WELLCARE WE 167UBATHD - Elektrische deken -160 x 150 cm - Reviews

Beste deals -29% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WELLCARE WE 167UBATHD - Elektrische deken -160 x 150 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Coert 01-12-2017
  • Product gekregen

Lekker warm slapen, TOP

Een heerlijke warmte deken die niet verschuift tijdens het slapen. De goed verdeeld warmte is een absoluut pluspunt ook lekker dat hij na verloop van tijd uitschakelt. Ik vond de voetverwarmer ook erg plezierig vooral bij het inslaap vallen
De goede afwerking geeft mij een veilig gevoel en dat vind ik wel zo belangrijk. Slapen is weer een plezier geworden. Ik kan hem iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Goed afgewerkt
  • Gelijkmatige verwarming
  • Voetverwarming
  • Vlak, geen bobbels of drukpunten

Simone 01-12-2017

Super deken blijft goed liggen

Heerlijke deken, blijft goed liggen op je matras en super handig dat hij zichzelf uitschakeld. Overigens is de deken heerlijk zacht.

Elektrishe deken 11-11-2017

Fijne warmtedeken

Deze deken is lekker zacht en is dik uitgevoerd en dit sprak ons aan. Hij is lekker warm en doet wat hij moet doen.
Wij vinden de kwaliteit erg mooi.

Pluspunten

• Lekker zacht
  • Dik uitgevoerd
  • Automatisch uit
  • Lekker warm aan de voeten

Minpunten