Tristar EK-3076 Eierkoker - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar EK-3076 Eierkoker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,6

Sjoerd 25-09-2018

Waardeloze manier van eieren koken.

Geschreven voor: Tristar EK-3076 Eierkoker

Kieskeurig vroeg me om opnieuw een revieuw te schrijven, dus bij deze:
Onze eieren werden nooit gelijkmatig gekookt. Aan de ene kant waterig eiwit en aan de andere kant stijf. Ik gebruik gewoon weer een pannetje en kokend water en eet nu weer met graagte mij eitje. Ik heb de werkoverleg weggegooid richting kapotte electrische apparaten.

Sjoerd 07-06-2018

Duurkoop

Geschreven voor: Tristar EK-3076 Eierkoker

Je moet de hardheid van de eieren bepalen d.m.v. Een maatbekertje. Dat werkt dus niet. De ene keer hard en de andere keer halfzacht. Het lijkt er ook steeds meer op dat niet het gehele ei goed gekookt wordt. Hij staat na een half jaar in de schuur om naar de recycle gebracht te worden.

Pluspunten

• Ik kocht ‘M voor een tientje

Minpunten

• Ei niet goed gekookt.
  • Bepalen hardheid ei is onmogelijk.

Jose 10-02-2018

Geen alarm meer

Geschreven voor: Tristar EK-3076 Eierkoker

Om te beginnen een prima eierkoker maar na 4 maanden maakt het geen geluid meer als de eieren klaar zijn, je moet er bij staan dan zie je het lampje uitgaan
Erg vervelend weer op zoek maar een andere

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Doet na 4 maanden niet wat ie moet doen
  • Duurkoop

Kees Vermeulen 13-01-2014
Geschreven voor: Tristar EK-3076 Eierkoker

Ik wil bij deze iedereen waarschuwen voor dit artikel.
LEVENS GEVAARLIJK!!!!!
Half jaar in het bezit gehad en in het begin gaat het goed tot wij ontdekte dat er water naar binnen kwam te lopen. Maar nog niets in de gaten tot dat de stoppen doorsloegen en direct weggegooid. Zonder van je geld en nog gevaarlijk ook.
Dat zo'n apparaat nog goedgekeurd wordt een schande hoe krijg je brand in huis. CBC