Silk'n ToothWave wit - Reviews

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Silk'n ToothWave wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Silk'n ToothWave laadt niet op 03-03-2022

Te duur voor korte levensduur !!

Geschreven voor: Silk'n ToothWave wit

Na lang overwegen de Silk'n ToothWave gekocht voor € 299,00 mijn eerste auto was goedkoper. Maar mijn gebit is voor mij belangrijk. De Silk'n ToothWave doet redelijk zijn werk heb wat minder tandplak. Alleen jammer dat hij niet meer oplaadt na 24 maanden. Wat volgens mij niet mag bij een tandenborstel van € 299,00. Heb hem terug gestuurd naar Coolblue maar deze doen er niks aan, hij is namelijk 16 dagen uit zijn garantie van 24 maanden. Had wat meer service verwacht bij zo'n duur product, dus mijn advies is denk goed na als een Silk'n ToothWave tandenborstel koopt.

Pluspunten

• Tandplak redelijk weg

Minpunten

• Korte levensduur 24 maanden en 16 dagen
  • Opzet borstels erg duur

A. Bastiaans 28-01-2021

Even wennen, maar zou ‘m niet meer willen ruilen

Geschreven voor: Silk'n ToothWave wit

Mijn tandvlees was teruggetrokken en bloedde snel. Ik gebruik deze tandenborstel nu een jaar, en mijn tandvlees is echt verbeterd, mijn tanden zijn schoon en mijn tandarts heeft geen tandsteen verwijderd, terwijl dat normaal elk half jaar standaard wel zo is.
Ik ben dus enthousiast.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Zachte manier van poetsen
  • Tandvlees verbetert en tandsteen verminderd

Minpunten

• Duur
  • het voelt heel kriebelig in het begin

Sndr23 16-08-2020

Niet zo revolutionair als je verwacht

Geschreven voor: Silk'n ToothWave wit

Ik dacht dus echt dat hij van philips was toen ik hem kocht, in de ING rentepunten winkel en op blind vertrouwen gekocht als nieuwe uitvinding.

Nu ik eigenlijk philips wilde mailen over tegenvallende resultaten, bleek het dus een heel ander merk te zijn.

In vergelijk met mn oude philips elite is het een stuk minder goede elektrische borstel, als ik resultaat analyseer na paar weken gebruik. De borstels zijn super zacht, dat is het concept, maar je poetst daarmee ook niet even vast zittende etensresten weg.het is een beetje aaien over je kiesen.. Daarnaast kriebelt die hoog frequente borstel onwijs op je tandvlees, welke ook een aantal keren flink boos en geïrriteerd was na een poetsbeurt.

Als ik hem morgen in kan ruilen op een 'normale'
elektrische tandeborstel doe ik het direct.

Pluspunten

• Mooi gemaakt

Minpunten

• Veels te zacht
  • Ondermaats resultaat
  • Kriebelt
  • Veels te duur voor resulaat

Karin 23-01-2020

geen schone-tanden-gevoel na het poetsen

Geschreven voor: Silk'n ToothWave wit

Omdat ik altijd last heb van tandsteen en het nooit zo prettig vind als ze dat weghalen bij de tandarts, leek dit een ideaal apparaat voor mij. Ik heb het nu een paar weken en moet nog napoetsen met een andere borstel, omdat het nog steeds voelt alsof er plak op mijn tanden zit. Ik heb contact gezocht met de klantenservice van de producent en krijg tips als 'meer tandpasta, want dat geleid beter' en 'koop de soft-opzetborstels ipv de soft'. Meer tandpasta in je mond vind ik gewoon echt niet prettig poetsen, maar ik doe het maar, want het product mag niet meer terug. Ik twijfel of ik nu die andere opzetborstels ga kopen, want die zijn best prijzig!
Al met al ben ik niet echt tevreden dus.

Minpunten

• geen schone-tanden-gevoel
  • prijzig
  • opzetborstels prijzig
  • te zachte borstels

Silkn 06-02-2020

Beste Karin,

Bedankt voor uw aankoop en uw review over Silk’n ToothWave. Het spijt ons te horen dat u niet volledig tevreden bent over het resultaat. Uit uw review maken we op, dat u de tandenborstel nog niet lang in gebruik heeft. In klinische studies is aangetoond dat tandsteen na ongeveer zes weken verwijderd wordt door Silk’n ToothWave. We raden u daarom aan om de tandenborstel te blijven gebruiken, zodat u in ieder geval over deze zes weken heen bent en het resultaat dan opnieuw kunt beoordelen. Wij zijn ervan overtuigd dat u tegen die tijd wél tevreden zult zijn over het resultaat.

