Perfectpro Shirudo antraciet - Reviews

Fabrikant kleur(en)
antraciet
Afspeelmogelijken
AM/FM radio, DAB+ radio, internet radio, mp3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Perfectpro Shirudo antraciet op Kieskeurig.nl.

Marc L. 30-05-2017

Ongeevenaard compleet

Geschreven voor: Perfectpro Shirudo antraciet

Deze radio heeft werkelijk alles, van internetradio tot spotify, bluetooth, app voor bediening met mobiel en 2 x 15 watt zonder vervormen etc.. Mooiste nog is dat er een vette oplaadbare accu in zit die hem dagen laat spelen. Gebouwd als een tank en geschikt voor in de regen. We hebben hem nu 2 weken via Coolblue en zowel binnen als buiten nog nooit zoveel plezier gehad van een radio. Hij is ook niet te groot. Weegt wel wat. Ik heb al van alles gehad op radiogebied maar dit is wel je van het.

Pluspunten

• alles erop en eraan
  • oplaadbare accu
  • super geluid dat niet vervormd

Minpunten

• niets

Piet W 20-10-2018

Ik ben super tevreden.

Geschreven voor: Perfectpro Shirudo antraciet

Ongeveer vier jaar geleden ging mij hifi installatie ter ziele in mijn werkkamer, welke grenst aan de woonkamer. Ik kon dus nog naar muziek uit de woonkamer luisteren.
Ik zocht af en toe op internet naar de gewenste opvolger. Op mijn uitgebreide wensen kon ik gedurende die 4 jaar niets vinden zonder compromis.
Begin deze week ging ik weer eens zoeken en zag toevallig een aanbeveling van iemand op internet en kwam zodoende bij de Audisse Shirudo uit (nooit van gehoord!). Dit apparaat leek gelijk te voldoen aan al(!) mijn wensen. Een vraagteken bleef over: hoe zou de geluidskwaliteit zijn?
Bestellen via Cool-Blue was geen risico, want je kunt het product toch kosteloos terug zenden. 's avonds besteld en de volgende dag bezorgd.
Het installeren liep vlotjes en even later kon ik genieten van de mogelijkheden EN ook van de sound die toch uit dit kleine toestel kan komen. Uitstekend!
Het toestel is wel wat duurder dan ik aanvankelijk had gedacht, maar is het mij nu toch zeker waard.

Deze "radio" voldoet niet alleen aan al mijn wensen, het biedt zelfs meer, waar ik nog niet aan gedacht had en toch heel blij mee ben:
- de vormgeving: cool, sober en solide
- klein en draagbaar via een handel
- intuitief bedienbaar
- podcasts
- opbergtasje
- goede DAB+ ontvangst (dit viel bij eerder geteste toestellen erg tegen)

4 Jaar zoeken en geduld zijn beloond. Hoera!

Pluspunten

• Is technologisch up-to-date!
  • De vormgeving: cool, sober en solide
  • Intuitief te bedienen