaat is ook prima. Tijdens het testen van deze tandenborstel merkte ik een duidelijk fris en schoon effect. Handig aan de tandenborstel zijn dat hij drie verschillende poetsstanden heeft en dat de borstel je ook waarschuwt (door het rode lampje) als je te hard poetst. Deze tandenborstel heeft echt een hele goede verhouding tussen prijs en kwaliteit.

• Verschillende poetsstanden
  • Waarschuwt als je te hard poetst

a********@q********** 06-09-2021

Ik ben al een aantal jaren een trouwe tevreden Oral-B elekrische tandenborstel gebruiker. Nu mocht ik tot mijn blijdschap deze tandenborstel testen en ik kan je zeggen een aanrader. Allereerst is dit een mooie strakke uitvoering, zeker het zwart maakt hem in mijn ogen een stuk mooier dan vorige varianten. Mijn partner wil er inmiddels ook een haha. Daarnaast is deze tandenborstel vele malen krachtiger en reinigt dus beter dan mijn vorige variant. Mijn tanden voelen oprecht een stuk schoner aan! Dus mocht je op zoek zijn naar een mooie krachtige elektrische tandenborstel. Dan zou ik niet langer twijfelen en zeker deze aanschaffen!

Pluspunten

• Vormgeving
  • Krachtig
  • Batterijduur

Reflective 06-09-2021

Veelzijdige krachtpatser

De oral-b pro3 300o serie is een kleine krachtpatser vol met moderne techniek.
De tandenborstel heeft 3 standen waarbij er voor iedere klus en voorkeur een juiste instelling is.
Hij kan normaal of zacht poetsen en heeft daarnaast een stand voor het extra reiningen van de tanden waarin hij afwisseld in snelheid en dynamiek.
De borstel heeft een timer om per kwadrant aan te geven wanneer je mag wisselen. Op de manier poets je nooit tekort.
Hij geeft door middel van zowel een optisch als door het veranderen van toerental aan wanneer je te hard drukt.
Tijdens de periode dat ik deze tandenbortsel heb mogen testen heb ik hem als een effectief en fijn product mogen ervaren.
De accuduur is bijna twee weken.
Zijn er dan verbeter punten? Ik vind het knopje om tussen aan, uit en verschillende standen te schakelen te klein.
In het begin vond ik de zwarte kleur stijlvol, echter is deze kleur zeer besmettelijk en zie je vaak tandpastavlekjes er op.

Ik vindt deze tandenbortsel zeer goed. Fijn in gebruik en fijn voor mijn tanden.

Pluspunten

• Accuduur
  • Verschillende standen
  • Timer

Minpunten

• Formaat schakelaar

Shareena1983 06-09-2021

Prima tandenborstel!

De afgelopen maanden heb ik mijn oude en simpele elektrische tandenborstel regelmatig vervangen door een gewone normale tandenborstel omdat ik niet helemaal tevreden meer was over het resultaat. Toen ik zag dat ik deze tandenborstel mocht testen was ik blij verrast. Een mooi zwart exemplaar met meerdere standen voor oa gevoelig tandvlees. En dat was precies wat ik nodig had na een behandeling bij de tandarts. Ik ben zeer tevreden over de tandenborstel. Hij poetst goed, je komt overal goed bij en hij heeft een sensor (een rood lampje dat gaat branden) als je teveel druk op de borstel geeft. Mijn tanden voelen schoon aan en mijn tandvlees is echt opgeknapt. De accuduur ben ik ook van onder de indruk. Mijn vorige elektrische tandenborstel moest ik om de 3 dagen opladen, terwijl deze (bij 2x poetsen per dag, 1 persoon) makkelijk ruim een week meegaat. Hij wordt geleverd met een oplader en een opzetborstel. Het enige nadeel van deze borstel is het geluid, want dat is echt aanzienlijk. Ook de aanknop zit een beetje ongelukkig. Het is namelijk dezelfde knop als de knop om van stand te wisselen en met uitzetten is dit soms wat lastig. Als ze dat nog zouden verbeteren aan dit product, dan is het een echte topper!

Pluspunten

• Accuduur
  • Kwaliteit
  • Diverse standen

Minpunten

• Plek aan/uitknop
  • Het geluid dat deze tandenborstel maakt

Gertje 06-09-2021

Poetser

Sinds een aantal weken deze borstel in huis.
Een fijne borstel met 3 mogelijkheden om te poetsen.
Als je te hard drukt wordt de ring om de borrel rood en gaat de borstel langzamer draaien en pulseert ie niet meer zodat je dus precies weet hoe je moet poetsen.
De borstel maakt niet veel lawaai en trilt ook niet heel erg door in het handvat.
De cross action borstel die er bij zit poetst heel erg fijn en is na het testen van deze borstel wel mijn favoriet.
De timer geeft na 2 min aan dat je lang genoeg gepoetst hebt voor een goede poetsbeurt.
Het is een fijne borstel met niet al te veel poespas. De borstel ligt goed in de hand en heeft een geribbelde achterkant.
Je kunt behoorlijk lang met de accu van de borstel doen.
Kortom een prima borstel.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Prima accu

w********@l****** 04-09-2021

Een fijne elektrische tandenborstel met verschillende standen. Geeft een seintje als je voldoende gepoetst hebt. Het zwarte design van de tandenborstel staat mooi in je badkamer. Jammer dat de oplader niet zwart is. Deze tandenborstel mogen testen en ben er zeker blij mee. Door de standen kun je gevoelige tanden zachter poetsen wat fijn werkt. Wel zou er van mijn een tussen stand tussen mogen zitten. Nu is het of heel hard of heel zachtjes.