Sommige gebruikers geven aan dat het gebruik in het begin even wennen is en dat het lijkt alsof de tandenborstel niet goed poetst, maar zijn na deze gewenningsperiode uiterst tevreden over de poetskwaliteiten van Silk’n ToothWave. Indien uw opzetborstels aan vervanging toe zijn, zou u inderdaad ook nog de soft borstels kunnen proberen, aangezien u op dit moment de extra soft gebruikt. De soft borstels zijn iets harder en kunnen daardoor iets prettiger aanvoelen bij u. Dit is uiteraard heel persoonlijk en verschilt per individu.

Uiteraard staan we altijd voor uw klaar! Dus mocht u na een poosje nog steeds niet tevreden zijn, neemt u dan contact op met onze klantenservice, zodat we u verder kunnen helpen.

Team Silk’n Nederland

Plien007 30-10-2019

Hard voor tandplak, zacht voor tandvlees

Geschreven voor: Silk'n ToothWave wit

Ik heb gekozen om dit product te testen, omdat het aangaf tandplak tegen te gaan of te verminderen. Daarbij zacht voor het tandvlees. Voor mij persoonlijk te zacht in het geheel. Mijn verwachting lag te hoog. Ik had gehoopt op meer en sneller resultaat.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • gaat lang mee

Minpunten

• zacht
  • kriebelt

Silkn 06-02-2020

Beste Plien007,

Bedankt voor uw aankoop en uw review over Silk’n ToothWave. We vinden het spijtig om te horen dat de tandenborstel niet geheel aan uw verwachtingen voldoet. We geven graag wat verduidelijking.

Sommige gebruikers geven inderdaad aan dat ze de borstel te zacht vinden, echter is dit persoonlijk en het verschilt per individu. Als u altijd gewend was om met een hardere borstel te poetsen, dan kan het even wennen zijn om te poetsen met de zachte borstel van Silk’n ToothWave. Maar er is goed nieuws! Wij hebben gehoor gegeven aan de wensen van onze klanten en hebben daarom de soft opzetborstels ontwikkeld die sinds kort beschikbaar zijn. De soft borstels zijn harder dan de extra soft borstels die u nu gebruikt en kunnen in uw persoonlijke geval fijner aanvoelen. Wanneer uw opzetborstels aan vervanging toe zijn, raden wij aan om de soft opzetborstels te bestellen via onze website Silkn.eu

Mocht u meer vragen hebben, kunt u uiteraard contact opnemen met onze klantenservice. We staan u te allen tijde graag te woord.

Team Silk’n Nederland

badmuts 20-10-2019

Poetsplezier en witte tanden

Geschreven voor: Silk'n ToothWave wit

Het is een ideale tandenborstel! Poetst erg prettig, hoewel ik hem in het begin een soort van kriebelig vond. Borsteltje is erg zacht. Wel zijn de opzetborstels erg prijzig, wat ik een nadeel vind, zeker omdat het apparaat zelf ook al duur genoeg was. Het ontwerp van de tandenborstel vind ik erg mooi, stijlvol. Moest wel even wennen dat de knopjes niet heel duidelijk 'voelbaar' zijn, maar dat went snel genoeg. De eerste keer opladen duurde wat langer, maar de tandenborstel gaat daarna erg lang mee zonder tussendoor opgeladen te hoeven worden. Ik had eerder altijd wat gelige tanden en ook duidelijke vlekken erop, maar die zijn na een kleine twee maanden een stuk minder duidelijk zichtbaar. Erg fijn! De tandenborstel doet zijn werk goed!

Pluspunten

• maakt tanden witter, verwijdert vlekken
  • mooi ontwerp
  • ligt prettig in de hand
  • hoeft niet vaak opgeladen te worden
  • houdt poetstijd in de gaten

Minpunten

• duur
  • dure opzetborstels

Marij123 19-10-2019

Goed product

Geschreven voor: Silk'n ToothWave wit

Na 2 maanden gebruik van de tootwave ben ik zeer tevreden. In het begin is het wennen van het zacht borstelen. Met deze borstel is het niet nodig om met kracht te borstelen. Mn tanden en kiezen voelen heel glad aan. Zelfs een aangezet stukje aan een voortand wat verkleuring gaf werd witter. Ook nam ik gelijk mn tong mee en de aanslag is compleet verdwenen. Na een een bezoek aan de tandarts had ik geen tandsteen. Handig is dat je ongeveer 3 weken kan poetsen voor hij leeg is. Dus geen oplader mee tijdens de vakantie.

