De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rakuten Kobo Nia op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

Marianne 01-01-2024
Geschreven voor: Rakuten Kobo Nia

Het 1e jaar werkte de Kobo E-reader Nia prima, geen problemen. Ik had ebooks van mijn pc gedownload en boeken via Book choice binnengehaald. Echter na een jaar liep de E-reader vast. Na een harde klap werkte hij weer tot hij weer vastliep. Na aan- en uitzetten waren al mijn boeken verdwenen. Een grote teleurstelling aan het begin van mijn vakantie. Daarom lid geworden van Kobo books en kon ik boeken binnenhalen. 1e maand op proef, daarna tegen betaling. Maar buiten de vakanties om lees je minder, dus abonnement opgezegd. Alle boeken kwijt. Opnieuw downloaden van de pc lukte niet meer. E-reader op fabrieksinstellingen teruggezet. Ik kan nu 1 boek lezen dat in het aantal hoofdstukken, titelpagina etc. wordt opgesplitst op de e-reader. Moet steeds een hoofdstuk opnieuw openen. Garantie is voorbij, e-reader is voorbij. Voor mij geen Kobo meer...

Pluspunten

• duidelijk, goede verlichting
  • handzaam

Minpunten

• alleen via Kobo en bol.com kopen
  • kan geen boeken meer downloaden via de pc

marksmael@gmail.com 05-01-2023

slecht en gebruiksonvriendelijk

Geschreven voor: Rakuten Kobo Nia

Waardeloze software en idioot gebruik van account zeer privacy gevoelig en gebruiksonvriendelijk, niet aan beginnen!

m*****************@h********** 03-09-2022

Zonde van het geld!

Geschreven voor: Rakuten Kobo Nia

Gekocht vanwege de relatief lage prijs. Helaas een miskoop. Al na enkele weken strepen in het scherm en na 6 maanden en vastgelopen beeld. Alsof netjes behandeld, niet laten vallen.

Zonde van het geld!

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Gaat snel kapot
  • Traag

Gideon 28-01-2022

Teleurstellend

Matige ereader.
Vanaf het begin al veel slechter dan mijn vorige ereader, de Kobo Glo. Nu na een jaar is de accu kapot en garabtie net verlopen. Geen aanrader.

Pluspunten

• Niet al te duur

Minpunten

• 5x korten volg houden dan de Kobo Glo
  • Langzaam
  • Ongevoelig

d************@o********** 22-12-2021

Veel waar voor weinig geld

Geschreven voor: Rakuten Kobo Nia

De Koba e-reader is zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk in gebruik. Probleemloos in gebruik. Een aanrader!

Pluspunten

• handzaam
  • makkelijk in gebruik

Suus 15-12-2021

Bevalt goed, een aanrader voor dit bedrag

Geschreven voor: Rakuten Kobo Nia

Deze reader gekocht omdat ik rekening moet houden met de grootte van mijn beurs. Kobo heeft een goede naam, en alles wat ik belangrijk vindt heeft deze reader. Hij heeft een prettige greep. Je kunt in het donker lezen. De letters kun je een stuk groter maken. Ook kan ik mappen maken zonder beperkingen.
Zonder probleem kun je grote hoeveelheden boeken toevoegen, zonder dat hij uitvalt. Met de 8 Gb opslag heb je meer dan genoeg ruimte om op te slaan.
Het enige nadeel voor mij, is de grootte van het scherm. Maar grotere schermen zijn ook een stuk duurder.
Al bij al een goede aankoop voor dit bedrag

Pluspunten

• In het donker lezen
  • Lettergrootte
  • Handig touchscreen

Minpunten

• Grote scherm

Norma 29-08-2020

Leuke, betaalbare ereader

Geschreven voor: Rakuten Kobo Nia

De eerste 3 weken werkte deze ereader zoals het hoort. Leest heerlijk, vooral met de verlichting erin. Maarrr toen wilde ik nieuwe boeken downloaden. Ho maar, kon niks binnenhalen want het netwerk deed het niet. Netwerk wel te zien, maar geen wifistreepjes. Tig keer opgestart maar niks hielp. Geen wifi = geen boeken downloaden. Gelukkig valt dit nog binnen de garantie van 30 dagen en heb deze retour gestuurd. Ik hoop dat ik een maandagmorgen product heb gehad.

Pluspunten

• Goede verlichting
  • Licht lekker in de hand, erg licht

Minpunten

• Na 3 wkn stuk, geen netwerkverbinding meer

Karin 04-08-2020

Mooi klein scherm, licht in de hand

Mooie e-reader.
Ik had hiervoor een Kobo mini.
212 pdi is goed scherp en schermverlichting is ook goed. Ik ben er erg blij mee.
Goede product/kwaliteit.