Sony XDR-S61D - Reviews

Kleuren
zwart
DAB
Hoofdtelefoonaansluiting

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Dreamer 22-09-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi geluid, mooie vormgeving

Ik was één van de gelukkigen die de Sony XDR-S61D Draagbare Radio mocht gaan testen. Ik luister veel muziek de hele dag door, dus ik was erg benieuwd naar deze radio.
Wat mij ook aansprak aan deze radio, was dat deze ook gebruikt kan worden als wekkerradio. Als je weet, hoe mijn oude wekkerradio klinkt, dan zul je beamen dat deze radio een uitkomst is! ;-)
Bij ontvangst heb ik de radio meteen uitgepakt en getest. Een mooie vormgeving en veel mogelijkheden, zoals onder andere DAB, FM en audio in. De volumeknop is mooi vlak weggewerkt met kleine puntjes die bovenop liggen, zodat de knop makkelijk draait.
Het display is mooi helder van kleur en erg duidelijk te lezen.
En wat vooral erg belangrijk is, is het geluid en die is erg goed! Ik geniet echt van het luisteren hiernaar! En de wekkerradio werkt prima!

Eén minpuntje heeft deze radio wel naar mijn mening: het laatste deel van de antenne is erg dun, en buigt makkelijk om wanneer je deze in wilt schuiven.
Maar al met al een prima radio, die ik zeker zou aanraden!

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Mooie vormgeving
  • DAB, FM en audio in
  • Wekkerradio

Minpunten

• uiteinde van de antenne is erg dun

John_oet_Daam 20-09-2017 Product paar weken in bezit

Mooi toestel met makkelijke bediening

Na veel zoeken kwam ik bij dit toestel uit, mede om zijn prijs/kwaliteit. Sony heeft een mooi apparaat gemaakt die niet te klein is en ook niet te groot. de bediening knoppen zijn mooi groot en overzichtelijk. Ook is de wek Functie makkelijk in te stellen. de radio beschikt over DAB wat mooi van deze tijd is.
De kwaliteit van het geluid is ruim voldoende, het ontvangst is goed. Enige minpunt vind ik, dat er geen ruimte is in het toestel voor batterijen. Sony heeft maar weer eens bewezen dat ze weer een mooi toestel hebben gebracht op de markt.

Pluspunten

• Mooi en overzichtelijk
  • DAB

Minpunten

• Geen ruimte voor batterijen.

Mmarlayne 20-09-2017 Product paar dagen in bezit

Leuke Retro dab radio

Ik was op zoek naar een geluidsbron voor in mijn keuken en dan het liefst een stylisch Retro exemplaar voor op mijn Retro koelkast, nou dat is met deze leuke Dab Radio van Sony gelukt, een echte blikvanger voor mijn keuken dus. En dan heb ik het nog niet gehad over het gebruiksvriendelijkheid van deze radio, alles wijst zich vanzelf, radiozenders zoekt hij zelf en deze kun je afspelen via FM of Dab. Het geluid is kristalhelder en superzuiver ik speel voornamelijk via dab dus antenne is meer voor de sier. Je kunt ook hem dus naast helder radio gebruik ook gebruiken voor wake up timer en een timer instellen voor bv 30 minuten als je hem zou vergeten uit te zetten of voor inslapen. Het is samengevat een hele leuke radio in leuke kleurtjes maar als hij in roze zou zijn geweest had hij een 10 gekregen vandaar de 9 nu ;-)

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Zuiver Geluid
  • Vele extra toepassingen

Minpunten

• Liefst in roze gehad

Sab10 19-09-2017 Product paar dagen in bezit

Leuke radio

Precies wat ik zocht in een nieuwe wekkerradio; Goed geluid, mooie vorm gegeven, makkelijk bedienbaar en handige functies. Werkt ook op batterijen en dus overal mee naar toe te nemen. Vanaf het moment dat je hem aanzet, wil je hem eigenlijk niet meer uitzetten! Automatisch zoekt hij alle stations op en dus heb je gelijk keuze uit allerlei soorten radiostations. En als je nog even muziek wilt luisteren om in slaap te komen, kan je doormiddel van de sleepfunctie hem zelf na een aantal minuten uit laten gaan. De wekker wekt je wel weer met de door jezelf ingestelde radio en volume, ideaal! De wekker werkt wel alleen op netstroom, enige minpuntje die ik heb.

Pluspunten

• mooi vormgegeven
  • werkt perfect
  • goed geluid
  • handige functies

Minpunten

• wekker werkt alleen op netstroom