De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony ICF-C1PJ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Erwin 20-10-2021

Sony ICF-C1PJ

Geschreven voor: Sony ICF-C1PJ

Makkelijk te bedienen wekker. Disign top. Het display is makkelijk te dimmen en daarbij nog een projectie mogelijkheid. De buzz gaat wat zachter dan bij mijn vorige Phillips maar blijkt voldoende. In ieder geval zo goed dat de tweede besteld is.

Pluspunten

• Bediening
  • Projectie functie display
  • Disign
  • Instellen wektijden en alarmsoort

Minpunten

• Minder harde buzz

mooi0003 02-03-2019

Mooi design, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Sony ICF-C1PJ

Ik heb nog nooit een wekker gehad met zoveel mogelijkheden die zo makkelijk is in te stellen. Het enige wat je hoeft te doen is de stekker in het stopcontact te doen en vervolgens de tijd en het geluid van de wekker in te stellen. De radio heeft ook een goed ontvangst en is ook makkelijk in te stellen. Ook de dimbaarheid van scherm en de instelbaarheid van het wekkervolume zijn erg prettig. Kortom, al met al een hele fijne wekker!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Mogelijkheden

Anita 27-12-2016

alleen de tijd wordt goed aangegeven

Geschreven voor: Sony ICF-C1PJ

Na 8 maanden doet alleen de tijd het nog maar. Alle knoppen doen het inmiddels niet meer.
eerst was het knopje van de projectie moeilijk aan het doen, maar op een gegeven moment stopte de werking van alle knoppen. Dus kan zelfs de tijd niet meer veranderen, niet meer licht of donker zetten, geen alarm meer aan/uit zetten, geen geluid meer aan/uit zetten. Ik las op een forum dat ik niet de enige ben dus het is een waardeloos apparaat. Niet kopen. Helaas mijn aankoopbon kwijt dus kan er niet meer voor de garantie mee terug.

Pluspunten

• tijd wordt goed weergeven.
  • als de knoppen werken een prima apparaat.

Minpunten

• knoppen doen het niet meer na een tijdje
  • projectie valt na 16 uur uit
  • projectie had gewoon aan mogen blijven

mariana55 25-09-2014
Geschreven voor: Sony ICF-C1PJ

Mijn Sony ICF-C703 heb ik na meer dan 20 jaar weg moeten doen, omdat de meeste knopjes niet of nauwelijks meer werkten. Met veel pijn in het hart, want ik vond en vind het nog steeds een fantastisch mooie wekkerradio.
Deze Sony is qua design een stuk minder, maar verder bevalt hij goed. Het geluid is prima en hij heeft een aantal aangename instelmogelijkheden.

De projectiemogelijkheid is een grappig detail, maar had voor mij niet gehoeven. De knop om de radio uit te zetten had wel een wat prominenter plekje of vorm kunnen krijgen.