Silk'n ToothWave - Reviews

Best Reviewed okt 2019 Silk'n ToothWave

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Silk'n ToothWave op Kieskeurig.nl.

Plien007 30-10-2019

Hard voor tandplak, zacht voor tandvlees

Geschreven voor: Silk'n ToothWave

Ik heb gekozen om dit product te testen, omdat het aangaf tandplak tegen te gaan of te verminderen. Daarbij zacht voor het tandvlees. Voor mij persoonlijk te zacht in het geheel. Mijn verwachting lag te hoog. Ik had gehoopt op meer en sneller resultaat.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • gaat lang mee

Minpunten

• zacht
  • kriebelt

badmuts 20-10-2019

Poetsplezier en witte tanden

Geschreven voor: Silk'n ToothWave

Het is een ideale tandenborstel! Poetst erg prettig, hoewel ik hem in het begin een soort van kriebelig vond. Borsteltje is erg zacht. Wel zijn de opzetborstels erg prijzig, wat ik een nadeel vind, zeker omdat het apparaat zelf ook al duur genoeg was. Het ontwerp van de tandenborstel vind ik erg mooi, stijlvol. Moest wel even wennen dat de knopjes niet heel duidelijk 'voelbaar' zijn, maar dat went snel genoeg. De eerste keer opladen duurde wat langer, maar de tandenborstel gaat daarna erg lang mee zonder tussendoor opgeladen te hoeven worden. Ik had eerder altijd wat gelige tanden en ook duidelijke vlekken erop, maar die zijn na een kleine twee maanden een stuk minder duidelijk zichtbaar. Erg fijn! De tandenborstel doet zijn werk goed!

Pluspunten

• maakt tanden witter, verwijdert vlekken
  • mooi ontwerp
  • ligt prettig in de hand
  • hoeft niet vaak opgeladen te worden
  • houdt poetstijd in de gaten

Minpunten

• duur
  • dure opzetborstels

Marij123 19-10-2019

Goed product

Geschreven voor: Silk'n ToothWave

Na 2 maanden gebruik van de tootwave ben ik zeer tevreden. In het begin is het wennen van het zacht borstelen. Met deze borstel is het niet nodig om met kracht te borstelen. Mn tanden en kiezen voelen heel glad aan. Zelfs een aangezet stukje aan een voortand wat verkleuring gaf werd witter. Ook nam ik gelijk mn tong mee en de aanslag is compleet verdwenen. Na een een bezoek aan de tandarts had ik geen tandsteen. Handig is dat je ongeveer 3 weken kan poetsen voor hij leeg is. Dus geen oplader mee tijdens de vakantie.

Pluspunten

• De borstel doet wat ze beloven
  • Wittere tanden

Minpunten

• Prijzig

SophieFred 18-10-2019

Top tandenborstel

Geschreven voor: Silk'n ToothWave

Een hele nieuwe ervaring voor mij. Ik ben een handtandenborstel gewend. De Silk'n ToothWave kwam in een simpele maar mooie verpakking binnen. Twee opzetborstels en een oplader zaten erbij. Het volledig opladen duurt even maar dan kan je er ook zeker 2x per dag voor 2 weken gebruik van maken. Erg handig dus ook voor op reis. Al mis ik wel een opbergbox om de tandenborstel in mee te kunnen nemen. Het display is namelijk wel gevoelig voor aanraking en zou dus onderweg dan zomaar aan kunnen gaan.

Ik gebruik zelf de grootste borstel omdat ik dat prettiger vind. Met de eerste keer gebruik moest ik lachen omdat de trillingen heel gek aanvoelde. Na gewenning wil ik niet anders meer. De borstel voelt zachter dan mijn oude handtandenborstel dus ik moest even oefenen om de juiste druk uit te voeren. En dat drukken hoeft dus helemaal niet. Door de trillingen en de radiogolven voelen mijn tanden erg glad aan na gebruik. Mijn tandvlees bloed niet meer en lijkt ook gezonder. Ook heb ik het idee nu na 6 weken gebruik dat mijn tanden wat witter zijn.

De ultieme test was mijn tandartsbezoek. Bij controle bleek dat ik geen tandsteen had. En dat is echt uit zonderlijk. Er word altijd wel iets weggehaald. Nu dus helemaal niet. Mijn tandarts was dan ook benieuwd of ik iets anders had gedaan in mijn routine. Dus dat de Silk'n ToothWave doet wat het beloofd moge duidelijk zijn.
Door de timer weet je dat je echt 2 minuten poetst. Ik ben erg tevreden en poets nu met meer plezier.

Pluspunten

• Poetst prettig
  • Lange accuduur
  • Doet wat het moet doen

Minpunten

• Geen opbergbox
  • Borstelkop nabestellen best prijzig

Ewoud 16-10-2019

Interessante techniek, goed poetsresultaat

Geschreven voor: Silk'n ToothWave

Silk'n belooft een heel goed poetsresultaat en een zichtbare vermindering van tandsteen. Dit klink in mijn oren als een goede belofte, die ik op de proef wilde stellen. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Mijn tandvlees is een stuk rustiger en ik merk dat ik minder tandsteen heb. Een paar verkleuringen blijven wel nog zichtbaar, al zijn die wel iets verminderd sinds het gebruik van deze borstel. Het is een hele zachte borstel. Dit was op het begin wel echt even wennen. De trillingen zorgen er echter wel echt voor dat het schoon wordt. Al met al een aanrader (wel even wennen).

Pluspunten

• Accu gaat ruim twee weken mee

Minpunten

• bediening soms niet intuïtief
  • beperkte verkrijgbaarheid opzetborstels)

Johan de Meijer 16-10-2019

Fijne borstel, top resultaat

Geschreven voor: Silk'n ToothWave

De borstel is prijzig, maar hij is het voor mij waard.

