Inventum HNL4112Z - Reviews

1 persoon
Type deken
bovendeken
Schakelaar afneembaar

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Gaucho Gringo 07-02-2017 Product paar dagen in bezit

Ontwerpfouten

Na 20 jaar tot volle tevredenheid de THS50 te hebben gebruikt en alle positieve reacties op deze site te lezen, was het eenvoudig om opnieuw voor Inventum te kiezen.
Helaas moet ik wat minder sterren toekennen aan de HNL4112Z, omdat deze een stuk minder gebruiksvriendelijk is dan de THS50!
De aansluiting op de deken zit rechtsboven, terwijl ik aan de linkerkant van het bed lig, het bedieningspaneel komt daarom halverwege het bed en bovendien is de draad zo kort, dat het paneel nog maar nét boven het matras uitkomt...
Bovendien is het jammer dat de adapter nu geen aan- en uitknop meer heeft, zodat de stekker bij geen gebruik uit het stopcontact moet worden getrokken.
Ik heb geen twijfels over de kwaliteit van het materiaal of de gebruiksduur, maar daarvoor heb ik de deken nu nog te kort in bezit!
Al met al lijkt het erop dat er niet goed is nagedacht op de design-afdeling, wellicht verdient het de aanbeveling om te zorgen voor dekens met de aansluiting linksboven, zodat deze direct onder de matrasovertrek kan worden geleid en buiten het bed kan worden gehangen. Ik kan mij ook voorstellen dat er zowel links- als rechtsboven aansluitingen worden geproduceerd en dat dit wordt vermeld op de doos, zodat de klant zélf de keuze heeft!

Pluspunten

• Zacht materiaal

Minpunten

• Adapter kan niet worden uitgezet met schakelaar
  • Aansluiting op deken zit aan de verkeerde kant
  • Draad naar bedieningspaneel is daarom te kort

Gaucho 10-02-2017

Na contact met Inventum: Je kan de deken ook gewoon omdraaien, zodat de aansluiting aan de goede kant komt te zitten. Ja, dat is een goede tip, maar waarom dan in vredesnaam gekozen voor onderscheid tussen de boven- en onderkant, terwijl dit niet zo was bij de THS50??! Hier komt geen antwoord op.
Helaas blijkt het snoer tussen het bedieningspaneel en de deken nog steeds nét te kort, waardoor het bedienen lastig blijft. Al met al lijkt het erop dat men op de ontwerpafdeling van Inventum niet echt bij de pinken was...

lizette oomen 09-02-2015 Product jaar of meer in bezit

Een fantastische elektrische deken.
Automatisch schakelt hij zijn eigen uit na 12 uur. De deken is extra lang en op zwakstroom.
Verschillende standen, dus lekker warm en gewoon de kou eruit. Speciale voetenzone. Wat moet je nog meer.
Helaas ging de deken in de garantietyd kapot. Terug mee naar de winkel. 1,5 jaar heerlijk onder de deken geslapen. Tot vandaag, doorgebrand. Weer mee terug naar de winkel. Weer garantie en ik kreeg direct opnieuw weer een nieuwe mee naar huis.
Ik had gewoon pech ermee, maar de service is TOP bij inventum. De volgende keer, koop ik toch weer een inventum.

naam1070 17-12-2014 Product paar weken in bezit

Na elektrische dekens van andere goedkope merken nu een goede Inventum gekocht. Een groot verschil. Heerlijk warm, goed te regelen, verlicht kastje en een veilig gevoel door zwakstroom.
Ook dat hij te wassen is vind ik een fijn idee.
Kortom, heel blij ermee.