Inventum HNL4112Z - Reviews

1 persoon
Type deken
bovendeken
Schakelaar afneembaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HNL4112Z op Kieskeurig.nl.

7,9

Gaucho Gringo 07-02-2017

Ontwerpfouten

Geschreven voor: Inventum HNL4112Z

Na 20 jaar tot volle tevredenheid de THS50 te hebben gebruikt en alle positieve reacties op deze site te lezen, was het eenvoudig om opnieuw voor Inventum te kiezen.
Helaas moet ik wat minder sterren toekennen aan de HNL4112Z, omdat deze een stuk minder gebruiksvriendelijk is dan de THS50!
De aansluiting op de deken zit rechtsboven, terwijl ik aan de linkerkant van het bed lig, het bedieningspaneel komt daarom halverwege het bed en bovendien is de draad zo kort, dat het paneel nog maar nét boven het matras uitkomt...
Bovendien is het jammer dat de adapter nu geen aan- en uitknop meer heeft, zodat de stekker bij geen gebruik uit het stopcontact moet worden getrokken.
Ik heb geen twijfels over de kwaliteit van het materiaal of de gebruiksduur, maar daarvoor heb ik de deken nu nog te kort in bezit!
Al met al lijkt het erop dat er niet goed is nagedacht op de design-afdeling, wellicht verdient het de aanbeveling om te zorgen voor dekens met de aansluiting linksboven, zodat deze direct onder de matrasovertrek kan worden geleid en buiten het bed kan worden gehangen. Ik kan mij ook voorstellen dat er zowel links- als rechtsboven aansluitingen worden geproduceerd en dat dit wordt vermeld op de doos, zodat de klant zélf de keuze heeft!

• Zacht materiaal

Minpunten

• Adapter kan niet worden uitgezet met schakelaar
  • Aansluiting op deken zit aan de verkeerde kant
  • Draad naar bedieningspaneel is daarom te kort

Gaucho 10-02-2017

Na contact met Inventum: Je kan de deken ook gewoon omdraaien, zodat de aansluiting aan de goede kant komt te zitten. Ja, dat is een goede tip, maar waarom dan in vredesnaam gekozen voor onderscheid tussen de boven- en onderkant, terwijl dit niet zo was bij de THS50??! Hier komt geen antwoord op.
Helaas blijkt het snoer tussen het bedieningspaneel en de deken nog steeds nét te kort, waardoor het bedienen lastig blijft. Al met al lijkt het erop dat men op de ontwerpafdeling van Inventum niet echt bij de pinken was...

Monique 03-01-2018

Heerlijk slapen

Geschreven voor: Inventum HNL4112Z

Ik ben door ziekte altijd koud en kan moeilijk warm worden, dus de deken doet het. Zwakstroom, makkelijk te bedienen, heel simpel te plaatsen en verwarmd prima en snel.

Minpunten

• bediening alleen rechts

Annie 14-11-2019

Transformator tikt

Geschreven voor: Inventum HNL4112Z

In grote lijnen prettige lange deken en snel warm. Extra warm voetendeel ook prettig. Storend dat de transformator tikt.

Pluspunten

• snel warm
  • lengte deken
  • extra warm deel bij voeten

Minpunten

• transformator tikt
  • bij tijdschakelaar springt regelaar naar stand 1

Gerard 08-07-2019

Mooie zachte onderdeken

Geschreven voor: Inventum HNL4112Z

Lekker lange en zachte elektrische onderdeken. Met zes warmte standen en een aparte voetensegment. Het lange snoer is ook erg handig. Geheel ziet er verzorgd en degelijk uit. Een Nederlands kwaliteitsproduct.

Pluspunten

• Lange deken
  • Lang aansluitsnoer
  • Zacht dek
  • apart voetendeel
  • veilig

R. Elsinga 30-01-2019

Na drie maanden defect ! Het is winter !

Geschreven voor: Inventum HNL4112Z

Na drie maanden defect ! Het is winter ! Ineens gaan alle lampjes uit en wordt de deken koud. Na alles in en uitgeschakeld te hebben blijven de lampjes uit en wordt de deken niet meer warm.

Ercé 15-01-2019

veilige zwakstroom warmtedeken

Geschreven voor: Inventum HNL4112Z

We hadden al een warmte deken van inventum. Ook een zwakstroom en de voorganger van degene die ik nu heb aangeschaft. 2 uurtjes van te voren aanzetten en je kroop in een heerlijk behagelijk bed. Tot op die ene dag...
De ervaring van mensen uit de omgeving was dat die het wel 10-15 jaar deed. Helaas hield die van ons er na 3,5jaar mee op. Geen garantie, geen service.
We wilden weer een zwakstroom en dan kom je automatisch toch weer op inventum uit. Hopelijk kunnen wij ook over 15 jaar zeggen dat hij het nog steeds doet!! Daarom nu wat terughoudend met lovende uitspraken.