Pluspunten

• De borstel doet wat ze beloven
  • Wittere tanden

Minpunten

• Prijzig

SophieFred 18-10-2019

Top tandenborstel

Geschreven voor: Silk'n ToothWave wit

Een hele nieuwe ervaring voor mij. Ik ben een handtandenborstel gewend. De Silk'n ToothWave kwam in een simpele maar mooie verpakking binnen. Twee opzetborstels en een oplader zaten erbij. Het volledig opladen duurt even maar dan kan je er ook zeker 2x per dag voor 2 weken gebruik van maken. Erg handig dus ook voor op reis. Al mis ik wel een opbergbox om de tandenborstel in mee te kunnen nemen. Het display is namelijk wel gevoelig voor aanraking en zou dus onderweg dan zomaar aan kunnen gaan.

Ik gebruik zelf de grootste borstel omdat ik dat prettiger vind. Met de eerste keer gebruik moest ik lachen omdat de trillingen heel gek aanvoelde. Na gewenning wil ik niet anders meer. De borstel voelt zachter dan mijn oude handtandenborstel dus ik moest even oefenen om de juiste druk uit te voeren. En dat drukken hoeft dus helemaal niet. Door de trillingen en de radiogolven voelen mijn tanden erg glad aan na gebruik. Mijn tandvlees bloed niet meer en lijkt ook gezonder. Ook heb ik het idee nu na 6 weken gebruik dat mijn tanden wat witter zijn.

De ultieme test was mijn tandartsbezoek. Bij controle bleek dat ik geen tandsteen had. En dat is echt uit zonderlijk. Er word altijd wel iets weggehaald. Nu dus helemaal niet. Mijn tandarts was dan ook benieuwd of ik iets anders had gedaan in mijn routine. Dus dat de Silk'n ToothWave doet wat het beloofd moge duidelijk zijn.
Door de timer weet je dat je echt 2 minuten poetst. Ik ben erg tevreden en poets nu met meer plezier.

Pluspunten

• Poetst prettig
  • Lange accuduur
  • Doet wat het moet doen

Minpunten

• Geen opbergbox
  • Borstelkop nabestellen best prijzig

Ewoud 16-10-2019

Interessante techniek, goed poetsresultaat

Geschreven voor: Silk'n ToothWave wit

Silk'n belooft een heel goed poetsresultaat en een zichtbare vermindering van tandsteen. Dit klink in mijn oren als een goede belofte, die ik op de proef wilde stellen. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Mijn tandvlees is een stuk rustiger en ik merk dat ik minder tandsteen heb. Een paar verkleuringen blijven wel nog zichtbaar, al zijn die wel iets verminderd sinds het gebruik van deze borstel. Het is een hele zachte borstel. Dit was op het begin wel echt even wennen. De trillingen zorgen er echter wel echt voor dat het schoon wordt. Al met al een aanrader (wel even wennen).

Pluspunten

• Accu gaat ruim twee weken mee

Minpunten

• bediening soms niet intuïtief
  • beperkte verkrijgbaarheid opzetborstels)

Johan de Meijer 16-10-2019

Fijne borstel, top resultaat

Geschreven voor: Silk'n ToothWave wit

De borstel is prijzig, maar hij is het voor mij waard.

Na het eerste gebruik merkte ik dat de borstels zacht zijn, waardoor ik veel te hard drukte. Na het lezen hierover bleek dat het met deze borstel niet nodig is en zelfs dat de oude borstels slechter zijn. Nu ik hem 2 maanden gebruik, merk ik dat het erg fijn is om de borstel het werk te laten doen.

De batterij gaat ook mega lang mee. We doen er zeker twee weken mee, met z'n tweeën.
Het ontwerp is goed en hij is waterdicht, waardoor ik hem onder de douche kan gebruiken.

Pluspunten

• Batterij
  • Zachte borstels
  • Waterdicht

Minpunten

• Iets prijzig

J 12-10-2019

Fijne tandeborstel

Geschreven voor: Silk'n ToothWave wit

Ik gebruik deze tandenborstel nu iets meer dan twee maanden en ben er redelijk tevreden over. De ingebouwde timer in het apparaat is erg handig! Wel is de borstel redelijk zwaar, maar hier wen je heel snel aan. Je kan de tandenborstel in drie standen instellen. Zelf gebruik ik altijd de hoogste stand omdat de borstels redelijk zacht zijn. Ondanks dat deze zacht zijn maakt hij goed schoon. Het resultaat na een poosje poetsen valt mij toch wel tegen. Ik had gehoopt dat je zichtbaar verbetering kon zien aan de witheid van mijn tanden maar dit is niet het geval. Wel heb ik het idee dat ik minder tandsteen heb als voorheen. Al met al een prima product, maar voor mij niet heel veel meerwaarde.

