Inventum HN136i - Reviews

Type deken
onderdeken
Schakelaar afneembaar

M72 28-01-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk op je matras te leggen, daarover doe je je molton of hoeslaken. Zet hem op een tijdschakelaar. Die is helaas niet inbegrepen. Das jammer. Want dat maakt het nou net zo handig. Zet de tijdschakelaar in op 1 uur voor slapen gaan. Zet hem standaard op 3. Bij 2 merk je nog te weinig. Robuust uitgevoerd, zowel het instel device als de deken. Voelt stevig. Ligt lekker. Ik voel nauwelijks verschil. Je kan het instel device afkoppelen en de deken wassen.
Goede manier om energie te besparen. Was een bespaar tip: zet de verwarming uit op je slaapkamer (nog net zover open dat ie niet dichtvriest) en koop een electrische deken en zet die op een tijdschakelaar. Doe een badjas aan als je je tanden gaat poetsen ed, want dan heb je het lekker warm.

Thea 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

Van alle gemakken voorzien.kan in de wasmachine, heerlijk warm en lekker lang. Dus een echte aanrader en de 5 sterren meer dan waar...

Lekker warm 30-11-2015 Product paar dagen in bezit

nauwelijks merkbaar, maar behaaglijk warm. Simpel om in te stellen en met een tijdklok op de stekker heb je een behaaglijk voorverwarmd bed.

Astrid uit Haarlem 02-02-2015 Product paar dagen in bezit

Super deken! Ik heb de deken afgelopen weekend gekocht.
vanwege mijn koude slaapkamer.
Hij wordt al binnen 20 min behoorlijk warm.
Ik vind het extra voetengedeelte ideaal.
Enig minpuntje...al hij op 2 staat wordt hij niet goed warm. Ik moet de deken echt op standje zetten.