Kim Coenen 18-12-2018

Nog warmer en beter kunnen slapen dan je ooit had verwacht

Geschreven voor: Inventum HNL4112Z

Het deken van dit elektrische deken heeft een fijne stof, daarnaast zijn ook de warmte draden amper voelbaar. Het is gemakkelijk te bedienen met de 6 warmte standen en de voetenzone is ook echt zoals beloofd warmer. Daarnaast is het een ruim deken voor een 1 persoon en wat ik een heel groot pluspunt vind is dat deze ook in de wasmachine wasbaar is.

Pluspunten

• wasbaar
  • extra warme voetenzone
  • 6 warmte standen
  • snel warm
  • groot 1 persoons deken

jack 27-11-2018

elektrische inventum deken

Geschreven voor: Inventum HNL4112Z

Al meer dan 20 jaar gebruiken wij met veel plezier de elektrische deken van Inventum. Goede kwaliteit voor een niet te dure prijs

Pluspunten

• bediening
  • kwaliteit

Verwarmingsdeken HNL4112Z 16-10-2018

Verwarmingsdeken

Titel: Inventum verwarmingsdeken HNL4112Z
Cijfer: 2

Vroeger was alles beter? Previews spreken van 12 tot 22 jaar plezier van hun verwarmingsdeken, vooral type THS50, helaas ging ons type HNL4112Z nog geen 4 jaar mee! Nog korter dan de vorige, die ging ruim 5 jaar mee. Na contact met de serviceafdeling kwam het advies: “deze deken moet vervangen worden.” Om de oorzaak te achterhalen waren ze niet geïnteresseerd. Zeer teleurgesteld in de “service”afdeling.

Minpunten

• levensduur
  • service leverancier

S. Kuyt 24-03-2018

Een aanrader!

Geschreven voor: Inventum HNL4112Z

Ik ben ontzettend blij met deze deken. Mijn spier- en gewrichtsklachten zijn zo goed als geheel verdwenen. Een echte aanrader dus. De meerdere standen zijn erg fijn, dan kun je hem instellen op de gewenste temperatuur en lig je heerlijk confortabel.

Pluspunten

• makkelijk te gebruiken
  • heerlijk warm

Rinus Sebregts 08-11-2017

INVENTUM electrische onderdeken HNL4112Z

Geschreven voor: Inventum HNL4112Z

Ik heb vandaag twee van deze dekens gekocht. Waarom Inventum ; 22 jaar geleden heb ik 2 Inventum onderdekens gekocht type THS 50 zwakstroom en deze dekens hebben ons gedurende de afgelopen 22 jaar zalig verwarmd en nooit een probleem met deze dekens gehad. Dus waarom zou ik een andere deken kiezen. Wij vertrouwen er gewoon op dat deze nieuwe dekens weer gewoon aan onze verwachtingen zullen voldoen.

Gerdien 31-10-2017
  • Product gekregen

Veilige elektrische deken

Geschreven voor: Inventum HNL4112Z

Super fijne zwakstroom elektrische deken. Ze bestaan nog. Gaat jarenlang mee. Volgens mij de meest veilige deken.

lizette oomen 09-02-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Een fantastische elektrische deken.
Automatisch schakelt hij zijn eigen uit na 12 uur. De deken is extra lang en op zwakstroom.
Verschillende standen, dus lekker warm en gewoon de kou eruit. Speciale voetenzone. Wat moet je nog meer.
Helaas ging de deken in de garantietyd kapot. Terug mee naar de winkel. 1,5 jaar heerlijk onder de deken geslapen. Tot vandaag, doorgebrand. Weer mee terug naar de winkel. Weer garantie en ik kreeg direct opnieuw weer een nieuwe mee naar huis.
Ik had gewoon pech ermee, maar de service is TOP bij inventum. De volgende keer, koop ik toch weer een inventum.

naam1070 17-12-2014

Na elektrische dekens van andere goedkope merken nu een goede Inventum gekocht. Een groot verschil. Heerlijk warm, goed te regelen, verlicht kastje en een veilig gevoel door zwakstroom.
Ook dat hij te wassen is vind ik een fijn idee.
Kortom, heel blij ermee.