Na het eerste gebruik merkte ik dat de borstels zacht zijn, waardoor ik veel te hard drukte. Na het lezen hierover bleek dat het met deze borstel niet nodig is en zelfs dat de oude borstels slechter zijn. Nu ik hem 2 maanden gebruik, merk ik dat het erg fijn is om de borstel het werk te laten doen.

De batterij gaat ook mega lang mee. We doen er zeker twee weken mee, met z'n tweeën.
Het ontwerp is goed en hij is waterdicht, waardoor ik hem onder de douche kan gebruiken.

Pluspunten

• Batterij
  • Zachte borstels
  • Waterdicht

Minpunten

• Iets prijzig

J 12-10-2019

Fijne tandeborstel

Geschreven voor: Silk'n ToothWave

Ik gebruik deze tandenborstel nu iets meer dan twee maanden en ben er redelijk tevreden over. De ingebouwde timer in het apparaat is erg handig! Wel is de borstel redelijk zwaar, maar hier wen je heel snel aan. Je kan de tandenborstel in drie standen instellen. Zelf gebruik ik altijd de hoogste stand omdat de borstels redelijk zacht zijn. Ondanks dat deze zacht zijn maakt hij goed schoon. Het resultaat na een poosje poetsen valt mij toch wel tegen. Ik had gehoopt dat je zichtbaar verbetering kon zien aan de witheid van mijn tanden maar dit is niet het geval. Wel heb ik het idee dat ik minder tandsteen heb als voorheen. Al met al een prima product, maar voor mij niet heel veel meerwaarde.

Pluspunten

• Timer
  • Erg goede batterijduur

ThatSamantha 12-10-2019

Beste tandenborstel tot nu toe!

Geschreven voor: Silk'n ToothWave

Dit is zonder twijfel een van de beste tandenborstels die ik ooit heb geprobeerd! Hij is erg prettig in gebruik en de haartjes van de borstel zijn super zacht. Hij geeft het ook aan als je al 30 seconden hebt gepoetst steeds, zodat je weet dat je van kant kunt verwisselen. Na afloop schakelt hij zichzelf uit. Er zit geen sensor op om aan te geven dat je te hard poetst, maar eigenlijk is dat ook niet per se nodig, want de haartjes zijn heel zacht. Ook kun je kiezen uit 3 verschillende trilstanden. Mijn tanden voelen schoner dan ooit tevoren! Ik ben benieuwd of mijn tandarts verschil ziet in de hoeveelheid tandsteen en bloedend tandvlees binnenkort. De batterij gaat trouwens wekenlang mee zonder dat je hem hoeft op te laden, heerlijk!

Pluspunten

• Keuze uit 3 standen
  • Batterij gaat lang mee

NienkeTD 11-10-2019

Ideaal voor gevoelig tandvlees!

Geschreven voor: Silk'n ToothWave

De Silk'n Toothwave belooft wittere, egalere tanden en gezonder tandvlees. Dat laatste is zeker waar!! Na lang last te hebben gehad van ontstoken en bloedend tandvlees, besloot ik deze tandenborstel te proberen. De prijs is vrij hoog, dus deze tandenborstel is niet voor iedereen een optie. Heb je echter veel last van je tandvlees, dan is deze tandenborstel zeker het proberen waard! Al na enkele weken merkte ik dat mijn tandvlees niet meer bloedde en ook niet meer ontstoken was. De zachte haartjes van de tandenborstel werken dus goed. Wel heb ik het gevoel dat mn tanden minder schoon worden met deze tandenborstel.

Pluspunten

• Voorkomt ontstoken tandvlees
  • Geen bloedend tandvlees
  • Lange batterij
  • Mooi

Minpunten

• Duur
  • Minder schone tanden

Bernaar 11-10-2019

Duurzaam alternatief met verrassend resultaat

Geschreven voor: Silk'n ToothWave

Ik heb de Silk'n ToothWave mogen testen voor 8 weken. Het was verrassend om te merken dat de tandenborstel mijn tanden echt schoon maakt, ondanks dat je nauwelijks een poetsbeweging maakt. Dit was in het begin wennen, het leek alsof je nauwelijks je tanden schoonmaakt, maar blijkbaar werken de radiogolven echt om je gebit schoon te maken. Helaas was het niet zo dat mijn tandsteen verdween. Wel zijn de haartjes van de opzetborstels heel zacht, wat heel prettig is voor je tandvlees. Het is bijna onmogelijk om te hard te poetsen, omdat je nauwelijks hoeft te poetsen en de haartjes heel flexibel en zacht zijn. Verder zitten er op de tandenborstel drie trilstanden, waarvan de hoogste voor mij wat te heftig was, maar de middelste was helemaal prima. Het ontwerp van de tandenborstel is ook mooi en degelijk. Wat fijn aan de tandenborstel was, was dat hij maar heel weinig geluid maakt. Dat is prettig voor als je later naar bed gaat dan je medebewoners, want dan maakt je ze niet wakker als jij je tanden poets. Al met al was het poetsresultaat voor mij vergelijkbaar met een gewone elektrische tandenborstel: mijn tandsteen was nog steeds aanwezig, maar hij maakte verder prima schoon. Als je dus op zoek bent naar een chic, tandvleesvriendelijk en stil alternatief, dan kan ik deze tandenborstel aanbevelen

Pluspunten

• Hij maakt een zacht geluid
  • Zachte haartjes dus vriendelijk voor je tandvlees
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Hoogste trilstand kriebelt
  • In het begin even wennen