Marijew 03-09-2021

Goede tandenborstel

Sinds een paar maanden maak ik gebruik van deze tandenborstel ik ben er tevreden over. Tijdens het testen van de tandenborstel heb ik veel positieve punten ervaren, bijvoorbeeld dat hij een timer heeft die aangeeft hoe lang je moet poetsen. Daarnaast voelen de tanden na het poetsen erg schoon aan. Een nadeel vind ik dat het design wat snel vies wordt. Naast de timer heeft de tandenborstel 3 standen en een rood licht indicatie die aangeeft dat je te snel poetst.

Pluspunten

Minpunten

• Acuuduur
  • Snel vies

Merel 01-09-2021

Prettige tandenborstel

Onwijs prettige tandenborstel in gebruik. Tijdens het testen heb ik ook gemerkt dat de batterij echt goed lang meegaat, langer dan mijn vorige tandenborstel. En de tandenborstel is prettig krachtig. Mooi design, misstaat in geen enkele badkamer.

Ling 01-09-2021

Goed en betaalbaar

Deze elektrische tandenborstel verwijdert meer tandplak dan mijn oude elektrische tandenborstel. Je voelt dat je tanden glad zijn na het poetsen. Er zijn drie poetsstanden. Je kan kiezen uit: dagelijkse reiniging, gevoelige tanden en whitening. Ik heb gekozen voor dagelijkse reiniging. Aan de hand van de timer kan je zien als je 2 minuten hebt gepoetst. De design is heel mooi. Strak en zwart van kleur. De batterij gaat lang mee.

Pluspunten

• Batterij lang mee
  • desgin

Jooproo 01-09-2021

Lekker schone tanden!

Ik heb de tandenborstel nu twee maanden in gebruik. Tijdens het testen heb ik gemerkt dat dit model prima de tanden poetst, zonder teveel poespas en mogelijkheden, waardoor het een best simpel apparaat is in gebruik. De ingebouwde timer is erg prettig, en ook is het fijn dat de tandenborstel aangeeft als je teveel druk zet. Verder is een minpunt dat de borstel compleet zwart is. Zwarte borstels zijn helaas niet echt goed verkrijgbaar in de doorsnee winkels waar nog wel eens aanbiedingen zijn. Ik stoor me niet aan een zwart handvat met wit borsteltje, maar het is wel een punt van aandacht. Verder compleet tevreden

Pluspunten

• Ligt goed in de hand!
  • Poetst schoon

Minpunten

• Zwart

w********@l****** 01-09-2021

Reviewer. 31-08-2021

Ik ben heel blij met de Pro3. Het is een fijne tandenborstel, omdat deze over meerdere opties beschikt. Namelijk de poetsdruksensor en de timer. Je kunt hierdoor je poetsgedrag verbeteren. Bovendien zijn er drie standen, dus zelfs bij gevoelige tanden is het nog prettig poetsen. De batterij gaat ook prima mee. Graag had ik nog wel meerdere opzetborstels willen testen. Er is nu slechts één borsteltje meegeleverd.

Pluspunten

• Fijne functies
  • Prima batterij

Minpunten

• 1 opzetstukje

Paul 31-08-2021

Super tandenborstel

Een week geleden heb ik deze tandenborstel mogen ontvangen om te testen. Tot nu toe ben ik er heel tevreden over. Het apparaat is zeer prettig in gebruik.
Design ziet er supermooi uit. Superstrak en zonder vervelende randen.
De borstel zeer snel opgeladen en hij heeft ook een hele lange gebruiksduur.

Door zijn 360 graden poetsdrukcontrole weet je precies wanneer je te hard of te zacht je tanden poetst.
Hij is ook niet te groot en dus ook makelijk mee te nemen  op vakantie bijvoorbeeld.
Aanrader dus!

Moises 31-08-2021

Goed poetsresultaat

Deze mooie Oral B PRO is sinds kort in mijn bezit als test apparaat. Een mooi zwart design wat fijn in de hand voelt. Helaas zit er geen display op waarop je kunt zien wat een van de drie poets poets standen doet. Hierdoor moet je onthouden wat 1, 2 of 3 keer drukken doet. Ondanks dat ik mijn oude Philips fijner vond poetsen qua borstelkop is de poetsresultaat van Oral B wel veel schoner. Het voelt langer fris in de mond. Uiteindelijk is dat waar het om gaat. Jammer dat er geen etui bijgeleverd wordt. De lange batterijduur is zeker een groot pluspunt. Het geluid van deze tandenborstel is wel wat vervelend. Een stuk luider dan mijn oude en klinkt stuk vanaf dag 1.

• Poets resultaat

Minpunten

• Geen etui
  • Geluid