Pluspunten

• Timer
  • Erg goede batterijduur

Minpunten

• Prijs

ThatSamantha 12-10-2019

Beste tandenborstel tot nu toe!

Geschreven voor: Silk'n ToothWave wit

Dit is zonder twijfel een van de beste tandenborstels die ik ooit heb geprobeerd! Hij is erg prettig in gebruik en de haartjes van de borstel zijn super zacht. Hij geeft het ook aan als je al 30 seconden hebt gepoetst steeds, zodat je weet dat je van kant kunt verwisselen. Na afloop schakelt hij zichzelf uit. Er zit geen sensor op om aan te geven dat je te hard poetst, maar eigenlijk is dat ook niet per se nodig, want de haartjes zijn heel zacht. Ook kun je kiezen uit 3 verschillende trilstanden. Mijn tanden voelen schoner dan ooit tevoren! Ik ben benieuwd of mijn tandarts verschil ziet in de hoeveelheid tandsteen en bloedend tandvlees binnenkort. De batterij gaat trouwens wekenlang mee zonder dat je hem hoeft op te laden, heerlijk!

Pluspunten

• Keuze uit 3 standen
  • Batterij gaat lang mee

NienkeTD 11-10-2019

Ideaal voor gevoelig tandvlees!

Geschreven voor: Silk'n ToothWave wit

De Silk'n Toothwave belooft wittere, egalere tanden en gezonder tandvlees. Dat laatste is zeker waar!! Na lang last te hebben gehad van ontstoken en bloedend tandvlees, besloot ik deze tandenborstel te proberen. De prijs is vrij hoog, dus deze tandenborstel is niet voor iedereen een optie. Heb je echter veel last van je tandvlees, dan is deze tandenborstel zeker het proberen waard! Al na enkele weken merkte ik dat mijn tandvlees niet meer bloedde en ook niet meer ontstoken was. De zachte haartjes van de tandenborstel werken dus goed. Wel heb ik het gevoel dat mn tanden minder schoon worden met deze tandenborstel.

Pluspunten

• Voorkomt ontstoken tandvlees
  • Geen bloedend tandvlees
  • Lange batterij
  • Mooi

Minpunten

• Duur
  • Minder schone tanden

Bernaar 11-10-2019

Duurzaam alternatief met verrassend resultaat

Geschreven voor: Silk'n ToothWave wit

Ik heb de Silk'n ToothWave mogen testen voor 8 weken. Het was verrassend om te merken dat de tandenborstel mijn tanden echt schoon maakt, ondanks dat je nauwelijks een poetsbeweging maakt. Dit was in het begin wennen, het leek alsof je nauwelijks je tanden schoonmaakt, maar blijkbaar werken de radiogolven echt om je gebit schoon te maken. Helaas was het niet zo dat mijn tandsteen verdween. Wel zijn de haartjes van de opzetborstels heel zacht, wat heel prettig is voor je tandvlees. Het is bijna onmogelijk om te hard te poetsen, omdat je nauwelijks hoeft te poetsen en de haartjes heel flexibel en zacht zijn. Verder zitten er op de tandenborstel drie trilstanden, waarvan de hoogste voor mij wat te heftig was, maar de middelste was helemaal prima. Het ontwerp van de tandenborstel is ook mooi en degelijk. Wat fijn aan de tandenborstel was, was dat hij maar heel weinig geluid maakt. Dat is prettig voor als je later naar bed gaat dan je medebewoners, want dan maakt je ze niet wakker als jij je tanden poets. Al met al was het poetsresultaat voor mij vergelijkbaar met een gewone elektrische tandenborstel: mijn tandsteen was nog steeds aanwezig, maar hij maakte verder prima schoon. Als je dus op zoek bent naar een chic, tandvleesvriendelijk en stil alternatief, dan kan ik deze tandenborstel aanbevelen

Pluspunten

• Hij maakt een zacht geluid
  • Zachte haartjes dus vriendelijk voor je tandvlees
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Hoogste trilstand kriebelt
  • In het begin even wennen